Recenze

10 Majitel

Mazda 6 Atenza

9.26 Uživatelé

Hodnoceno: 26× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mazda 6, foto 1 Mazda 6, foto 2 Mazda 6, foto 3 Mazda 6, foto 4 Mazda 6, foto 5 Mazda 6, foto 6 Mazda 6, foto 7 Mazda 6, foto 9
Mazda 6, foto 10
 

Technické info

Přezdívka auta magda Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:19500 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 103 kroutící moment [Nm]: 330 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.5 maximální rychlost [km/h]: 215 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 520 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ReWasT".

Co se tyce vozu samotneho tak byl porizen jako nove vozidlo zakoupene v CR.Je to druha mazda v rodine takze jiz nejake zkusenosti byly. Vyber vozu byl takrka az na par drobnosti zcela jednoznacny, jamile se objevila, nebylo co resit .. Zvlastne po velmi dobrych zkusenostech s mazdou 3 kterou i nadale vlastnime ve vozovem parku. Auto bylo zoupeno jako N1 tzn. v zadni casti vozu je umistena oddelovaci prepazka.

Mazda je v motorizaci 2.0 v kombinaci s naftovým agregatem doplnena o filtr pevnych castic :-( . Vybava je ve stupni TE ktera obsahuje krome Xenonovych svetel,navigace,kuze a elektrickych sedacek snad Vse co by normalnimu cloveku mohlo stacit k zivotu.

Jen strucne co se vybavy tyce:
*Přední mlhové světlomety
*Airbag 8 x
*Automatická aktivace světlometů
*Tempomat
*Deaktivace airbagu spolujezdce
*ABS - antiblokovací brzdový systém
*EBD - elektronické rozdělení brzdné síly
*EBA - brzdový asistent,
*DSC - systém řízení jízdní stability
*TCS - Protiprokluzový systém
*Rádio + 6-CD měnič s funkcí MP3, 6 reproduktorů,
*Bederní opěrka sedadla řidiče,
*kopmletne v šalině(Elektricky ovládaná okna vpředu a vzadu, se systémem one-touch, Dálkové ovládání oken
*Automatická dvouzónová klimatizace,
*Automatické přední stěrače s dešťovým senzore,
*Vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka
*Palubní počítač + speed alarm
*Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou,

Silné stránky

+ Výborný podvozek - neni co dodat, kdo se nesvezl nevi
+ El. stabilizace podvozku funguje vyborne
+ Velmi zábavná ovladatelnost vozu :-)
+ Řazení - velmi přesné krátké dráhy, řadička ma příjemný odpor - jde lehce z tuha
+ Sklápění zadních sedaček
+ Zpětné zrcátka - dobrý výhled
+

Slabé stránky

- Omezená příplatková výbava
- Spojka lehce tvrdší a s omezeným rozsahem což ve mestě není úplně ideální
-

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

zadne zatim nebyly

 

Novinky v recenzi

3.6.2009 14:05

rekapitulace - najetu cca 19.500 km

Servisni prohlidka probehla bez zadrhelu, provedeny standartni vymeny olej+filtry, geometrie, kontrola laku...

A ted nejake zkusenosti/poznatky. Motor by se dal jiz povazovat za zajety a tzv. uz si nema kam sedat :-). Spotreba se ustalila z puvodnich 7 litru pri zajizdeni o nejaky ten decanek nize, ale postupne po zajeti opet povyskocila na cca prumernych 7L/100km. Na vine bude styl jizdy jelikoz pri zajizdeni se jezdilo zlehka, bohuzel nyni se jezdi svizneji, opravdu se s tim autem neda jezdit moc pomalu. Mazda k dynamictejsi jizde sama vybizi a je velmi tezke drezt ji na uzde:-).Jezdim prumerne 60mesto/20okrsky/20dalnice. Mohl bych potvrdit ze i mesto by slo jezdit pod 7 ale s velmi lehkou nohou - a mozna by to i zavadelo podtacenim. Jinak okrsky zvlada bravurne, je radost projizdet zatacky i kdyz benzin by ji ke sportovni jizde slusel vic.Na dalnice jako stvorena, zde bych chtel pochvalit naftovou motorizaci protoze z meho pohledu se zde citi nejlepe. Do cca 180 opravdu zrychluje, dale by se dalo mluvit o plizive akceleraci. Dle navigace se da kombik roztahnou na 220 km/h coz me prekvapilo - 6ty stupen je opravdu dlouhy(idelani kombinaci s tempomatem).Ve meste je jiz situace trosinku jina, mali vuz to neni a v kombinaci s decetne tuzsim posilovacem me osobne velice vyhovuje by to nemuselo kazdemu sedet, pripominam jeste tuzsi spojku ktera komfortu jizdy ve meste s castym razenim taky moc neprida. Ale musim se mazdy zastat vsechny tyhle nesvary dokonale kompenzuje odhlucneny interier, vyborna ergomonie a pohldlne sedacky(mohly byt o neco tuzsi). Naftu tankuji u benziny TOP-Q + super diesel aditiv coz se mi osvedcilo jako nejlepsi kombinace.Prvne Shell pak OMV.


Další vozy Mazda 6



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatim bez poruchy a doufam ze to tak i zustane

prostornost
10

ted se nikterak mazdy nezastavam ale uz spousta lidi kroutila hlavou nad mistem na zadnich sedadlech! Je ho tam opravdu dostatek

spotřeba
8

jelikoz je motor zatim v zabehu pohybuji se kolem 7l nafty, bohuzel ale 90% mesto neni moc casu nekam vyjet






Blesk.cz

10+1 tip na výlet do přírody: Zázračné studánky, po stopách Hrabala i do Země Keltů

10+1 tip na výlet do přírody: Zázračné studánky, po…

Karanténní omezení nepřejí návštěvám nejrůznějších organizovaných akcí či programům, které se konají pod…

Malý, ale dravý roztoč: Svilušky kousnou člověka i zvíře! Jak se jich zbavit?

Malý, ale dravý roztoč: Svilušky kousnou člověka i…

S koncem léta přichází jejich čas... Někdy se sice objeví dříve, ale právě nyní je velká pravděpodobnost, že na…

 

iSport.cz

Snový start Barcelony, trefil se i Messi. Suárez zazářil za Atlético

Snový start Barcelony, trefil se i Messi. Suárez…

Fotbalisté Barcelony zvládli premiéru pod vedením trenéra Ronalda Koemana a vykročili do nové sezony španělské…

Pardubice, co je s vámi?! Tvrdě zaklekneme, řekl kouč Razým

Pardubice, co je s vámi?! Tvrdě zaklekneme, řekl kouč Razým

Letní natěšení na nové Dynamo s čerstvým logem a posilněnými ambicemi vyprchává. A to tak že fest. Hokejové…