Recenze

9 Majitel

Kia Ceed Active Plus

9.84 Uživatelé

Hodnoceno: 27× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Kia Ceed, foto 1 Kia Ceed, foto 2 Kia Ceed, foto 3 Kia Ceed, foto 4 Kia Ceed, foto 5 Kia Ceed, foto 6 Kia Ceed, foto 7 Kia Ceed, foto 8
Kia Ceed, foto 9 Kia Ceed, foto 10 Kia Ceed, foto 11 Kia Ceed, foto 12 Kia Ceed, foto 13 Kia Ceed, foto 14 Kia Ceed, foto 15 Kia Ceed, foto 16 Kia Ceed, foto 17 Kia Ceed, foto 18 Kia Ceed, foto 19 Kia Ceed, foto 20 Kia Ceed, foto 21 Kia Ceed, foto 22 Kia Ceed, foto 23 Kia Ceed, foto 24 Kia Ceed, foto 25 Kia Ceed, foto 26 Kia Ceed, foto 27 Kia Ceed, foto 28 Kia Ceed, foto 30 Kia Ceed, foto 31 Kia Ceed, foto 32 Kia Ceed, foto 33 Kia Ceed, foto 34 Kia Ceed, foto 35 Kia Ceed, foto 36 Kia Ceed, foto 37 Kia Ceed, foto 38 Kia Ceed, foto 39 Kia Ceed, foto 40 Kia Ceed, foto 41 Kia Ceed, foto 42 Kia Ceed, foto 43 Kia Ceed, foto 44 Kia Ceed, foto 45 Kia Ceed, foto 46 Kia Ceed, foto 47 Kia Ceed, foto 48 Kia Ceed, foto 49 Kia Ceed, foto 50 Kia Ceed, foto 51
 

Technické info

Přezdívka auta Kia Cee'd SW Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:1000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1396 výkon [kW]: 80 kroutící moment [Nm]: 137 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.6 maximální rychlost [km/h]: 187 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 534 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "krecoun1".

Zdravím návštěvníky moje.auto.cz, chtěl bych vám představit vůz Kia cee´d SW který jsme koupili před několika týdny.

Výběr auta:

Přišel čas koupit jiné auto a zvažovali jsme jestli koupit ojeté nebo nové. Jeli jsme se podívat na několik ojetin, ale měli jsme strach protože většina bazarů není upřímná co se týče ujetých kilometrů a poškození auta nehodou. Nakonec jsme se rozhodli koupit nové. Ale jaké? V našich cenových možnostech bylo docela dost automobilů, ale ne všechny se nám líbily. Nakonec jsme se rozhodovali mezi Fabií Combi, Octavií Tour, Cee´dem SW a Cliem Grandtour. Fabie by vyšla s výbavou Ambiente a motorem 1.2 TSI 77Kw. Pro fabii hrál jednoznačně motor, ale byla moc malá takže šla z kola ven. Octavie byla velká dost ale co se týče místa pro cestující vzadu tak tam to už tak slavné nebylo, navíc proti hrálo i konstrukční stáří a poněkud fádní a ne moc pěkný interiér. Clio nás také lákalo, i kvůli motoru protože bychom měli 1.2 TCe 74Kw a nejvyšší výbavu LS 20th Anniversary. Ale kvůli tomu, že jsme před tím měli Renault mégane který nebyl zrovna spolehlivý jsme od renaultu odpustili. Tak jsme se nakonec rozhodli pro cee´d SW. Šli jsme si ho prohlédnout a líbil se nám tak jsme hned požádali o cenovou nabídku. Prodejce měl několik vozů skladem. Za pár hodin nám přišla nabídka a my se začali rozhodovat definitivně. Chtěli jsme původně motor 1.4 66Kw protože podle všeho co jsem četl je lepší co se týče spotřeby a pružnosti, ale bohužel skladem byl pouze 80Kw. Stejně jsme jej ale vzali protože se nám nechtělo čekat.

Popis auta:

Jak už jsem psal výše jedná se o cee´d SW. Je ve výbavě Active plus která je dá se říct ve středu nabízených výbav a má vše co jsme od auta potřebovali. Zahrnuje manuální klimatizaci, elektricky ovládaná okna a zrcátka vpředu, rádio s CD/MP3/USB, palubním počítačem, loketní opěrkou, osmi airbagy, výklopným klíčem… Jen mne trochu mrzí nemožnost přidat například tempomat nebo mlhovky. ( ty jdou přidat posléze jako příslušenství, ale jsou poměrně drahé, stojí 10 000Kč a stejně je použiju tak maximálně 2x do roka). Na autě jsou litá kola která nám dal dovozce jako bonus k autu. Auto je obuto na pneumatikách Michelin. Co se týče kvality zpracování tak je auto na velmi dobré úrovni protože nikde nic nevrže ani nedrnčí. Všechny díly jsou parádně slícované a nejsou mezi nimi mezery. Co se týče kvality tak určitě bude na dobré úrovni když prodejce dává 7 let/ 150 000km záruku na pohonné ústrojí a 5let/ bez omezení km na všechno ostatní. Kvalita je cítit už když zavřete dveře a slyšíte jen velice tlumené bouchnutí. Co se týče jízdních vlastností ty jsou na dobré úrovni co se týče komfortu.Sedadla jsou tak akorát tvrdá a nebolí z nich ani po delší jízdě záda jsou vybavena nastavením tuhosti bederní opěrky, ale osobně když s tou páčkou hýbám moc velký rozdíl nezaznamenávám. Do auta od podvozku nepronikají žádné rázy což také napovídá něco o odhlučnění které je taky velice dobré. Na druhou stranu podvozek dodává jistotu při jízdě v zatáčkách kde se nadměrně nenaklání. V autě je dostatek odkládacích míst, ale do dveří se nevejde ani litrová PETka přihrádka před spolujezdcem je klimatizovaná a dostatečně prostorná, vejde se tam sada žárovek i návod, nějaké dokumenty a mapa. Další místo k odkládání je v loketní opěrce kde jsou dvě oddělené přihrádky. První je mělká, tak akorát na peněženku a doklady. Druhá je hlubší a vejde se do ní více věcí jako třeba dvě plechovky. Dobrý věc je i přihrádka na brýle do které se ale vejdou spíše dioptrické než takové ty moderní velkoplošné sluneční. Kufr je dostatečně veliký a má spoustu skrytých přihrádek na povinnou výbavu a různé další věci. Nachází se tam také zásuvka na 12V což může přijít vhod například na baterku. Co se týče místa tak je ho ve všech směrech dostatek, cestující vzadu mají dostatek místa v oblasti kolen když mám sedák řidiče nastavený pro sebe. I v oblasti ramen je dostatek místa a ani já když sedím vzadu mám dost místa nad hlavou. Motor má hezký zvuk když mu trochu zatopíte, ale vzhledem k tomu že nemá příliš velký objem se mu při obsazení 4 osobami moc nechce, pokud se chcete trochu dynamičtěji svézt musíte motor hodně točit. Převodovka má krátké a jasně definované dráhy a řazení s ní je parádní. Hlavice má dobrý tvar který dobře padne do ruky, ale vypadá poněkud lacině. Volant je taktéž velice pěkný a dobře se drží Navíc jsou na něm ovladače rádia což usnadňuje jeho ovládání. Rádio je s podporou CD/MP3 a hraje pěkně, nejčastěji ale používám USB vstup protože je jeho ovládání pohodlnější a nemusím s sebou vozit hromadu CD které se časem stejně poškrábou . Nerad v autě poslouchám moc hlasitou hudbu takže mi stačí dodávané audio. Jediná věc která mi vadí je, že panel rádia není podsvícený.

Silné stránky

+Vnitřní prostor
+Design
+7 let záruky
+Cena
+Motor

Slabé stránky

-Malá možnost konfigurace výbavy
-Dávkování brzd
-Nepodsvícený panel rádia
-Když zavíráte kufr pomocí poutka uvnitř chce to velikou sílu, nebo si musíte ušpinit ruce o venkovní část auta.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím žádné, doufám že budeme muset jezdit jen na servisní prohlídky.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsme kupovali u společnosti AUTOKOM Zlín a musím říct, že jsme byli spokojeni. Prodejce byl velice profesionální a vše co jsme potřebovali to vyřídil. Když jsme auto vybírali nikdo kolem nás neskákal a nevychvaloval značku, ale pouze se nás zeptal jestli něco nepotřebujeme a pokud budeme mít dotazy tak se na něj máme obrátit. Auto jsme si prošli a hned jsme za ním šli ptát se po cenové nabídce. V době koupě se na všechny vozy vztahovala sleva 25 000 Kč plus nám dovozce na auto přidal výbavu zdarma. V této výbavě byla litá kola, navigace, Defend lock zámek zpátečky, boční ochranné lišty, vana v kufru, gumové koberce a metalíza.

 

Novinky v recenzi

4.9.2010 11:53

Menší nehoda

Tak Kia má první šrám na kráse který je naštěstí už opravený. Oprava nebyla nejlevnější, ale museli vyměnit světlo blatník a celý přední nárazník. Auto nám navíc zdarma umyli jak zvenku tak zevnitř. Dojmy po 5000km převládají kladné. V autě nic nevrže, všechno funguje jak má. Motor se zaběhl pěkně i když je to jen 1.4 tak jede velice pěkně. Zatím se spotřeba ustálila na 7,2l což je s převládající jízdou ve městě myslím dobrý výsledek.

11.7.2010 21:28

Dojmy po 3500 Km

Kilometry přibývají a můžu sem napsat další dojmy o autě. Nejdrříve mě zarazilo, že nesvítí celý středový panel dalo mi chvíli práce zjistit jak se zapíná ale nakonec jsem to zjistil. stačí přepnout světla z denního svícení na normální "potkávačky". Motor se konečně začíná "probouzet" zdá se mi že opravdu jede líp. Řazení se taky dobře zaběhlo a jde jako po másle. Občas zastávkuje světlo v zavazadlovém prostoru ale asi to je tím, že s tím moc mlátím. Další věc co mi vadí je relativně malá účinnost klimatizace, trvá hodně dlouho než se auto vychladí a kdyby se vychladilo na nižší teplotu taky by to nebylo na škodu. A v neposlední řadě mne potěšilo, že se cee´d stal novým "reasonably priced car" v Top gearu. Jak říkají jediné auto s apostrofem v nabídce :)


Další vozy Kia Ceed



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Máme ho chvíli. Ale zatím žádný problém.

praktičnost
10

Kufr je opravdu velký. Všechno je na svém místě, potěší dostatek odkládacích prostorů.

prostornost
10

Ve všech směrech dostatek místa.

jízdní vlastnosti
9

Jistý a tak akorát tuhý podvozek. prostě optimální nastavení

jízdní komfort
9

podvozek je tužší, ale nic hrozného. Jede se velmi pěkně a komfortně

provozní náklady
0

zatím žádné, lijeme pouze benzin a vodu do ostřikovačů

náhradní díly
0

Zatím jsem žádné nekupoval, ale co jsem se tak díval po internetu tak se vcelku dají a jsou srovnatelné s ostatními značkami.

výkon motoru
10

Na atmosférickou 1.4 parádní. Na auto stačí akorát.

spotřeba
8

Podle všech testů je u verze s 80Kw spíše průměrná, ale po 1000km s jízdou převážně ve měste je spotřeba na úrovni 6,8l/100km

hlučnost motoru
10

Velmi dobře odhlučněný motor ani ve vyšších otáčkách nemá nejak extra otravný zvuk.

kvalita sedadel
9

Tuhé a pohodlné. Možná by to ale chtělo výraznější boční vedení

brzdy
8

Fungují na výbornou, ale špatně se dávkují. Je to asi jen o zvyku.

zavazadlový prostor
10

538L mluví za vše. Dvojitá podlaha je taky parádní






Blesk.cz

10+1 tip na výlet do přírody: Zázračné studánky, po stopách Hrabala i do Země Keltů

10+1 tip na výlet do přírody: Zázračné studánky, po…

Karanténní omezení nepřejí návštěvám nejrůznějších organizovaných akcí či programům, které se konají pod…

Malý, ale dravý roztoč: Svilušky kousnou člověka i zvíře! Jak se jich zbavit?

Malý, ale dravý roztoč: Svilušky kousnou člověka i…

S koncem léta přichází jejich čas... Někdy se sice objeví dříve, ale právě nyní je velká pravděpodobnost, že na…

 

iSport.cz

Hradec šlape, Zámorskému chyběl ve Zlíně pískot: Ať si zase vyslechnu svoje

Hradec šlape, Zámorskému chyběl ve Zlíně pískot: Ať…

Dvě kola vynechal kvůli nemoci. Na led se vrátil doma ve Zlíně, ovšem jako host. Petr Zámorský (28) na stadionu…

SESTŘIHY: Hradec stále neporažen, řádili Klímové. Plzeň - Boleslav 4:2

SESTŘIHY: Hradec stále neporažen, řádili Klímové.…

Hned čtyři zápasy musely být kvůli koronavirovým opatřením odloženy, 3. kolo hokejové Tipsport extraligy se ale…

 

Reflex.cz

Ekonom Roman Češka: Žijeme novou kapitolu dějin lidských průserů

Ekonom Roman Češka: Žijeme novou kapitolu dějin…

„Vlády na koronavirus reagovaly jako na invazi Marťanů, dopady na ekonomiku mohly být o dvě nuly nižší. Bohužel…

Gejzír nevkusu vytryskl do nebe: Kolegové plakali, když jsem rezignoval, líčil Vojtěch v televizi

Gejzír nevkusu vytryskl do nebe: Kolegové plakali,…

Před kamerami předváděl dnes už bývalý ministr zdravotnictví Adam Vojtěch postupně různé své vlastnosti:…