Škoda Fabia (2010)
13.6.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Lukas4CZ". Škoda Fabia TSI – předjede Vaše očekávání? Než se dostanu k odpovědi na otázku, zda Fabia…
Škoda Fabia II (Lukas4CZ)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 26.07.10 15:51
« Re: Re: 500 tis?
Dáš radši 20.000 za turbo nebo 300.000 za nové auto? ;-)
V německu jsou kilometry takřka nepodstatné, protože tam ty auta běhaji takřka neustále za optimálních podmínek (provozní teplota, kvalitní silnice, majitelé nešetří na servisu), takže ty auta jsou schopný najet daleko víc. Radši bych si přivezl Němce, co má vzorně dokumentovanou historii a 280.000 najeto, než koupit v áčkách nablýskanou káru s nejistými 110.000 km... U nás je z 10leté oktávie často otlučená popelnice, zatímco v Německu i Golf z roku 1986 vypadá a jezdí jako by včera vyjel z fabriky. -
"-- skrytý --" 26.07.10 15:41
« Nádrž
Je tam 45 litrů + nějaký expanzní objem (bývá okolo 7 litrů). Záleží na nastavení konkrétního stojanu, kdy vypne. Některý ti to naládujou klidně až po hrdlo, zatímco mě už se několikrát stalo, že jsem musel jet k jinému stojanu, protože u toho jednoho jsem prostě nemohl natankovat (vypínal takřka hned a při jakékoli poloze pistole). -
EmilBuisson 26.07.10 15:22
« Re: Re: Nadhera
Záleží z čeho si do 1.2 TSI přesedlal. Já jsem se vozil 1.2 HTP, a když jsem přešel na 1.4, tk mě rozdíl připadal markantní dost dlouho, pak jsem si zvykl. No a pak jsem jezdil asi 3 měsíce Oct. RS 2.0 TSI a to byl teprv zážitek. Tu sílu musíš posuzovat vzhledem k autu, který si měl předtím... -
EmilBuisson 26.07.10 15:14
« Re: Re: Re: 500 tis?
Ja nevim, kolik konstrukčních vad má HTP, ale vzhledem k tomu, že můj táta měl na rok služební Fabii HTP (40kW) s cca. 250000 km a najel na ní za ten rok dobrých 30 kkm, tk si myslím, že se spolehlivostí to nebude zase tak hrozné. Jinak ta Fabie byla rv. 2006, ve verzi Classic a jezdila na LPG. Tenhle rok má táta jinou, ale HTP (40kW) zase Classic a se 105000 km a od té doby kdy jí dostal, jsou s ní samé problémy. Nejdřív byl problém se směšovačem LPG (to se nepočítá, LPG úprava nebyla tovární), pak byl ve vodě olej a ten se musí neustále dolévat. Motoru byla v minulosti vyměňovaná hlava a těsnění. Rok výroby 2006. HTP bych si v životě nekoupil, ale podle mě záleží hodně na tom, kdo s tím jezdí... -
Matt26 26.07.10 14:53
« Vtip dňa
Tak na tú maximálku 205 by som sa fakt teda pozrel >:D >:D . To tu môže vážne napísať len niekto, kto chce nás, tu na MA dobre pobaviť :-! . Na 205 sa 1.2tsi nedostane ani na tachometri, nie že v reále podľa GPS. To by ten 5kval musel byť poskladaný neuveriteľným spôsobom aby ťa na 5. pustil za 200 a ručička otáčkomera nezačala točiť druhé kolo okolo vlastnej osi >:-[] . O výkone, kde niektoré 90kw autá majú problém sa dostať za 200 a tebe sa to so 63 podarilo sa ayda nemá cenu ani baviť. Holt, Mladá Boleslav zase vyhráva >:D >:-[] .
Apropo, po tých 500tis. km by som ten motor chcel vidieť aj ja (mne by stačilo aj po 250) keď auto bude definitívne na odpis :-) -
"-- skrytý --" 18.07.10 11:16
« Re: Re: za ty prachy?
celkem levná, tak to není pravda. Teď za 1,2tsi ambiente combi + rádio a metalíza = 300tis. To je cena všech aut v nižší střední třídě(krom golf, oct..). Co je na tom levný. A je to rozdíl třídy. Fábia je na dnešní dobu dost malé auto. -
jan.ferdan 15.07.10 08:47
« Moc přeji a závidím
Já osobně jsem ze škodovek taky úplně hotovej.Nic jiného jsem neměl i když opomenuli dryjáky typu Škoda 100 apod.Ale na začátek stačila a člověk si pak vážil všeho na co bylo pak spoleh.Jinak ta zelená barva je geniální,ta se jim moc povedla,já osobně mám Fabii II s HTP 51Kw,barvu capuccíno,a nedám na ni dopustit. -
kittiwake 19.06.10 09:38
« Re: Re: Re: Nadhera
Nejde jen o vykon, ten je adekvatni ucelu auta. Jde taky o sympatie a to chapu, co clovek to nazor, ale ta zelena proste nema chybu. Osobne jsem mel statyho mamuta MB-W140 s 4litrovym benzinem a to byla jina raketa, ale fabku mam radsi. Je proste roztomila. -
Otravná osoba 18.06.10 16:15
« Re: Re: Re: Nadhera
A pak by přesedli do rychlejšího a rychlejšího, až by měli nejrychlejší a nestačili se rozplývat :-)
Já to nadšení poměrně chápu - mluvíme zde o 1.2ce, byť turbo, dle mě vcelku podceňované. Možná proto to nadšení. Věřím, že umí s fábií pořádně zahýbat a pokud řidič neustále nějak nespěchá, tak nabídne velmi dobré výkony. Mě by ve fabii něco podobného s rezervou stačilo. :-)