Recenze

8 Majitel

Renault Clio 1.2 TCE LS 20th Anniversary

6.50 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

auto bez obrázku
 

Technické info

Přezdívka auta clio Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:6200 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1149 výkon [kW]: 74 kroutící moment [Nm]: 152 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 439 pohon kol: přední spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Emilianio".

clio grandtour 20th Anniversary 1,2 TCE

Podmienky pre vyber auta:
co najvyssia bezpecnostna vybava, bezpecnost, pomer cena/uzitkove vlastnosti, prevadzkove naklady (spotreba, rozmer/cena pneu, poistky ..), velky kufor > 350 litrov, benzin s dostatocnym vykonom (nezavadzat na ceste, startovanie v tatranskej zime), pohodlne nastupovanie a sedenie (meriam 175 cm, cca 75 kg, manzelka ma nizsie hlavne to 2. cislo :D), pohodlne usadenie deti do sedaciek (2x), vyska 5.dveri po ich otvoreni, nebuchnut hlavou ani pri nacuvani ku chodniku (175+(20 az 25) cm), predpokladany rocny najazd do 20tis. km, do prace a spat 30 km + 2x mesacne vylet do 500 km, diskusne fora, odporucanie znamych

rozhodnutie padlo na clio grandtour este na jesen 2009, Kvoli max. poctu airbagov bola zvolena najvyssia vybava. Objednane v juni 2010 spolu s: 4 zasterky, 5x rohoz (vratane kufra), ESP, original laktova opierka, bezpecnostne skrutky kolies, povinna vybava zahrnala aj nahradne ziarovky, neskor zimne pneu na ocelovych diskoch, retaze, skladacia lopata na sneh (v chranenom uzemi Tatier sa nepouziva chemicky posyp (4km do prace) a obcas je zafukane). Prevzate 28.8.2010 s pociatocnym stavom 9 km. Ceny poklesli (navigacia a zatmavene okna zdarma oproti 9/2009)!

vybava:
asr, esp, abs, 6x airbag, el. nastavenie a vyhrievanie spatnych zrkadiel, automaticka klimatizacia, zatmavene zadne a zadne bocne okna, zabudovana navigacia, klimatizovana schranka pred spolujazdcom, vyduchy ventilacie pod prednymi sedadlami, el. spustanie prednych okien, hmlove svetla, original radio s ovladanim pod volantom, tempomat a obmedzovac rychlosti + vyssie spominane priplatene doplnky,
v zakladnej bielej farbe, cierne lakovane spatne zrkadla, dve biele spiatockove svetla, dve zadne hmlove svetla, 185/60 R15 hlinikove disky
v ramci lizingu predlzena zaruka 4 roky, 60tis km,

ps: mnozstvo tejto vybavy by som nepriplacal-nekupoval, ak by bolo mozne dokupit airbagy v nizsom stupni vybavy. V najvyssom stupni uz bola zahrnuta. Napriek tomu bola konecna cena prijatelna.

odmietol som priplatit za:
farbu, tazne, predrazeny nosic na 2 bicykle na tazne zariadenie, el. spustanie okien vzadu, akekolvek stresne nosice, 195/55 R16 hlinikove disky, zaruka 6 rokov,

fotky az na jar, pretoze ho neumyvam :(

Silné stránky

vykon motora od nizkych otacok (od 1500 uz zrychluje rovnomerne), naozaj nezavadziam na ceste, tocim 2000 az 3500 tis otacok (cim vyssi prev. stupen tym viac), pri predbiehani do 4500 (3. a 4. prev.stupen). Viac nie je nutne.

vybava!!!

sprevodovanie:
2tis otacok/min.
2. 30 km/h
3. 50 km/h
4. 70 km/h
5. 90 km/h
v obci sa da jazdit tempomatom na 4. prev. stupni v pohode od 56 km/h,
Motor nesklbe ani pri 1500, ale tie mam iba pri brzdeni a uz radsej podradujem
5. prevodovy stupen toci pri 130 km/h tesne nad 3000 ot/min., nie 3500 ot/min (stale zabudnem urobit fotku)

velkost priehradky pred spolujazdcom
kufor nepotrebuje komentar, pravidelne tvary s rozsirenim pri zadnom narazniku
odhmlenie celneho skla - rychle,
parkovanie

on/off tempomatu pod laktovou opierkou mi absolutne nevadi, staci ho nevypinat a zvysok je na volante. viem sa k nemu dostat bez zdvihnutia laktovej opierky
na ovladanie radia pod volantom som si velmi rychlo zvykol a je ok.
navigacia a radio na jednom displeji

tempomat aj na 2. prev. stupni - od 30km/h. Uvital som v zime pri pomalej jazde po zle odhrnutej prazdnej ceste (rychlejsie sa nedalo ist cca 2 km)

spotreba podla palubneho pocitaca sa zhoduje s tankovanim do plna.

Slabé stránky

skladatelne dno kufra sa velmi pekne ulozi - oprie o zadne sedacky, Avsak, pri prazdnom kufri sa zvykne uvolnit a padnut na dno kufra, neprijemne buchnutie.
ocakaval som vrecko aj na zadnej strane vodicovho sedadla, nie iba za spolujazdcom.

pri silnych mrazoch -15 stupnov celzia a menej sa ovela skor vypina prava smerovka, odporucam podrzat pred odbocovanim, po zohriati interieru ok.

pri vyberani vanicky kufra davajte prosim pozor na tesnenie 5. dveri. Hrana je ostra a lahko ho prereze, uz mam naznak v ktorom mieste to bude.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

2x tocenie na druhy pokus, 1x nenastartovanie z neznamych pricin, o dva dni natocil bez problemov. Bezplatny odtah nakoniec nebol nutny, diagnostika bez chyb.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

kontaktoval som dve predajne Presov (PO) a Poprad (PP). Elektronicka odpoved, komunikacia a zaslanie katalogu bez problemov. Z PO mi bol zasielany cennik a lizingove ponuky takmer raz mesacne, vzdy do 24h od odoslania poziadavky (vela som spekuloval).
Problem so skusobnou jazdou (1.2 tce nemali k dispozicii, resp. bolo urcene zakaznikovi) som vyriesil u znameho s rovnakym modelom, ale nizsim stupnom vybavy.
Plnu vybavu podla cennika som si obhliadol na predajni PO. Z dovodu trvaleho bydliska objednane v PP, kde mi rovnako vysli v ustrety.

od predajcu som dostal vanu do kufra gratis (inak 50 eur)
nemoznost platby kartou

 


Další vozy Renault Clio



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
praktičnost
10

vacsi ulozny priestor v dverach by pomohol

prostornost
0

vyhovuje 2 dospelym a 2 malym detom

jízdní vlastnosti
0

bez vyraznych rozdielov jazdnych vlastnosti medzi prazdnym a plnym autom

jízdní komfort
0

neviem porovnat

provozní náklady
5

neviem porovnat, zatial len, palivo, voda do ostrekovaca a sampon s voskom.

náhradní díly
5

do 6200 km ziadne

výkon motoru
10

vynikajuci na velkost a hmotnost auta, pruzny, pri jazde do kopca nepotrebuje vysoke otacky

spotřeba
10

lepsi priemer (spritmonitor Emilianio) nejazdim na spotrebu, jazdim aby som eliminoval riziko predbiehania, ani pomaly ani rychlo, mimo mesta sa da dosiahnut 5.2-5.5, v meste mi nestupla ani na udavanych 7.5, dlhodoby priemer ocakavam medzi 6 - 6.5 l

hlučnost motoru
0

neviem porovnat, neobtazuje, s rychlostou stupa hlasitost autoradia, do 100 - 110 km/h prijemne tiche

kvalita sedadel
0

velmi dobry kompromis na kratke (caste nastupovanie) aj dlhe trasy, ci rychlejsiu jazdu. dlzka vyhovuje skor nizsim postavam, bocne vedenie je primerane ucelu auta.

brzdy
0

s ESP 4x kotuc, vyborne aj pri plnom zatazeni auta, unavu brzd pri opakovanom brzdeni som este nespozoroval.

zavazadlový prostor
0

439 l, dvojite dno, doska sa da jednou rukou upevnit o zadne sedadla, po sklopeni zadnych sedadiel rovna plocha a bez schodika s nakladacou hranou. Otvorene 5. dvere su pre mna dost vysoke. zatvaranie z vnutra na pravej strane. Odkladatelna roletka.






Blesk.cz

Půl roku po smrti čarodějnice z Arabely Jany Andresíkové (†79): Nesplnili jí poslední přání!

Půl roku po smrti čarodějnice z Arabely Jany…

Herečka zemřela loni 19. října na komplikace po zlomenině krčku spojené s covidem. Čarodějnice z Arabely Jana…

Ta ale vyrostla! Holčička, kterou odmítlo adoptovat 20 rodin, už se parádí!

Ta ale vyrostla! Holčička, kterou odmítlo adoptovat…

Malá Alba se narodila s Downovým syndromem, její matka ji nechtěla a postupně ji odmítlo dalších dvacet rodin.…

 

iSport.cz

Slavia - Sparta ONLINE: Porod pár hodin před zápasem i sázka politiků

Slavia - Sparta ONLINE: Porod pár hodin před zápasem…

Už dnes se odehraje 298. derby pražských "S". Do největšího zápasu české FORTUNA:LIGY vstupují fotbalisté Slavie…

Latka a Sivok: Derby se hraje v tranzu! Straka fanatizoval, z Řepky šel strach

Latka a Sivok: Derby se hraje v tranzu! Straka…

Derby pražských S? Bitva pro srdcaře! A že jich za 125 let bylo. Ortodoxní sparťan Tomáš Sivok a pravověrný…

 

Reflex.cz

Osudy českých podnikatelů: Baťa, Kellner i Waldes vydupali ze země světová impéria, jejich život skončil tragicky

Osudy českých podnikatelů: Baťa, Kellner i Waldes…

Tři velcí čeští podnikatelé, tři tragické konce. Tomáše Baťu, Jindřicha Waldese i Petra Kellnera spojuje ohromný…

Stavba povolena?! Podívejte se, které domy padly za oběť výstavbě pražského metra

Stavba povolena?! Podívejte se, které domy padly za…

Příkrou strání svažující se z Letné na malostranský Klárov vedly stezky už za dob Přemyslovců. Silnici spojující…