Renault Fluence (2010)
15.8.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Key-B". Konečně přišla chvíle, kdy se s Váma můžu podělit o první zážitky a zkušenosti s tímto šarmatním…
Renault Fluence (Key-B)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
WinDiesel 22.08.10 19:43
« 1,5 dCi
Gratuluji k výběru auta a motoru. Mohu potvrdit, že po záběhu se turbodíra částečně zacelí. Alespoň u našeho rodinného Kaškaje 1,5 dCi žádnou v podstatě necítím. Tam je ale chytře nasázeno 6 kvaltů hodně nakrátko, takže 1,5 dCi poměrně hodně točí, ale funguje to parádně, průměr 6,0 l/100 km. Ty se asi na 5,0 l/100 km můžeš udržet. Máš nižší hmotnost a mnohem lepší aerodynamiku. A pohodlí jew důležité. Sportovní podvozy v ČR, to jsou pro řidiče muka. Tak užívej nové auto !!! -
martin0102 22.08.10 17:14
« Re: gratulujem
takisto som sa pri rozhodovani pozeral aj na fluence hlavne kvoli cene, ale ked som zistil ze je postaveny v predu z Clia a zozadu zo stareho Meganu a este k tomu sa mi vobec nepacil interier tak som sa rozhodol pre P308, hlavne kvoli akcii, ktora prebiehala. Inak by som najradsej mal asi Golf. A porovnavat P206 s novou 308 je velmi komicke- obe mame na dvore a su to totalne podvozkovo neporovnatelne auta.
Ale prajem hlavne vela stastnych kilometrov a kludu s novym autom :-) -
Frantizsekk 22.08.10 14:45
« super auto
Vnitrek vypada jednoduse a prehledne a hlavne pekne. Pohodlnejsi podvozek je zvlast do cech velky plus(ja jsem z passata uz unavenej, je to tdi s a kazdej hrbolek je cejtit, natrasa se to) pri normalnim jezdeni. Skoda, ze ho nedelaj jako kombika.
Zajimalo by me, kolik toci otacek pri 130 km/h
Jedina nevyhoda je ta francouzska spolehlivost-200 tisic km a pak odchazi prakticky vsechno jedno po druhym nebo najednou. Treba to ale fluence zmeni ;-) -
chrudoš 22.08.10 12:44
« Re: Re: Fluence
Ahoj, taky mam ruze, mam ho i tu, a je pravda, ze Fluence je dneska vyhodnejsi jak Cruze. V dobe, kdy Cruze prisel, nemel cenove konkurenci, Fluence sel pod cenu jeste vic a tim padem ma uspech vetsi. Vsechno je to o cene, co si budem nalhavat. Ale shodnu se se vsema, ze ty auta jsou ve skotecnosti dost rozdilne - vzhledove, vybavou, vyuzitelnosti. Kdybych vybiral auto dneska, rozhodl bych se i pres vyssi cenu, spotrebu atd stejne pro Cruze, to auto je dle meho vyborne udelane, sportovnejsi jizda i prs vyssi naklady je pro me jak stvorena.
A co si budeme nalhavat, designove nesaha Fluence Cruzovi ani po kotniky >:-[] .
At uz mate cokoliv, hlavne, ze je to nove a at to dobre jezdi ;-) -
Switch007 22.08.10 11:13
« Srovnání s Peugeotem 206??
Chválím racionální přístup k výběru auta, nicméně srovnávat jízdní vlastnosti nových Peugeotů s dvěstěšestkou, tedy koncepčně 12 let starým autem mi přijde trochu mimo. To je, jako byste řekl, že nechcete novou Octávku (stejná třída jako P308), protože jste se jednou svezl ve Felicii a nelíbilo se Vám chování auta na silnici. Dnešní Peugeoty jsou úplně někde jinde a 308 je sice stále docela vyměklá a komfortní, ale v žádném případě záludná a nepředvídatelná bestie, která vás v první zatáčce hodí přes palubu. -
"-- skrytý --" 18.08.10 10:32
« Re: Fluence
Určitě se na tebe nezlobím :-) Každý má samozřejmě odlišné vnímání toho co je hezké a co není. Mě Renaulty nikdy designem neoslovovaly, nicméně příchodem Megana a Fluence jsem celkem změnil názor. Pravdou zůstává, že Cruze a Fluence jsou designově dost odlišná auta. V recenzi to sice nepíšu, nicméně i Cruze jsem samozřejmě zkoumal a zajímal se o něj. Jenže: 1)benzínové motory u Cruze docela dost žerou jak tu psal Psychobolos 2)diesel pokud se nepletu je dvoulitr, což znamená dražší povinné ručení atd. 3) Fluence je prostornější 4)Fluence nabízí lepší výbavu za míň peněz 5) Fluence se mi designově líbí víc.
Nicméně nechci v žádném případě říct, že by Cruze byl špatný. Naopak, i jeho design se mi líbí, jenže záleží co od auta čekáš. Já jsem chtěl prostorné auto, slušnou výbavu a úsporný motor. A to Fluence splnil.
Přeji ti hodně šťastných kilometrů, pokud tu máš recenzi na Cruze, rád si ji přečtu, pokud ne tak ji napiš a nahoď foto :-) -
"-- skrytý --" 18.08.10 10:24
« Re: Toledo
děkuji za opravu, opravím v recenzi, popravdě si už nevzpomínám přeně, ale máš pravdu bylo to doopravdy 110 kW. nicméně faktem zůstává, že se jednalo o nejsilnější Toledo. Jinak táhlo mě právě proto, že to byla nejsilnější verze, s rozumnou spotřebou. Jinak fotky dodám, tyhle za moc nestojí, jelikož jsem je nafotil narychlo mobilem. -
Psychobolos 17.08.10 16:29
« Re: Fluence
Osobně jsem seděl několikrát v obou vozech, strašně jsem chtěl totiž skvěle táhnoucího jednaosmičkového cruze. Ale ačkoli je hezčí zvenku, vnitřek fluence mě skoro omámil, to se nedalo srovnávat. Víc místa, větší komfort. Jo, abych byl upřímný, v cruzu tě ta sedačka přímo obejme a v kombinaci s tvrdým podvozkem, který já ale nerad, tě přímo vyzývá ke sportovní jízdě, na palubku se taky dobře kouká (i když tam nejsou ani zvýrazněné, ani vůbec napsané "naše" důležité evropské rychlosti), ale tím to končí a místa je tam vzadu o poznání míň, taky kufr - když už má háky, tak ať je raději větší. Cruze má SKVĚLE odtlumené dveře, lépe než Opel Insignia, ale pořád na luxusní dojem nestačí. Tudíž - pro sportovce a závodníky doporučuji cruze, který opravdu jede jako drak a taky se tak chová, ale kdo chce komfort a pohodlí pro celou rodinu na dlouhé tratě, má volbu jasnou, fluence. --- (NB.: Samozřejmě zde píšu pouze svůj vlastní pohled a nikomu ho nevnucuji. Jen jsem byl zprvu opravdu vážně rozhodnutý pro cruze, ale těch několik jízd a také městská spotřeba 8,9 u nezajetého rencka a 11,5 u chvíli zajížděného chevyho /bavíme se o rušné Praze/ rozhodlo ve prospěch fluence. A cruze se mi pořád líbí a nevynechám žádnou možnost se v něm svézt.)