Recenze

9 Majitel

Daewoo Leganza CDX 2.0 PRODÁNO

9.70 Uživatelé

Hodnoceno: 34× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Daewoo Leganza, foto 0 Daewoo Leganza, foto 1 Daewoo Leganza, foto 1 Daewoo Leganza, foto 1 Daewoo Leganza, foto 1 Daewoo Leganza, foto 1 Daewoo Leganza, foto 2 Daewoo Leganza, foto 2
Daewoo Leganza, foto 2 Daewoo Leganza, foto 3 Daewoo Leganza, foto 4 Daewoo Leganza, foto 5 Daewoo Leganza, foto 6 Daewoo Leganza, foto 6 Daewoo Leganza, foto 7 Daewoo Leganza, foto 8 Daewoo Leganza, foto 9 Daewoo Leganza, foto 11 Daewoo Leganza, foto 12 Daewoo Leganza, foto 13 Daewoo Leganza, foto 14 Daewoo Leganza, foto 15 Daewoo Leganza, foto 16 Daewoo Leganza, foto 17 Daewoo Leganza, foto 19 Daewoo Leganza, foto 20 Daewoo Leganza, foto 21 Daewoo Leganza, foto 22 Daewoo Leganza, foto 23 Daewoo Leganza, foto 24 Daewoo Leganza, foto 25 Daewoo Leganza, foto 26 Daewoo Leganza, foto 27 Daewoo Leganza, foto 28 Daewoo Leganza, foto 29 Daewoo Leganza, foto 30 Daewoo Leganza, foto 31 Daewoo Leganza, foto 32 Daewoo Leganza, foto 33 Daewoo Leganza, foto 34 Daewoo Leganza, foto 35 Daewoo Leganza, foto 36 Daewoo Leganza, foto 37 Daewoo Leganza, foto 38 Daewoo Leganza, foto 39 Daewoo Leganza, foto 39 Daewoo Leganza, foto 40 Daewoo Leganza, foto 41 Daewoo Leganza, foto 42 Daewoo Leganza, foto 43 Daewoo Leganza, foto 44 Daewoo Leganza, foto 45
 

Technické info

Přezdívka auta Lega Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:110000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 98 kroutící moment [Nm]: 184 maximální rychlost [km/h]: 206 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 16 * zavazadlový prostor [l]: 411 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Goose86".

Leganza byla zástupcem automobilky Daewoo ve střední třídě,v některých testech se uvádí vyšší střední,takže nejspíš něco mezi,vyráběla se od roku 1997 do roku 2002...od roku 2000 to byla už druhá generace,změny byly znatelné v interiéru a to konkrétně hrby na zadních sedadlech nahradily plnohodnotné opěrky hlav a pod kapotou ubylo pár koníku na úkor emisým,dostala také jiná hliníková kola a jinačí tvar přední masky,její design je vypůjčen od jendoho prototypu značky Jaguar a název je spojením italského dvousloví Elegante Forza...česky Elegantní Síla,to jest asi vše na úvod...Majitelem tohoto auta jsem teprve od února roku 2007,rozhodoval jsem se při koupi mezi třemi auty a to Kia Clarus,Hyundai Sonata a Daewoo Leganza,Leganza měla od začátku navrch,její povedený design vysoce převyšoval konkurenty a tak jsem se zaměřil jen na Leganzy a vyhledával jen je,nevýhodou je,že těchto aut se po ČR moc nepohybuje,to mě ze začátku trochu odrazovalo,ale asi 200 metrů od domova mám originální servis Daewoo a tak jsem si řekl,ze to budu mít hned po ruce,takže Leganza vyhrála,první seznámení s autem bylo super,byl jsem ze všeho strašně nadšený a seděl jsem v něm skoro pořád,všude plno tlačitek a elektriky,to byl pro mě ze začátku šok ale rychle jsem si zvykl,auto se mnou doslova zžilo a mám pocit jakoby existovala jakási komunikace mezi mým mozkem a řídící jednotkou,auto mě poslouchá dle mých pocitů a já zase poslouchám jeho,je to můj druhý obývák,na dlouhé cesty je Leganza opravdu velmi pohodlná,při cestování ve 4 lidech je pořád stejný komfort,přední sedadla jsou velmi široká a ideálně měkká,budí dojem luxusních křesel,cestující v zadu zažívají stejný pocit,sedadla tam jsou rovněž velice pohodlná,není to žádná zadní lavice ale "gauč" ve kterém člověk skoro leží,místa na nohy je v zadu na rozdávání,to vše je k dokonalosti dovedeno superkomfotním podvozkem...toť asi vše na začátek,teď nějaké technické informace...takže je to Daewoo Leganza 2.0 CDX,98kw(133HP),stříbrná metalíza,originální alu kola 15",pneu 205/60 15",výbava: přední a zadní okna v elektrice,elektrická a vyhřívaná zrcátka,ABS,autoradio CD/MP3,2x airbag,centrální zamykání na dálkové ovládání,manuální klimatizace,tempomat,výškově nastavitelné sedadlo řidiče,nastavení bederní tuhosti sedadel,oblození dveří a středového panelu je v imitaci dřeva...

Silné stránky

Mezi silné stránky vozu bych zařadil již výše zmiňovaný měkký komfortní podvozek,který je opravdu velice pohodlný ale v zatáčkách se auto díky němu více naklání,ale naklánení není nějak velké,mezi další silné stránky bych určitě zařadil design,na svoje léta je velice povedený,zvlášť pak zadní část vozu se povedla,i přes vyšší záď je dozadu dobrý výhled,výbava je také velké plus,ta souvisý s pořizovací cenou,dá se o tomto autě říci,že je to hodně muziky za málo peněz,kdybych se ještě vrátil k sedadlům a prostornosti interiéru,tak bych jen dodal,že cestování je pohodlné i pro vyšší postavy,dvoumetrový člověk nemá při cestování sebemenší problémy,určitě zde i zmíním výkon Leganzy,98kw není nijak velký výkon ale plně dostačuje k tomu aby auto zrychlilo při předjiždění,motor jde pěkně do otaček a jeho největší síla se projevuje po dosažení necelých 3000 ot./min. a motor pěkně táhne i ve vyšších otáčkách...

Slabé stránky

Jako asi každé auto má i Leganza své slabé stránky,tou první je vyšší spotřeba benzínu ve městském provozu a to sice 10-12 litrů na 100km,mimo město spotřeba ujde,tam se pohybuje okolo 8 litrů,jako velice slabou stránku považuji,že nesvítí kontrolky rozsvícených světel,svítí jen kontrolka dálkových světel,jako další slabá stránka je vysoká cena některých náhradních dílů,zavazdlový prostor by mohl být větší,ale jeho 411 litrů zatím plně stačí,o to více místa je v interiéru,na autě je ještě pár mušek ale ty se liší kus od kusu,podle zacházení s vozem...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Se servisem mám zkušenosti dobré,nemám do něj daleko,mám ho hned pod kopcem,lidé v servisu jsou příjemní a jednání s nimi také příjemné,v breznu 2007 bylo meneno: všechny 4 kotouče,zadní destičky,zadní tlumiče,kabinový a vzduchový filtr,zpětnou hadici servořízení a ještě nejaké drobnosti a cena lehce nad 17000,- Kc...květen 2007: auto je už po výměně oleje,září 2007: těsnění pod svody a kompletní výměna rozvodů,cena něco málo nad 8000,-...únor 2008 po nájezdu na chodník jsem urazil klemu výfuku,oprava(svaření) a navaření nové koncovky výfuku za cenu 450,-...březen 2008 nebyl zrovna nejlepší a měnily se přední tlumiče a silenbloky předních ramen...cena 9300,- dale bylo měněno těsnění víka ventilů ale to jsem si udělal sám,samotné těsnění mě vyšlo na 216,-...tak teď koncem dubna 2008 začal silně zlobit imobilizer,auto skoro nešlo nastartovat a tak musel být imo pořádně vyčištěn a už vše funguje jak má...zvládl jsem to sám...stálo mě jen trochu technického benzínu a konzervačního oleje...

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem kupoval od soukromé osoby,byl to první majitel,jednání s majitelem bylo velice příjemné...ikdyž auto nebylo zrovna moc dobře opečováváno byla to láska na prvni pohled...vše proběhlo jak mělo a během několika dnů bylo moje...

Drobné úpravy...

Tak do úprav se ani moc pouštět nechci ale nějaké detaily jsem si neodpustil...jako třeba kryt motoru hodit do laku...puvodně byl černý se stříbrným nápisem a tam jsem ho obrátil...teď je stříbrný s černým nápisem...původní repro je vyměněno za Blaupunkt GTx 652 a Sony Xplod XS-F6931R...již dříve bylo vyměněno původní autorádio za Sencor SCD-5155MR...v plánu mám ještě nějaká nová kola...únor 2008: byla privařena decentní koncovka výfuku...březen 2008: nové svíčky Brisk Premium a žárovky Philips Blue Vision...duben 2008: jsem koupil nový potah volantu,volant je teď sice o něco mohutnější ale dobře padne do ruky a je a řízení je pohodlnější...25.duben 2008 namontovány nové stěrače "FLAT"...naprostá spokojenost,staré vrzaly a nestíraly dobře,tyto jsou uplně tichý a stírají dokonale a cena za sadu pouhých 300,- kč...sice jsou určeny na vozy Škoda,VW,Audi a Seat ale padly mi tam dobře...květen 2008: nasazeny nová kola značky DBV o rozměru 16 palců a pneu Matador MP 45 Hectorra o rozměrech 205/55 R16...

 

Novinky v recenzi

9.7.2008 00:00

Tak koukám,že se recenze zalíbila více lidem a dostal jsem vytoužené razítko...děkuji všem... :-)

9.4.2008 00:00

Tak jsem dospěl k závěru,že bych byl rád za recenzi označenou razítkem Nejlepší recenze...takže komu se zdá dobrá ať mě otipuje a nebo mi napište co bych měl zlepšit abych si razítko zasloužil...

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Daewoo Leganza CDX 2.0 PRODÁNO

Další vozy značky Daewoo



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Zatím bez větších problémů...

praktičnost
8
prostornost
10

Interiér velice prostorný...

jízdní vlastnosti
10

Jízdní vlastnosti dobré,jen se díky měkčímu podvozku v zatáčkách více naklání...

jízdní komfort
10

Paráda...

provozní náklady
9

Vyšší spotřeba a cena servisu...

náhradní díly
9

Vyšší cena...

výkon motoru
9

Dostačující,ale mohl by být vyšší...

spotřeba
8

Město okolo 10-12,mimo město 8...

hlučnost motoru
8

Ve vyšších otáčkách hlučnější...

kvalita sedadel
10

Sedadla pohodlná s dlouhými sedáky a dobrým bočním vedením...

brzdy
8

Na takhle velké a těžké auto by mohli být lepší...

zavazadlový prostor
9

Průměrný...pro 4 lidi na dovču stačí...






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…