Renault Clio (2009)
6.12.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "sexa". Když jsem ve svých 18 letech viděl recenzi na Clio Sport v podání Honzy Koubka, v duchu jsem si…
Renault Clio (sexa)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Další Clio RS :-) 09.12.2009 20:19 Thomasino
- Ďáblík 09.12.2009 21:00 Ronault.
- Krásné auto 12.12.2009 14:59
- gratulace 13.12.2009 21:53 icetiger
-
silnice na projížďku 14.12.2009 21:35
icetiger
-
Re: silnice na projížďku 14.12.2009 22:03
-
Re: Re: silnice na projížďku 14.12.2009 22:16
icetiger
- Re: Re: Re: silnice na projížďku 14.12.2009 22:20 Enthusiastic.driver
-
Re: silnice na projížďku 14.12.2009 22:30
- Re: Re: silnice na projížďku 14.12.2009 22:37 icetiger
- Re: Re: silnice na projížďku 14.12.2009 22:49 Enthusiastic.driver
-
Re: Re: silnice na projížďku 14.12.2009 22:16
icetiger
-
Re: silnice na projížďku 14.12.2009 22:03
- Mazec... 14.12.2009 22:24 Enthusiastic.driver
- tak už jsem tě viděl 18.12.2009 12:37 icetiger
- Spotřeba??? 21.12.2009 14:40
- Spotřeba 21.12.2009 21:10
- Spotřeba 21.12.2009 22:29
- Mam ho doma taky... :)) 22.12.2009 13:37
- paráda 22.12.2009 16:43 DanV
- Recenze 22.12.2009 19:01
- Clio 22.12.2009 19:04
- renault karta 22.12.2009 19:25 icetiger
- Clio 23.12.2009 10:38
- Clio 23.12.2009 13:58
- video 23.12.2009 14:58 icetiger
- Zvuk 23.12.2009 16:24
- Clio Gordini R.S. 25.12.2009 19:04 icetiger
- Vanocni jizda 26.12.2009 12:09
- test CRS na Autosalonu 12.01.2010 16:56 icetiger
- Clio RS 16.01.2010 16:36 Miro_II
- nehoda 21.01.2010 08:06 icetiger
- Nehoda 21.01.2010 14:02
- Nehoda 21.01.2010 16:09
- Jaro je tu :) 22.03.2010 21:53 Enthusiastic.driver
- déšť a 200k 17.05.2010 16:18 icetiger
- Šternberk 25.06.2010 00:08 Enthusiastic.driver
- už máš CUP křídlo? 05.07.2010 19:29 icetiger
- Polepy 23.07.2010 10:21 Miro_II
- LSD Diff 11.08.2010 17:11 janodespota
- Brněnský okruh 28.08.2010 20:48 Ronault.
- Clio RS v bílé-Krasavec 23.10.2010 21:23 Š!mon
- Novinka - okruh v Brně 07.08.2011 20:22 Thomasino
-
Thomasino 09.12.2009 20:19
Další Clio RS :-)
Dobrý výběr auta. Máš pravdu že za ty prachy nic tak zábavného nekoupíš ;-) Nedávno jsem také ležel dlouhé měsíce v ceníkách a testech, než jsem si objednal svůj první HotHatch.. Zkus ale přidat nějaké fotky, pak trochu rozšiř recenzi, pak teprve budu hodnotit - nerad bych ti to zatím kazil. Užívej si ho a hlavně si ho dobře zajížděj.. Jen na ten nový předek si nějak nemohu zvyknout.. Větší rozchod je fajn, kola lépe vyplňují blatníky..-
"-- skrytý --" 09.12.2009 20:23
« Re: Další Clio RS :-)
Ty jo, díky moc za recenzi.První a jsem Ti za ní vděčný:).A jaký sis teda objednal?:)Fotky přidám o víkendu, mám toho hodně do školy a není teď moc čas fotit a recenzi budu neustále rozšiřovat :-) Mě se ta přední maska líbí víc.Nevím, jestli jsi to viděl na vlastní oči, ale je to úžasné.Nafotím Ti ju ještě líp a pak uvidíš:)..Nové fotky budou v sobout..Ještě jednou díkes za recenzi a napiš co sis koupil :-)-
Thomasino 09.12.2009 20:31
« Re: Další Clio RS :-)
Mrkni k mé recenzi předchozího auta (C-MAX) a ve spodní části rychle pochopíš ;-) Také o Cliu RS jsem přemýšlel, když ho všude tak chválí, ale chtěl jsem o chloupek větší auto, Clio na mě bylo už moc malé.. Také jsem chtěl 5 dveří.. To už bych asi šel spíše do Scirocca, kdyby mi stačili 3 dveře.. Ale chápu, že cenově je o něco výše..-
"-- skrytý --" 09.12.2009 21:54
« Re: Re: Další Clio RS :-)
Jako, jé pravda, že jestli máš rodinu, tak Clio není zrovna nejlepší řešení.Scirocco, jako taky jsem o něm chvilku uvažoval.Ale já si prostě nemohl zvyknout na ten nafouklý zadek.Nedokázal bych to tomu autu odpustit:).Jako,každé auto má chyby no.Ale kdybych si koupil Scirocco, což je o pěkný ranec dražší, asi bych ty chyby vnímal nepříjemněji. Spíše jsem chtěl 320 si, ale z obchodu naštěstí sešlo..-
"-- skrytý --" 09.12.2009 21:57
« Re: Re: Re: Další Clio RS :-)
Jinak, koukal jsem na Tvůj C-Max. Líbí se mi:).Myslím si, že C-Max je super volba.Četl jsem na to spousty recenzí a vybral sis dobře. Viděl jsem taky, že Ti v srdci utkvěl Focus ST.Brácha měl verzi před faceliftem a je to úžasné auto.Ale ty náklady, au au...A je to celkem poruchové.Ale zatraceně návykové.Ten zvuk..!!-
-
"-- skrytý --" 09.12.2009 22:13
« Re: Re: Další Clio RS :-)
No koupi tohodle auta snad ještě nikdy nikdy nic nezkazil:).Otázka, kterou nebere nijak osobně. Ale nevadí Ti třeba, že sis koupil auto, které se snaží napodobit tolik ubohých tunerů, a které není takové ,,exotické" když jej na cestě vidíš?Jinak, GTI je fenomenální auto.Já Bohužel neměl tu čest, ale lidé kteří měli, tohle auto jenom chválí..-
Thomasino 09.12.2009 22:21
« Re: Další Clio RS :-)
Tuhle generaci jen tak lehce nenapodobí, aby to automobilový nadšenec nepoznal ;-) A ono spoustu hnusných plastů dneska dávají tuneři na kde co, takže to máš jedno.. A ten brumlavý zvuk v nízkých otáčkách také jen tak lehce nenapodobí.. Ale i kdyby, jen ať se snaží.. To že GTI nevypadá nijak přehnaně agresivně, jako třeba Focus RS, mi naopak vyhovuje, nechci moc budit pozornost. Má lehce přiostřenější výraz než běžný Golf 6, a kdo autům rozumí ho pozná.. Hlavně je to velmi kultivované auto a když přepneš podvozek na Sport, řízení ještě více ztuhne a pokud na to trochu šlápneš, tak i zvuk je bezva a jede opravdu výtečně!! Má prostě dvě tváře a můžeš si vybrat dle nálady a typu silnice (nebo osazenstva uvnitř) :-) A uvnitř vypadá velmi kvalitně a ty detaily ala GTI jsou nádherné..-
"-- skrytý --" 09.12.2009 22:25
« Re: Další Clio RS :-)
Máš pravdu.Zvuk jsem slyšel jenom prostřednictvím videí, a líbil se mi hodně.A máš ho v třídveřovém provedení nebo pěti?-
Thomasino 09.12.2009 22:28
« Re: Další Clio RS :-)
5-ti dvířko, chtěl jsem něco stále praktického.. Navíc většinou díky své výšce ze 3-dveřových aut (Scirocco, Astra GTC apod) hůře vidím přes zpětné zrcátko. Samozřejmě u 3-DV GTI je to to stejné, tady šlo o praktičnost 5-ti dveří, navíc to má výdechy dvouzonové klimy pro zadní část v opěrce mezi př.sedadly, což na dlouhé cesty (třeba k moři v létě) bude pro cestující vzadu bezva..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ronault. 09.12.2009 21:00
Ďáblík
Další Clio RS na MACZ. Gratuluji k volbě a tiše závidím. Bílá barva a RS nárazník po faceliftu je naprosto perfektní a patřím k té menšině, které se více líbí Clio po faceliftu, obzvlášť RS.
Zapracuj ještě na fotkách, trochu recenzi, ať jsou mé 3 desítky, které ti velmi velmi rád udělím oprávněné :yes:-
"-- skrytý --" 09.12.2009 21:52
« Re: Ďáblík
Ty jo, díky moc za body. Jak jsem psal, recenze a fotky budou o víkendu, musím teď makat do školy, máme zkouškové.Ale fotky budou luxusní a recenzi budu s přibývajícími kilometry rozšiřovat, ať si můžete dobře počíst. Na desing sdílím stejný názor:)..-
-
"-- skrytý --" 09.12.2009 22:00
« Re: Re: Re: Ďáblík
Ty woe, Ty máš fazola!!..RESPEKT!Hochu, ber to spíše jako kompliment.My si s kámošema chtěli na zimu koupit fazola na vyblbnutí.Chtěli jsme se s ním učit skandinávský flik, rozhození na brzdě atd..Hochu, máš to luxusní nástroj na vyřádění.To myslím vážně.Jinak podle názvu, Ty jsi fanda Renaultu?-
Ronault. 09.12.2009 22:04
« Re: Re: Re: Re: Ďáblík
No na vyřádění to je, někteří zdejší v čele s Flammerem by mohli vyprávět o jízdě s mým "Fazolem" >:D Nicméně krom vyřádění mám tohle auto i na ježdění a to ne zrovna málo, za půlrok 14 000 km, takže řádím jen tak, abych pak mohl opět odjet ;-) Říkám tomu vychladlý Hot Hatch >:D
Jinak jsem fanda Renaultu, ale rozhodně ne fanatik, takže třeba tohle Clio patří do mé TOP 5 ;-) A třeba Lagunou Coupé by mne taky nikdo neurazil :-!-
"-- skrytý --" 09.12.2009 22:14
« Re: < Re: Re: Re: Re: Ďáblík
>:D >:D Laguna Coupé se líbí hodně lidem no.A co ještě patří do Tvé Top 5?Jinak to, že musíš s fazolem najezdit tolik km za půl roku nebude asi nic příjemného, ale já hrozně fandím lidem jako Ty :-) Prostě fazol je legenda..-
Ronault. 09.12.2009 22:30
« Re: Re: < Re: Re: Re: Re: Ďáblík
No tak co se dá dělat, jsem student a na lepší auto nejsou prachy a ani by ho nešlo uživit. Jak se jezdí tolik km ročně s Fáčkem popisuju dost podrobně ve své recenzi ;-) Hlavně musím odklepat, že zatím jsem nedojel jen jednou, což mě těší.
Díky za fandovství, doufám, že to já, jakožto takový člověk, kterým fandíš, přežije >:D >:D
K TOP 5. No krom tvého Clia určitě tam přibylo Scirocco... a pak by se něco našlo, konkrétně to rozepsané nemám ;-)
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 12.12.2009 14:59
Krásné auto
Pokud vím, tak je to první Clio Sport této generace na moje.auto.cz. Gratuluji vlastníkovi ke skvělému výběru!!!-
"-- skrytý --" 12.12.2009 21:23
« Re: Krásné auto
Jsem rád, že ses přidal do naší diskuze a že se Ti auto líbí.Při výběru jsem myslel i na Tebe, takže tohle auto je částečně i Tvoje :-) ,neboť jsme partners in crime a jedem v tom spolu ;-)-
-
"-- skrytý --" 13.12.2009 19:38
« Re: Krásné auto
Hmm..A jaké máš normální auto,jestli to není tajné? :-)..Jestli se ale chystáš na takové úpravy, kup si radši rovnou závodní úpravu Clia.Je zbytečné kupovat nové auto, abys z něj všechno vyházel ;-) Díky moc za hodnocení.. -
-
"-- skrytý --" 14.12.2009 15:36
« Re: Krásné auto
Nádherné auto. V 19 jsem o něm taky snil :-) Vidím M-Paket, pěkný polep.Hezké auto.Hodně muziky, ale je dost drahé..No BMW.Jsi s ním spokojený? :-) Ty jo, specifikaci 129d jsem nikdy neslyšel..
-
-
-
-
-
icetiger 13.12.2009 21:53
gratulace
gratuluju ke koupi CRS, když jsem byl naposled se svou lagunou v AML, tak jsem se koukal dovnitř, Recaro sedačky fakt vypadají moc dobře, v té bílé barvě jsem si i tvoje CRS vyfotil na mobil, vypadá dobře, jediná věc která mi vadí, že R už nedává na CRS xenony jako ve verzi před faceliftem, škoda. Jo a kde je to křídlo, na které se čekalo? Prý se lakovalo...
ještě se dívám na fotky - foceno na Ostré Hůrce, ještě řekni, že bydlíš kousek od Háje?-
"-- skrytý --" 13.12.2009 22:34
« Re: gratulace
Ty jo!!Tak to bych nikdy nevěřil, že člověk z AML si vyfotí moje auto a pak si budem psát na MACZ, tak tohle je fantastické :yes: :yes: Díky moc, těší mě, že se Ti líbí :-) Recara jsou úžasná, opravdu..Všichni, kteří v nich seděli jsou unešení.No, čekal jsem, že tam xenony dají, ale zase nějak mě to nelimituje.Ve tmě by to ovšem se xenony vypadalo zajímavěji :-) No křídlo.Jak jsem psal ve svém příspěvku.Díky tomu, že jsem si objednal v příplatkové výbavě malé křídlo, dostal jsem k němu i jiný druh zadních dveří. Prostě, ikdyž jsme to malé křídlo sundali, nešlo to na co namontovat kvůli těm zadním dveřím, které tam vadí.Když si objednáš Clio bez zadního malého křídla, dostaneš jiné zadní dveře, na které to bez problému namontuješ a jedeš.Aspoň tak mi to říkal Štěpán.Abych byl upřímný, ze začátku mě to mrzelo, ale teď už ne.Možná jsem i rád, Clio vypadá nádherně..No fotil jsem to v zákazu >:D >:D ..Bydlím v Mokrých Lazcích.Jestli budeš mít zájem, můžem se projet:)..Ale počkej ještě chvilku, až auto zajedu..Momentálně jsem na nějakých 700km :-)..Je to úžasné auto.Tak budeš mít zájem? :-)-
icetiger 13.12.2009 22:49
« Re: Re: gratulace
jasně, zajem by byl 100%, jo, ja bydlím přímo v Háji, kontakt na mě seženeš. Jinak v AML jsem dávno kupoval s rodiči už 2x R, s oběma max. spokojenost, stejně jako se servisem, proto jestli si budu kupovat auto, tak asi u nich. Snad si na jaře nebo do léta splním svůj sen ... MRS-
"-- skrytý --" 13.12.2009 22:55
« Re: gratulace
Hmm, to bych Ti moc přál..A přál bych Ti to i z toho důvodů, že bys mě s ním potom provezl >:D >:D No, to bych Ti přál.Moje mamka si kupovala už 3 Mégany v AML a taky byla vždy spokojená.Tohle je moje první auto od AML a zatím jsem spokojen maximálně..Tak já se Ti pak ozvu, až budu mít čas.Momentálně studuju na zkouškové, je toho jak..všichni víme no..-
icetiger 14.12.2009 11:45
« Re: Re: gratulace
určitě se ozvi, případně si mě dej do kontaktů na ICQ a pokecáme. Jo a k tomu MRS, škoda, že krom verze Cup není možné si objednat Recaro sedáky, projížděl jsem schválně Renault ČR, SR, PL, UK, ESP, D, FR a na východ od německých hranich jsou 2 výbavy Sport a Cup, na západ se dá vše kombinovat, škoda,no
Jo a ceny jsou v ČR u MRS hodně přijatelné, když si přepočtu eura/kč = 27 Kč-
"-- skrytý --" 14.12.2009 15:35
« Re: gratulace
A Ty už sis jej objednal?Vím totiž od Štěpána, že nějaký týpek už si ho objednal..Já nemám ICQ ani Facebook >:D Jsem takový společenský neandrtálec..Jinak jestli Ti můžu něco doporučit, nespěchej tím.To auto ještě není oficiálně nabízeno,takže spousta věcí se tam ještě změní.Já např., když jsem si objednával auto, tak jsem si volil bílou barvu.Teď už je tam úplně nový odstín barvy.Oni to všechno aktualizujou, tak možná tam dají i ty sedáky..-
icetiger 14.12.2009 15:57
« Re: Re: gratulace
eeeee, neobjednával, budu ho objednávat nejdříve po novém roce, spíše to vidím na jaro, snad by mi došlo do léta. Sice přítelkyně z toho není moc nadšená, bojí se o mě, spíše by brala klasiku - tzn. Megane Coupe 2.0 TCE - 180k. No a další věc - rodiče, snad se s nima domluvím a pokud by to nešlo, tak bohužel na plnou cenu nemám a na úvěr nebo leasing fakt nejdu. Jinak k ICQ - doporučuju si ho zařídit, je to fakt dobrá věcička.
PS: MRS objednával chlápek, který mi nabízel už MRS II - nalítano 160tkm a chtěl za to 180tis kč, zrušil jsem to-
"-- skrytý --" 14.12.2009 16:29
« Re: gratulace
No ty přítelkyně >:D >:D Mi o tom nemusíš nic vykládat..Jdi určitě do RS.Troufnu si říct, že Renault se vydal na správnou cestu a jejich auta jsou úžasná.Já měl icq už několikrát a furt ho mám.Ale já si musel koupit nový komp a už si nepamatuju heslo na icq >:D >:D Jelikož můj problém s heslem se stal už potřetí, utvrdil jsem se v tom, že jsem zoufalec a nebudu si zase zřizovat nový účet >:D >:D >:D To jsi udělal dobře.Kupovat ojetý hatch,to jsou vyhozené prachy..
-
-
-
-
-
-
-
-
icetiger 14.12.2009 21:35
silnice na projížďku
Ahoj Ondro, jestli znáš cestičky za Opavou, určitě si zajeď trasu Jaktař - Hlavnice a vlastně i dál a pak to vzít zpět přes Velké Heraltice na Opavu, nevím kolik to má km, ale je tam fungl nový povrch (teda do Hlavnice), sem tam zatáčka, ale nevím jak to teď bude na zimních ...
PS: cestu znám, můžu doporučit-
"-- skrytý --" 14.12.2009 22:03
« Re: silnice na projížďku
Díkes za radu:)..Já teď jezdím do Hlučín-Hať..Je to tam paráda.Kvalitní povrch a viditelné zatáčky..A jsou tam i zatáčky na ručáka, a taky to mám hlavně po cestě z Ostravy :-) Jinak si myslím, že náš okres je bohatý na super okresky :-)-
icetiger 14.12.2009 22:16
« Re: Re: silnice na projížďku
no, znám v okrese kvalitní (viz. můj tip), tak i nekvalitní - např. Lazce - Háj - Benešov, nebo ještě horší tankodrom - Štítina, případně Sádek
s ručkou, to ti závidím, máš na to podvozek, u mé laguny bych to radši neriskoval, holt je to manažerské auto a ne HH
PS: dobrá vracečka na ručku je mezi Hájem a Jilešovicemi, dobrý povrch, malý provoz a krásná zatáčka-
Enthusiastic.driver 14.12.2009 22:20
« Re: Re: Re: silnice na projížďku
Cesta Háj Jilešovice je celkově moc bezvadná :-) A jinak tipy na další hezké okresky tady v regionu si rád vyslechnu... já jich zase tolik nenašel... ještě mě napadá Pustá Polom - Jakubčovice..-
icetiger 14.12.2009 22:26
« Re: Re: Re: Re: silnice na projížďku
tak ono není špatný i kopeček v Jilešovicích směrem na Dobroslavice, kdysi tam jezdili Mbčka, warburgy a trabanty prý závody do vrchu, případně jezdil jsem kdysi i trasu - Háj - VP - D.Lhota - Čavisov - Zbyslavice - Kyjovice - Zatiší
ono těch cestiček je v okrese Opava dost, jen to chce hledat
PS: kde jsou ty časy, jak jsem jezdil po okrese ve svých 15 na motorce :- ;-)
-
-
"-- skrytý --" 14.12.2009 22:30
« Re: silnice na projížďku
Tuhle zatáčku jsme(vracečka jilešovice) s mým nejstarším bratrem (jsme 3, ja jsem nejmladší)projížděli bez stabilizace v Focusu ST 225 a po moc velkém přidáni plynu se nám povedla odjebat poloosa. Chtěl bych upozornit na štěrk, který se tam často nachází, kámoš si tam na motorce málem nabil hubu. Jestli můžu něco poradit tak se mi z místa spolujezdce hodně líbí cesta na podhradí a podhradí samotné.-
icetiger 14.12.2009 22:37
« Re: Re: silnice na projížďku
no, tak nesmí se tam přidat holt moc plynu, přece to je úzká cesta a není tam nový povrch (ten tam asi stejně nikdy nebude). Zajímala by mě cesta u Kyjovic, směrem na Těškovice, tam to je taky samá zatáčka, kdysi jsem tam jel i na kole, ale je to pár let zpět-
Enthusiastic.driver 14.12.2009 22:54
« Re: Re: Re: silnice na projížďku
Háj - VP... pěkné esíčko na výjezdu z Háje, jinak nic, VP - Dolní Lhota: šikovný kilometřík asfaltu.. jezdím tam denně :-) Část od Dolní Lhoty dál je samá rovinka.. a úsek Zbyslavice - Kyjovice zase tak rozbitý, že se bojím o auto a jedu pomalu... lepší mi přopadá za Dolní Lhotou odbočit přímo na Zátiší..
A jinak, cesta do Těškovic je sice pěkná, ale v tom kopci jsou vnitřní okraje zatáček natolik rozbité, že palici jsem na tomto úseku taky přestal jezdit...
Mimochodem, nešlo by nějak zařídit letiště v Zábřehu?
-
-
Enthusiastic.driver 14.12.2009 22:49
« Re: Re: silnice na projížďku
Podhradí už mám plné zuby >:D sem tam svou jezdeckou jalovostí nechal za víkend na Šímasprintu jedny přední gumy :-)-
icetiger 15.12.2009 16:47
« Re: Re: Re: silnice na projížďku
ono cest je hodně, jen to chce hledat. Co se týče místa na drifty, přemýšlel jsem třeba o noční I/11, malý provoz a 4pruh je dobrý.
Já mít nějaký HH, jezdil bych a hledal, ikdyž spíše bych hledal až na jaře, teď přes zimu to je jen tak na zajetí ...
tak mě teďka napadla dobrá cesta - Opava - Bruntál - Vrbno - Jeseník, v oblasti Bruntál - Jeseník dost zatáček, celkem dobrý povrh, ale taky dost vesnic. Jel jsem tuto trasu naposledy v létě. Ale nevím, jak to teď budu se sněhem, na léto doporučuju, je to dlouhá trasa a pak se člověk může pokohochat krajinou třeba v Ostružné nebo Ramzové ...-
"-- skrytý --" 15.12.2009 19:40
« Re: silnice na projížďku
No zrovna cestu Opava-Vrbno jsem Ti chtěl doporučit.Je úžasná, opravdu parádní.Kvalitní povrch,čitelné a kvalitní zatáčky..super:)..Tohle počasí je nejhorší.Když je sucho, jedeš cérez.Když je sníh nebo prší,jezdíš pomalu.Ale když je něco mezi, tak co?Svádí to k rychlé jízdě, ale na tom už hodně lídí skončilo..Tohle počasí není dobré,takže jezdím spíše jen tak lang zam:)..-
"-- skrytý --" 15.12.2009 19:45
« Re: silnice na projížďku
Uvidíme jak bude zajeté a pak Ti řeknu :-) Já myslel, že Escort bude právě kvalitní v zatáčkách.Zrovna o escortu RS a Cossworthu jsem vždycky slyšel samou chválu..Asi to bude teda jen ten cowwroth.I když i to RS musí mít charisma :-) No FBI je prý dost náročná, to jsem slyšel, to Ti zase moc nezávidím ;-) Spolužaček je dost.Prostě, je z čeho vybírat >:D Ale já už mám 3,5 roku přítelkyni a jsem s ní šťastný.Shodou okolností dělá taky ekonomku >:D Pokud jde o to, kolik lidí se za autem otáčí, tak při jízdě se mi zdá, že zas tolik lidí ne.Když někde zaparkuješ, tak se lidí kouknou.Ale při jízdě spíše vůbec.Ono, Clio RS je pro lidí co něco o motorismu vědí.A holky zajímá buď supersport, SUV nebo pořádně vytuněná kára, ať to vypadá.. >:D-
"-- skrytý --" 15.12.2009 20:51
« Re: silnice na projížďku
přesně tak, je to smutné ale musím souhlasit. Kdo chce balit buchty a nemá na Supersport ani SUV tak ať si koupí starého golfa, dá si tam pořádný laďák,kola a hudbu a určitě sklidí u žen mnohem větší obdiv než s nějakým hot hatchem. -
Enthusiastic.driver 17.12.2009 10:30
« Re: Re: silnice na projížďku
Však Clio RS nevypadá zrovna nejhůř :-) Má určité znaky "tuningu".. Ale máš asi pravdu, že se za ním budu častěji otáčet chlapi než holky >:D
Já myslím, že FBI není o nic náročnější než Ekonomka. Popravdě mi to spíš přijde přesně naopak, na EKF bych už asi dostudoval >:D Zase máte velké možnosti kam jet na Erasmus, já můžu jet (v případě že bych chtěl aby mi uznali zkoušky) leda tak do p*r*dele.. >:D
Co se týče Coswothu, tak to je jiná liga, ale ani on není kvůli masivnímu turbolagu v zatáčkách zrovna výhra. Jinak RS charisma samozřejmě má a má ho kopu. Pokud ho ale třeba podvozkově srovnám s Cliem RS ph.I, tak to je obrovská propast. Clio je tuhé a přitom poddajné, imho má daleko citlivěji nastavené zavěšení a tlumiče - nebojím se tvrdit, že v dobrých rukách mu na okresce III.třídy neujede vůbec nic! Jediné v čem se shodují, je ta lešenářská trubka vzadu (teda, doufám že se nepletu, má Clio ph.1 vzadu vlečená ramena, ne?) a z její nedokonalosti plynoucí hravý charakter :-) Zase Ford má určitě navrch v posazu, řazení a řízení... Nevím jak to je u tvého modelu, ale docela mě štvaly na ph.1 ony zmiňované meziplyny. Plynový pedál má dost neprogresivní chod. Ale jet o asi jen otázka zvyku.
Mimochodem, včera večer jsem potkal Modré Clio RS před faceliftem na ostravských značkách - máš tady někde blízko asi kolegu :-)
A co sníh? Už jsi blbnul? >:D-
"-- skrytý --" 17.12.2009 15:05
« Re: silnice na projížďku
no, to je relativní, víš co.Ty jsi asi více technicky zaměřený, asi Ti jde chemie,fyzika.To jsou zase věci, na kterých bych skončil já..Erasmus je kravina, k čemu to je??Akorát 2 měsíce chlastáš v zahraničí.2 měsíce ve škole ztratíš a pak to doháníš..já nevím, co je to ph.1..a co se týče vlečných ramen atd, jak píšu ve své recenzi.Já se nevyznám v technice, já o tom fakt nic nevím..Umím cítit auto, projet zatáčku atd, ale nevím co jsou vlečná ramena atd..Nikdy jsem to nepotřeboval vědět abych dobře projel zatáčku..Jinak, modré Clio RS má Štěpán Voznica.Syn majitele Automotolandu v Hlučíně..Dobrý týpek :-) Jako, já jsem slyšel hodně stížností na rozložení pedálů.Já Ti to řeknu tak, že mě je to jedno.Já meziplyny dávat umím.Při rychlé jízdě, kdy ostřeji brzdíš to jde samo..Jako, je milión věcí, které můžeš napsat o pedálech, o neprogresivním chodu plynu..Za 1), když chceš, meziplyn dáš všude a za 2) není to zadokolka, aby Tě to trestalo když jej nedáš.Já ho dávám, protože mě to baví a zvukový projev je úžasný když při podřazení dáš meziplyn.Asi jo, mohly by být lépe rozložené,SUV by si nemuseli kupovat idioti, Ferrari by taky mohlo stát 600.000.To jsou už jenom dohady, přání a nejsou důležité.Kupuješ-li si auto za 500.000, které je založeno na autě, které stojí 150.000 a má sloužit jako prostředek k přesunu z bodu A do bodu B, je logické že tam nějaké chyby být musí.To není nová platforma auta, to je auto vycházející na obyčejném Cliu a stojí tak málo..Určitě mohli postavit auto za milión na nové platformě, se super pedály, super zvukem.Ale kdo by si to auto koupil?No nikdo...Takže asi tak :-)-
Enthusiastic.driver 19.12.2009 11:28
« Re: Re: silnice na projížďku
Však jsem psal, že meziplyny budou nejspíš jen otázka zvyku :-) Jinak. Ph.I = Phase I - Clio RS předchozí generace (2000-2002), takže o tvém autu jsem vůbec nepsal a jak se dávají meziplyny v něm vůbec nevím :-) Ono srovnávat nový 200k superhothatch s 15 let starým Fordem ani nejde. Mimochodem, je to ještě docela hodně do budoucna, když teď venku mrznou ptáci za letu, ale neuvažoval jsi, že bys někdy protáh Clio v nějakém hobby závodu do vrchu?
PS: Erasmus mi přijde jako úžasná záležitost, za peníze z EU poznáš novou zemi, nové lidi a pokud se nenecháš unést a nepojmeš to "punkově" ve stylu chlast, sex a chlebíčky, tak ten semestr neztratíš. Ale to je vlastně docela fuk.. :-)-
"-- skrytý --" 19.12.2009 12:22
« Re: silnice na projížďku
Možná máš pravdu :-) ,záleží na tom, jak si vytížený.Já, jelikož dělám stolní tenis, tak vůbec nevím, kde bych ten čas potom získal.No, uvažoval, to víš že jo :-) Myslím, že za třeba 2 roky bych do toho šel.Teď určitě ne.Za prvé je to auto nové a za druhé se s ním musím naučit jezdit.A to potrvá nějakou dobu.Ale do nějakého závodu bych jistě šel, láká mě to..
-
-
-
-
-
-
TiRa 15.12.2009 22:40
« Re: Re: Re: silnice na projížďku
Jo, tuhle cestu (Jakubčovice n.O. - Vítkov) jezdím často a rád. Pěkné zatáčky a docela kvalitní povrch. Jen v toto období bych to moc nedoporučoval. Kolem cesty teče potok a docela pěkně a nenápadně to místy namrzá :-) Vítkov - Svatoňovice v klidu, ale Svatoňovice - Melč tankodrom.
Jinak tady v okr.Opava je okresek habakuk. Spíš je problém najít nějakou kvalitní, širokou a klidnou cestu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Enthusiastic.driver 14.12.2009 22:24
Mazec...
Takže za prvé - závist... >:D Nějakou tu zbytečnou namyšlenost, co se v recenzích objevuje, docela rád zhazuju, ale Clio RS je král hot hatchů, s tím musím souhlasit :-)
Za druhé - Mokré Lazce? Safra, tak doufám, že tě někdy potkám, bydlím na půl cesty mezi Ostravou a Opavou, zatím jsme bílé Clio RS nezahlíd..
Za třetí - hlavně buď na něj ještě chvilku milý a netrap ho zbytečně v zajížděcí době, ono se to vyplatí, pak pojede jako kráva :-) Ale jinak to vypadá, že je v dobrých rukou, jak tak čtu v recenzi i tady dole v diskuzi slova jako meziplyn, scandinávská klička... :-) Vlastně, někdo, komu by to nic neříkalo by si asi Clio za půl mega nekoupil >:D-
"-- skrytý --" 15.12.2009 10:05
« Re: Mazec...
Já nechtěl,ať to vyzní jako nějaká namyšlenost, nejsem namyšlený, jen si myslím že Clio RS je fakt král no >:D No tak snad jej brzy zahlídneš, můžeš mě probliknout, ať vím, že jsi to Ty >:D No, já jsem milý, ale nemůžeš být zase tak moc víš..Ten motor když je studený, tak to je jasné, s tím se nesmí nic dělat.Ale občas je třeba ho vytočit, ať si motor zvykne...Jinak, co se týče těch cest..To je odpověď i pro icetigera :-) Já jezdím každý den do školy přes Háj,Dobroslavice,Děhylov..Tam je to hodně luxusní, ale je třeba být opatrný.V zimě se to neudržuje, a už jsem tam pár krát málem skončil ve stromě.Jinak, když se vyjíždí z Háje a odbočuje doleva na Jilešovice a doprava na Dobroslavice, tam je jZD a tam cvičím na ručáka.Je to tam luxus.Trénoval jsem tam ze Scoutem, z Octávkou, ale Clio jsem tam ještě nevzal..Jinak, co se týče té laguny.Máš pravdu, že to není na to stavěné, ale občasný ručák tomu neuškodí >:D >:D-
Enthusiastic.driver 15.12.2009 12:12
« Re: Re: Mazec...
>:D >:D přesně tam trénuju ručáka taky.. heh. teda zatím jenom jednou, pak už mi bylo líto auta, ale ta zatáčka je ideální.. navíc je tam často štěrk, který tomu utrhnutí trošku pomůže :-)
Jinak, nemyslel jsem svým příspěvkem, že jsi namyšlený, to opravdu ne. Já jen, že i natolik silné prohlášení je zde oprávněné. Clio RS mi ze všech hot hatchů dává největší smysl. Ačkoliv vlastním Forda rodokmenu RS, a tak bych měl teoreticky sborově s ostatníma vynášet do nebe Focuse. Jenže Clio je velmi rychlé, velmi schopné, velmi zábavné a hlavně, je za příjemnou cenu. A pokud se nepletu, tohle bylo prapůvodním účelem této kategorie - přinést sportovní zážitky i těm, kteří nemají na plnokrevný sporťák.
jinak, prvních 1.000km bych to vůbec nevytáčel přes 4.000 ot., ale tak snad ty tvé občasné výlety k 5 neuškodí. Navíc trasa Lazce - Děhylov je na zajíždění myslím naprosto ideální. A pak hlavně nechat vyměnit olej..
A kde studuješ, jestli se můžu ptát? :-)-
"-- skrytý --" 15.12.2009 12:59
« Re: Mazec...
No, já slyšel od mnoha lidí, i od člověka, který má zkušenosti s rally, že je lepší ten motor točit od 500km..Slyšel jsem to od hodně lidí.Je to prý lepší, protože motor pak lépe točí..Ty jo, escort RS, to musí jet kládu ne?No, vystihl jsi přesně význam Hot Hatchů..Je dobrá..Studuju Ekonomku na Báni, a Ty?-
Enthusiastic.driver 15.12.2009 17:02
« Re: Re: Mazec...
No, já právě slyšel spíš těch 1.000km, ale to je fuk. Jinak RS Escort bůhvíjakou kládu nejede, ani v přímce a už vůbec ne v zatáčkách. Je to takové surové a dosti nedokonalé auto, ale právě v tom je z velké části jeho kouzlo...
Ekonomka říkáš? Podruhé musím konstatovat - závist :D:D To tam máš asi hromadu pěkných spolužaček, co? Chytají se na Clio? Já bojuju na FBI, máme to tam samou mužatku 8-s
-
-
-
-
-
icetiger 18.12.2009 12:37
tak už jsem tě viděl
Ondro, tak copak jsi dělal dneska po 11hod v Háji? Šel jsem na oběd a tys zrovna odjížděl z parkoviště u hotelu. Chtěl jsem tě vyfotit přes mobil, ale říkal jsem kašlu na to, případně ti zamávat, ale byl jsi zabraný do hladké cesty...-
"-- skrytý --" 18.12.2009 14:44
« Re: tak už jsem tě viděl
>:D Byli jsme s mým bratrancem, což je můj partner in crime >:D blbnout..Měl ses ozvat:)..Příště jak pojedu, tak klidně zamávej:-) ..Na sněhu je to paráda.Když chceš blbnout je to super.Ale jel jsem ve čtvrtek v 7 ráno do Ostravy a jel jsem 60km nejvýš.Je to lehké, dost výkonu,takže žádná sranda na delší cestu.. :-)-
icetiger 18.12.2009 14:52
« Re: Re: tak už jsem tě viděl
No, já jel ve středu do Ovy na pokec do hospody, sněžilo, odjížděl jsem v 17.15 z Vítkovic a auto celé zasněžené, Rudná děs, vzal jsem to po dálnici a tam to taky nebylo nejlepší, takže jsem jel těch 80 - 90, domů jsem dojel za hodinu ...
a v Kozmicích nějaký vůl na kole v protisměru v tom sněžení, blikačku měl jen vzadu - zastavit, vyliskat a zrušit mu kolo, nic jiného
hodně lidí vidím jak riskují na kolech v tomto období
PS: nejel jsem svou lagunou, ale Mazdou 5 od otce
-
-
-
"-- skrytý --" 21.12.2009 14:40
Spotřeba???
Ahoj, koukám, že máš celkem milné představy o spotřebě toho auta >:D
Já už s ním mám najeto přes 1 000km a pokud chceš ject opravdu sportovně tak jsi na 14litrech a rychlý průměr je někde kolem 12l, níž se dostaneš tak na tempomat při 90km/h ;-)
PS: Nemysli si, že bílá je nejlepší, modrá pastel má taky něco do sebe-
-
"-- skrytý --" 21.12.2009 14:59
« Re: Re: Spotřeba???
ClioRS je zajetý po 500km. A přes pět tis. šlo až po 1000km. Neboj, vím jak se k autu mám chovat ;-)
A hlavně, kde jsem psal, že s ním jezdím jako prase? >:D
Jel jsem is předváděčkou a tam to ukazovalo 14 - 16l >:-[]-
Thomasino 21.12.2009 15:17
« Re: Spotřeba???
O tom trochu pochybuji, že je zajeté po 500 km... To sice rádi říkají prodejci, ale není tomu tak uplně... Občas není problém to vyhnat do otáček, ale ne to tam nechávat dlouho...
Jinak by jsi neměl takovou spotřebu, kdyby jsi jezdil pomalu ;-) :-)
Já nyní taky zajíždím nové auto a vím, kolik to baští, když se k tomu motoru člověk chová do prvních 4-5 tisíc km slušně...
-
-
"-- skrytý --" 21.12.2009 15:13
« Re: Re: Spotřeba???
Prodejce je můj kamarád, tak by mi asi blbě neradil.
A tu kudlu jsem vztahoval k té předváděčce.-
icetiger 21.12.2009 17:00
« Re: Re: Re: Spotřeba???
sice nejsem zkušený z jízdy s auty typu HH, ale ať je jak je, u normálního auta se mi v klidu daří zachovat spotřeba na úrovni, kterou udává výrobce a to nejezdím stylem - 50/90/130, jezdím podle 1. okolností - tzn. stav vozovky a za 2. podle toho, jestli spěchám a nebo si užívám jízdu (nebrzdím provoz a i tak nejezdím úplně předpisově)
chce to mít lehkou nohu a nehonit auto zbytečně v otáčkách a ve správnou chvíli řadit a taky mít dobře zajeté auto a to fakt po 500 km není, možná po 5 000 km, mi taky při koupi říkali, že prvních 5 000 km mám šetřit auto a jen sem tam ho protáhnout do vyšších otáček
PS: přišly mi pod ruku 2 auta rozdílných značek, kde u jednoho jsem na cca 2200km cesty snížil průměr o víc jak 1,5 litru/100km a u druhého po několika tisících km o cca 0,5 litru/100km, takže spotřeba výrobce byla vyšší než moje-
"-- skrytý --" 21.12.2009 18:59
« Re: Re: Re: Re: Spotřeba???
Tak např. se podívejte, co se stane s Ferarri, které sjede z linky? Jde ihned na firemní okruh, kde se testuje a myslíte, že tam po zahřátí tomu nedaj co proto? Daj, protože v současné době jsou ty motory tak precizně udělaný, že nepotřebují zajíždět x tisíc km.
Ve Ferarri asi nejsou blbý nebo se pletu?
Ale klidně si vaše auta zajíždějte třeba 10 000km. Ale žijete v omylu.-
Thomasino 21.12.2009 21:29
« Re: Spotřeba???
Asi ses zapoměl ale podívat, co ti stojí v garáži nebo pod oknem. Ferrari to asi není >:D U Renaultu ty hotový auta na okruhu rozhodně nezajíždějí, to bych se hodně divil.. Navíc nové modely RS se bohužel už dělají na stejné lince jako ostatní, už se to nesestavuje v Dieppe - hold šetřit se musí :-(
Vytáčet motor (navíc až tak po 1000-1500 km) se samozřejmě má (až po pořádném zahřátí, které trvá asi tak 15-20minut, ne až ti rafika chladící kapaliny vyleze na 90st.), to jsem psal, ale určitě se nemá takto syrový motor nechávat dlouhodobě ve vysokých otáčkách. To až tak po 4000-5000 km. Ale klidně tomu dávej na pr.dell pořádně už teď, ono se ti to projeví právě na té vyšší spotřebě :-) Akorát že už nastálo..
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 21.12.2009 21:10
Spotřeba
Nebudu každému odpovídat jednotlivě,takže to nějak shrnu :-) Co se týče spotřeby, to ClioRS2009, nevím jestli máš novou generaci clia, na MACZ jej nemáš vystavené,ale co se týče barvy, stojím si za tím..O každé barvě můžeš říct, že má něco do sebe, ale v bílé vypadá prostě nejlépe.Modrá se hodila na předchozí generaci Clia, tam to byla jasná volba, ale u tohodle si stojím za bílou.Černý difuzor, předníš lišta, zrcátka..Bílá je přece s černou úžasná :-) , proč si myslíš že černoši nosí pořád bílé hadry?Protože ten kontrast je nádherný.Říkej si co chceš, ale v bílé barvě je to auto neodolatelné, a to není jen můj názor, prezentuji názor lidí, kteří to auto viděli na živo..Co se týče spotřeby, stojím si za tím, že se dá jezdit za 9 litru.Bavil jsem se s klukem, který měl předchozí generaci a moje slova jen potvrdil.Neznám Tvůj způsob jízdy, ale nemyslím si, že na 9 litrů se můžeš dostat jen při tempomatu.Nepojedeš rychle, to je jasné, ale jenom rychle přece nikdo z nás nejezdí.Vedla se diskuze o zajíždění auta..Auto po nějakých 300-400 km potřebuje dostat čočku.Je třeba motor točit, nejdříve k 5 tis, potom 6 a potom až do omezovače.Ten motor to potřebuje, je blbost jezdit 1500km pomalu, do 3000 a pak si myslet, že najednou ten motor bude super točit.On bude pomalejší, nebude zvyklý na takovou zátěž, a pak už to nedoženete..Názor, že motor musíte půl roku zajíždět je hodně archaický, technologie jde kupředu..-
"-- skrytý --" 21.12.2009 21:47
« Re: Spotřeba
Heh, tady je vidět, že si modrou neviděl naživo >:D Bílou má každej. A to s tím přirovnáním k černochům mi přišlo jak z nějakýho homowebu, nic ve zlým. Mám na mysli nový model a pokud mi dáš maila, tak ti pošlu fotku klidně do mailu ;-) A auto tady nemám, jelikož jsem líný vkládat recenzi a fotky.-
Thomasino 21.12.2009 22:06
« Re: Spotřeba
Tak už se kluci s tou barvou nehádejte! >:D Každýmu se líbí jiná barva. Já viděl nové Clio RS jen v té zářivé žluté na Autosalonu v Brně, ale vzhledem k tomu, že nový čumák mi přijde divnej, tak mě nezaujal ani ve žluté. Starý čumák byl hezčí, ale nový lehce upravený zadek se mi zase líbí více a kola s širším rozchodem lépe vyplňují blatníky.. Krátce jsem o novém Cliu RS taky přemýšlel jako o levnější variantě nového auta, ale volil bych nějakou tmavší barvu, aby ten divnej černý (nebo šedý) kus nárazníku nebyl moc kontrastní (nebo ho nechal přestříkat). Nakonec jsem nějak nerozdýchal ten vnitřek, ikdyž třeba ty Recara jsou úžasný.. Ale jsou to vždy priority a pocity jednotlivce, každýmu se prostě líbí něco jiného ;-)
-
-
-
"-- skrytý --" 21.12.2009 22:29
Spotřeba
Přirovnání jako z nějakýho homewebu Ti to přijít může, ale chtěl jsem Ti pouze demonstrovat, jak ty kontrasty k sobě ladí..Jestli má každý bílé Clio, nevím..Každopádně je fakt, že bílá barva je hodně módní a já chápu proč.Na bílé barvě jde lépe vidět každý detail auta..Je mi to celkem jedno, proti gustu žádný dišputát.Takže hádat se o barvě je bezpředmětné, neboť je to čistě individuální záležitost :-) apropó, jak jsi spokojený s novým vozem?Máš specifikaci cup?Rád se podívám..ondrej.buba@kstrobot.cz-
Co-pilot 22.12.2009 00:59
« Re: Spotřeba
sexa - souhlas s tím, že barva je věc individuálního vkusu. S těmi černochy jsi mě ale dostal. >:D Já si doteď bláhově myslel, že nosí bílé oblečení, aby vydrželi v tom africkém horku. :-)
Jinak si myslím, že jsem dostatečně kvalifikován přispět svým názorem do diskuze o spotřebě. Osobně se mi na delší vzdálenosti občas povede stlačit spotřebu k devíti litrům, stačí ale chvíli jezdit po městě, nebo vyjet na okresky (což se mi stává často :-) ) a hned jsem o litr výše. Takže málokdy "vyjedu" nádrž s průměrem pod deset litrů. Myslím, že ti ta spotřeba taky půjde nahoru, až auto zajedeš a začneš mu častěji a více šlapat na krk. ;-) -
"-- skrytý --" 22.12.2009 10:10
« Re: Spotřeba
Já to nemyslel s tou bílou na Cliu, to auto nebude mít moc všeobecně, ale bílá jako celkově je všude. Proto jsem se rozhodl nejít s proudem >:-[]
Jinak s autem jsem spokojený maximálně, jedinou chybu, kterou jsem objevil je celkem malý rejd, jinak nic dalšího. Jo možná, že ještě když si ideálně seřídím volant, tak hůř vidím na údaje. Jo jinak fotky jsem poslal ;-)
-
-
"-- skrytý --" 22.12.2009 13:37
Mam ho doma taky... :))
Vicemene musim souhlasit s tim co o aute napsal majitel... Bohuzel se ale neubranim pocitu, ze temer cely jeho clanek je okopirovanim recenzi, kt je na netu spousta (kdo jich par procetl, pochopi)
Jedinne s cim bych asi nesouhlasil je podvozek... Pred koupi sem mel moznost vyzkouset klasicke RS... a muzu rict, ze sem opravdu velice rad, ze sem se nakonec rozhodl pro podovzek Cup... Rozdil neni jen v odpruzueni a tuhosti, ale take v ostrejsim zprevodovanim rizeni... Nevim jestli je to tim rizenim nebo podovzkem, ale verze Cup je daleko komunikativnejsi s ridicem... A nejake keci o tom jak je to tvrde a nepouzitelne v beznem provozu vubec nejsou pravda... Jezdim s tim dost po meste, kde je sama dira a sem az mile prekvapen, jak je to v pohode...
Na aute mam najeto neco pres 1500km... do 1000km se tocil motor jen do 4k rpm... ted uz obcas vytocim az do omezovace... pockam jeste tak 500km a zacnu tomu davat trochu vic... :-)
Spotrebu mam kolem 10-11... Mimo mesto je to cca 8,5-9 a ve meste to jde az na 12...
Jinak mam zlutou sirius v kombinaci s cernou, odlehcene dark antracite kola, Recara, lepsi radio, digi klima...
nevim proc, ale nemam startovani tlacitkem ale klasickym klicem...
-
"-- skrytý --" 22.12.2009 14:11
« Re: Mam ho doma taky... :))
Co se týče technických hodnot, logicky jsem čerpal z recenzí.Co se týče jízdy atd, není to žádná kopíračka.Všechno jsem to psal z hlavy tak, jak jsem to cítil..Nařčení, že je to pouze kopírovaní recenze mě celkem dost sere, ale je to Tvůj boj..A nekoupil sis náhodou předváděcí kus?-
"-- skrytý --" 22.12.2009 14:46
« Re: Re: Mam ho doma taky... :))
No nemyslim si, ze je to tak uplne vse ze tve hlavy, ze za 150 ujetych km, kt si mel v popisu, si prokoukl uplne cele auto, jeste s tim, ze ho tepve zajizdis a nemuzes mu dat ani do plnych... ale to je vcelku jedno... dulezite je, ze temer vse, co si napsal na to auto, opravdu sedi, coz je pro ctenare to nejdulezitejsi... :-)
To nasedani a vysedani do sedacek si vystihl opravdu dobre (to je urcite ze tve hlavy)... kor ted v tom stehu, kdyz si clovek jeste chce oklepat boty pred nasednutim, je to celkem boj... :-)
Jinak auto mam nove s 0km a veskerou vybavu i barvu sem si diktoval ja, ale pri objednavani prodejce hlasil, ze se jedna o predvadecku, aby sme se dostali na trochu zajimavejsi penize... (tot odpoved na otazku jestli je to predvadecka)
-
"-- skrytý --" 22.12.2009 14:52
« Re: Re: Re: Mam ho doma taky... :))
Startování klíčem máš proto, že sis neobjednal HF kartu myslím za osmičku ;-)-
"-- skrytý --" 22.12.2009 15:01
« Re: Re: Re: Re: Mam ho doma taky... :))
jj, to je mozne...
Chvili me to sralo, ale kdyz me znamy rikal jak uz si tu kartu 2x rozbil a nasledna vymena byla radove nekolik tisic, tak sem nakonec mozna i rad, ze ji nemam a navic ten klic je podstane mensi a lip leze do kapsy... :-) (nejak se musim uklidnit, ze to tlacitko tam nemam ;-) )-
Thomasino 22.12.2009 15:39
« Re: Mam ho doma taky... :))
Wirtual a ClioRS2009 - koukám, že to tady bude za chvilku samé CLIO RS!! Zvláště ta verze Cup by mě zajímala ;-) Doufám, že až auto trochu zajedete, že tady dáte recenzi. Já mám na svém novém GTI najeto akorát 3000 km a recenzi sem hodím asi o vánočních svátcích. To snad budu mít na ni klid :-)
Tak si HotHatche hezky užívejte, Clio RS má u mě uznání, zvláště když jsem ho měl v širším výběru. Do užšího výběru nakonec nepostoupilo kvůli své velikosti a dalším věcem..
-
-
-
-
-
Co-pilot 22.12.2009 22:16
« Re: Mam ho doma taky... :))
Wirtual - Musím souhlasit ohledně toho Cup podvozku. Rozhodně bych ho neřadil do kategorie "nepoužitelný" na rozbitých silnicích. Na některých "terénních vlnách" na našich silnicích si naopak říkám, že být auto o něco měkčí, tak už nejsem na silnici. V běžném RS jsem ale nejel, takže by bylo určitě zajímavé nějaké přímé porovnání na shodném úseku.
Jinak strmější řízení je přesně to, co si občas říkám, že by nebylo na škodu. Bohužel ho má až faceliftovaný Cup...-
"-- skrytý --" 23.12.2009 09:36
« Re: Mam ho doma taky... :))
Co-pilot: co se tyce interieru, tak ten byl mel byt shodny v obou verzich... rozdilny sou pouze v UK verzi jak uz zminoval sexa ve svem clanku...
Pokud se nemylim, tak starsi verze clia ma podvozek nastaveny nekde mezi novym klasickym RS a CUP... tzn o 15% tuzsi jak RS a o 15% mekci jak CUP...
icetiger: taky mam pocit, ze kartu maji vsechny renaulty uz od te laguny. Par renaultu uz sem videl a meli ji snad vsechny drazsi modely bezohledu na handsfree...
Na tyto stranky sem se registroval teprve vcera, z toho logicky vyplyva, ze tech prispevku proste moc nemam...
Jinak pokud by mel nekdo pocit, ze si tu z vas delam šoufky, tak tady je foto... bohuzel je to focene 8let starym digitalem, nic lepsiho sem ted v praci nenasel [odkaz]
sexa: jj, s tim srazem bych take souhlasil, moc rad bych videl, jak auto vypada ve skutecnosti v jinych barvach, ale optimalni to bude asi az na jare... :-(
Jeste by me zajimalo na jake strane volantu mas ovladani radia... nekde sem cetl a i to videl na fotce, ze ovladani radia je na leve strane volantu (nemelo ale rizeni na druhe strane) a ja mam teda ovladani napravo...
Krom startovaciho tlacitka tu mam jeste jednu odlisnost... pri objednavce me nesla objednat navigace a lepsi radio dohromady... a auto se muselo znovu preobjednavat... rozhodl sem radsi pro radio....
dalsi vec, kt me zarazi, sou predni svetla... nikde sem nemohl nijak objednat predni cockove svetla, ale pritom treba mobile.de je plny Clia RS, kt maji vepredu cockove svela... at sem na to tlacil jak sem tlacil... prodejce nebyl schopny tyhle svetla zajistit... takze me v brzke dobe ceka prestavba...
-
-
-
"-- skrytý --" 22.12.2009 19:01
Recenze
Jako,mi spíš vadí, že Ty jsi to prezentoval jako bych to všechno okopíroval..Nepsal jsem přece nic o tom jak se chová auto na limitu, ale na to, aby jsi poznal jak se auto chová v zatáčce nepotřebuješ mít odježděno 1000 km.To přece musíš cítit.Stejně tak brzy, převodovka..To mám napsat o věnci volantu, že je škaredý a blbě se drží když tomu tak není?Jen proto, abych nekopíroval recenezi?Názory spotřebitelů se málo kdy liší od recenzí.Přece když něco nějaké je, tak nejde něco popírat..Já jsem nad tím strávil několik dnů než jsem to napsal a jestli se moje názory shodují s recenzí, tak Bohužel no, ale asi se shoduji s novináři.Konkrétně jenom pro Tvoji informaci.Před tím, než jsem svoje auto recenzoval, jsem přečetl jednu recenzi v Top Gearu, kde měli Cup a viděl jsem recenzi Honzy Koubka, kde měli taky Cup..Ale je to jedno :)..nechci řešit blbosti, jen napiš svoji recenzi, aby jsi napsal něco zbrusu nového, co se neshoduje s recenzí :-) ..Co se týče karty, je to celkem divné, neboť já jsem si za kartu nepřiplácel ani kč.Podle má většina Renaultů startování na kartu.Celkem mě udivuje, že máš klíč..ale ono je jedno jakým způsobem ten rachot nastartuješ :-) -
"-- skrytý --" 22.12.2009 19:04
Clio
Jinak jsem hrozně rád, že Cliošů tolik přibývá.Jen to potvrzuje fakt, že tohle auto je skvost :-) Můžeme dát klidně někdy nějaký sraz, abych vám všem dokázal, že můj clioš je ze všech nejrychlejší a mé schopnosti jsou suveréně nejlepší >:D >:D >:D >:D -
icetiger 22.12.2009 19:25
renault karta
pokud dobře vím, tak 1. kartu měla Laguna r.v. 2001, od té doby všechny nové modely renault mají kartu, je možné si objednat i handsfree kartu, ale tak i tak, start se provádí stiskem tlačítka START, takže žádný klíček fakt není...
to co napsal uživ. Wirtual je dost zvláštní a chtěl bych vidět to jeho auto, ale nevím proč, ale uživatelé Wirtual a ClioRS2009 se mi nezdají, že by byli vlastníky Renaultu a částečně se mi chce i věřit, že to je tatáž osoba, zvláštní, že mají příspěvky 3 + 8 a pouze ve zdejší diskuzi
pokud ovšem jsou uživatelé a nějak to dokážou, uznám chybu a omlouvím se jim-
icetiger 22.12.2009 20:36
« Re: renault karta
díval jsem se schválně na stranky www.renault.co.uk - tzn. anglické, tam je možné si objednat Clio RS nebo RS Cup, rozdíl tam je v interiéru patrný, jen by mě zajímalo, kdo by si jezdil kupovat auto do zahraničí, když i při přepočtu Eur/Kč to vychází hůř než tu
v ČR se dá akorát koupit podvozek Cup, ale jinak introš by snad měl být stejný,ne? -
"-- skrytý --" 23.12.2009 09:44
« Re: renault karta
Nevím, proč bych ti měl něco dokazovat, ale Sexovi jsem poslal dvě fotky svýho auta, aby věděl, jak to vypadá v modrý. A pokud jsi z Prahy, tak není problém ho vidět naživo.
-
-
"-- skrytý --" 23.12.2009 10:38
Clio
Co se týče ovládání rádia, tak jej mám na pravé straně pod volantem.Sraz určitě až na jaře, já teď nemám vůbec čas.Viděl bych to spíše na léto.Jelikož jsem se tady sešli majitelé a fanoušci Clia RS, nebo Renaultů všeobecně, byl bych rád kdybychom se nehádali a radši si sdělovali své zážitky.Není nás mnoho, tak přece se ještě nerozhádáme >:D Jinak, co se týče Cupu, je tomu opravdu tak, že u nás se prodává Cup pouze s přitvrzeným podvozkem a ostřejšími tlumiči.V Británii dostanete odlehčenou verzi, s brutálně ošklivými a starými plasty.Na mobile.de jsem se taky koukal.Spíš mi příjde, že ty auta nemají žádnou výbavu, ale nejsou tak vykuchané jako Cup v Británii.Co se týče ještě výbavy od Wirtual.Nesmíš se divit.Já, když si objednával Clio, tak mi zase nešly přiobjednat červené brzdné třmeny, byť jsou volitelné.Že Ti nejde rádio a navigace dohromady je divné, ale prodejce mi říkal, že jelikož oni těhle aut objednávají tak 1 kus za 3 roky, tak systém, se kterým pracují není nijak dokonalý.Tzn, že se Ti klidně může stát, že Ti prodejce nebude schopen do systému zadat navigaci a dobré rádio dohromady, nebo že Ti nepůjde něco přiobjednat.Je to na prd, ale je to podle mě tím, že prodejci nemají moc zkušeností s prodejem tohoto auta..-
icetiger 23.12.2009 10:56
« Re: Clio
co se týče brzdových třmenů červených, tak aspoň v konfigurátoru mi to píše, že jedině, že si objednám podvozek CUP za 15. Jinak díval jsem se, takže teda Angláni a Němci si můžou koupit i CRS ve verzi CUP, přesně jak psal Ondra, introš je děs a hrůza. Osobně bych rád šel do podvozku CUP, ale to by muselo být aspoň 90% silnic v ČR na úrovni sotva otevřených cest - tzn. supr hladký asfalt nebo beton. -
"-- skrytý --" 23.12.2009 11:25
« Re: Clio
sexa: kdyz sem to objednaval, tak jim ten konfigurator na clio RS vubec korekne nefungoval a cele se to objednavalo pisemne...
cca po 14ti dnech me z renaultu volali, ze jim dosla zprava z francie, ze neni mozne dat dohromady lepsi radio a navigaci... nakonec sem na auto musel cekat pres 2 mesice... :-(
icetiger: nevim, co porad resite s tim podvozkem a rovnnou asfaltkou... Clio RS i RS CUP ma staveny podvozek presne na ty nase klasicke ceske rozbite okresky (puvodni zamer byl samozrejme UK trh, kde ty jejich silnice vypadaji podobne jak ty nase)... Je pro to uopravena cela predni naprava, aby neprenasela ty velke razi do rizeni... Pokud jste nekdo ridili nejaky jiny hothatch na nasich silnicich (147 GTA, mazda 3 MPS), tak to co jste s tim zazivali na tech rozbitych silnicich, se v cliu vubec nekona, nebo jen minimalne... auto sice v zatacce v dire lehce odskoci, ale jen jednou a hned se pevne zakousne... neni to takove to nervozni poskakovani na kt jste zvykli z jinych rychlich aut... Mam pocit, ze to ma 2 faze odpruzeni a pri vjeti do velke diry jde tlumic az temer na doraz aby to cele vyrovnal a auto neodskakovalo... tohle info o odpruzeni mam z jednoho zahranicniho fora, tak to prosim berze s rezervou, nemam to nikde oficilane potvrzene, ale chovani vozu na velkych nerovnostech tomu nasvedcuje...-
"-- skrytý --" 23.12.2009 11:56
« Re: Re: Clio
Ted me napada, ze precejen se najde situace, kdy bych ten podvozek CUP nebral... a to je ta nase slavna dalnice D1... Dal sem si tam par km a nebyla to zadna sranda pri vyssich rychlostech na tech panelech, byl sem z toho celkem dost vyklepany...
Takze kdo jezdi hodne po nasi D1, tak tam bych asi zvazoval esi normal nebo CUP... ale takovy clovek, kt jezdi hodne dalnice, si takove auto asi nekoupi...
-
-
-
"-- skrytý --" 23.12.2009 13:58
Clio
Ono, na dálnici se aji Clio RS chová ne příliš jistě a to nemá CUP.To auto není vůbec na dálnici stavěno, takže tady není o čem.Jinak, já jsem maximálně spokojený s podvozkem.Zatím jsem se nedostal do situace, kdy bych si řekl:sakra, chtělo by to ostřejší podvozek.S Cupem jsem nejel, nemůžu to soudit.Ale podle vlastních zkušeností mi Clio RS příjde více použitelné na každý den.S Cupem už je to trochu...Asi to bude v pohodě co se týče komfortu.Ale spíše mě napadá otázka, jestli ten Cup vůbec využijete někde jinde než na okruhu??Jinak by mě fakt zajímalo, jestli je s Cupem komunikativnější řízení..-
"-- skrytý --" 23.12.2009 14:46
« Re: Clio
CUP má strmější řízení.
Myslím, že na schopnosti toho podvozku se málo z nás dostane.
Jinak Clio na dálnici jelo celkem klidně, pokud teda nejsou vyjeté koleje, ale to rozhodí snad každé auto. A je pravda, že ten řev na dálnici je opravdu na špunty do uší >:D
-
-
icetiger 25.12.2009 19:04
Clio Gordini R.S.
tak teď čtu na novinkách pro rok 2010 že bude CGRS, to jsem zvědav jaký bude výkon a jaký bude motor a hlavně - jaká bude cenová politika u tohoto modelu, když si vzpomenu, co tu píšou uživatelé CRS, jak jsou max. spokojení s autem, tak to by mě zajímalo, jak to bude u CGRS, snad se po Ženevě dozvíme více -
"-- skrytý --" 26.12.2009 12:09
Vanocni jizda
Tak na stedry den sem byl auto poprve trochu vice protahnout... bohuzel ale prselo... ale i presto muzu rict, ze ten podvozek je proste brutal... to co sem s byvalim autem (Corolla TS) daval na suchu na letnich gumach, si s prehledem davam s Cliem na mokru na zimnich gumach... V ostrejsich zatackach cliu sice trohu ustreli zadek (za deste) ale okamzite se to srovna a hlavne jde dobre citit, kdy uz je auto na hrane... ale muzu teda rict, ze jizda uz silne hranicila s mym pudem sebezachovy... verim, ze na suchu na letnich uz bude podovzek daleko silnejsi jak moje nervy... :-)
Jedine, co me trochu zklamalo, je zvuk motoru, kt ma u me 0 bodu (na takove auto). Z vyfuku se sice linou velice pekne tony, ale motor v tomhle smeru nejak stavkuje... :-( Pri srovnani s byvalou Corollou TS, kt toci pres 8000rpm, je ten zvuk proste slabota... :-( -
Miro_II 16.01.2010 16:36
Clio RS
Ahoj, super auto, skvělej výběr, pěkně napsaná recenze, jen prosimtě udělej něco s těma fotkama ať ti můžu dát 10 10 10 a nesnižuju ti hodnocení. Jináč píšeš, že je lepší si koupit základní podvozek,že ti ho pak v Renaultu přitvrděj na cup, jak to udělaj?? mrkni na www.cliosport.cz a asi budeš přrkvapenej kolik sportů tu jezdí, rozhodně mnohem víc než 10 :-) super volba ta bílá mu moc sluší a Recara to je nutnost, mít je ve svým tak křičím blahem, sou dokonalý, tak hodně rychlých km a třeba se sejdem na okruhu někde >:-[]-
"-- skrytý --" 20.01.2010 18:58
« Re: Clio RS
Čus.Díkes moc:)..no, psal jsem to asi někdy v Listopadu.Od té doby se nám to pěkně rozrostlo, což je super..Podle mě s tím není absolutně žádný problém.Ptal jsem se na to v servisu a říkali, že když budeš mít zájem není problém.V čem si myslíš, že by měl být problém?Fotky vylepším, ale je zkouškové a navíc jsem měl auto 2 týdny v nemocnici, takže to nešlo:)..dneska už jej mám doma, tak chvilku vydrž.Tvých 10 z 10 si budu vážit..-
Miro_II 21.01.2010 16:17
« Re: Re: Clio RS
No já to z tvýho článku pochopil tak,že ti to přnastaví na CUP,což semi nějak nezdá.Podle mě ti vymění tlumiče a pružiny a možná ještě nějaký drobnosti.Ale udělal si dobře, na český silnice bohatě stačí,někdy je lepší poddajnost, tím pádem větší trakce na tom masakru tady. Tak ať se auto uzdraví a nafoť něco pěknýho,to auto vypadá fakt výborně. Vyházet z něho 200kg a je to úplně ideální auto :-!-
"-- skrytý --" 21.01.2010 21:58
« Re: Clio RS
No vždyť.O čem si myslíš že je CUP?Jedná se jenom o přitvrzení daných tlumičů a pružin.Nic víc, nic míň.Žádný vyšší výkon, žádná jiná řídící jednotka..Nic, prostě stejné auto, jen přitvrzený podvozek :-) No 200 kg z toho můžeš vyházet kdykoliv, ale to už by pak nebylo ideální auto :-) Byla by to závodnička a to už není ideální auto.S tím nemůžeš zároveň na okruh a nákup:)..A to je přece ideálnost tohoto auta, ne? :-)-
Miro_II 22.01.2010 09:35
« Re: Re: Clio RS
Vím co je CUP, ale nevím jestli dávají stavitelné tlumiče a pružiny, tak mi to trošku vrtá hlavou, že ti to udělaj zadarmo, o to de. To by si pak CUP nikdo nekupoval a nechal si to nastavit až po kopi auta, čož nedává moc smysl, nic na tom nevydělaj :-). No bylo by ideální,protože by se rapidně zvedla dynamika a snížily odsředivé síly. Neříkám, že je teď pomalý,ale pro mě je těžký :-)-
"-- skrytý --" 22.01.2010 14:04
« Re: Clio RS
No jo, ale kde bys těch 200 kg chtěl dát pryč?No zadarmo Ti to určitě neudělají.ALe myslím, že to nebude dražší než celý Cup, ke kterému si musíš povinně dokoupit červené brzdné třmeny..Ikdyž, ty zase nejsou tak drahé..Apropó, s čím tedy jezdíš že Ti Clio příjde těžké?-
-
-
"-- skrytý --" 22.01.2010 16:14
« Re: Clio RS
Už jsem si všimnul že jsme, to je dobře :-) Ale mě spíše zajímá váš postoj na to, kde byste ušetřili 200 kg u nového Clia RS?:)..Víš co, podle mě to prostě nejde za předpokladu, že to auto bude pořád použitelné na každý den a nebude to závodnička:-)..Jinak jsem spokojený s autem?:)..-
Miro_II 23.01.2010 16:25
« Re: Re: Clio RS
Já to myslel spíš v celkový kontrukci, né že bys ze stávajícího něco vyházel.Nejvíc odlehčený verze (třeba R3) váží stejně jako moje auto v základu (ověřeno na váze). Je to daný bezpečnostníma předpisama, zvětšováním aut atd a celkem se děsím toho,kam to až zajde, těch 1200 ještě beru ale víc to už je šílenost, to auto strašně otupí,potřebuje větší brzdy, tvrdší podvozek atd atd atd. Každopádně RenaultSport je uznávaná divize,takže si važme toho co máme a šiřme dál ten odkaz, sou to bomba auta :-)-
"-- skrytý --" 23.01.2010 22:45
« Re: Clio RS
Aha :-) Ono, většina z nás kritizuje veškeré bezpečnostní předpisy, zóny atd atd..Ale z vlastní zkušenosti už vím, že jsou to předpisy, které vymýšleli inteligentní lidé a jsou účelné..Až někdo z nás půjdu v Cliu přes střechu, ty bezpečnostní zóny všichni uvítáme.Myslím, že pro každodenní ježdění jsou nutností ikdyž přidávají na váze..Co je podle mě v autech nadbytečné je přehršel elektroniky a všech těch serepetiček..Což není případ Clia..Jinak chlapci z RenaultSportu jsou chasníci v dobrém slova smyslu :-) Není to jen úžasné auto, skvělá značka, ale odkaz na jejich předchozí výtvory..-
Miro_II 24.01.2010 12:12
« Re: Re: Clio RS
S tím souhlasím, kupa eletroniky zbytečně. Určitě je bezpečnost třeba řešit, ale podle mě je lepší havárkám předcházet, což z vlasní zkušenosti jde líp v Cliu RS než v obyč Cliu. Daleko lepší kontrola nad autem, lepší podvozek brzdy atd mi už několikrát pomohlo vyváznout. Pak je otázka co na to ostatní s velkými auty,ale to ty víš líp než já podle příspěvků co tu čtu :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
icetiger 21.01.2010 08:06
nehoda
Ahoj, je mi líto že po relativně krátké době se ti stala nehoda, dovedu si představit, jak ti v ten okamžik asi bylo. Škoda té zadní nápravy, ale v AML jsou dobří hoši a určitě ti to v klidku opraví. Jo a jinak ještě k nehodě - to je to, co já furt říkám, ty můžeš jet sebevíc opatrněji (i v létě) a blbec za tebou bohužel ne :-(
tak hlavně ať slouží ke tvé spokojenosti po tom nepříliš dobrém zážitku :yes: -
"-- skrytý --" 21.01.2010 14:02
Nehoda
Jak říkám, nic hrozného..Auto přede mnou odbočovalo do prava.Byl to den, kdy u nás brutálně sněžilo.Musel jsem skoro zastavit a Hummer za mnou to nedobrzdil a trefil mě ze zadu.Nic hrozného.Odnesly to jenom plasty a geometrie zádní nápravy.Čekám tedy, až příjde nová a vymění se..Jinak nic hrozného, ale nechtěl jsem s autem jezdit když bylo rozbité, to je takové na prd no..Fotky právě nemám.Byl jsem z toho tak smutný, že jsem na focení neměl nějak náladu.. -
"-- skrytý --" 21.01.2010 16:09
Nehoda
Není to nic hrozné, protože to je všechno jenom otázka výměny.Kdyby to byla přední náprava, stačí geometrii jenom seřídit.Zadek musíš celý vyměnit.Geometrie podvozku se poškodí skoro při každém bočním nárazu, byť i menším.Někdy to člověk ani nepozná..
No, já mám auto na kažodenní ježdění, takže..Ale ani jsem neuvažoval, že bych s autem nejezdil.Na sněhu je s Cliem největší *..Je to až neuvěřitelné, co se člověk může s takovým autem na sněhu učit..Nikdy jsem tomu nevěřil, ale jak říká můj bratranec a má svatou pravdu..:,,Na sněhu můžeš neuvěřitelným způsobem letět"..A je to pravda, těch možností, které sníh nabízí je neurekom.. -
Enthusiastic.driver 22.03.2010 21:53
Jaro je tu :)
Kdyby ses jel náhodou někdy projet někam po okreskách, třeba Jilešovice, Dobroslavice. ALe klidně i kdekoliv jinde. Zkus dát vědět :-) Rád bych viděl tvé Clio v akci :yes:-
"-- skrytý --" 24.03.2010 22:54
« Re: Jaro je tu :)
Zrovna minulý týden jsem tam dost řádil :-) :-) Zítra tam určitě pojedu kolem 12 hodiny..Je to hrozně těžké Ti říct kdy přesně, protože do 11 trénuju, pak oběd a potom jedu řádit..ale zítra tam kolem téhle doby určitě budu..Pokud vše klapne jak má-
Enthusiastic.driver 25.03.2010 10:26
« Re: Re: Jaro je tu :)
Já tam prasil zrovna teď >:D A vůbec mi to po zimě nejde... Kdyžtak napiš sms na 737 805 884 ;)-
"-- skrytý --" 25.03.2010 12:58
« Re: Jaro je tu :)
Tož co jsi v zimě dělal?Právě v zimě toho musíš nejvíc natrénovat ne? ;-) Jezdím bokem jezdím rád:)-
Enthusiastic.driver 25.03.2010 18:06
« Re: Re: Jaro je tu :)
Tak motal sem se tam od 12 do půl jedné, ale jaksi sem tě asi minul... Takže příště to musíme vymyslet nějak víc dopředu a pořádně.
V zimě za prvé nebyly peníze a za druhé by mi můj veterán asi zkorodoval po dvou projížďkách po nasolené cestě, takže až teď zase brázdí silnice. A jezdit bokem na sněhu je o dost snazší, než na suchu, takže, co se v zimě naučíš, v létě ti je k *, aspoň teda mi to tak připadá >:D-
"-- skrytý --" 26.03.2010 22:40
« Re: Jaro je tu :)
Já tam nakonec nemohl jet,takže asi proto, sorry..Máš pravdu, že na sněhu je to o moc jednodušší, ale něco do sebe to rozhodně má..Přeci jenom se učíš kontrolovat auto ve smyku, což je hodně důležité..Navíc i teď jsou cesty dost mokré a plné štěrku, takže není takový problém auto urvat. Je to těžší než na sněhu, ale zase ne moc těžké, takže se dá pořád skvěle trénovat:)
-
-
-
-
-
-
icetiger 17.05.2010 16:18
déšť a 200k
Ahoj, jak se ti dneska jelo za toho slejváku přes Martinov? Viděl jsem tě, by mě osobně dost zajímalo, jak se jezdí s výkoným autem za těch přívalů deště, co je teď ...-
"-- skrytý --" 24.05.2010 19:10
« Re: déšť a 200k
Čus, sorry že píšu až teď, ale učím se na státnice, takže teď nemám moc času se věnovat profilu:)..No, na mokru je to sranda:)..Těch 200 koní pro to auto je opravdu dost a na mokru při rychlých rozjezdech dost hrabeš. Ale je to jenom při jedničce. Jinak je to v pohodě, protože za velkého deště stejně nejezdíš nějakou kládu. Musíš si dát ale pozor když jsou cesty mokré, protože Clioš je na brzdách dost živý a má sklon k přetáčivému smyku. A tím že ty brzdy jsou fakt ostré, tak jakékoliv zaváhání na brzdách při mokré vozovce může znamenat výstup. Jednou se mi stalo, že jsem do zatáčky najel rychleji než jsem chtěl a zbrkle jsem šel ihned ostře na brzdy a Clioš měl opět tendenci jít do přetáčivého smyku. Takže je třeba dávat pozor. Jinak ať je sucho nebo mokro, Clioš potřebuje samosvor. Když jezdíš s autem na ručáka, tak hlavně při zatáčkách do kopce se auto hrozně trápí při výjezdu ze zatáčky. Ale já to vše hrozně rád oželím, protože Clio je perfektní auto. Jinak už jsem řídil nového Mégana RS.-
-
"-- skrytý --" 12.06.2010 14:29
« Re: déšť a 200k
No výkonu to má přehršel. Je to fakt ohromně silné auto a dost nechápu jak dělá Renault Sport ty podvozky, protože i tenhle podvozek je geniální. Musím ale říct, že Clio mě nadchlo víc. Ne že bych byl zaujatý, ale nějak jsem si nemohl najít polohu, sedělo se mi fakt blbě. Na druhou stranu, reakce na plyn je lepší než v Cliu, ale plyn je potopený ještě o trochu víc než v Cliu, takže meziplyny mi vůbec nešly. Ve volantu je dost citu, nechápal jsem kolik toho zkrze volant cítím, ale i zde mi vadil posilovač, je takový divný. Je to skvělé auto, ale podle mě to není hot hatche v tom pravém slova smyslu. Já bych si jej nekoupil. A kdyby jo, volil bych verzi Cup se samosvorem, je ho tam třeba.-
icetiger 12.06.2010 14:49
« Re: Re: déšť a 200k
fakt? kudy jsi jel, protože osobně bych se hodně bál s tím podvozkem, přece jen nízkáče 18tky nejsou moc ideál na silnice na Ostravsku a Opavsku a CUP je ještě víc přitvrzen než Sport, škoda že ty cupové 18tky jsou černé, nějak mě černé kola na autě neberou
PS: kdy máš po státnicích, ať konečně pokecáme o všem, jinak dneska jsem se fajn projel na kole přes Lazce, furt hledám kde tam bydlíš a nikde nevídím bílé CRS ;-)-
"-- skrytý --" 13.06.2010 11:35
« Re: déšť a 200k
Jel jsem na Markvartovice atd..Je to úplně v pohodě. Ten CUP není nutný kvůli tvrdosti podvozku, ale protože těch 250 nebo kolik to koní je na předek dost a samosvor by tomu hodně pomohl, stejně jako Cliu. Už mám po státnicích:). No, i kdyby jsi našel kde bydlím, tak někdy mám Clioše v garáži, takže bys ho třeba ani tak neviděl víš:)-
icetiger 13.06.2010 12:55
« Re: Re: déšť a 200k
no, dobře, ale jak ses ty cítil ve verzi sport? Myslím po jízdě, jestli tě nebolelo tělo po jízdě nebo tak? CUPovka má přece o dost tvrdší podvozek než sport, sice má diferák, ale znáš naše kvalitní cesty. Případně jak ty bys srovnal podvozek sport u tvého CRS a sport podvozek u MRS?
takže už jsi Bc.? Jestli jo, tak gratuluju
PS: nemáš čas dneska? že bychom dali sraz a pokecali někde v terénu? Když tak pisni SZ a domluvíme se-
"-- skrytý --" 13.06.2010 20:01
« Re: déšť a 200k
No dneska asi už ne no :D..cítil jsem se naprosto pohodlně, nebolelo mě vůbec nic. Nepamatuju si, že by mě po jízdě v nějakém autě něco bolelo. Ať už to jsou Renaulty, ST od Fordů či Civicu Type-R. Jako, srovnání těch aut není nejlehčí z toho hlediska, že jsem neměl na MRS moc času, ale nějaký obrovský rozdíl jsem v tom necítil. Určitě je Megén tvrdší, ale není to takové že bys sednul a hned konstatoval jak je Mégane oproti Cliu tvrdý. Je pravda, že české cesty nejsou nejlepší, ale samosvor potřebují obě auta a já bych do Clia namontoval samosvor ihned. Stejně nikoho nezajímá komfort když si kupuje takové auta a pokud se řidič chce rozumně zrychlovat, samosvor fakt hodně pomůže. U méganu především při rychlých rozjezdech a výjezdech ze zatáček na dvojku. Co se týče Clia, ten potřebuje samosvor hlavně proto, že když jezdíš na ručku, tak Ti trvá hrozně dlouho než kola dostanou trakci a to i při sjezdu dolů, kdy by ten nápor na pneu měl být menší..
-
-
-
-
-
-
-
-
Enthusiastic.driver 25.06.2010 00:08
Šternberk
Zdar... v neděli se jdem s pár kamarády povozit na Ecce Homo... pár Fordů RS, Clio RS Mk.I, CTR... Kdybys měl zájem, tak se tady ozvi :-) -
icetiger 05.07.2010 19:29
už máš CUP křídlo?
Ahoj, dneska jsem viděl myslím tvého Clioša, divil jsem se, že už máš CUP křídlo a fakt mu to sluší, ty 2 koncovky jsou bomba, závidím ti hlavně ten podvozek + motor :-)-
"-- skrytý --" 06.07.2010 10:33
« Re: už máš CUP křídlo?
Čus..Jj, je to tak..Mám konečně nové CUP křídlo. Každým dnem to nafotím a hodím nějaké fota:) -
-
"-- skrytý --" 15.07.2010 16:04
« Re: už máš CUP křídlo?
:D:D..No tuhle otázku bys měl asi směřovat na inženýry z Renault Sportu. Asi není když to mají závoďáky, nevím. Já si to křídlo nekupoval kvůli přítlaku. Jistě, to křídlo začne být funkční asi až od 140 km/h. Já to chtěl hlavně proto, že se mi to líbí a autu do dodává na zajímavosti.
-
-
-
Miro_II 23.07.2010 10:21
Polepy
Zdravím, chválím polepy, auto se fakt změnilo dost, ještě sehnat černý kola k tomu a je to úplně podle mejch představ. Na bílou ty polepy padnou jako hrnec na prd.l fakt že jo. nafoť auto umytý a za sluníčka, ty fotky nejsou nic moc, auto tam moc nevynikne ;-)-
"-- skrytý --" 23.07.2010 10:50
« Re: Polepy
ok, díky za chválu a doporučení :-) Taky mi příjde, že to sedne naprosto dokonale. Jestli najdu OZ racing za nějakou dobrou cenu, tak koupím OZ, ale váhám zda-li bílé kola nebo černé..-
-
-
elpsycho 29.10.2010 04:06
« Kola
S kolama obezřetně, pro tohle Clio mají dost nestandardní zális (ET myslim 68), který se vyskytuje snad jen u originálů nebo příplatkových Speedlinů. Nejde jen o vzhled nebo kolize s blatníkem, ale s laděním tohohle podvozku si očividně dali u Renaultu hodně práce, navíc na přední nápravě je jakési cosi co omezuje přenos výkonu do řízení, tak aby se celé nastavení nerozhasilo jinou pozicí kola :-)-
"-- skrytý --" 31.10.2010 21:48
« Re: Kola
Díky moc za zajímavý příspěvek. Odkaď jsi to zjistil? Nicméně, myslím si, že OZ racing by na to měly sedět, aniž by nějakým způsobem omezilo řízení, nebo podvozek vůbec, co myslíš?-
elpsycho 01.11.2010 10:28
« Re: Re: Kola
Nevim kde jsem to slyšel prvně, ale píše se o tom třeba tady: [odkaz]
nebo
[odkaz]
[odkaz]
a předpokládám že někde na svých kolech budeš mít ET vyznačené :-)
Jak to přesně ovlivní řízení a podvozek nevím, ale určitě to vliv mít bude, větší čím víc se zális bude lišit od originálu. Tipoval bych že vysoké ET kol má něco společného právě s tou jejich vylepšenou přední nápravou, která se poprve objevila na Meganu RS. Ale i kdyby ne tak podvozek je na ně prostě nastavený. Každopádně nejlepší OZty budou tak o 2 kila lehčí než originál, což je pozitivní pro všechno od komfortu po zrychlení. Kdyby byly se správným ET, pak by nebylo co řešit.
-
-
-
-
-
janodespota 11.08.2010 17:11
LSD Diff
Za 585 libier + postovne mozes mat samosvorny diff od renomovanej firmy Quaife. Kukni na: [odkaz]
;-) Inak, perfektne auticko, velmi sa mi lubi. Akurat ja by som ho zobral bud v sedej alebo moznoze v tej anglicky zelenej. :yes: Cervena sa tomuto autu moc nehodi podla mna, vidam este predfaceliftove cervene Clio Sport pomerne casto. Toto auto jednie v zelenej, bielej alebo sedej.-
"-- skrytý --" 11.08.2010 21:10
« Re: LSD Diff
Dobře Ty!:)..díky za skvělý tip. Bál jsem se, že mě to výjde tak na 50 tisíc. Ikdyž mi ho taky někdo bude muset namontovat že:D..Jinak o diferáku uvažuju, ale nejdřív ho dám tak za rok za 2, protože ješte s autem nejezdím na limitu. Dnes jsem se opět přesvědčil, že dělám pořádně hrozně moc chyb. Pořád nejsem schopen využít potenciál brd, který je neskutečný!!!Takže až budu cítit, že mě diferák posune dal, šup tam s ním:)..Jinak díky moc-
Enthusiastic.driver 21.08.2010 11:33
« Re: Re: LSD Diff
A nebude Clio potřebovat k diferáku i nějaké bytelnější ramena? Přece jenom, samosvor pak působí na ramena a čepy daleko větší silou, než klasický otevřený diferák a pokud čistě jen prohodíš diferáky, často se prý stává, že ti po pár kilometrech ostré jízdy odejde geometrie, vytrhají se silentbloky atd, protože na to nejsou od výroby připravené.
Kdysi jsem se o tom s někým bavil, ale nějak víc nezkoumal, tak zas nechci kecat :-)
Mimochodem, neuvažoval si někdy o Autocar Day?-
"-- skrytý --" 22.08.2010 11:30
« Re: LSD Diff
Máš pravdu, není to vůbec žádné kecání. Bavil jsem se na toto téma s lidmi z Renaultu a řekli mi, že auto by to vydržet mělo. Samozřejmě, jsou to jenom odhady. Chtělo by to spíše osobní zkušenost někoho, kdo už tohle na Cliu vyzkoušel. Rozhodně máš ale pravdu.
Co se týče Autocar Day, co to je?-
Enthusiastic.driver 23.08.2010 17:59
« Re: Re: LSD Diff
akce časopisu Autocar na Sosnové - 60 petrolhedů na jednom místě, blbnutí na té autodráze co se vydává za okruh :D, skvělá atmosféra, spousta zajímavých aut...
Já byl na letošním prvním, který byl v červnu. Teď 12.9. je druhý a pokud vše dopadne, chtěl bych tam jet znova.
Bohužel je to hodně daleko, ale imho to stojí za to. Krom toho, že jsem dal za uši sobě a autu, jsem se projel třeba v Caterhamu, Focusu RS nebo Boxsteru a odjížděl plný dojmů.
V případě že máš facebook, najdeš víc info na tomto odkazu: [odkaz]
-
-
-
-
"-- skrytý --" 11.08.2010 21:13
« Re: LSD Diff
Jinak s tou barvou. Přiznávám, že jsem se trochu nechal svést na módní vlně, ale myslím si, že bílá tomu autu opravdu sluší..ale musím uznat, že s postupem času se mi ta alien zelená líbí pořád čím dál tím víc..-
janodespota 11.08.2010 21:59
« Re: LSD Diff
S bielou si nespravil chybu, ta tomuto auticku tiez velmi slusi . Moje poradie je: 1.zelena 2.seda a biela 3.modra 4.zlta 5. cervena a cierna atd...
- Inak, neskutocne sa mi paci otackomer, to sa im fakt podarilo.
:yes:-
"-- skrytý --" 11.08.2010 22:04
« Re: LSD Diff
Otáčkoměr je super, hlavně vytočený:D:D..V Renaultsportu si opravdu pohráli s detaily a to se mi líbí. Protože detaily člověk obdivuje i po 1000 svezení:) a to je to nejhezčí..Mám hroznou radost, že v Top Gearu vyhrálo Clio ocenění Hatch roku..Určitě si to zaslouží:)
-
-
-
-
Ronault. 28.08.2010 20:48
Brněnský okruh
Naprosto tvé nadšení chápu a to jsem tuhle jízdu v tomhle autě absolvoval jen jako spolujezdec :yes: Clio je perfektní hračka, ale možná by se hodilo na nějaký pomalejší okruh než Brno, tady na rovinkách a třeba stoupání k cílové rovince trochu ztrácí... třeba Sosnová.
Každopádně dobrý popis jízdy na okruhu a příště plnou nádrž! :yes:-
Thomasino 28.08.2010 21:47
« Re: Brněnský okruh
Nazdar Sexa! No já si říkal, když jsem viděl tvoje Clio RS u okruhu, jestli je to stejné bílé Clio, co znám odsud z MACZ ;-) Na okruhu jsem tě bohužel nepotkal, já jel jen druhou jízdu a benzínu jsem měl dost ;-) Ale taky jezdí tyto dvě auta podobné časy, takže se potkávají jen když jedou kousek do sebe :-)
Teda s tím rozdílem, že já každé třetí necelé kolo chladím brzdy a motor.. Příště vem 3/4 nádrže a mělo by ti to stačit na obě kola, ne? -
"-- skrytý --" 28.08.2010 23:40
« Re: Brněnský okruh
S respektem k Tobě si dovolím nesouhlasit. Ani na vteřinu jsem si nepřipadal, že by Clio ztárcelo. Když dobře najedeš a ještě lépe vyjedeš, konkrétně ke stoupání k cílové rovince, tak jsi sakra rychlý:)..Sosnová je pro mě už hrozně moc daleko:(-
-
-
-
Ronault. 29.08.2010 00:07
« Re: Re: Brněnský okruh
Nevymlouvej se, byly tam dva pruhy plus jeden odstavný, místa na bezpečné předjetí bylo více než dosti ;-)
A k rozpadnutí jsem měl ještě daleko. Krotil jsem výkon, přecejen byl provoz a taky jsem ti nechtěl o tolik ujet.... 150 km/h je pro mé auto daleko do limitu >:-[] >:D
-
-
-
-
Ronault. 28.08.2010 23:58
« Re: Re: Brněnský okruh
No já byl na okruhu s Co-pilotem několikrát s Cliem, vlastně ani jinak ne. Ne že by vyloženě nestíhalo, ale třeba když jsme jeli za Golfem 1,4 TSI 118 kW, tak v této pasáži jsme jej rozhodně nedojížděli a to má o 30 kW méně, vlastně až na konci cílové rovinky se nám jej podařilo předjet a to i díky větší nájezdové rychlosti do zatáčky. Samozřejmě, auto Clio rozhodně do žádného kopce nezpomalovalo. Jen jsem chtěl říct, že větší zábava je s Cliem v zatáčkovitém prostředí (Stadion br. okruhu) než třeba cílová rovinka ;-)
EDIT: Možná by to chtělo Turbo, ale to by zase byla škoda, protože by to ty charakteristiky atmosféry ztratilo, i když by byla křivka toč. moment. daleko rovnější.-
PeT-a (RSKa) 29.08.2010 12:57
« Re: Re: Re: Brněnský okruh
saxa: Super tvé nadšení z okruhu :yes: :yes: Renaulta máš skvělého...
Souhlasím s Ronaultem, auta bez přeplňování na tom stoupání k cílové rovince vážně "ztrácejí", ale ta charakteristika atmosféry je prostě úžasná... ;-)-
Thomasino 29.08.2010 19:13
« Re: Brněnský okruh
Na tom stoupání si připadám pomalý s GTI i já >:-[]
Chtělo by to o pár set kilo menší váhu...
Hrozně tam záleží na tom, jak dobře tu šikanu před tím projedeš a jaký máš výjezd ;-) A kdyby jsi měl CUPový podvozek, líbilo by se ti na okruhu ještě o kus více! ;-) :-)-
"-- skrytý --" 29.08.2010 19:25
« Re: Brněnský okruh
no, taky si myslím že hodně záleží na předchozí šikaně. Každopádně, hodně by mě zajímalo jak velký rozdíl by byl mezi mým a Cupovým podvozkem. Respektive, zda-li by to časy byly natolik rozdílné..-
Thomasino 29.08.2010 19:30
« Re: Brněnský okruh
Prý to podle testů nějakou tu vteřinu udělá ;-) Ale zase nevím, o kolik komfortu/kultivovanosti přijdeš na běžné ježdění..
Osobně by se mi za nějaký ten rok líbilo nějaké Clio RS CUP na blbnutí na okruhu. Klidně i předchozí generace, ta je o poznání lehší a zajíždí po lehkých úpravách stejné časy jako aktuální Clio RS Cup >:-[]
-
-
-
-
-
-
-
Thomasino 07.08.2011 20:22
Novinka - okruh v Brně
Koukám, že tě ježdění na okruhu taky chytlo a užíváš si to !! ;-) :-) :yes:
Kamarád tam občas chodí také s Cliem RS Cup (před facem), posledně mě vezl uvnitř a natáčeli jsme na kameru. Jestli se pamatuji dobře, časy měl 2:43 až 2:44, ale je pravda že si na předek pořídil semislicky Yokohama Advan (model nevím), které pomáhají tak 1-2 vteřiny, protože jeho Continentaly CSC3 se po pár kolech přehřívaly a pak více kloužou (což dělá většina běžných silničních pneu, jen Pirelli P Zero Rosso a P Zero se prý chovají i na okruhu velmi dobře).
Snad se na konci srpna na volných jízdách potkáme, a to i s kamarádovým Cliem RS, možná i s Mojitem a jeho Sciroccem R.
Byli jsme s kamarády v červnu na pár dní v Itálii a ve Švýcarsku (celkem 9 aut) a hodně jsme si to na zakroucených silničkách a Passech užívali, takže jsme neměli potřebu jít v červenci na okruh :-)
Např.: [odkaz]
Nějaké video červeného Clia RS v Brně jsem natáčel před rokem zde:
[odkaz]
Jinak já si pořídil na jaře na předek taky semislicky KUMHO Ecsta KU36 XS a čas se mi podařilo stáhnout už na 2:41,5 ;-) Ale rezervy tam stále ještě jsou a myslím že na 2:40 se dá dostat...
[odkaz]
-
"-- skrytý --" 07.08.2011 22:35
« Re: Novinka - okruh v Brně
No, pravda je ta, že ty pneumatiky se opravdu přehřívají a potom ztrácí přilnavost, o tom žádná. Jako, s Cliem se dají i na normálních pneu zajet úžasné časy, jen to chce trénink, trénink a ještě jednou trénink:). Co se týče těch semi-slicků, můžou Ti pomoct klidně 3 sekundy když je budeš umět využívat. Můj názor na semi-slicky a slicky na silničních autech je takový, že podle mě na to ten podvozek není stavěný. Ta auta na tom nejsou testovaná a může se pak stávat, že pneumatiky budou lepit a držet, ale tlumiče už to neudrží. Já bych si to na Tvém místě nedával, ale proti gustu žádný dišputát:), takže to tam klidně nasaď:)..Rozhodně, jestli to budeš dávat, dej to i na zadní..-
Thomasino 08.08.2011 22:15
« Re: Novinka - okruh v Brně
Semislicky nejsou slicky a zase až tak velké rozdíly v přilnavosti tam podle mě nejsou (aspoň ne u těch mých, ony taky nebyly moc drahé), spíše jde o konzistentnost jejich chování - dokonce i na mírném mokru fungují celkem dobře. Zrovna u Clia RS Cup bych se nebál toho, že by na to nebyl stavěný ;-) Jinak "jen" na předek jsem je dával z více důvodů. Jeden z nich bylo snížení nedotáčivosti a druhý finance, jelikož potřebuji "dojezdit" původní letní pneu 17", které mají ještě dost vzorku >:-[] Ikdyž jsem z toho měl trochu obavy, tak je to naprosto v pohodě, protože ona "bezpečná" nedotáčivost schválně nastavovaná výrobci se změnšila a stále tam ještě malinko je. Trochu jsem se obával, že by to mohlo být na limitu při přibržďování v zatáčce i přetáčivé, ale to se naštěstí nepotvrdilo :-) Teda když pominu ten moment, kdy jsem to na stadionu už přepískl a dostal se pravými koly na vnějšku do kačírku a rázem jsem musel korigovat přetáčivý smyk >:-[] >:-[] Taková malá rally vložka, způsobená ztrátou koncentrace na konci jízd 8-s
-
-