Škoda Fabia (2010)
13.6.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Lukas4CZ". Škoda Fabia TSI – předjede Vaše očekávání? Než se dostanu k odpovědi na otázku, zda Fabia…
Škoda Fabia II (Lukas4CZ)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- fóbie 13.06.2010 15:48 sotomaior
- Pěkné 13.06.2010 16:12 PeT-a (RSKa)
- TSI 13.06.2010 17:40 Tymkoo
- Barva je krásná 13.06.2010 19:21 Sprint
- Pěkné 13.06.2010 19:42 McGyver2
- Peknyyyyy! 13.06.2010 20:09 Honza Mička
- FL 13.06.2010 20:53
- Motor 13.06.2010 20:58
- tsi 13.06.2010 22:23 Peter 33
- UFF 13.06.2010 23:44
- Hlou.pá otázka 14.06.2010 00:18 FRPE
- za ty prachy? 14.06.2010 04:58 Mira328i
- Nadhera 14.06.2010 08:01 kittiwake
- VW Polo 14.06.2010 09:01 miromen
- cena 18.06.2010 08:26 lulinak
- 500 tis? 18.06.2010 09:41 igi2
- recenze 18.06.2010 10:22
- Re: Re: 500 tis? 18.06.2010 15:30 igi2
- fail 18.06.2010 16:48 bordeaux
- Moc přeji a závidím 15.07.2010 08:47 jan.ferdan
- Vtip dňa 26.07.2010 14:53 Matt26
- Nádrž 26.07.2010 15:41
- ... 01.12.2010 21:32 Hanz_R32
- upozornění 27.02.2011 16:21
- srovnání 1,2 TSI vs. 1,4 16V 02.05.2011 22:02 icetiger
- nyšt vw 14.01.2012 23:43 reolda
-
sotomaior 13.06.2010 15:48
fóbie
zdravím a gratuluji k autí! přesně tuto kombinaci ( motor+barva) sem si nedávna zkušebně konfiguroval :-) musím říct, že facelift a barva autu hodně sluší, ale osobně bych šel do nižší výbavy a nebo v té ceně do jiného auta, ale to je čistě můj subjektivní názor, nikomu ho nenutím! Doufám, že postupně doplníte zkušenosti s motorem po zajetí a třeba i s projektorovými světlomety, ale i tak dávám full. Jinak nevím jaké máte zkušenosti s těmi prodlouženými servisními intervaly, ale hodně motorů je už odneslo, ale záleží na typu jízd který absolvujete... hodně km bez nehod! :yes:-
"-- skrytý --" 13.06.2010 17:25
« Re: fóbie
No cena, je pravda, že za tu cenu bych měl větší auto, ale zas v nižší výbavě... Ale mě stačí malý auto, jezdím v 95% sám a chtěl jsem ho plně vybavený, miluju technický věcičky :-) A co se týče prodloužených intervalů, souhlasím, ale záleží jak to auto je používaný, kde jezdí a jestli někomu jde o to jezdit na servis jen jednou za 2 roky, nebo mu jde o těch 30.000km... já jezdím převážně delší trasy a předpokládám, že těch 30.000 najedu tak za 3/4 roku, takže se mi to určitě vyplatí... Táta to má taky na Octavii a bez problémů už 90.000km, a olej nedoplňoval ani jednou.-
-
"-- skrytý --" 14.06.2010 08:45
« Re: Re: Re: fóbie
No uvidíme, zkusím to i bez rozboru, snad bude běhat v pořádku řadu let >:D-
"-- skrytý --" 18.06.2010 11:07
« Re: Re: Re: Re: fóbie
Gratuluju k výběru, dobrý motor, skvělá barva (fotky pod stromy super), ale na ten longlife bych si dal pozor. Odborníci od toho dost zrazují, zvlášť do zajetí motoru. Je lépe častěji měnit a dát nejlevnější olej předepsané specifikace (asi VW502) a měnit ho po 10K!!! Možná u toho i ušetříš. Doporučuji pročíst toto: [odkaz]
-
-
-
-
-
PeT-a (RSKa) 13.06.2010 16:12
Pěkné
ikdyž Fábii nemusím, vybral sis víceméně dobře :yes: 1,2 TSI je super, z auta číší novota, prostě funglnové voňavoučké auto :-)
Cena je vyšší, ale co už.... ;-\
Recenze se mi líbí, stejně jako fotky :yes:
Ať auto slouží a dělá radost....
PS: co ta SPZ?? >:D photoshop? -
-
Tymkoo 13.06.2010 17:40
TSI
tak sem si právě přečetl moc hezkou recenzi na vůz s velmi slušivou barvou, pěknými koly, výbavou a hlavně motorem. za stejné peníze sme kdysi koupili naší Felicii, je pěkné sledovat jak jde vývoj dopředu.
takže za mě určitě 3x10 a věřím že ještě pár fotek přibude.
i když neodpustím si malou poznámku, že za stejné peníze je možno pořídit i Ceeda se stejnou výbavou a slušným motorem.
tak ať jezdí;-)-
-
-
Honza Mička 14.06.2010 00:14
« Re: TSI
nejde jenom o motor a cenu,jde o zpracovani,puvod a servis...to mas to same ,jak kdybys rekl,ze za 350 mas Ladu Nivu v plne palbe.. >:D >:D-
"-- skrytý --" 14.06.2010 08:48
« Re: Re: TSI
No asi tak. Nepotřebuju větší, když v něm nemám co vozit. Nepotřebuju silnější, když tohle je silný tak akorát a stačí mi to. Chtěl jsem malý auto a mám ho. Vybavený tak jak jsem chtěl. Modeloval jsem si třeba Corsu ještě a vyšla mi o 100.000 dráž, pravda, dali by mi určitě vyšší slevu, ale mě se líbí zelená fabia >:-[] -
Tymkoo 14.06.2010 14:27
« Re: Re: TSI
ještě plná palba u nivy je úplně někde jinde než u fábie nebo ceeda. servis škody je největší v repubice, to je myslím jasné, ze stejného důvodu si každý kupuje škodu a ta má kšefty a ceny tam kde sou.. kvalita zpracování aut do půl mega je všechna stejná. navíc ted to šlo kvůli nižším cenám stejně všude s kvalitou dolů a taky si myslím že je jedno jestli máš auto ze Žiliny nebo z Vrchlabí..
já neříkám, že to je špatné auto. ale ani jeden z nám stejně na něj nemá a já i kdybych měl,tak bych do toho nešel.
-
-
-
-
-
Sprint 13.06.2010 19:21
Barva je krásná
Pěkná, opravdu pěkná žabička. :yes:
Být to 77kW, se šíbrem a Amundsenem, nemělo by chybu. :-) -
Honza Mička 13.06.2010 20:09
Peknyyyyy!
Ahoj,moc pekna,predevsim ta barva :-) Takhle jsem si ji presne predstavoval,kdybych si ted kupoval nove auto.Tahle barva,tyhle kola,sice vybava asi Ambiente,ale da se to doladit temi akcnimi pakety :-) Jen ty zasterky jsou u Fabii porad takova pest na oko >:D Ale v zime je ocenis,protoze se auto vzadu bez nich stasne spini ;-\ Kazdopadne kdyz me ma nekdo sesadit z prvniho mista mezi Fabiema 2,tak at jsi to teda Ty >:D :yes:
Jinak jak pises,ze jsi zvazoval i 77kW,tak bys prohloupil,protoze tyhle dva motory jsou naprsoto stejne,ten slabsi je jen poddimenzovany a asi o 30000,- levnejsi,takze cele je to jenom na programovani ridici jednotky.-
"-- skrytý --" 14.06.2010 08:55
« Re: Peknyyyyy!
No přeprogramovávat to nebudu a myslím že takhle mi to stačí a nelituju rozhodnutí vzít 66kW. Ambiente + akční pakety jsou určitě výhodný, pokud ale nechceš další věci, tempomat, 16" kola, vyhřívaný sedačky, atd... pak už se ta cena začíná hodně přibližovat...
-
-
"-- skrytý --" 13.06.2010 20:58
Motor
Pěkné auti, akorát v popisu máš udáno 16V. Mám takový pocit, že tento motor má "pouze" 2 ventily na válec, tzn. 8V. Někde jsem to četl. Tuším, že snad i na tomto serveru..... -
Peter 33 13.06.2010 22:23
tsi
krásna fabia a motor je paráda skúšal som obidve verzie 77kw a to bolo žihadlo ale aj táto slabšia verzia ide veľmi slušne nech ti dlho slúži -
"-- skrytý --" 13.06.2010 23:44
UFF
Za ty penize radsi OII RS dotazenou z nemecka, rv 06/07. Ale jinak proti gustu zadny disputat, at se Ti v tom jezdi dobre.
:yes: -
FRPE 14.06.2010 00:18
Hlou.pá otázka
Nebyl jsi tu již nedávno s tím samým vozem? Nyní je recenze upravená a přepsaná? Možná se plettu ale vysvětli prosím ... ;-) -
Mira328i 14.06.2010 04:58
za ty prachy?
..za 365tis. fobii?uff..to je mazec..
Ještě když vezmu v potaz ten roční nájezd kilometrů...a to je ještě najezdit v tomhle?to bych si to šel hodit.Že sis radši nevzal tu oktu.
Prodejce ti řekl že to zvládne při pravidelným servisování půl mega?...to možná myslel při pravidelným generálkování:-):-)-
-
Mira328i 14.06.2010 07:53
« Re: za ty prachy?
tak s tím mi musíš seznámit, asi neví co s penězma-mohl by mi nějaký dát:-).
Za 365tisíc. už sou stejně vybavený auta o třídu vejš...třeba i30 a kvalita se mi určo nezdá horší;-).
Todle je spíš o nevědomosti aktuálního trhu.
Jinak moc rád bych viděl ten motor po půl mega na ten úžasnej prodlouženej interval(longlife):-)
-
-
"-- skrytý --" 18.06.2010 11:10
« Re: za ty prachy?
Evidentně jsi nikdy nekupoval nový auto. Pokud člověk projde konfigurátory, tak zjistí, že škodovka je vlastně celkem levná a ještě se něco ukecá!
Nepočítám do toho skladovky, na který jsou výraznější slevy, ale spousta lidí si chce auto poskládat na míru.
A kdo zkusil z novodobé škodovky přesednout do některého modelu z levnější konkurence, tak ví, proč za ni chtějí o něco více... To je moje zkušenost.-
"-- skrytý --" 18.07.2010 11:16
« Re: Re: za ty prachy?
celkem levná, tak to není pravda. Teď za 1,2tsi ambiente combi + rádio a metalíza = 300tis. To je cena všech aut v nižší střední třídě(krom golf, oct..). Co je na tom levný. A je to rozdíl třídy. Fábia je na dnešní dobu dost malé auto.
-
-
kittiwake 14.06.2010 08:01
Nadhera
Super, gratuluju k dalsi zabicce :-) Mas peknou znacku!
At slouzi a at ti ji nejakej zavistivej vul neposkrabe jako me.-
"-- skrytý --" 14.06.2010 09:05
« Re: Nadhera
Snad ne, akorát v sobotu do mě jeden "vůl" jakoby najížděl a nemohl přenést přes srdce že jsem ho předjel, tak jsem na to trošku šlápnul a on s jeho postarší audinou, která by se při rychlosti 160 asi rozpadla asi nevěřil vlastním očím. A to je prosím 63kW, co pak při 77kW nebo s RS, to musí být pořádně jedovatý auta. Ale tak jako pro běžnej provoz není potřeba rychlost kolem 200km/h... Mě to stačí, běžná svižná jízda, nepotřebuju s nikým závodit...-
-
Otravná osoba 18.06.2010 16:15
« Re: Re: Re: Nadhera
A pak by přesedli do rychlejšího a rychlejšího, až by měli nejrychlejší a nestačili se rozplývat :-)
Já to nadšení poměrně chápu - mluvíme zde o 1.2ce, byť turbo, dle mě vcelku podceňované. Možná proto to nadšení. Věřím, že umí s fábií pořádně zahýbat a pokud řidič neustále nějak nespěchá, tak nabídne velmi dobré výkony. Mě by ve fabii něco podobného s rezervou stačilo. :-) -
kittiwake 19.06.2010 09:38
« Re: Re: Re: Nadhera
Nejde jen o vykon, ten je adekvatni ucelu auta. Jde taky o sympatie a to chapu, co clovek to nazor, ale ta zelena proste nema chybu. Osobne jsem mel statyho mamuta MB-W140 s 4litrovym benzinem a to byla jina raketa, ale fabku mam radsi. Je proste roztomila. -
EmilBuisson 26.07.2010 15:22
« Re: Re: Nadhera
Záleží z čeho si do 1.2 TSI přesedlal. Já jsem se vozil 1.2 HTP, a když jsem přešel na 1.4, tk mě rozdíl připadal markantní dost dlouho, pak jsem si zvykl. No a pak jsem jezdil asi 3 měsíce Oct. RS 2.0 TSI a to byl teprv zážitek. Tu sílu musíš posuzovat vzhledem k autu, který si měl předtím...
-
-
-
-
miromen 14.06.2010 09:01
VW Polo
Takova otazečka. Proč jsi si za ty penize nepořidil Polo ktere je prakticky po všech strankach lepši a navic za stejne penize by jsi dostal 77kw verzi s 6kvaltem ktery ti tak u Fabie chyběl ?-
"-- skrytý --" 14.06.2010 09:13
« Re: VW Polo
Protože je výrazně dražší. Nejde jen o základní cenu, ale o to co všechno obsahuje, pokud si to projdeš podrobně, tak zjistíš docela velký rozdíly. V konfigurátoru mi Polo ve výbavě fabie co jsem si objednal s motorem 1.2TSI, 77kW (63kW nenabízí) vyšlo na 480.400Kč a pochybuju, že by mi dali 100.000 slevu. A za druhé, nemají jedovatě zelenou metalízu a tak hezký kola >:-[]-
miromen 14.06.2010 09:22
« Re: Re: VW Polo
No ja nevim ale mě nabidli Polo v ceně 405tkč za 372tkč vybava za 65tkč a to jsem byl u prvniho prodejce se jen informovat a vubec jsem nesmlouval. Pak jsem našel prodejce ktery mi dal na Golfa slevu 15% do vyroby takže nebylo nad čim vahat. To že dostaneš u VW větši slevu než u Škody je celkem znama věc a jak už jsem psal Polo ktere jsem měl možnost řidit je oproti Fabii znatelně lepši a navic se na něj lip kouka. Tim neřikam že je Fabie oškliva ikdyž krasy taky moc nepobrala ale je to u nas podstatně větši tuctovka.
-
-
-
lulinak 18.06.2010 08:26
cena
gratuluji k novemu auti, i kdyz si neodpustim poznamku, ze za silenych cca 370k jsi mohl mit v maximalni vybave MeganeIII s neporovnatelnym 1,4T 96kW nebo nove Bravo 1,4T 88kW, anebo nedejboze i30 s vynikajici atmosferou 2,0 105kW, ale pokud jsi spokojen s tim ze za stejne penize mas jen mene nez polovinu z nabizenych moznosti trhu tak nejni co resit... -
igi2 18.06.2010 09:41
500 tis?
Auto s proběhem 500tis. si nedovedu představit. I když kdo ví kolik mají ve skutečnosti ty přetočené octávky po starém pánovi >:-[]
V práci jsme měli mondeo s proběhem 400tis, když se odepisovalo, sice jezdilo ale náklady na servis byly děsivé - ano lze to, ale za opravy bys měl dvě nový auta...
Jinak gratuluju k supre autu
:yes:-
"-- skrytý --" 18.06.2010 10:00
« Re: 500 tis?
Hele ja mam hondu civic rv.92 1,5 66kw a je s ni nalitane 560 tis celu dobu v rodině a měni se olej filtry brzdy co 150 tis čepy co 250tis nedavno se nechal přetěsnovat motor a běži jako hodinky holt ještě made in japan :-)-
"-- skrytý --" 18.06.2010 11:18
« Re: Re: 500 tis?
Mas recht. Hondy jsou moc dobre.
Preju majitelum FOBII vse dobre a jim TSi funguje ku prospechu. Clanek je hezky napsany (skoro jako by ho psal zurnalista ;)). Ja mel novou FOBII r. 2001 a byla to spis horsi zkusenost - ale to je jina pisnicka..... Jezdit se da skoro na vsem. Cas ukaze, jak spolehlive motory budou - nezapominejte na euforii kolem HTP - a pritom uz dnes jsou dobre popsane konstrukcni vady tohoto agregatu ... a ty alibisticky plky z Boleslavi.... Cas ukaze, jak se agregat projevi - pral bych majitelum, aby to fungovalo dobre. Spocital jsem si, ze pri najezdu 24000km/rok by cinil rozdil mezi vozem, ktery jezdi za 5,5 litru a 7 litru na 100km "pouhych" 11.500,- Kc (priblizne). Vzdy je na zvazeni, kolik kdo chce za "zazitek - neboli zkusenost dat." Osobne po zkusenostech volim jeteho japonce :yes: Uz jsem odjezdil 2 toyoty (jedna 170tkm a druha 300tkm) a naprosto bez poruchy (meneny pouze dily, ktere podlehaji opotrebeni - desticky, oleje, take tlumice po 15 letech, atd.... zajimave je, ze mely puvodni loziska :-) tak ZDAR a at slouzi.-
EmilBuisson 26.07.2010 15:14
« Re: Re: Re: 500 tis?
Ja nevim, kolik konstrukčních vad má HTP, ale vzhledem k tomu, že můj táta měl na rok služební Fabii HTP (40kW) s cca. 250000 km a najel na ní za ten rok dobrých 30 kkm, tk si myslím, že se spolehlivostí to nebude zase tak hrozné. Jinak ta Fabie byla rv. 2006, ve verzi Classic a jezdila na LPG. Tenhle rok má táta jinou, ale HTP (40kW) zase Classic a se 105000 km a od té doby kdy jí dostal, jsou s ní samé problémy. Nejdřív byl problém se směšovačem LPG (to se nepočítá, LPG úprava nebyla tovární), pak byl ve vodě olej a ten se musí neustále dolévat. Motoru byla v minulosti vyměňovaná hlava a těsnění. Rok výroby 2006. HTP bych si v životě nekoupil, ale podle mě záleží hodně na tom, kdo s tím jezdí...
-
-
-
-
will83 18.06.2010 10:28
« Re: 500 tis?
Přesně jak jsi řekl, spousta lidí jezdí v ojetinách, který koupí s obligátním nájezdem 90000-160000 km. Skutečnost bývá o 50000-200000 jinde. Auta se stáčej dle vizuálního stavu. Třeba v Německu hodně lidí dojíždí za prací i 100 km tam a zpět každý den a většinou po dálnici - tam je vizuální opotřebení exterieru a hlavně interieru minimální, ale najetý kilometry stoupají rychle. Češi dávají přednost vizuálnímu stavu před stavem motoru a skutečným stavem km a to bazarníci dobře ví. A k těm 500 tis. km, které slíbil prodejce - v podstatě nelhal, zmínil při pravidelné údržbě a to může např. výměna turba nebo vstřiků, otázka je jestli se to vyplatí-
"-- skrytý --" 26.07.2010 15:51
« Re: Re: 500 tis?
Dáš radši 20.000 za turbo nebo 300.000 za nové auto? ;-)
V německu jsou kilometry takřka nepodstatné, protože tam ty auta běhaji takřka neustále za optimálních podmínek (provozní teplota, kvalitní silnice, majitelé nešetří na servisu), takže ty auta jsou schopný najet daleko víc. Radši bych si přivezl Němce, co má vzorně dokumentovanou historii a 280.000 najeto, než koupit v áčkách nablýskanou káru s nejistými 110.000 km... U nás je z 10leté oktávie často otlučená popelnice, zatímco v Německu i Golf z roku 1986 vypadá a jezdí jako by včera vyjel z fabriky.
-
-
bordeaux 18.06.2010 16:48
fail
tato recenze je jeden obrovsky FAIL... Hned to jedu poslat dal, vtip dne... -
jan.ferdan 15.07.2010 08:47
Moc přeji a závidím
Já osobně jsem ze škodovek taky úplně hotovej.Nic jiného jsem neměl i když opomenuli dryjáky typu Škoda 100 apod.Ale na začátek stačila a člověk si pak vážil všeho na co bylo pak spoleh.Jinak ta zelená barva je geniální,ta se jim moc povedla,já osobně mám Fabii II s HTP 51Kw,barvu capuccíno,a nedám na ni dopustit. -
Matt26 26.07.2010 14:53
Vtip dňa
Tak na tú maximálku 205 by som sa fakt teda pozrel >:D >:D . To tu môže vážne napísať len niekto, kto chce nás, tu na MA dobre pobaviť :-! . Na 205 sa 1.2tsi nedostane ani na tachometri, nie že v reále podľa GPS. To by ten 5kval musel byť poskladaný neuveriteľným spôsobom aby ťa na 5. pustil za 200 a ručička otáčkomera nezačala točiť druhé kolo okolo vlastnej osi >:-[] . O výkone, kde niektoré 90kw autá majú problém sa dostať za 200 a tebe sa to so 63 podarilo sa ayda nemá cenu ani baviť. Holt, Mladá Boleslav zase vyhráva >:D >:-[] .
Apropo, po tých 500tis. km by som ten motor chcel vidieť aj ja (mne by stačilo aj po 250) keď auto bude definitívne na odpis :-)-
"-- skrytý --" 27.07.2010 12:39
« Re: Vtip dňa
Tak jsem ti dneska udělal fotku, 199km/h při 4.800 otáčkách :-) Až někdy budu na pořádný německý dálnici a ne jen na čtyřproudovém obchvatu, tak ti udělám fotku i s vyšší rychlosti, nechci se zabít tady u nás, nejsou tu na to silnice... Nevidím důvod, proč by to nezvládlo jet 200 i víc. Nepodceňuj ten motor, když jsi s ním ještě nejel... Samozřejmě je to malé lehké auto, není to stavěný na dálniční rychlosti přes 180, jde taky o bezpečnost a nemám důvod běžně jezdit rychleji než svých 110 mimo obec, 160 na dálnici. Ale ten motor to bez problémů zvládne a rozhodně při 200 nemele z posledního... A jede bez problémů...-
jmurjr (H22A7) 03.08.2010 08:28
« Re: Re: Vtip dňa
tak si to sumarizujme:
fabia 1.2TSI 63kW (5kvalt) pri 200 nemele z posledneho
mercedes B200CDI 103kW (6) konci pri 210...
hmmm, asi som bol hlupy, ze som minul o 25000 eur viac a kupoval si taku kasu...
no ale najlepsia hlaska: ,,Nechci se zabit tady u nas, nejsou tu na to silnice..." :yes:-
Rox 03.08.2010 15:52
« Re: Re: Re: Vtip dňa
Hele to si teda prohloupil. Kdyby to byl pořádný sešup dolu tak by si z ty fabie dostal i těch 240 tachometrových : )) tedy podle zpřevodování a otáček 6000=250km/h na 5° >:D takže super sport : )) Ale jelikož podle výběru auta, si už rodiný tip tak chválim, další auto bych chtěl podobný . )) A ten začátek ber jako vtip, ten podvozek v ty rychlosti 200 netlumí už žádnou nerovnost aspoň u ty mé staré fabie. Proto u nás nato nejsou silnice . )) + že to musíš mít stále z mírného kopečka a to taky není všude . )) A okénka ti profukujou ale to už bude stářím >:D No a pak poslední věc, že pak můžeš rovnou na pumpu >:D
Ale i tak se těšim a věřim, že stim budu jezdit za těch 5-5.5L : ))
-
-
-
Rox 03.08.2010 04:29
« Re: Vtip dňa
205 jsem dostal i z fabie s kterou jezdím teď. Tedy 1.4 16V 74KW a to je motor z převodovaný do otáček. Za rok by se mi měla podobná fabijka válet doma, akorát tedy v kombiku, tak jsem zvědav, jaký to bude rozdíl oproti té staré 100koňovce s kterou jezdím taky za 6L . ))-
jmurjr (H22A7) 03.08.2010 08:25
« Re: Re: Vtip dňa
205 na fabii. krute. a mne niekto hovori, ze som blazon, ked som na dodavke siel 170. >:D-
Rox 03.08.2010 15:12
« Re: Re: Vtip dňa
Krutý je, že se služebníma dodávka je každej krutej a předjíždí pole, nepole... silnice nesilnice a s plynem na podlaze po dálnici, už asi musí jezdít z principu každej . )) Nic proti tobě ale občas mě dokáže naštvat jak se lepěj na *. a zasebou vidíš jen světlomety a ne řidiče >:D-
jmurjr (H22A7) 04.08.2010 12:09
« Re: Re: Re: Vtip dňa
jasne, presne tak jazdim :-!
ktori ma poznaju osobne so mnou radsej ani do auta nesadaju. a uz vobec mi svoje nedaju do ruk... ze, vette >:-[]
teraz vazne. 170 bolo na dialnici bez premavky v nemecku a pred jazdou som kontroloval tlaky v pneu a mal som nutkanie dat si prilbu.
a co sa tyka lepenia sa na kufor... to ano, robim to, ale iba v pripade, ze na dialnici je prazdny pravy pruh a v lavom niekto fici kozmickou rychlostou 110 km/h alebo v pripade, ze to niekto robil mne (ako pomsta).
-
-
-
"-- skrytý --" 26.07.2010 15:41
Nádrž
Je tam 45 litrů + nějaký expanzní objem (bývá okolo 7 litrů). Záleží na nastavení konkrétního stojanu, kdy vypne. Některý ti to naládujou klidně až po hrdlo, zatímco mě už se několikrát stalo, že jsem musel jet k jinému stojanu, protože u toho jednoho jsem prostě nemohl natankovat (vypínal takřka hned a při jakékoli poloze pistole).-
-
-
-
"-- skrytý --" 27.07.2010 12:41
« Re: Re: Re: Re: Nádrž
A kdo to má platit těch 50l benzínu, ale tak aspoň že tak, aspoň to dojede dál než mých posledních 700km >:D-
deep 25 02.02.2013 11:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Nádrž
ahoj mám to samé mám problém s tím pokud auto běží jen na volnoběch
tak vynechává motor auto se otřese a to se stále opakuje,ale při jízdě nic nepoznám otáčkoměr neukazuje žádný pokles otáček i když se něco tokového děje. Auto je z května 2011 mám najeto 2100km máš,nebo měl jsi takový problém taky pokud jo jak jsi to řešil -
deep 25 02.02.2013 11:14
« Re: Re: Re: Re: Re:Re Nádrž
ahoj mám to samé mám problém s tím pokud auto běží jen na volnoběch
tak vynechává motor auto se otřese a to se stále opakuje,ale při jízdě nic nepoznám otáčkoměr neukazuje žádný pokles otáček i když se něco tokového děje. Auto je z května 2011 mám najeto 2100km máš,nebo měl jsi takový problém taky pokud jo jak jsi to řešil
-
-
-
-
-
-
Hanz_R32 01.12.2010 21:32
...
pěkná recenze :yes: co se týče tý maximálky, z dálničního klesání těm 205 tacho věřím, proč ne. v TP to má tušim 177 plus to co proměří tachec a klesání a je to tam. 200 tacho dal ve svý době (´98) i Escort Zetec 1,6 66kW, se stejnou psanou maximálkou v TP, ale proměřoval jak kráva, 130 tacho bylo 120 reál. Já mám nového Scénica III 1,4 TCe a vymodlil jsem z něj z kopečka už 221 tacho. Pak už jsem neměl volný točky, 6ka je dost do pomala, při 200 tacho už ukazuje skoro 5500. maximálka po rovině když nefouká je kolem 206 což je dle GPS 200. V TP je psáno 190. Mégana s motorem 1,4 TCe lze rozjet na 220 i po rovině. většinou je to dáno tím, že tyhle nové moderní turbíčka mají na brzdě podstatně větší výkon než uvádí výrobce. schválně jsem vyhrabal SM 41/2010 a tam je test Roomsteru TSI 63kW vs. HTP 51kW. Obě auta vzali na brzdu a TSI naměřili 78kW a 175Nm, což jsou vlastně hodnoty silnějšího TSI, kterému v jiném SM naměřili skoro 95kW a 200Nm. Superbu 1,4 TSI 92kW zase naměřili 106,5kW a 217Nm. Takže to jsou ty důvody proč ty auta jedou rychleji než je psáno v TP (spolu 6st. převodovkami).
co se týče cen nových aut, je to tak, že když se dovybaví menší auto na úroveň většího se stejným motorem, většinou vychází dráž. Ted se dá koupit Golf VI s TSI 63kW za 320 a TSI 77kW s moc peknou výbavou za 340. ale to před půl rokem ještě nešlo. btw já jsem za předváděcího scénica dynamique s 3000km dal přesně před rokem nějakých 380tis. což je i z dnešního pohledu super cena. v relaci do 400tis. se dá dnes v nižší střední koupit i slušnej diesel ve výbavě, je to k nevíře kam ty ceny spadly. nedávno mi ve škodě nabízeli Octavii II Prima Combi s klimou, rádiem a metlou 1,9 TDI PD 77kW za 350 tisic! takový auto před pár lety stálo 550-600 tisíc -
icetiger 02.05.2011 22:02
srovnání 1,2 TSI vs. 1,4 16V
nechci nikoho napadat, je to každého věc, jen jsem měl dnes možnost vyzkoušet naši novou firemní Fabku s 1,2 TSI (63kW) a mohl to porovnat s jízdou (naposledy minulý týden) s 1,4 16V, nejsem odborník, ale oba motory mi přijdou naprosté stejné, výkon a zrychlení je asi na stejno (nejsem škodovák a nejspíš nikdy nebudu), vidím jediný klad toho TSI motoru a to ten, že má menší objem. Jen kolegyně si tento motor pochvalovaly, ale já tak akorát jen to, že máme nové auto a ne 6 let starou Fabku
PS: ještě uvidím, jak bude vypadat jízda s TSI za 3 - 5 měsíců, jak to bude mít nalítáno víc km -
reolda 14.01.2012 23:43
nyšt vw
ahoj, nechci tě zklamat, protože z textu působíš jako ohromný sympaťák a fanda, co napíši: auto je pěkné, kdyby se však trochu přihodilo, mohlo z toho být ix35 nebo kaškai, nebo suzuki sx, ten interiér je tak odbytý, mně přijde neuvěřitelné, co si lidi z vw dovolí tady prodávat, a jak jim to baštíme ;-\