Recenze

10 Majitel

Mazda 6 Atenza

9.26 Uživatelé

Hodnoceno: 26× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mazda 6, foto 1 Mazda 6, foto 2 Mazda 6, foto 3 Mazda 6, foto 4 Mazda 6, foto 5 Mazda 6, foto 6 Mazda 6, foto 7 Mazda 6, foto 9
Mazda 6, foto 10
 

Technické info

Přezdívka auta magda Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:19500 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 103 kroutící moment [Nm]: 330 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.5 maximální rychlost [km/h]: 215 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 520 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ReWasT".

Co se tyce vozu samotneho tak byl porizen jako nove vozidlo zakoupene v CR.Je to druha mazda v rodine takze jiz nejake zkusenosti byly. Vyber vozu byl takrka az na par drobnosti zcela jednoznacny, jamile se objevila, nebylo co resit .. Zvlastne po velmi dobrych zkusenostech s mazdou 3 kterou i nadale vlastnime ve vozovem parku. Auto bylo zoupeno jako N1 tzn. v zadni casti vozu je umistena oddelovaci prepazka.

Mazda je v motorizaci 2.0 v kombinaci s naftovým agregatem doplnena o filtr pevnych castic :-( . Vybava je ve stupni TE ktera obsahuje krome Xenonovych svetel,navigace,kuze a elektrickych sedacek snad Vse co by normalnimu cloveku mohlo stacit k zivotu.

Jen strucne co se vybavy tyce:
*Přední mlhové světlomety
*Airbag 8 x
*Automatická aktivace světlometů
*Tempomat
*Deaktivace airbagu spolujezdce
*ABS - antiblokovací brzdový systém
*EBD - elektronické rozdělení brzdné síly
*EBA - brzdový asistent,
*DSC - systém řízení jízdní stability
*TCS - Protiprokluzový systém
*Rádio + 6-CD měnič s funkcí MP3, 6 reproduktorů,
*Bederní opěrka sedadla řidiče,
*kopmletne v šalině(Elektricky ovládaná okna vpředu a vzadu, se systémem one-touch, Dálkové ovládání oken
*Automatická dvouzónová klimatizace,
*Automatické přední stěrače s dešťovým senzore,
*Vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka
*Palubní počítač + speed alarm
*Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou,

Silné stránky

+ Výborný podvozek - neni co dodat, kdo se nesvezl nevi
+ El. stabilizace podvozku funguje vyborne
+ Velmi zábavná ovladatelnost vozu :-)
+ Řazení - velmi přesné krátké dráhy, řadička ma příjemný odpor - jde lehce z tuha
+ Sklápění zadních sedaček
+ Zpětné zrcátka - dobrý výhled
+

Slabé stránky

- Omezená příplatková výbava
- Spojka lehce tvrdší a s omezeným rozsahem což ve mestě není úplně ideální
-

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

zadne zatim nebyly

 

Novinky v recenzi

3.6.2009 14:05

rekapitulace - najetu cca 19.500 km

Servisni prohlidka probehla bez zadrhelu, provedeny standartni vymeny olej+filtry, geometrie, kontrola laku...

A ted nejake zkusenosti/poznatky. Motor by se dal jiz povazovat za zajety a tzv. uz si nema kam sedat :-). Spotreba se ustalila z puvodnich 7 litru pri zajizdeni o nejaky ten decanek nize, ale postupne po zajeti opet povyskocila na cca prumernych 7L/100km. Na vine bude styl jizdy jelikoz pri zajizdeni se jezdilo zlehka, bohuzel nyni se jezdi svizneji, opravdu se s tim autem neda jezdit moc pomalu. Mazda k dynamictejsi jizde sama vybizi a je velmi tezke drezt ji na uzde:-).Jezdim prumerne 60mesto/20okrsky/20dalnice. Mohl bych potvrdit ze i mesto by slo jezdit pod 7 ale s velmi lehkou nohou - a mozna by to i zavadelo podtacenim. Jinak okrsky zvlada bravurne, je radost projizdet zatacky i kdyz benzin by ji ke sportovni jizde slusel vic.Na dalnice jako stvorena, zde bych chtel pochvalit naftovou motorizaci protoze z meho pohledu se zde citi nejlepe. Do cca 180 opravdu zrychluje, dale by se dalo mluvit o plizive akceleraci. Dle navigace se da kombik roztahnou na 220 km/h coz me prekvapilo - 6ty stupen je opravdu dlouhy(idelani kombinaci s tempomatem).Ve meste je jiz situace trosinku jina, mali vuz to neni a v kombinaci s decetne tuzsim posilovacem me osobne velice vyhovuje by to nemuselo kazdemu sedet, pripominam jeste tuzsi spojku ktera komfortu jizdy ve meste s castym razenim taky moc neprida. Ale musim se mazdy zastat vsechny tyhle nesvary dokonale kompenzuje odhlucneny interier, vyborna ergomonie a pohldlne sedacky(mohly byt o neco tuzsi). Naftu tankuji u benziny TOP-Q + super diesel aditiv coz se mi osvedcilo jako nejlepsi kombinace.Prvne Shell pak OMV.


Další vozy Mazda 6



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatim bez poruchy a doufam ze to tak i zustane

prostornost
10

ted se nikterak mazdy nezastavam ale uz spousta lidi kroutila hlavou nad mistem na zadnich sedadlech! Je ho tam opravdu dostatek

spotřeba
8

jelikoz je motor zatim v zabehu pohybuji se kolem 7l nafty, bohuzel ale 90% mesto neni moc casu nekam vyjet






Blesk.cz

Cestou necestou po stopách českých velikánů: Stezkou Hrabala, Erbena i Dvořáka

Cestou necestou po stopách českých velikánů: Stezkou…

Památky i přes rozvolnění zůstávají zavřené, ale o víkendu už prostě nižte sedět doma. Máme pro vás společně s…

Tváří v tvář vlkodlakům! Dojmy z hraní Resident Evil Village

Tváří v tvář vlkodlakům! Dojmy z hraní Resident Evil Village

Děs, který bude stát za to! Druhá hratelná demoverze Resident Evil Village odhalila mnohé. K vidění byla samotná…

 

iSport.cz

Nová pravidla pro sport: od pondělí po skupinách, místo rozestupů kvóta

Nová pravidla pro sport: od pondělí po skupinách,…

Místo uvažovaného šestimetrového odstupu dvojic na venkovním sportovišti se bude od pondělí uplatňovat plocha 15…

Sparta na lovu hvězd, Vrba lanaří své oblíbence! Víme, kdo je na odchodu

Sparta na lovu hvězd, Vrba lanaří své oblíbence!…

Liga mistrů, takovou metu před sebe postavil po nástupu do Sparty Pavel Vrba. Jak ukazují poslední výsledky…

 

Reflex.cz

Tohle uvidíte jen v Rusku! Snímky, které ukazují jeho nejupřímnější a nejděsivější tvář

Tohle uvidíte jen v Rusku! Snímky, které ukazují…

Fotograf Alexander Petrosyan strávil několik let objevováním a dokumentováním nekonečných zákoutí Petrohradu.…

Úplné rušení hotovosti je cesta do pekel. Tradiční peníze zaručují svobodu a fungují za všech okolností

Úplné rušení hotovosti je cesta do pekel. Tradiční…

Při většině plateb je možné se už dnes obejít bez hotovosti. I takové drobnosti, jako je jízdenka na tramvaj či…