Citroën C3 Picasso (2009)
28.8.2009Citrouška C3 Picasso jsem si koupil nového, takže jsem nadšený a tím asi i silně ovlivněný. Proto autíčko hodnotím desítkou, i když vím, že nějaké…
Citroen C3 Picasso (Lasim)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- v danej kategorii velmi zaujimava volba, 28.08.2009 22:50 kyklop
- Nadherny auto 29.08.2009 10:18 krovakus
- citroen začal opět dělat krásné auta 29.08.2009 10:53 esenbe
- Tohle auto... 29.08.2009 13:46 zip2016
- ó díky, díky 29.08.2009 19:56 Lasim
- C3 Picasso 29.08.2009 20:21
- Citronek 30.08.2009 20:44 Pepa_007
- Dálnice 13.09.2009 22:01 Lasim
- C3 Picasso vs. Kia Soul 21.09.2009 00:03 Pete62
- Vana do kufru 24.09.2009 22:30 Pepa_007
- Střešní box 02.10.2009 21:33 Pepa_007
- dotaz na rozteč šroubů 13.10.2009 09:34 Lasim
- zimní pneu 195/55 R16 14.10.2009 19:15 Lasim
- Hodně příjemných kiláků 25.11.2009 19:20 Sepp
- Zatím spokojenost... 15.12.2009 13:26
- sníh a zima 21.12.2009 09:39 Lasim
- Video z výrobní linky PSA Trnava 06.02.2010 14:40 Lasim
- Lasime Ahoj 14.02.2010 23:07
- odezva Citroënu 28.02.2010 12:45 Lasim
- Model Citroën od firmy NOREV 05.03.2010 07:55 Lasim
- Forum 22.03.2010 22:08 Pepa_007
- dovolenka 29.03.2010 18:17
- Nedostatky 31.03.2010 10:20 Lasim
- 3x10 17.07.2010 22:14 kyklop
- Svolávací akce servisu Citroën 27.07.2010 08:59 Lasim
- Garančky 17.08.2010 15:15 Lasim
- spotreba 04.03.2011 20:51
- Design 24.03.2011 13:46
- Porada 25.06.2011 23:00
- 1,6 VTI 120- TLUMIČE 13.04.2020 12:02 OTHER
-
"-- skrytý --" 29.08.2009 20:21
C3 Picasso
Ahoj, určitě dobrá recenze. Ovšem výběr modelu auta je s prominutím děs... Koukl jsem na ceník a vybrat si za tyto peníze něco jako MPV hybrida na podvozku C3? Ja bych se nejspíš v této ceně rozhlédl po kompaktním MPV. Nissan Note, Renault Scenic, Opel Meriva, Ford C-Max mi přijdou ve stejné cenové relaci daleko zajímavější...-
Lasim 30.08.2009 09:27
« Re: C3 Picasso
Ty se, promiň, asi moc nevyznáš, viď? To auto je na podvozku P-207, dobrá, řekněme, že malého auta. Ale uvnitř to rozhodně není vidět. Já mám 198 cm, manželka 185cm, dcery jsou už taky docela velké a vejdeme se tam přepichově. Takže o velikosti to není. O čem to hlavně je, je cena. Viděls poslední dobou ceník, např Tebou zmiňovaného R-Scénika, nebo F-C_Maxu? To je o 100 tisíc jinde a na to bohužel nemám. Ano, Nissan Note, o tom jsem taky uvažoval, ale když jsem se s ním svezl, nepřesvědčil mě. Na něm je ta cena znát na první pohled. Prostě ošizené a laciné auto. To už bych raději Logana v kombíku. Ten si aspoň na nic nehraje a v Dacii dělají rovnou laciná auta (a nestydí se za to). Ještě jsem myslel na F-Fusion, ale znovu opakuju, mám 198 cm a jen tak nějaké auto mě nepřesvědčí. A C3 Picasso mě přesvědčilo. Stejně tak mě nepřesvědčil Roomster. Pěkné auto, byť držší, ale zas české, ale výhled z místa řidiče, když máš hlavu těsně pod tropem...... Za tu cenu oželím i posměch okolí, že Citroëny (a potažmo i ostatní "francouzi") jsou (nevím proč) prochu OUT.-
esenbe 30.08.2009 12:15
« Re: Re: C3 Picasso
Jsem jednoznačně za tebou auta jako C-max ,scenic ,note ( je až nehezký ),meriva jsou k uzoufání nudná auta . Nehledě na to že jsou dražší . C3 Picasso , C6 nebo nová C5 jsou jedny z nejkrásnějších aut v dané segmentu . C6 prostě působí jako přízrak . A to ,že citroeny jsou out není pravda . Jen prostě některým lidem jde o to ,že si mužou říct , mám nový báwovole(medákvole,audivole,pasátvole - což je ta nejhorší varianta) a následný pozérung . Málokdo si koupí dnes auto kvůli sobě . -
"-- skrytý --" 30.08.2009 19:57
« Re: Re: C3 Picasso - srovnání
Nejspíš se v tom nevyznáš jen ty... Pokud si o podvozku P207 myslíš, že je vhodný pro tohle imaginární MPV. Vezmu třeba R -Scenic. Protože proti francouzům osobně já vůbec nic nemám.
Naopak si myslím, že ted můžou v klidu ukázat záda všem korejcům, rádoby něcům apod.
A ted pro tebe trochu matematiky pro porovnání cen...
C3 Picasso SX:
1) motor 1,4 70kW
2) 5-ti rychlostní převodovka
3) podvozek z P207 ???
4) výbava - aspon trochu rozumná...
tj. paket CITY, paket AUT.KLIMA, paket CESTOVANI, ESP
5) barva - metalíza
6) cena - 339.900 neberu žádné pseudo slevy na leasing
18.000
15.000
6.000
15.000
12.000
--------
405.900 po slevě 30.000 pak 375.900,-
R - Scenic
1) motor 1,6 81kW
2) 6-ti rychlostní převodovka
3) podvozek - originál NEW Scenic/ alianční s Nissanem
4) výbava - shodná jako C3
5) barva - metalíza
6) cena - 399.900
13.500
----------
413.400 sleva žádná!!!
Takže rozdíl podle ceníku je pouhých cca 38.000 kč.
A věřím, že nějakou slevu bych si vydupal i u Renaultu.
A pokud někdo o Renaultu řekne, že je nudný, tak už není opravdu co dodat...
-
Pepa_007 30.08.2009 20:54
« Re: Re: Re: C3 Picasso - srovnání
R - Scenic
1) motor 1,6 81kW
2) 6-ti rychlostní převodovka
3) podvozek - originál NEW Scenic/ alianční s Nissanem
4) výbava - shodná jako C3
5) barva - metalíza
6) cena - 399.900
13.500
----------
413.400 sleva žádná!!!
Ja bych jeste pridal ke Scenicu:
10 000Kc za hlavove airbagy.
3000Kc sklopna zrcatka
a chybi mi tam tempomat
a jeste chybí 16" kolecka.
Jinak vybavou stejne.
426400+tempomat.
Rozdil tedy vyskoci na 52000Kc. Ale zase je tam 1,6l a 500l kufru v zakladu. -
Lasim 30.08.2009 21:47
« Re: Re: Re: C3 Picasso - srovnání
Já jsem rád za každý názor. Tohle auto je opravdu hodně neokoukané. Dnes jsem s ním pojezdil maličko po Vysočině a lidi si můžou ukroutit krk, jak se po autu otáčí, možná je to i tím, že mám zatím převozní SPZ. Za Scenikem se tolik lidí neotáčí. Co se té matematiky týče, já dal za auto celkem 327.000,- (výbava SX, metalický lak a paket cestování), v téhle výbavě jsem max.spokojený, jediné proti Tvému výčtu, co nemám je ESP, které u služební Octávky stejně vypínám a automat.klimoška, ale i ta "ruční" je fajn a úplně mi stačí. Takže žádných 413, ale o sto míň. A teď trumfuj!!! Je pravda, že jsem využil Citroënovné 30.000,- Kč, protože jsem měl 13 let starou Felícii. To ale byla jediná sleva, žádné další jsem neměl. -
Lasim 30.08.2009 21:55
« Re: Re: Re: C3 Picasso - srovnání
A ještě jedna otázka - píšeš furt o podvozku. Jsem laik, ale co je to ten podvozek, který se tak k tomuhle autu nepasuje? Nápravy? Šasy? Co je na podvozku P-207 tak špatného, že na něm nejde postavit větší auto? Proč třeba Roomster má kombinaci Fabie/Octavie? A řeklo by se, že MPV na podvozku Fabie je volovina. A vidíš, funguje to.-
bono.p 31.08.2009 13:03
« Re: Re: Re: Re: C3 Picasso - srovnání
Tiez celkom nechapem co je na podvozku P207 zle. Kamos co vlastni Kiu Ceed tak isto nadaval na podovzok P207 ale priamo na P207. Nejazdil som na nom takze neviem posudit.
Kazdy z nas ma ale individualnu mieru. Napriklad zadna naprava P406 taktiez zvykne obcas odskocit na rigole ale nie je to nic zasadne podla mna..Kazdy to proste vidi inak..
C3 Picasso je ale uzasne, momentalne podla mna najlepsi vyber. Velmi som zvedavy na Kiu Venga a Opel Meriva. Priestorom ale asi C3 nedobehnu.
-
-
-
-
-
-
Lasim 30.08.2009 21:51
« Re: Citronek
Hagusy zatím nemám, měl jsem je dostat s autem domontované dodatečně, prodejce mi dokonce uznal svoji vinu, takže místo původních 15 tisíc mi účtoval jen 10 a protože z výroby by stály 4200,- Kč, ještě mi přidal Defend lock na převodovku zdarma. Takže jsem za oboje platil 10 tisíc. Ale nepřišla jim montážní sada, tak mi auto předali bez hagusů s tím, že až ji budou mít, zavolají si mě a domontují to dodatečně. Docela férové jednání.
-
-
Lasim 13.09.2009 22:01
Dálnice
Do novinek jsem dal: Tak první dálnice - HK-Praha, tempomat na 135 km/h, průměrná spotřeba 7,6 l/1OO, 4000 otáček. Trošku jsem motor litoval, nevím, jestli je to u tak syrového motoru správně ho nechat hodinu točit 4 tisíce otáček, ale Citroušek utíkal statečně. Maličko mě trápil boční vítr, hlavně při předjíždění kamiónů a opět musím zopakovat, že mi v převodovce citelně chybí šestka. Ségra se Zafirou za mnou točila při stejné rychlosti 3,5 tisíce, to mi přijde jako pracovní hodnota motoru výrazně přívětivější. S motorem 1,8 benzín (125 koní) měla spotřebu o litr míň, tedy 6,5 l/100. To je asi něco špatně, ne? Co vy na to?-
PeT-a (RSKa) 13.09.2009 22:18
« Re: Dálnice
To je v pohodě, motor litovat nemusíš, jsou na to stavěné, jen ať si zvyká, 4000 otáček je nic, má olej, má všechno tak je to jenom dobře, ať se "sedne". Relativně vysková spotřeba je prostě daň za malý motor, šestku tam dát mohli, taky mi na dálnici dost chybí......
-
-
Pete62 21.09.2009 00:03
C3 Picasso vs. Kia Soul
stál som pred touto otázkou a hodne som sa potrápil. Nakoniec som sa rozhodol pre korejca [odkaz] To, čo teba trápi teraz, spotreba, ja som sa snažil eliminovať výberom diesla. Už pri pohľade na tabuľkovú spotrebu benzínového Citróna mi bolo jasne, že benzín nie. A prax tomu dáva za pravdu. Aj keď C3 Picasso bol horúcim kandidátom na kúpu, nakoniec rozhodla príliš vysoká cena Citróna v dieslovej verzii a jeho príliš krátka záruka oproti Kii. Soul má naviac ešte väčší vnútorný priestor, ale je to na úkor kufra (340:380)Ty maš malé deti (usudzujem podľa detských sedačiek na fotkách), takže tebe určite viac vyhovujú pomery Picassa. Ale je to krásne autíčko a prajem veľa spokojných km.-
Lasim 21.09.2009 06:52
« Re: C3 Picasso vs. Kia Soul
No díky, díky! I Tobě přeji tisíce šťastných a bezpečně odjetých kilometrů. Soul byl taky můj favorit, dokonce mám kamaráda, který je prodává a dal by mi slevu, ale nechal jsem vybírat rodinu, mám 2 dcery, kterým se víc líbil Citrouš. A druhý velký hlas pro C3 byla velikost kufru. Přeci jen 3 ženský, když počítám i manželku, s sebou na výlety něco málo vozívají. Co se benzín/nafta týče, já nenajezdím nijak závratně kilometrů (cca 10 tisíc za rok), takže diesel se mi nevyplatí. Než by se v ceně nafty vrátil rozdíl v ceně, bude z auta zahradní traktůrek. Doteď jsem jezdil s 13 let starou Felícií 1,3 se spotřebou taky kolem 7,5 litrů, tak jestli donutím Citrouše jít pod 7, budu spokojený.
-
-
Pepa_007 24.09.2009 22:30
Vana do kufru
Četl jsem, že je už vana v kufru. Je možné nafotit? Uvažuji o ní ale neumím si to představit.
To spotřeba: Také bych rád měl pod 7. Zatím jsem podle počítače kommbinace půl na půl město a mimo na 7,1.-
-
Lasim 27.09.2009 23:16
« Re: Re: Vana do kufru
No já mám na tacháku 1350 km a tak si tak říkám, že "počítač" ještě nenasbíral potřebný balík dat, aby mohl zodpovědně ukazovat průměry. Jinak jsem stále na 7,5 litrů/100. A co se vany týče, www.vopi.cz, fotky hodím do fotogalerie v úterý, teď jsem a prodlouženém víkendu v Krkonoších a vanu s sebou nemám. Takže to vyfotit nemůžu.
-
-
Lasim 04.10.2009 12:22
« Re: Vana do kufru
Čauky, konečně se mi podařilo udělat fotku té vany do kufru, fotku jsem dal do své fotogalerie. Jak jsem už psal, mrkni na www.vopi.cz, tam jsem ji objednal. A taky jsem vyfotil hřebík, který jsem chytnul do zadního kola a podivný, maličko pro mě i nedůvěryhodný způsob opravy. Co na to říkáš? Už jsi měl někdy defekt?-
Pepa_007 04.10.2009 21:31
« Re: Re: Vana do kufru
Styl opravy je zajímavý. Ale předpokládám, že to byla profi dílna a tak by to mělo být standartem. Defekt jsem měl dvakrát za všechny ty najeté km. Vše se řešilo opravou. Jednalo se o vcelku malé hřebíky. Jednou zalepením duše a u bezdušové zalepení nějakým gumovým hřebíkem.
Nějaké info z článku ([odkaz]
Opravit se dají pouze defekty v běhounu pneumatiky. Ta se upne do přípravku a otvor po průrazu se vyčistí speciální frézou. Do díry se zasadí z vnitřní strany pláště hříbek rozměrů podle velikosti poškození, od průměru tří milimetrů až po šest milimetrů. Ten se zavulkanizuje do pláště a přesahující část se odřízne.
-
-
-
Pepa_007 02.10.2009 21:33
Střešní box
Koukám, že máš střešní boxík. Moc pěkný. Také uvažuji o podobném. Jaké je značky a model? Spokojenost? A co příčníky na hagusy? Jaké jsi dával? Mám chuť na kombinaci nějaký Thule box a Neumann hliníkové příčníky..... .-
Lasim 03.10.2009 14:23
« Re: Střešní box
Já nakupoval u Hakra v Brně (www.hakrbrno.cz). Box 390 litrů je za 5.300,- Kč, stříbrný, oboustranně otevíratelný, pochopitelně uzamykatelný. A znak Citroën a logo C3 Picasso jsem si tam nalepil sám, udělal jsem si šablonu a žiletkou to vyřezal do samolepící černé fólie (tapety). Příčníky zatím svoje nemám, půjčuju si služební z Fábie, ale mám spadeno zase od Hark Brno na hliníkové za necelé 2 tisíce, ale ještě jsem se tam pro ně nedostal. A přes internet je kupovat nechci, v prodejně Hakr jsou ochotný to posadit rovnou na střechu a vyzkoušet, aby to sedělo, tak toho chci využít.
-
-
Lasim 14.10.2009 19:15
zimní pneu 195/55 R16
Ahojky, copak budete na "Picajzla" nazouvat za zimáky? Ctíte váhový a rychlostní index pneumatiky, tedy v případě "šestnáctek" 91T? Já mám favority Michelin Alpin A3, Goodyear UG7, Bridgestone LM30, Nokian WR G2, Kleber HP2, či Semperit Speed-Grip, ale nevím, pro kterou se rozhodnout. Máte už nějaké zkušenosti? Z toho mého výběru jediný Michelin splňuje index 91T, ostatní jsou buď 87H, nebo 87T.-
"-- skrytý --" 15.10.2009 20:09
« Re: zimní pneu 195/55 R16
Ahoj, včera jsem koupil DUNLOP SP WINTER SPORT 3D 195/55 R16 87H, kupuji je už po třetí a mám na ně jen samé dobré vzpomínky (předešlé auto) Loni jsem je ještě kupoval na Audi tak že jsem měl doma nové ale rozměr 205/55 r16 tak jsem je prodal a už je mám zase ale užší :)) Tak že já tak, jedině Dunlop 3D -
"-- skrytý --" 01.11.2009 21:17
« Re: zimní pneu 195/55 R16
Lasime ahoj,
tak do jakých pneu jsi nakonec šel?
PS:přidal jsem hodnocení opravy...
Petr-
Lasim 02.11.2009 08:06
« Re: Re: zimní pneu 195/55 R16
Čauky, nakonec jsem opustil svoji touhu po elektronech (alespoň zatím), koupil jsem druhé "plecháče", ale 15-tky a na ně Semperit Speed Grip 195/65 R15. Cenou jsem ani ne 3 tisíce za celé kolo i s diskem a vyvážením, takže jen o chlup dráž, než samotné zimáky 195/55 R16. A až si "jednou" koupím elektrony na letní 16-tky Mich.E.Saver, budu mít jedny plechy R16 navíc. Ale ty určitě prodám, protože když jsem se ptal u nás v okolí u firem, co kšeftují s použitýma diskama (tahají je někde z Německa), jsou Citroën/Peugeot disky (4x108) všech rozměrů nedostatkové zboží. Takže jim je náležitě draho střelím. Co se Tvých trápení s opravami týče, úplně se s Tebou dovedu ztotožnit, já si po převzetí auta taky docela užil, tahal jsem se s autosalonem a pak i servisem (stejný majitel) o zámek řazení a o hagusy. A váhám, jestli servis znovu nenavštívím, nelíbí se mi řazení. Už na začátku jsem upozorňoval, že zadrhává řazení ze trojky na čtyřku, prý to je Defend Lockem, který mě nakonec dodatečně montovali před předáním auta, čekal jsem a byl jsem servisem ujištěn, že si to sedne, ale po skoro třech tisících je to stále stejné. A navíc se mi čas od času stává, že mě nejde vytáhnout pětka, leze v kulise do dráhy zpátečky, takže ji při podřazování musím vrátit zpátky do pětky a zkusit vyřadit znovu. Manželka nejdřív tvrdila, že se jí to ještě nestalo, teď už s tím má zkušenosti i ona. Tobě (nebo Tvé ženě) se to taky někdy stalo?-
"-- skrytý --" 09.11.2009 18:29
« Re: zimní pneu 195/55 R16
Zdravim. Ja som kupil Nokian WRg2 v R16. A zatial na vlhkej vozovke je poznat rozdiel. Hlavne pri rozbehu a riadeni. A trosku su hlucnejsie, hlavne na novych asfaltoch na novych slovenskych dialniciach (asi budem jazdit po normalnych cestach :-)
-
-
-
-
Sepp 25.11.2009 19:20
Hodně příjemných kiláků
Ahoj. Gratuluji k volbě, je to zajímavý a neokoukaný auto. Jak jsi spokojenej s interiérem? (mám s tím něco společnýho :-)-
Lasim 26.11.2009 10:59
« Re: Hodně příjemných kiláků
Díky za pochvalu! Ptáš se, jestli jsem spokojený? Jsem nadšený! Interiér, ani exteriér nemá chybu, pár technických nedokonalostí to v žádném případě nemůže pokazit. Těchto aut (aspoň v mém okolí) zatím moc nejezdí a co si všímám, lidi se dost po nás otáčejí. To auto fakt zaujme na první pohled. A interiér je super, atraktivní, neokoukaný, praktický, příjemný...A co s tím máš společného? Chápu-li to správně, mám asi podobnou historku. Byl jsem stavený ve Dvoře Královým n.L.u známé zrovna když u ní byla na kafi její sousedka. A ta se hned hrnula k autu, protože dělá nějakou výstupní kontrolorku ve firmě, která šije čalounění pro PSA Citroën/Peugeot Trnava na zadní lavice, tudíž jí moje zadní sedačky natuty prošly rukama. Tak měla radost, že je viděla i v reálu namontované v této kouzelné krabičce na kolečkách. A moc to chválila.
-
-
"-- skrytý --" 15.12.2009 13:26
Zatím spokojenost...
C3 Picasso 1,4 VTi jsem koupil jako předváděcí/sleva 40.000/ v červenci 2009,dodnes jsem najezdil přes 6.000 km a zatím žádný problém.Prostorově velice dobře řešený interiér,místa i pro větší postavy je dost vpředu i vzadu.Jednu malou závadu jsem vlastně už zažil,vypadlo mi z uchycení na páce lanko ruční brzdy,závada byla odstraněna za 20 minut po přistavení vozidla do servisu.Motor pro běžné ježdění stačí ,ale převodovce by slušela 6. Průměrnou spotřebu mám zatím 6,7 l ,auto nijak netrápím ,takže si myslím ,že to bude maximum ,čeho dosáhnu.
Doufám ,že autíčko mi bude sloužit stejně dobře jako dřívější PEUGEOT 206 1,4 HDi ,s tím až na ten vnitřní prostor jsem byl velice spokojen ,jezdil jsem 7 let bez závad. -
Lasim 21.12.2009 09:39
sníh a zima
Tak jak na sněhu? Jakýpak máte zkušenosti s prvními záchvěvy zimy? Co gumy, jakpak vám drží na ledu? Já jsem mile překvapen, sněhu jsem se zprvu bál, ale Citroušek je na sněhu nečekaně stabilní a jistý, dá se s ním i na ledovatce jet slušně osře. Dovolil bych si to přirovnat k jízdě s Fábií, se kterou jsem dosud najezdil v předešlých zimách nejvíc kilometrů a kterou mám tzv."v ruce". Určitě k tomu mému pocitu přispívají i gumy (mám Semperitky 195/65 R15), které zatím stále chválím. Trošičku měly problém z kraje zimy, když bylo 15 nad nulou, to se "žvejkaly", ale jak mrzne, drží. To musím pochopitelně zaťukat, takže "ťuk", "ťuk", "ťuk", ať jim to (a i mě, jako řidiči) vydrží až do jara. A vám všem to přeju taky, hlavně bezpečně! Jo a pozor, mrzne, tak bacha na kapaliny v autě! Já si nechal změřit, jak je na tom chladící kapalina, ta je z výroby rovnou na minus 45, ale v ostřikovači byla z výroby jen voda! Takže bacha, ať nezamrznete. >:D -
"-- skrytý --" 14.02.2010 23:07
Lasime Ahoj
Jinak Luky, Lasime a ostatní už máte vybrány liťáky? O víkendu jsme se s manželkou shodli na Alutec Cult. Akorát jsem psal mail na firmu, kde posledních 5 let objednávám gumy i kola: www.barum-pneu.cz Mají je v ET25,4x108,ale 6.5x16. To ET i rozteč šroubů je myslím si v pořádku (když tak mě prosím opravte), i podle tabulek co na webu mají by rozměr 6.5 nebo 7 neměl pro 16 dělat problém, ale nevím na 100%.
No kdyžtak půjdem do Dezentu V Dark. Kolo je o tisícovku levnější než Alutec a v 7x16. Jenže když ten Cult je fakt nádherný kolo :-)
-
Lasim 28.02.2010 12:45
odezva Citroënu
Ahojky,
v nějakém propagačním časopise Citroënu jsem četl, jakou má (nebo chce mít) Citroën filosofii vůči žákazníkovi. Když si u nich totiž někdo koupí auto, do týdne se mají ozvat, jak byl zákazník s prodejem a prodejcem spokojen, pak mají s odstupem času zavolat znovu, jak je spokojen s autem a po každém servise se mají zpětně zajímat, jak jsem spokojený s cenou, úrovní provedené práce, přístupem zaměstnanců..... Vás někoho už kontaktovali? Jak po servise, tak po prodeji samotném? Když jsem na začátku váhal, jestli jim tam těch 300 tisíc nechat, lákali a snažili se, jak o život. Jen jsem převedl peníze a odjel s autem, tedy jakmile se za mnou zavřela brána prodejny, jako bych nebyl. Ani ťuk. A když jsem se tam jednou stavil, že se jako pochlubím, jak jezdím a jak jsem spokojený, koukali na mě, jak na magora, co tam zas chci, protože správně vycítili, že dál nic kupovat nechci, jen si chci povídat, možná asi zdržovat. Otřesné chování! -
Lasim 05.03.2010 07:55
Model Citroën od firmy NOREV
Ahojky, máte už někdo svého miláčka ve zmenšeném vydání - model? Na stránkách "svet-modelu.cz" jsem v modelech od firmy Norev našel C3 Pisasso v měřítku 1:43 (á=790,- Kč), mají ho tam v černé, modré a žluté Lemon a vypadá přepichově. Vzhledem k tomu, že i originál mám doma v modré barvě, jdu do toho. Až přijde, pošlu fotky. -
Lasim 31.03.2010 10:20
Nedostatky
Náš nový kolega s Nickem "Radimko" mi poradil dvě super vychytávky na moje stesky, které mám napsané ve své recenzi, v sekci "Slabé stránky". Automatické uzamykání centrálu při jízdě lze deaktivovat delším přidržením tlačítka pro odemykání/uzamykání centrálu ještě před samotnou jízdou a moje poznámka, že "soudruzi z NDR" asi při konstrukci C3 Picasso udělali chybu, když projektovali přední stěrače, byla nefér, protože vymyšlené to je, ale musí se stěrače vytáhnout do svislé polohy. Pak vyklopit jdou. A dělá se to s klíčkem v zapalování, ťuknutím do páčky stěračů smerem dolů (k sobě). Má někdo něco dalšího? ;-)-
-
Lasim 19.07.2010 19:40
« Re: Re: Nedostatky
Super, hned toho využiju - není nějaký fígl, jak donutit autorádio, aby zůstalo hrát, i když zhasnu motor? Škodovky a i jiné značky to mají propojené, resp.autorádio napájené do té doby, než vytáhneš klíček, Citroen autorádio hned vypne. Pak se mi nelíbí zbytečně rychlý cyklovač předních stěračů na první poloze. To je zatím vše, díky LaSim.-
bacilek 17.08.2010 23:32
« Re: Re: Re: Nedostatky
Prepac, ze reagujem az teraz.
Radio by malo hrat aj pri vypnutom kluci. Po vytiahnuti kluca prestane hrat, ale normalne sa da znovu pustit. Problem je, ze sa vypne po nejakej dobe, ked nabehne "spanok". Vtedy pomoze len prestartovanie.
Cyklovac - ta funkcia je dana softwarom. Takze nejaka zmena casu, ako u VW sa zial neda nastavit.
Zadna naprava - nepocujem, neviem...snad len, ze vodiace lanka rucnej brzdy sa mazu na urcitom mieste vazelinou. Ak sa vplyvom casu a podmienok vazelina "vytrati" moze to opat zacat vydavat nejake pazvuky.
Pasy - soudruzi nekde udelali chybu.
Dvere - nepocujem, neviem...tu neviem, co poradit. Moze to byt hocico. Mechanika spustania okna, uvolneny klip....
Zvolavacie akcie - mam auto a keby som nebol v znackovom servise na "garancke", tak by som ani nevedel, ze mam problem s kablovym zvazkom na lavom nosniku. Par tych, co na garancke neboli uz mali tu smolu, ze im auto zhorelo. Neprisiel ani dopis a ani nic. Takze to, ze sa o Vas takto staraju celkom vitam. Je to v podstate bezplatne a aspon vies, ze je to o.k.
-
-
Lasim 21.07.2010 12:22
« Re: Re: Nedostatky
...a "něco" mi klape u zadní nápravy, měl jsem blbě (obráceně) přimontované pásy u zadního sedadla za spolujezdcem a drnčí mi dveře u řidiče, byť kapsa je prázdná. A teď si mě zavolali do servisu, prý svolávací akce, něco kolem brzdového vedení. Jedu v pondělí 26.7. odpoledne, pak dám vědět. Nechci být hnidopich, ale u nového auta toho je už až dost.-
"-- skrytý --" 21.07.2010 20:22
« Re: Re: Re: Nedostatky
A zrovna jsem se chtěl zeptat, jestli jsme jediní, nebo už i někdo další.. Krom toho, že posílaj doporučený dopis a otravujou člověka s doručenkama to taky zatím nehodnotím.. Svolávací akce má dnes skoro každý výrobce. Jestli tam to auto ale bude muset zůstat, tak mě pěkně naserou... :*)
-
-
-
-
Lasim 27.07.2010 08:59
Svolávací akce servisu Citroën
Slíbil jsem podělit se s vámi o zážitek ze svolávací akce servisu Citroën - kdybych jim poslal fotku, stačilo by jim to. Auto mi vrátili ani ne po 10-ti minutách, co s ním najeli do dílny, prý jen na kanále koukli na uložení brzdového vedení u zadních kol, kde bylo podezření, že je z výroby blízko kotoučů, ohřívá se a tím i kapalina v hadičkách/trubičkách a auto by mohlo na zadek blbě brzdit. Ale moje auto (vyrobeno 17.8.2009) je (minimálně v tomto směru) Ready. Nic se neplatí, ještě jsem je poprosil, jestli by se mi ještě nepodívali na zadní nápravu, že mi tam "něco tluče", tak se s autem projeli, ale nic se jim tam prý na poslech divného nezdá. V srpnu to bude rok, co auto mám, takže mě čeká "garančka", takže se na to podívají podrobně. A když už jsem to zmínil - auta koupená mimo ČR mají garančky jednou za 2 roky a 30 tisíc km, auta koupená v ČR 1 rok a 20 tisíc. Takže začínám šetřit, protože to bude něco stát. Apropó - byl ste už někdo na garančce? Víte, kolik se +/- platí? Díky - LaSim.-
"-- skrytý --" 29.07.2010 21:54
« Re: Svolávací akce servisu Citroën
Lasime ahoj,
hele doufám, že se nepletu, ale mám dojem, že i v čr to je budˇ2 roky, nebo 20 či 30tkm. No jak jsem už psal, nechal jsem minulý měsíc po 14tkm a necelém roku vyměnit olej motor a všechny filtry včetně pilového, ten je nejdražší kolem tisícovky.. Celé to přišlo na nějakých 4.500,- Olej by dle vyjádření šéfa servisu, kterému jsem nějak začal důvěřovat, ten předepsaný limit vydržel (otázka, jak motor :-) ). Ale filtry doporučuji maximálně po roce vyměnit, byly celkem zasraté, což se není co divit.Nechal jsem ještě zkontrolovat olej v převodovce - v pořádku. Desky a kotouče jako nové. Jinak jsem celkem překvapený, že zatím nejsou vytlučený stabilizátory.Manželka musí bohužel do práce jezdit asi půl kilometru po tragicky vymlácenejch panelech, zatím klepu na dřevo.. Podle mě počítej s cenou do 5 tisíc max.
-
Lasim 17.08.2010 15:15
Garančky
Tak jsem dnes výrazně pokročil v otázce, jestli s novým C3 Picasso (1,4 VTi) na garančku po roce, či po dvou. Já mám na palubní jednotce nastavený rok, protože už dobře týden mám vedle stavu kilometrů symbol klíčku. Tak jsem se objednal, ale ne tam, kde jsem auto převzal, ale ke kolegům do jiného města a ti se sami divili, proč s kontrolou tak spěchám. Tak jsem si napsal přímo na Citroën a ten mi obratem potvrdil, že krom "ztížených podmínek", což můj případ rozhodně není, je 30 tisíc a 2 roky. Tak jsem volal na "svého prodejce" a ten na mě spustil, že jeden rok nastavují záměrně, že oleje jsou nekvalitní a 2 roky určitě v motoru nevydrží, že filtry potřebují častější výměnu, než uvádí výrobce a že to auto je lepší kontrolovat častěji, že to se mnou myslí dobře.... Prostě si honí kšefty a myslí, že jim každý rok zacvakáme těžké prachy za prohlídku. A chtěl bych vidět, jak kvalitně jí pak provádí, já osobně na tu firmu mám už rok spadeno a jen jsem si auto loni v srpnu převzal, zařekl jsem se, že víckrát mě tam neuvidí.
-
Pepa_007 17.08.2010 22:44
« Re: Garančky
Asi bych tam už nejezdil. Mají zajímavý styl. Kdyby ti nechali standard a něco jako rok doporučili, ale tímto stylem??? Nene.
Normálka je 30000Km a 2 roky. ALe doporučuje se častěji. Já mám zálusk na 15000km a to jen výměnu oleje a filtru. Taková prohlídka jistoty. Motorovy vzduchovy filtr a další věci co dělají bych víděl na ty 2 roky (30000km mit ale nebudu). Tchán když kupoval nové auto hyundai tak mu doporučili olej a filtr po 2000km vyměnit. A pak standartně jak nařizují (myslím rok a 20000km)
.-
"-- skrytý --" 25.08.2010 00:34
« Re: Re: Garančky
No zrovna to nastavení servisu po patnácti bych tak tragicky neřešil, protože jak jsem psal, nechal jsem udělat olej a všechny filtry právě v 15tkm z vlastní iniciativa a vřele doporučuji (v servise se právě naopak divili,proč to chci po roce a 15tkm..) Jinak jsem pánové zase po pár měsících najel s picajslem o víkendu kolem 800km a mám z toho takové smíšené pocity. Manželka má najeto 18tkm a nějak ji to nepřijde ale celkem mě začly štvát dvě věci. První je spotřeba, ani po natankování Vervy 100 a ujetí dalších 300km nešla pod 7,9. Což ale na druhou stranu při jízdě s klimou a na cestě hradec - olomouc zas taková tragédie není. Ale ta druhá mě štve celkem dost, potřeboval bych se asi projet jiným picajslem, ale fakt mě celkem štve ta totální nesladěnost převodovky, potažmo spojky a jinak super motoru. Prostě při popjíždění ve městě ale i přidávání např. na trojku z cca. 3000otáček, 4ka totéž ten motor prostě podle mě dostává hrozně na frak a má tendenci cukat jak kdysi fábie 1,4mpi. Možná je to slabost nízkoobjemových benzínových motorů a vadí mi to, protože jinak jezdím 2,4D5. Ale rozhodl jsem se zkusit vyvěsit inzerát na převzetí leasingu, i když teda absolutně nečekám, že by měl někdo zájem. Pokud by měl, jdeme do C3 Picasso 1,6hdi, nebo C4 Picasso.. Zkuste se ještě prosím kuknout při otevřeném kufru na transparentní nálepku na vnitřním boku karoseri (měla by být souběžně s tmeleným svárem karoserie), máme ji ale nalepenou přes tento šev a dost to pod ní zatéká, respektive ji ve fabrice blbě nalepili.. Taky ji už máte zamlženou (sráží se pod ní vlhkost). přelepit nejde, zřejmě ji strhnu a nechám známým naskenovat novou..
Moc by mě zajímal váš názor na tu posranou citlivost spojky, resp. následnou reakci motoru.
Díky
Petr-
Lasim 26.08.2010 21:34
« Re: Re: Re: Garančky
No ty mě šokuješ! Takhle to řešit mě přijde vyhrocené, fakt je to tak šílený, že půjde picajzlík z baráku? Já za minulý týden najezdil přes tisíc km, a to v pěti lidech a s "rakví" na střeše, pojezdili jsme jižní Čechy, sever Rakous a něco málo na západ od Prahy a byl jsem naopak spokojený, že jsem Dumbíka konečně pořádně protáhnul a že šlape, jak hodinky. A byť klimka jela z ostra a byl jsem slušně vypakovaný, spotřeba byla těsně přes 7 a žádný neduhy jsem nezaznamenal. Nebo - v práci jezdím s Oktávkou 2.0 TDi a Fábií 1,4 a tam je to něco jiného, řazení je přesné a tím i rychlé, to u picajzlíka nemůžu. Ale o spojce to není, spíš ta všemi proklínaná převodovka. Ale dá se na to zvyknout a přispůsobit se. Co mě trošku trápí je drnčení dveří u řidiče a nepravidelný chod motoru na volnoběh, když je auto studené.-
"-- skrytý --" 26.08.2010 23:09
« Re: Re: Re: Re: Garančky
No šílený to není, ale fakt mě to o víkendu nasralo furt se hlídat při řazení a prostě se mi zdá, že je to čím dál horší. A běh studenýho motoru doprovázený podivným klapáním radši neřeším. Bohužel je to vše daň za benzínovej motor respektive spíš za to, že si pži vývoji s tím nedali práci, nebo jim už na to nevyšly chechtáky... Kdyby jsi ale někdy jel kolem Olomouce, dej vědět, budu rád, když se projedeš..602588348. Nepředpokládám, že by se mi podařilo se ho za rozumných podmínek zbavit (bude počítám od zítřka na tipcars...) Ale štve mě, že jsme se před rokem nevyprdli na příplatek za diesel a nešli do něj. Původní ideál byl v bílé bez příplatku za barvu, esp a diesel... Jo a taky tehdy v této konfiguraci nevyšel na 400tisíc :-)-
"-- skrytý --" 26.08.2010 23:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Garančky
Jo eště jsem se chtěl zeptat na tu samolepku pod zadním víkem kufru, taky pod ní máš vysráženou vlhkost?-
Lasim 27.08.2010 08:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Garančky
No já si na tuhle tvoji poznámku vzpomněl ve středu u nás na náměstí, tak jsem pootvíral jšechny dvěře, co do auta vedou, až se mě lidi chodili ptát, co s tím autem mám, že se v něm hrabu, ale nenašel jsem, cos myslel. Jakou samolepku? Kufr je kapota u motoru, nebo zadní úložný prostor? A ta nálepka má být na dveřích, nebo někde na karoserii? Naveď mě, během dopoledne se můžu mrknout, protože mám Dumbíše v práci.-
"-- skrytý --" 30.08.2010 01:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Garančky
Zvedneš zadní páté dveře a vedle vstupního otvoru pod tělesem zadního světla krapet vlevo je svár s bokem karoserie, který je zřejmě přetmelený a protože na něj asi částečně dosedá víko zavazadelníku, je vedle něj, respektive by měla být vedle něj transparentní samolepka... když tak vyfotím :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 04.03.2011 20:51
spotreba
Zdravim zajimalo by me jaka je opravdu spotreba 1.4 ze zkusenosti ridice.Chapu ze podle toho jak slapu po pedalu ale pokud clovek jezdi trosku normalne tak orientacni spotreba.Jinak auto je super -
"-- skrytý --" 25.06.2011 23:00
Porada
Ahoj kluci! Když to tady tak pročítám,tak si koupě nového PIKAJZLIKA musím ještě rozmyslet.
Ono žádné auto není na 100%. Ale jak se zde bavíte tak je toho celkem dost. Moc se mi toto auto líbí,ale......... No ,mám ještě jednu nabídku na Toyotu Auris. Tak musím ještě promyslet.
Poraďte, co koupit?