Volkswagen Corrado (1995)
20.11.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "antonov". Vozidlo jsem zakoupil (bohužel jeho americkou verzi) na podzim roku 2002, protože bylo mým…
Volkswagen Corrado (antonov)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- nej předokolka? 20.11.2009 11:09
- Re:nej předokolka? 20.11.2009 11:38
- VIVA V6 ENGINES 20.11.2009 13:56 tigerbp79
- VR6 20.11.2009 17:09 m.z.
- jůů 20.11.2009 17:28 Martin_Happy
- Moc pěkné Corrado 20.11.2009 17:48 Enthusiastic.driver
- Cype? 20.11.2009 20:26 brizak
- Perfektní 21.11.2009 08:57 JirkaS
-
-
"-- skrytý --" 20.11.2009 12:53
« Re: nej předokolka?
Dnes se vyrabeji lepe ovladana auta ... spis to bylo ve smyslu aut, let devadesatych-
Onyx 20.11.2009 13:42
« Re: Re: nej předokolka?
ITR se vyrabela 1997 - 2001. S pojmem nejlepsi predokolka vsech dob bych byl opravdu velmi opatrny.
Jinak skvely auto. Taky jsem ho kdysy chtel. Pak se to ale zvrtlo a proste se mi zacali libit japonsky auta. Odsud by se to asi uz GeTeImu nelibilo.. ;-)-
"-- skrytý --" 20.11.2009 15:08
« Re: nej předokolka?
To je to same, ze nekdo tvrdi ze Phaeton je mnohem lepsi nez S-klasse, ale S-klasse ma vyssi prodeje, cim to je? Marketingem? Kdo vi ... podle me Phaeton bude v dalsi modelove rade nejlepsi luxusní limuzínou z trojky 7/S/VW
Staci se jen podivat jak je resenej vnitrek u Phaetonu, porovnat to s dynamickym BMW a usedlym Mercedesem. A8 jde sportovním směrem a Phaeton hodně luxusním
-
-
-
Citroenjehistorie 24.11.2009 19:01
« Re: nej předokolka?
Honda Integra je auto min o generaci mladsi.V dobe sveho vzniku melo Corrado opravdu velmi dobre jizdni vlastnosti.Nekolikrat jsem se i ja 5-9 let zpet nahanel napr z CRX-kama,ktere maji viceprvek a bez jedine ztraty kvetinky ;-) A to i na Brnenskem okruhu.....-
"-- skrytý --" 25.11.2009 15:33
« Re: nej předokolka?
Nezamenuj si rychlost s ovladatelnostou.Corrado s sestvalcom je rychle auto o tom niet pochyb ale ze by bol ovladatelnejsi ako CRX? o tom dost pochybujem a velmi dobry predohrab v tej dobe bol aj nissan primera gt.
-
Citroenjehistorie 25.11.2009 19:27
« Re: Re: nej předokolka?
Nic takoveho nezamenuji.Jen tady pridavam me zkusenosti ;-) A ja mel a znovu mam 1,8 G60 ;-) A ver ze seriove CRX ti v rychlych zatackach i rychlostech uz moc nedrzi tak Corro teprve zacina.Je to dano samozrejme i vahou obou aut.Jedine kde srazi CRX-ko Corro na kolena je slalom.Ale serpentiny urcite ne....vlastni zkusenost potvrzena i na okruhu ;-)
-
-
-
-
"-- skrytý --" 20.11.2009 11:38
Re:nej předokolka?
to tsmart:recenzent to nejspíš netvrdí jako absolutní a nezpochybnitelnou pravdu,ale jako svůj osobní pocit,dojem... :-)
já si taky myslím že moje předokolka je ta nej... - i když vím že ne ... :))-
"-- skrytý --" 20.11.2009 14:06
« Re: Re:nej předokolka?
rozumím jak to myslíš. Dřív jsem tak taky přemýšlel. Ale je třeba být víc objektivní. Tady ta recenze je dobrá (dal jsem 3x10),ale až příliš optimistická v některých ohledech...
viz:"Vozidlo se na silnici chová naprosto ojediněle a je právem zváno nejlepší předokolkou na světě." Tady bych byl opatrný, takové tvrzení,které není všeobecně uznávané a potvrzené je jak pěst na oko. Zatímco u Integry jsem to několikrát četl od uznávaných novinářů, tak se tomu dá přikládat určitá váha!-
"-- skrytý --" 20.11.2009 15:02
« Re: nej předokolka?
Subjektivní hodnocení amatéra, je to nejlepší co na webu můžete najít, to ostatní je jen manipulací s informacemi a podpora, té dané značky ... koukam, že se máte jěště hodně čemu učit :-)
GTI je frajer, že tak zarytě hájí svoji oblíbenou značku, ale všeho moc škodí i VW dělá chyby ... viz převodovky DSG-
chegue 21.11.2009 12:34
« Re: Re: nej předokolka?
kdyz uz tak lepe objektivni hodnoceni amatera, ktere je podlozenou maximem zkusenosti s ruznymi auty coz u novinaru je predpoklad:)
Ale ke Corradu: pro me osobne ma bohuzel nadech "vekslackeho" auta za coz samozrejme auto samotne nemuze, ale jde to na vrub osobnim vzpominkam na zacatek 90. let:) VR6 mu urcite slusi nejvice a jednoznacne uznavam tvuj postoj k tuningu takto ojedinelych a tim padem "vzacnych" aut. O kridelku jsem nevedel a nikdy si ho opravdu nevsiml:) jedine co me nechava totalne chladnym je golfacka palubni deska, ktera si o sportovnim byt nadechu muze nechat jen zdat:/ Ale to je snad vrozena nemoc vsech VW. Dopln kdyztak foto.-
Citroenjehistorie 22.11.2009 12:32
« Re: Re: Re: nej předokolka?
V Corradu je Golfacka palubni deska??? :-)Odkdy? Podivej se poradne...je podobna te z Passatu B3 ale pouze podobna.Ze dvojkou Golfem nema spolecne ani spinace svetel ;-)
-
-
"-- skrytý --" 21.11.2009 13:58
« Re: nej předokolka?
nějak mi unikl význam té odpovědi. Čemu se mám co učit?Napsal jsem svůj názor,že Corrado není nejlepší předokolka na světě. Nikde jsem ani neviděl takovou informaci, nemám důvod si to myslet. Velkohubých prohlášení je tady spousta, bohužel to není výsledek testů,telemetrie a zkušeností, ale jen slepá láska k tomu co máš v garáži.
A k těm, podplaceným novinářům co píší tak,aby automobilka byla spokojená. Já nemluvím o nějakém 14ti deníku,který žije z reklam a uplácení,ale o novinářích jako James May,Jeremy Clarkson apod. Pokud Ti to nic neříká a stále myslíš na uplácení, pak seš to Ty kdo se má co učit.-
Enthusiastic.driver 21.11.2009 14:40
« Re: Re: nej předokolka?
Tak věřit něco Clarksonovi a Mayovi je snad ještě horší, než věřit těm "podplaceným 14ti deníkům" >:D >:D Takže s tím učením bych byl opatrný... >:D-
"-- skrytý --" 21.11.2009 18:42
« Re: Re: Re: nej předokolka?
ok rád se dozvím něco nového. Napíšeš mi k tomu nějaký argument jak jsi na to přišel?-
Enthusiastic.driver 22.11.2009 11:22
« Re: Re: Re: Re: nej předokolka?
To nemyslíš vážně, že ne.. vždyť v top gearu jde spíš o zábavu než o řádnou vypovídající hodnotu. Clarkson je schopný odepsat dobré auto kvůli malichernosti, May je zvrácená osobnost jež si libuje v naprosto šílených kombinacích a jeho pohled na auto je mnohdy naprosto překvapivě fascinující.. Nemyslím to zle, jen to mnohdy nemá s objektivitou moc společného. Ale baví to! Pár příkladů co teď v rychlsoti napadá - 350Z odepsali jako nepoužitelnou, hlučnou a nepohodlnou parodii na sporťák. Countach protáhli městem a strašně si stěžovali, jak s ním nejde couvat, jak je řazení tuhé, řízení náročné, jak to vlastně celé stojí za prd - já myslím, že právě o tom to auto je. Zkrátka, Top Gear si často naohýbá realitu tak, jak se mu to hodí do scénáře. Vždyť "závažnost" celého pořadu je vidět už jen v těch superlativech, které se vyskytují v každém (!!) testu. Vždyť to je furt samé "nejvýkonnější", "nejrychlejší", "nejlepší", "ještě nikdy nebylo tak luxusní jako teď", "nikdy nevyrobil nic tak fascinujícího"...
howg, domluvil jsem :-)
-
-
-
-
-
tigerbp79 20.11.2009 13:56
VIVA V6 ENGINES
Corrado je klasika s pořadným motorem. V6 maji svoje kouzlo!VR6 i legenda.. vitam dalsi V6 mezi nami a uznani všem těm kdo 6 a více hrnky na našich silnicích provozuji.
PB -
Martin_Happy 20.11.2009 17:28
jůů
Pro VW mám slabost a konkrétně pro tohle je to jedna z těch větších. Mým Favoritem by bylo G60. Ale Corrado má nádherný tvary. Jě krásně široké a rozpláclé. Jé kráse vidět dnes nějaký kus v hezkém stavu. Tak ať dobře slouží -
Enthusiastic.driver 20.11.2009 17:48
Moc pěkné Corrado
Hezký mazel a věřím, že ze zvuku VR6 musí naskakovat husí kůže. Co si pamatuju, tak naskakovala i mi. A stovka pod 7s je mazec :yes:
No jinak bych byl v recenzi trošku opatrný. Souhlasím s tím, že G II GTI i Corrado byly společně s CRX určitě jedny z nejlepších předokolek počátku 90.let, ale nejsem si už tak jistý, jestli to platí i pro veletěžkou VR6 před přední nápravou, která má k ideálnímu rozložení hmotnosti opravdu daleko :-) Ještě jsem nějak nepochopil to s tím aquaplaningem, čímže to má být způsobeno?
PS: měnit charakterní VR6 za poněkud sterilněji působící 1.8T je barbarství - čert vem pár desetin při zrychlení. ;-)-
Citroenjehistorie 20.11.2009 19:25
« Re: Moc pěkné Corrado
Priklanim se ze Corrado ma na svou dobu perfektne vyladeny podvozek.Ja osobne mel Corro 7 let,prodal jsem ho ale po roce musel koupit druhe ,) Je to nemoc a vazne specificky pocit ridit tohle auto.Jizdnima vlastnostma ma co rict i dnes...Mam G60 a pruznost toho motoru je na relativne skromny vykon neuveritelna.Pocit jistoty v zatackach tez.Je vazne neuveritelne kolik tohle auto snese.Jedinou vytku co se tyce G60(protoze ma opravdu jiny podvozek)mam k priujezdu hodne ostrych zatacek...tzn treba pri slalomu je naklon karoserie markantni i kdyz vedeni stopy na stale velmi dobre urovni.Aquaplaning je opravdu horsi vlastnost...hustsi dest nebo brecka a predjizdi me dedove ve 120-kach...-
Thomasino 20.11.2009 19:47
« Re: Moc pěkné Corrado
Moc pěkné auto, Corrado se mi také vždy líbilo, stejně jako Golf II GTI ;-) Šestiválec má samozřejmě něco do sebe, samozřejmě ta váha na nesprávném místě není ale uplně ideální. Ale v té době to bylo velmi dobré auto, ale také bych byl opatrný s označením nejlepší předokolka té doby :-) Řídil jsem v té době i Civic CRX 1,6VTI a to bylo opravdu něco... -
Enthusiastic.driver 20.11.2009 20:19
« Re: Re: Moc pěkné Corrado
a čím je způsobený ten aquaplaning? Já to pořád nechápu... Jak na to může mít vliv konstrukce auta? Vždyť to záleží hlavně na tom, kolik vody je schopný odvést dezén ne?
Jinak, Corrado je společně s G II a Scirrocem (starým i novým) asi jediný VW, který bych si dokázal představit ve své garáži a Corrado bych si vybral právě s tou G60, i když je ten spirálový kompresor jen dočasu.-
"-- skrytý --" 20.11.2009 21:05
« Re: Moc pěkné Corrado
Logicky ... predni napravou to je ... ja to neumim vysvetlit :-)-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.11.2009 22:05
« Re: Moc pěkné Corrado
antonov - rád bych auto bodoval,ale čekám na fotky,zatím za auto 10,recenze 9 nebo 10,fotky uvdidím až co tam dáš ;-) .
Jako mladej borec jsem po tom autě tom autě neskutečně toužil.Designově nadčasový,velice rychlý a stylový,dalo by se říct,že by si v mé viruální garáži našel místo vedle S 2000,Caymana S,Z06 a snad ne virtuálního GT-R.Supr kára,které bych moc rád dal za plnej :yes:
-
-
-
-
-
Bez urážky,ale o Corradu jsem to nikdy neslyšel a to jsem velký fanda těchto aut.