Recenze

9 Majitel

Ford Fiesta 1.25 Comfort

9.73 Uživatelé

Hodnoceno: 54× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford Fiesta, foto 1 Ford Fiesta, foto 2 Ford Fiesta, foto 3 Ford Fiesta, foto 4 Ford Fiesta, foto 5 Ford Fiesta, foto 6 Ford Fiesta, foto 7 Ford Fiesta, foto 8
Ford Fiesta, foto 9 Ford Fiesta, foto 10 Ford Fiesta, foto 11 Ford Fiesta, foto 12 Ford Fiesta, foto 13 Ford Fiesta, foto 14 Ford Fiesta, foto 15 Ford Fiesta, foto 16 Ford Fiesta, foto 17 Ford Fiesta, foto 18 Ford Fiesta, foto 19 Ford Fiesta, foto 20 Ford Fiesta, foto 21 Ford Fiesta, foto 22 Ford Fiesta, foto 23 Ford Fiesta, foto 24 Ford Fiesta, foto 26 Ford Fiesta, foto 27 Ford Fiesta, foto 28 Ford Fiesta, foto 28 Ford Fiesta, foto 29 Ford Fiesta, foto 30 Ford Fiesta, foto 31 Ford Fiesta, foto 32 Ford Fiesta, foto 33 Ford Fiesta, foto 34 Ford Fiesta, foto 35 Ford Fiesta, foto 36 Ford Fiesta, foto 37 Ford Fiesta, foto 38 Ford Fiesta, foto 39 Ford Fiesta, foto 40
 

Technické info

Přezdívka auta Ford Fiesta Rok výroby 2006 Koupeno nové najeto [km]:30000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1242 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 110 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14 maximální rychlost [km/h]: 165 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 / 15 * zavazadlový prostor [l]: 284 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.6

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "yuray".

Ford Fiesta je podla mna solidny nizkorozpoctovy automobil, vo svojej triede s priaznivým pomerom cena/výkon. Nedavny facelift Fiestu urobil dospelejšou aj krajšou. Kedze sa jedna o posledny model (MK VII) tejto generacie, detske chyby by mali byt eliminovane, auto dozrelo a je overene casom. Prehladny dizajn vo farbe Jeans v mojom pripade vyrazne podporuju 15-palcove zliatinove disky.

Motor Duratec s objemom 1.25 L so 16-timi ventilmi ma temperament, pre auto je dostatocny, hoci napr. zapnutu klimu je na vykone poznat najma pri jazde v meste. Spotreba sa mi pohybuje v rozmedzi od 6 do 7 litrov pri kombinovanej premavke (3/4 prevadzky v meste). Modernizovany interier i vnutorny priestor posobi na mna prijemne.

Silné stránky

Najsilnejsou strankou su jej jazdne vlastnosti. Fiesta disponuje vybornym a istym podvozkom. Spatna vazba od kolies k vodicovi zabezpecuje perfektnu komunikaciu auta s vodicom, ktory presne vie co sa deje a moze vcas zakrocit. Radenie je tiez bezchybne, posilovac s prijemnym odporom. Na nizkoprofilovych pneumatikach 195/50 R15 si Fiesta priam vychutnava zakruty, pricom v porovnani so standardnymi 14-tkami (175/65) na komforte vobec neutrpela, skor naopak, co ma milo prekvapilo.

Objem kufra v tejto triede je jeden z najlepsich. Vyhlad z auta je bezproblemovy. S akciovou vybavou Champion som tiez spokojny. Kokpit ma dobru ergonomiu, vyzdvihol by som dobre premysleny cyklovac stieracov alebo v sucasnosti moderne blinkre, ktore pri tuknuti do packy tri-krat bliknu aj bez nutnosti jej aretacie.

Uzivatelsky prijemna funkcia: Multifunkcny display na pristrojovom paneli aj vo verzii bez palubneho pocitaca ukazuje kilometrovu vzdialenost do vyprazdnenia palivovej nadrze.

Slabé stránky

Prenos hluku od podvozku do kabiny sa neda prehliadnut. Pri jazde na mokrej vozovke hlasno pocut striekajucu vodu v blatnikoch. Auto ma prilis tvrdy podvozok pre rozbite slovenske cesty (avsak z toho vyplivajuce vyssie uvedene vyhody). Pri nizsich zimnych teplotach palubovka (kym sa interier nevykuri) vydava praskajuce alebo pukajuce zvuky z vyduchov vzduchu.

Audio system Ford 6000 CD: Hoci ma vela dobrych funkcii, pri prehravani CD nema kvalitny zvuk, ale rozhlas hra velmi pekne. Zasterky (lapace necistot) trochu kazia dizajn, ale to asi u vacsiny aut. Velmi neprakticky sa mi javi fakt, ze pri vymene ziaroviek treba demontovat cely svetlomet. Nevyhodou tiez moze byt, ze sa neda korigovat intenzita podsvietenia palubovky.

Vymena ziaroviek v predych svetlach je relativne zlozita - treba vymontovat cele svetlomety, co je aj casovo narocnejsie. Ako to maju ine sucasne auta tejto kategorie?

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatial bez poruchy, servisne intervaly su 20 tisic km. Chcel by som si dat domontovat predne hmlovky a gumu okolo radiacej paky nahradit kozou z radu original doplnkov.

 

Novinky v recenzi

17.7.2007 00:00

Nejaky smradlavy spinavec mi ukradol stierace Bosch Aero Twin :-(

5.4.2007 00:00

Prva mensia zavada (13500km): Nedal sa otvorit motor, zamok kapoty sa zasekaval. Vo Forde poradili aby jedna osoba tahala packou v kabine a zaroven druha osoba zatlacila zhora na kapotu - vtedy sa to odomklo, cize na otvorenie motoru boli nutni dvaja ludia :) Trosku sme sa s tym doma pohrali, premazali zamok kapoty, a teraz to uz akoze funguje.


Přidat názorDiskuse: Ford Fiesta 1.25 Comfort

Další vozy Ford Fiesta



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Nesklamala zatial nikdy.

praktičnost
7

Pre mna je prakticke auto take, do ktoreho dam lahko dnu bike. Fiesta s tym ma problemy, musi na strechu.

prostornost
7

Clovek, ktory sedi za vodicom (190cm), ma miesta menej.

jízdní vlastnosti
10

Silna stranka Fiesty. Ani nedotacava, ani pretacava.

jízdní komfort
7

Tvrde naladenie podvozku vyrazne ubera z komfortu.

provozní náklady
9

Relativne nizke.

náhradní díly
9

Bezne dostupne, avsak cena je dost vysoka.

výkon motoru
7

Nikdy nie je dost, ale tych 75 koni na bezne jazdenie staci.

spotřeba
9

Priazniva, ked clovek velmi chce, priemerne zajazdi aj pod 6.

hlučnost motoru
7

Pocul som uz aj tichsie motory:)

kvalita sedadel
7

Su v pohode, vodicove vyskovo nastavitelne.

brzdy
8

Vpredu kotuce, vzadu bubny, ABS, brzdia OK.

zavazadlový prostor
8

Patri k najvacsim v triede. Kto chce, sa zbali.






Blesk.cz

Test přileb na kolo a brusle překvapil: Levné nemusí být špatné! Co radí odborníci?

Test přileb na kolo a brusle překvapil: Levné nemusí…

Německý autoklub ADAC otestoval za přispění českého ÚAMK 10 modelů cyklistických a bruslařských přileb. A o…

Holčičce (4) zabil mladík v BMW oba rodiče: První slova zdrcené rodiny

Holčičce (4) zabil mladík v BMW oba rodiče: První…

Tragickou bilanci měla nedělní nehoda dvou osobních aut u Černožic na Královéhradecku. Po čelním střetu BMW…

 

iSport.cz

Zmatená tiskovka a Král popřel sám sebe. Týmy podceňují krizi, hájí změny

Zmatená tiskovka a Král popřel sám sebe. Týmy…

Konec diskuzí, je rozhodnuto. Tipsport extraliga bude mít od příští sezony nový formát. Na rok se ruší sestup,…

Zápasy bez diváků? Siegl zmínil hráče, který ve Spartě zářil jen při tréninku

Zápasy bez diváků? Siegl zmínil hráče, který ve…

I víkendové ligové kolo ve FORTUNA:LIZE se bude hrát bez fanoušků na stadionech. Tedy až na těch pár, co se…

 

Reflex.cz

Policejní pohádky pod rouškou aneb Jak ze sebe strážci zákona dělají úplné voly

Policejní pohádky pod rouškou aneb Jak ze sebe…

Policie ČR a jejich mazané PR oddělení se rozhodly na svém youtubovém kanálu spustit pořad pro děti s názvem…

Zemětřesení v ANO s epicentrem v Brně? To se jen Faltýnek & syn oklepali a jede se vesele dál

Zemětřesení v ANO s epicentrem v Brně? To se jen…

Poté, co o víkendu opustil ANO jeho místopředseda a jedna z hlavních moravských tváří, exprimátor Brna Petr…