Hummer H2 (2009)
22.8.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ex_midla". Hummer H2 rok 2008 (po velkém faceliftu, motor, převodovka, interiér). Tímhle autem jsem…
Hummer H2 (midla_new)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 22.08.09 23:09
« Re: Re: Re: Re: terén
jezdil jsem novym Land Cruiserem V8 (nafta) rok 2008, celkova hmotnost 3.3 tuny viz. www.toyota.cz.
S tim vytahovanim je to hodne odvazne tvrzeni, nechci se hadat ale je to o gumach, 4x4 ma dnes kazda sra... ale poradny gumy do terenu malokdo :-) -
kolmar 22.08.09 22:35
« bezpecny H2?!
Ked sa h2 zrazi s niecim inym, tak ty si v poho, no ked je hmotnost porovnatelna tak je to masaker. H2 ma robusny podvozok, no zvysok az tak nie...
[odkaz]
[odkaz]
kde je chyba? slaby hummer alebo silny autobus?
[odkaz]
H2 je robusne a bezpecne auto, takto sa da zosrotovat aj vsetko ine... len aby si niekto nemyslel, ze prejde cez elektricku a si to ani nevsimne...ako mnohy H2 funs... -
kolmar 22.08.09 22:13
« Re: Re: Re: terén
Zdravim, "trocha" zavadzas ludi, ktory ti uveria... Ake hmotnosti tu uvadzas? pohotovostne alebo celkove? nejak mi nesedi ani jedna...
LC V8 (najtazsia) vazi 2615 kg, cize tych 3,3 je uz po nalozeni cez 600 kg...pricom H2 vazi cez 2900 kg a nalozit mozes cca 900 cize rozdiel je cez 300 kg.
Mohol by som tu dat hromadu videi, kde aj ine auta prejdu pasaze ktore H2 vdaka hmotnosti nedokaze, no a samozrejme aj spustu presne opacnych ;-) . S cim suhlasim, je pneu a sofer a samozrejme pri trapeni modernej techniky poruchy (pri Touaregu si musel minut majland...) No zase velky rozdiel je v jazde na ceste...nech mi nikto nehovori, ze tak ako v RR alebo Touim ide zakrutu ide aj s H2 na seriovych All terrain by BF...
Aky land cruiser si mal ?? 100 alebo 120?
Auto ma vela vyhod a aj nevyhod...100 ludi 100 chuti... prajem nech zdolava teren bez problemov a hlavne nech sa nekazi!!
PS: ten zvuk V8 a imidz je ale fakt cool :-! -
"-- skrytý --" 22.08.09 21:09
« Re: paradne cteni
H2 ma rezimy diferencialu, normalne jsou otevrene ale jede jako pernamentni 4kolka, myslim 40:60 na zadek.
Pak je tam kolecko na uzaverku mezi-napravy a rezim 50:50 + vypnuti ESP. Dalsi stupen je to same +redukcni prevodovka.
Samostatne je nazvednuti zadni napravy o 10cm (lepsi zkrizitelnost naprav) + zaverka zadniho diferencialu. -
"-- skrytý --" 22.08.09 21:05
« Re: Re: terén
:-) hrozne tezka ? Land Cruise vazi 3.3 tuny, H2 3.5 tuny. Ne je to o uz zminovanych pneumatikach a ridici.
V takovem terenu se proste nesmi zastavit (mekky podklad, bahno, pisek apod.), ten prikop kde jsem ja zapadnul a ktery jsem fakt nevidel tak by zase nakrivo sel projet uplne s prehledem.
Proste se nesmi zastavit nebo zustat na brise, to plati pro kazdy sebelepsi auto.
-
"-- skrytý --" 22.08.09 20:58
« Re: Re: terén
No nevim, novy Land Cruiser V8 jsem mel moznost docela dost vyzkouset a nenadchnul me, asi bych s nim nedal to co se odvazim s Hummerem. Ale urcite je to hodne dobre auto.
20 stará Niva - dobrý vtip, takové auto už snad neexistuje protože ho už dávno sežrala rez :-)
Upravené Toyoty, Nissany atd. - jasně když se to nazvedá a dají se tam pořádný gumy, tak se jakákoliv seriovka nedá srovnávat.
Jinak vzdycky je to o ridici a gumach, ja jsem ho mel 2.den a ten prikop jsem pres muldu nevidel. Musel me vytahovat svara s Q7, "vytahovat" - trochu cuknout protoze jsem byl na brise, jakmile jedna guma chytne rejd tak se vytahne uplne v pohode. Jak je popisek v obrazku, za vsechno mohli podelany nachromovany naslapy, ktery snizi svetlou vysku o min. 20 cm a zaborili se do hliny - uz jsem je sundal...
Nejvetsi omezeni je podle me v pneumatikach, seriove gumy na H2 jsou fajn ale v bahne to chce ty BG Goodrich Mud&snow nebo jak se jmenuji co maji poradny traktor i po stranach, jedna stoji 15tis. tak si je planuju na zimu... -
Touareg no comment, mel jsem navic V10 TDI, tzn. 2x nasobne zadelano na problemy s elektronikou :-(((
Dneska jsem jel s manzelkou do Ikea pro pohovku, ja v H2, ona v R63 AMG na 22" kolech s detma. Nemel jsem problem, ze bych AMG v zatackach nestacil, naopak. Samozrejme je to o ridici/cce :-) ale proti R63 AMG nebo BMW 750Li (moje puvodni auto jeste jsem neprodal) necitim extremni rozdil jak by se mozna dle vzhledu H2 mohlo zdat :-).
H2 vypada hodne velke a neohrabane ale to delaji ty hrany, jinak jsem porovnaval ze proti Q7 je o 2cm sirsi, 10cm delsi (s rezervou vzadu) a 20cm vyssi = zadny velky rozdil...
Moje H2 je navic evropska specifikace, ktera je podle me proti americke verzi dost "pritvrzena", tzn. ze sedi temer jak normalni SUV. Co me nemile prekvapilo tak jsou kratke nerovnosti ktere jsou hodne citit coz jsem necekal.
Jinak jak uz jsem psal vyse, jezdil jsem s novou Land Cruiser V8 rok 2008 v nafte s priplatkovym KDCCS nebo jak se jmenuje to proti zamezeni naklonum.