Recenze
Daewoo Leganza 2.0 CDX
Technické info
Přezdívka auta Lega Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:138000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 93 kroutící moment [Nm]: 184 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9 maximální rychlost [km/h]: 206 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 411 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8.4 (udávaná)spotřeba naměřená:
Popis vozu
Na úvod by se asi slušelo začít obecným představením tohoto vozu: Model Leganza náležející do vyšší střední třídy se vyráběl v letech 1997-2002 ve dvou základních provedeních, SX a CDX. SX bylo chudší provedení, kterému chyběly některé luxusnější části výbavy a které se na první pohled pozná vedle bočních chromovaných nápisů na předních blatnících také podle interiéru, kde je místo chromu a imitace dřevěného obložení použit jen šedý plast. Leganza se vyráběla pouze v provedení sedan (resp. notchback) a v nabídce byl jediný čtyřválcový zážehový motor o objemu buďto 2,0L (1 998 ccm) – 98/133 kW/k při 5 400 otáčkách za minutu nebo 2,2L (2 198 ccm) – 100/136 kW/k při 5 200 otáčkách za minutu, přičemž objemnější motor se montoval spolu s automatickou převodovkou především pro Severoamerický trh. Designérem automobilu (jako u většiny modelů Daewoo) je ItalDesign (Giorgetto Giugiaro). Zhruba na přelomu tisíciletí proběhl na voze jemný facelift (design litých kol, lehce pozměněný tvar masky chladiče, na zadních sedadlech se místo „hrbů“ objevily klasické nastavitelné opěrky hlav, tvar páčky pro nastavení volantu, elektronický EGR ventil namísto mechanického a kvůli snížení emisí a spotřeby byl u 2,0L motoru snížen výkon o 5 kW a pozměněna jeho charakteristika). Předchůdcem Leganzy byl model Prince (do Evropy se nedovážel) a následovníkem Daewoo Magnus (v Evropě jako Daewoo/Chevrolet Evanda), který následoval současný model Daewoo Tosca (v Evropě jako Chevrolet Epica). Do stejné modelové řady jako Leganza patří menší Nubira I a Nubira II a ještě menší Lanos. To by asi na úvod stačilo, další informace si může vygooglit (např. na Wikipedii) každý zájemce sám.
Leganzu jsem si pořídil počátkem února 2006 potom, co jsem už nějakou dobu nezávazně pokukoval po něčem pěkném, vybaveném, s cenou kolem 150 tisíc a s rokem výroby minimálně 2000 (nové a dražší auto jsem zavrhl hned zkraje, neboť parkuji na sídlišti nebo v centru města pod širým nebem a řada lidí se chová opravdu bezohledně, o čemž by průběžně retušované a opravované šrámy na autě mohly vyprávět). Bohužel, ve slušném stavu a za takto stanovených podmínek se dala většinou objevit jen malinkatá auta s chudší výbavou, až jsem jednoho dne náhodou na internetu narazil na inzerát s mou (budoucí) Leganzou - za 1,5 hodiny po nalezení inzerátu už jsem si pro ni jel do autosalónu Olfin Car v nedalekém městě, kde ji předchozí majitel nechal (po skončení leasingu) cca týden předtím protiúčtem za nového Passata. Auto mě zaujalo nejen svým osobitým designem, ale i bohatou výbavou a také jeho velikost byla tak akorát (předtím jsem jezdil ve Fordu Scorpio), takže se konalo něco jako láska na první pohled. Podotýkám, že jsem do té doby neměl s korejskými vozy vůbec žádnou osobní zkušenost, jen jsem na internetu postřehl obecně panující nedůvěru k vozům z této země, ale jak se později ukázalo, tyto indicie pocházely od lidí, kteří s korejci měli zřejmě stejné zkušenosti jako já do té doby…
Jak je asi z přiložených fotografií patrné, jsem možná „divnej“, ale nesnáším jakýkoliv tzv. tuzing, takže se auto snažím udržovat v co nejpůvodnějším (tzn. sériovém) vzhledu a stavu. Zde následuje stručný výčet údajů o vozidle: ABS, TCS, ICS = elektronicky stavitelné tlumiče (prý je mají/měly jen 2 Leganzy prodané v ČR), airbag řidiče a spolujezdce, dálkově ovládané centrální zamykání, el. ovládání bočních oken, el. ovládání zpětných zrcátek, el. ovládaná anténa, imobilizér, ultrazvukový alarm, automatická klimatizace, kola z lehkých slitin, nastavitelný volant, nastavitelná bederní opěrka, loketní opěrky, adaptivní posilovač řízení, přední a zadní mlhovky, tempomat, tónovaná skla, vyhřívaná zpětná zrcátka a zadní okno, digitální hodiny, dětská pojistka, výškově nastavitelné světlomety, kožený potah volantu a řadící páky, 6 reproduktorů, černá metalíza (Granada Black) a nárazníky, zpětná zrcátka a boční lišty v barvě karosérie. V podstatě do plné sériové výbavy autu chybí pouze automatická převodovka, el. nastavitelné vyhřívané kožené sedačky a el. střešní okno. Auto bylo vyrobeno v prosinci 2002 (tj. poslední měsíc výroby tohoto modelu!), koupeno v ČR, jsem druhým majitelem (prvním majitelem byla s.r.o. jedné holandské firmy) a dostal jsem k němu při koupi i náhradní plechové disky se zimními pneumatikami, servisní knížku a český manuál. Záhy po pořízení vozidla jsem nechal demontovat tažné zařízení a handsfree Nokia, neboť oboje jsem k ničemu nepotřeboval a tak pouze hyzdily vzhled vozu. Naopak dodatečně jsem auto doplnil o povinnou výbavu (lékárnička, výstražný trojúhelník, výstražná vesta, náhradní žárovky a pojistky), autorádio SONY CDX-GT300 (celkem obyčejný model, nejsem žádný audiofil), koberečky a autopotahy šité namíru (nikoliv z důvodu, že by originální čalounění bylo nějak opotřebované, ale jednoduchá kombinace černé a šedé barvy byla mému estetickému cítění bližší než originální strakaté provedení), protiskluzovou plastovou vanu do zavazadlového prostoru, bezraménkové stěrače Bosch Aerotwin, potah na volant (především z důvodu zvětšení průměru věnce volantu, i když tím estetika poněkud utrpěla) a po několika nezaviněných setkáních s parkujícím blbcem (= koulař, který používá tažné zařízení výhradně jako nástroj destrukce) jsem byl nucen vyměnit také rozlámané podložky pod RZ (zvolil jsem chromované).
V srpnu 2006 jsem se odhodlal k prvním větším zásahům s cílem renovace (či spíše „regenerace“) vzhledu vozu, což zahrnovalo přelakování předního nárazníku, kompletní vybroušení a strojové vyleštění laku karosérie spolu s opravou oděrek a nedokonalostí, co do té doby auto utrpělo. Výsledek této akce je myslím dobře patrný ze srovnávacích fotografií na tomto odkazu:
http://sl.ic.cz/
V dubnu 2007 pak ještě následoval zatím poslední větší zásah v podobě výměny a lakování zadního nárazníku, když mi ten původní pošramotil soused, jehož nezajištěné auto na parkovišti samovolně sjelo přímo do zadní části toho mého…
Silné stránky
Je to především bezkonkurenční poměr mezi cenou a užitnou hodnotou vozu! Tímto děkuji všech ortodoxním skeptikům zmítaným předsudky, že se korejských aut „bojí“ a tím pádem jsou ceny nových vozů i ojetin velice sympatické. Vedle bohaté výbavy kvituji s povděkem zejména rozměry v interiéru (a s tím související pohodlnost) a také mizivý zájem zlodějů a vandalů. V interiéru vepředu i vzadu nikde nic nepřekáží ani osobě dospělého vzrůstu (tj. těsně pod 2 m výšky postavy), sedadla s bočním vedením jsou spíše tvrdší, ale velice pohodlná i na dlouhé cestování. Z vozidla je perfektní výhled dopředu (výhledu nepřekáží ani štít přístrojové desky, ani kapota). Dále oceňuji stejně velká a rozměrná zpětná zrcátka, živý motor (který má přitom velmi kultivovaný chod a při vytočení příjemný zvuk) a v neposlední řadě vzhled exteriéru (mým favoritem je zadní partie vozu), ale i interiéru (především ladný tvar přístrojového štítu), si mě podmanily už při prvním setkání. Podvozek je naladěn komfortně (vzadu je víceprvková náprava), posilovač s proměnlivým účinkem (v závislosti na rychlosti auta) svou úlohu plní znamenitě a v interiéru ani po více jak 5 letech provozu nic neskřípe a nefičí, což vše dohromady přispívá k pohodlnému a pohodovému cestování.
Slabé stránky
Daní za komfortně naladěný podvozek je to, že vůz se při prudké změně směru jízdy naklání více než některá jiná auta, což je ale možné částečně zmírnit aktivací režimu SPORT nastavitelných tlumičů. Motor není sice přeborníkem v nízké spotřebě, přesto jeho průměrná spotřeba 10,5 litru benzínu na 100 km ve výhradně městském provozu, na krátké vzdálenosti a v zimním období není myslím na tak velké a těžké auto zase tak přehnaná. Zadní víko kufru nedisponuje narozdíl od přední kapoty teleskopickými vzpěrami a textilním obložením (což bylo napraveno až u následovníka Evandy), přístrojová deska neobsahuje palubní počítač (to bylo také napraveno až u následovníka) a musím zmínit také horší výhled směrem dozadu. Užší průměr věnce volantu jsem se snažil vykompenzovat jeho dodatečným potahem. Jinak mě žádné závažné nectnosti auta nenapadají, možná na ně přijdu s postupem času.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Mé zkušenosti výhradně se značkovým servisem jsou zatím veskrze pozitivní, největším kladem je asi jeho vzdálenost (resp. „blízkost“) i pouhou chůzí pěšky. Vše, co jsem požadoval nebo si přál, mi udělali/sehnali, cena a kvalita práce mi přijde adekvátní, stejně tak obecně cena náhradních dílů (a pokud se mi cena konkrétního dílu v servisu nelíbí, můžu si donést svůj nebo zvolit repliku). Zde pro přehlednost uvádím kompletní seznam oprav provedených na voze za celou dobu jeho provozu podle servisní knížky a příslušných dokladů:
1. majitel:
060 000 km - výměna rozvodového řemene
070 800 km - výměna svíček, ložiska LP kola
080 240 km - výměna ložiska PP kola
101 000 km - výměna uložení zadních tlumičů, tyček stabilizátoru, svíček, filtru paliva, filtru vzduchu, filtru klimatizace, brzdové kapaliny, chladící kapaliny
115 000 km - výměna motorového oleje, ložisek předních kol, rozvodového řemene, klínového řemene, kladek
2. majitel (já):
124 000 km - 24.01.2006 - výměna autobaterie (Starline 55L Ah 12V)
124 700 km - 28.02.2006 - výměna motorového oleje (5W40), filtru oleje, filtru vzduchu, svíček, zadních brzdových kotoučů, vyčištění brzdového systému, pružných uložení ramen přední nápravy, koncového dílu výfuku
124 800 km - 08.03.2006 - výměna zadních brzdičů, štítů s obložením, pružných uložení ramen zadní nápravy, pák zadní nápravy
125 700 km - 17.05.2006 - výměna vlnovce výfuku, těsnění katalyzátoru
127 000 km - 28.06.2006 - výměna stahovacího mechanismu okna PZ dveří
127 200 km - 28.07.2006 - výměna stahovacího mechanismu okna LZ dveří
127 500 km - 21.08.2006 - výměna kondenzátoru, naplnění klimatizace
129 760 km - 20.03.2007 - výměna zadního nárazníku včetně výztuhy, demontáž tažného zařízení
131 000 km - 24.05.2007 - výměna filtru klimatizace, dezinfekce klimatizace sprejem
131 800 km - 03.08.2007 - dezinfekce klimatizace ozónem
132 000 km - 22.08.2007 - oprava ovladače stahování PZ okna na LP dveřích
132 200 km - 07.09.2007 - výměna stíracích lišt (Bosch AeroTwin A728S)
133 000 km - 15.11.2007 - seřízení geometrie náprav, nástřik spodku a dutin
133 300 km - 08.12.2007 - výměna krytek pólů autobaterie, podložek RZ
134 500 km - 09.04.2008 - výměna snímače otáček vačkové hřídele
138 140 km - 19.05.2009 - výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40), filtru oleje
147 850 km - 08.06.2010 - výměna LP blatníku včetně blikače a podběhu, lišt na LP a LZ dveřích
148 400 km - 16.06.2010 - seřízení geometrie náprav
153 250 km - 07.09.2010 - výměna žárovek potkávacích světel (OSRAM ULTRA LIFE H1)
165 120 km - 16.05.2011 - seřízení geometrie náprav, dezinfekce klimatizace sprejem, výměna rozvodového řemene, klínového řemene, kladek, vodní pumpy, motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40), filtru oleje, filtru vzduchu, filtru paliva, filtru klimatizace, vnitřních klik předních dveří, výměna manžet, čepů a silentbloků přední nápravy, čidla ABS na PP kole, ložisek předních tlumičů pérování, chladící kapaliny (Fridex G Plus)
165 140 km - 29.05.2011 - výměna podložek RZ, zástěrek
165 180 km - 03.06.2011 - výměna brzdových kotoučů, brzdových destiček, zadních tyček stabilizátoru, spodního držáku prvního dílu výfuku, těsnění olejové vany, těsnění výpustného otvoru olejové vany, svíček (Bosch FLR8LDCU+), převodového oleje (GM 75W-85), spodního těsnění převodovky
173 340 km - 29.08.2012 - výměna vnějších manžet poloos přední nápravy, snímače přední kapoty, těsnění víka ventilů, brzdové kapaliny (Shell Donax YB), vyčištění brzdového systému
173 900 km - 26.12.2012 - výměna stíracích lišt (Bosch AeroTwin AR650S + AR18U)
174 170 km - 08.01.2013 - výměna žárovek zadních blikačů (BOSCH PY21W)
174 360 km - 18.04.2013 - výměna autobaterie (Varta Silver Dynamic D39 63Ah 12V)
174 900 km - 15.05.2013 - výměna vnějších manžet poloos přední nápravy, spínače brzdových světel
178 500 km - 13.11.2013 - výměna baterie v DO (Panasonic CR1620 3V - Lithium)
179 317 km - 07.01.2014 - výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40) a filtru oleje (Mann W712/22)
179 810 km - 28.02.2014 - výměna vnějších manžet poloos přední nápravy (GM Korea), lambda sondy a výfukového systému (Asso/Veneporte) včetně gumových závěsů a těsnění
181 350 km - 27.06.2014 - výměna těsnění víka ventilů, hadice odvětrávání víka ventilů (Goodyear), napínací kladky pro ozubený řemen (INA) a oleje servořízení
181 380 km - 08.07.2014 - výměna motorku a těsnění ostřikovače, filtru klimatizace a filtru vzduchu, levého předního a zadního reproduktoru, doplnění a dezinfekce klimatizace
182 550 km - 19.08.2014 - výměna stíracích lišt (Friendly Quality 11.428 [610mm] + 11.422 [450mm])
182 750 km - 25.08.2014 - výměna víka řazení převodovky včetně těsnění, stahovačky okna LP dveří
183 800 km - 14.10.2014 - doplnění 1L převodového oleje (GM 75W-85)
184 150 km - 07.11.2014 - výměna zadních brzdových kotoučů (ATE AT 410282) a destiček (Ferodo Premier FDB1336), opravné sady pro zadní brzdové třmeny Frenkit FK 235018
187 570 km - 15.06.2015 - výměna čidla ABS na PZ kole (Bosch 0 265 006 415), renovace světlometů
188 688 km - 08.09.2015 - výměna těsnění výfukových svodů, doplnění klimatizace
193 246 km - 17.02.2016 - výměna předních brzdových destiček (Denckermann B111067) a pístů předních brzdových třmenů (Frenkit P574903), opravné sady pro přední brzdové třmeny Autofren Seinsa D4711
195 245 km - 18.05.2016 - výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40 4L) a filtru oleje (Mann W712/22)
195 666 km - 01.07.2016 - komplexní renovace laku karosérie
195 699 km - 04.07.2016 - doplnění klimatizace a dezinfekce ozónem
201 196 km - 06.06.2017 - doplnění klimatizace a dezinfekce ozónem
202 120 km - 26.09.2017 - výměna kondenzátoru (BEHR/HELLA 8FC 351 037-211), naplnění klimatizace
202 285 km - 29.10.2017 - 2x výměna baterie v DO (Panasonic CR1620 3V - Lithium)
202 350 km - 07.11.2017 - kódování 3 klíčů (2x RK-700EU a 1x bez dálkového ovládání)
203 113 km - 23.01.2018 - výměna cívky imobilizéru a gumových závěsů výfuku, vyčištění a seřízení brzdy PZ kola
203 514 km - 04.03.2018 - výměna stíracích lišt (Bosch Twin 803 [650 + 450 mm])
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Jak už jsem uvedl, automobil jsem koupil za hotové v autosalónu Olfin Car v nedalekém městě, kde ho předchozí majitel nechal (po skončení leasingu) cca týden předtím protiúčtem za nového Passata. Jednání bylo korektní a rychlé (dorazil jsem tam až po zavírací době, takže jsem je nechtěl zbytečně zdržovat). Auto jsem měl možnost si detailně prohlédnout, projet a nakonec došlo i na smlouvání a symbolickou slevu. Odhlášené doklady mi cca do dvou týdnů přišly poštou.
Aktualizace z 29.6.2011
Po delší době jsem konečně provedl aktualizaci (Na vině je především to, že co se změnil vzhled webu, tak na počítači, u kterého sedím 99% času, se mi stránky prostě odmítají zobrazit!). Doplnil jsem servisní zásahy, které se mezitím na voze udály, a na přání El_Scorpia jsem doplnil další fotografie ze života mé Leganzy (celkem je fotografií rovných 60).
Lega má k dnešnímu dni najeto 165 500 km. Auto vypadá (myslím) stále slušně (nebo se o to alespoň průběžně snažím), i když ho mezitím potkaly hned 2 nepříjemné příhody.
1.4.2010 mě a Leganzu potkal první karambol, nic vážného, ale oprava přišla na cca 30 tisíc Kč včetně ceny nových dílů (LP blatník s blinkrem, LP podběh a obě levé lišty). A jelikož neštěstí nechodí po horách, ale po lidech (a autech), tak skoro do roka a do dne (18.4.2011) nás potkal druhý karambol, který tentokrát vyšel na 16 tisíc Kč (nové byly potřeba akorát LZ zástěrka a plastová poklice na zimní kolo, ostatní je opraveno).
Od 24.5.2011 už ale zase Leganza září jako nová a je také v prvotřídní kondici (nechal jsem při této příležitosti vyměnit vše, co se týče náplní, filtrů a také motoru, podvozku a náprav). A jen doufám, že v tomhle stavu vydrží co nejdéle, dokonce kvůli tomu po městě jezdím radši jenom "náhradním" vozidlem (Ford Escort 1.8D CLX z roku 1992) a Leganzu si užívám jen na delší trasy a výlety (tuhle neděli ji čeká cesta do Vysokých Tater a zpět).
Novinky v recenzi
Aktualizace z 9.8.2018
Po roce a půl se toho zase tolik nezměnilo.
V září 2017 jsem měnil kondenzátor klimatizace, což bylo prakticky přesně 11 let po předešlé výměně. Měnil jsem za stejný kondenzátor a u stejné firmy - s oběma pány jsem se srdečně rozloučil, protože pokud tento kondenzátor vydrží stejně dlouho jako předešlý kus, tak už oba pánové budou dávno v důchodu a já budu muset jinam. Bezvadný stav klimatizace jsem ocenil teď v těch vedrech (červenec a srpen 2018), začal jsem používat Leganzu i na ježdění do práce právě kvůli klimatizaci (druhé auto ji nemá).
V listopadu 2017 jsem si dal do pořádku klíče od auta. Začalo zlobit startování, tak jsem začal pořízením a spárováním nového klíče a kontrolou stávajících ve značkovém servisu (nyní mám k autu 2 identické klíče RK-700EU s dálkovým ovládáním a původní rezervní klíč bez DO). Jelikož nový klíč problém se startováním neodstranil, nakonec jsem v lednu 2018 nechal vyměnit i cívku imobilizéru kolem zámku, což byla nakonec ona příčina špatného startování (na víc pokusů, protože zůstával aktivní imobilizér). Nový klíč nebyla ale zbytečná investice, neboť tím původním jsem auto otevřel, když jsem stál maximálně 1 metr od auta, zatímco DO na novém klíči funguje minimálně na 15 metrů! Kdysi jsem toto reklamoval ve značkovém servisu, kde mi zalhali, že prý to je záměrně kvůli tomu, aby mi někdo neodečetl kód z klíče...
Nakonec jsem se ještě v březnu 2018 po špatných zkušenostech se stěrači Bosch Aerotwin vrátil ke klasickým stěračům (Bosch Twin 803).
Auto používám jen svátečně, proto tento měsíc pokořilo teprve 204 000 km. Na běžné ježdění (zejména po městě a na nákupy) mám druhé menší auto (nyní Renault Clio, předtím to byl Ford Escort).
Aktualizace z 11.1.2017
Jsem lajdák, že se znovu ozývám po celých 4 letech, ale když ono se toho zase tolik nezměnilo, stále jsem spokojeným uživatelem tohoto vozu. Lega co nevidět pokoří hranici 200 000 najetých km. Je stále v prvotřídní kondici, tento týden jsme STK opět prošli s pochvalou...
V minulém příspěvku zmiňovaný původní výfuk jsem se nakonec rozhodl celý vyměnit v únoru 2014 (při 179 810 najetých km), když povolil svar u posledního dílu. Loni koncem června jsem Leganze za odměnu, jak spolehlivě mi slouží, nechal zrenovovat lak (tzn. především odstranění oděrek a vrypů od ostatních účastníků silničního provozu). Doplnil jsem také seznam oprav a úprav, které se mezitím na autě udály.
Párkrát jsem si už říkal, jestli bych si neměl pořídit něco "novějšího a modernějšího", ale žádný racionální důvod pro výměnu auta jsem ještě nenašel. Asi jsem už starý, ale proč bych měl měnit něco, na co se můžu spolehnout, co mi plně vyhovuje a kde už vím, na co si dát pozor nebo jak to opravit, pokud už se nějaký drobný problém objeví?
Aktualizace ze 14.1.2013
Lega den před Silvestrem pokořila již zmiňovaných 174 000 km (byli jsme na horách) a následně úspěšně prošla STK (musel jsem operativně vyměnit oranžové žárovky v zadních blikačích, které zjevně byly ještě původní a barva na nich existovala už jen v podobě pár šupinek), v protokolu je uvedena pouze lehká závada v podobě orezlého výfukového potrubí nemající vliv na funkci. On totiž je celý výfuk až na koncový díl a vlnovec (viz seznam oprav) ještě původní!
Přeji motoristickým fandům i jejich miláčkům všechno nej v roce 2013...
Aktualizace z 12.11.2012
Za poslední více jak rok se (naštěstí!) nepřihodilo nic zvláštního a Leganza dál dobře slouží svému účelu. Příští měsíc ji čeká STK a zároveň oslaví kulaté 10. narozeniny se 174 tisíci najetými km.
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Daewoo Leganza 2.0 CDX
- Re: Leganza 2,0 CDX 09.08.2018 13:52 DaewooMaster
- Re: Krásná Leganza 09.08.2018 12:24 DaewooMaster
- Krásná Leganza 06.06.2018 18:39 závodník
- Leganza 2,0 CDX 14.03.2017 22:51 Alexis
- Re: Re: Re: Moc pěkný 01.02.2013 13:24 DaewooMaster
- Re: Re: Moc pěkný 28.01.2013 17:23 augustin
- Re: Espero nie je od ItalDesignu! 19.11.2012 14:13 DaewooMaster
- Espero nie je od ItalDesignu! 13.11.2012 10:50 lorenzlubos
- Re: Zdravím 29.06.2011 23:38 DaewooMaster
- Re: Hodnotenie 29.06.2011 23:06 DaewooMaster
- Zdravím 22.01.2011 23:36 Dundee_cz
- Hodnotenie 21.09.2010 16:28 El_Scorpio
- Re: Renovacia 06.01.2009 14:49 DaewooMaster
- Renovacia 29.12.2008 18:24
- Re: Club 27.07.2008 22:21 n3oklan
- Re: Moc pěkný 24.06.2008 18:45 DaewooMaster
- Re: Re: Kvalita 22.06.2008 10:13 pumpkin
- Club 21.06.2008 22:17
- Re: Kvalita 21.06.2008 15:46 DaewooMaster
- Kvalita 21.06.2008 14:42 pumpkin
- Re: měli 21.06.2008 13:40 DaewooMaster
- Re: Potah volantu 21.06.2008 12:37 DaewooMaster
- Re: Pekne auto 21.06.2008 12:26 DaewooMaster
- měli 21.06.2008 10:27 Gianluigi
- Potah volantu 21.06.2008 08:49 hruodolf
- Pekne auto 21.06.2008 08:15 Mahamotti
- Moc pěkný 20.06.2008 19:23
- úúúúúúú 20.06.2008 18:21 foxypetoo
Další vozy značky Daewoo
-
Daewoo Leganza (1998) Majitel: parkoviště
Přidáno: 29.4.2007 1059 Majitel 9.70 Uživatelé
-
Daewoo Leganza (1999) Majitel: parkoviště
Přidáno: 30.3.2009 59 Majitel 9.39 Uživatelé
-
Daewoo Leganza (1998) Majitel: _Mailo_
Přidáno: 12.1.2015 710 Majitel 6.83 Uživatelé
-
Daewoo Nexia (1997) Majitel: LordMMX
Přidáno: 10.3.2011 410 Majitel 9.50 Uživatelé
-
Daewoo Lanos (1998) Majitel: n3oklan
Přidáno: 18.7.2007 910 Majitel 9.39 Uživatelé