Citroën C4 (2007)
16.8.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "kozina". Auto mám zatím necelý měsíc, tudíž na rozsálejší recenzi si musíte počkat, stejně jako na foto,…
Citroen C4 (kozina)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- zatial dobre 08.09.2007 14:38
- At slouží 08.09.2007 15:31 vlafi
- Ze si citronak tak za 10 08.09.2007 17:54 BigFoot007
- pěkná 08.09.2007 18:27
-
BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4??? 08.09.2007 20:00
BigFoot007
- Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na … 08.09.2007 20:28
- BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4??? 08.09.2007 22:59
- Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na … 11.09.2007 23:48 Rysguf.
- Chvění volantu.. 15.09.2007 09:38
- cee'd vs C4 19.09.2007 00:51
- Bouchánízadní nápravy 04.10.2007 12:23
- RE: Bouchánízadní nápravy 05.10.2007 07:29
- C4 vs. i30 15.10.2007 15:17 hruodolf
- C4 13.12.2007 22:42
- Závidím počítač a tempomat 15.01.2008 07:28 honzam22
- Citroen C4 1,6 HDi BMP6 Exclusive 10.02.2008 16:10
- pískot na stane spolujazdca 20.03.2008 18:14
- pískot na stane spolujazdca 20.03.2008 18:56
- C4 21.03.2008 23:14 sportivo
- Nazdar Plzeňáku 23.04.2008 18:38 hruodolf
- kde si zohnal tie obrazky? 03.06.2008 14:54
- motor 28.07.2008 20:08
- C4 28.02.2009 12:37
-
vlafi 08.09.2007 15:31
At slouží
Přeji pohodové přibývání kilometrů a když by přibylo více fotek,bylo by to super.. -
BigFoot007 08.09.2007 17:54
Ze si citronak tak za 10
Inak auticko pekne,Trosku ma sokuje tcoja spotreba, pretoze inde s tvojim motorom jazdia v pohode aj do 7 a v meste.Ale chce to este zabehat a pojde to dolu. Nech sluzi a nech je co najmenej problemov ;-)-
"-- skrytý --" 08.09.2007 19:07
« Re: Ze si citronak tak za 10
Nevím, já jsem se spotřebou spokojen, byl jsem zvyklej z Xantie na 9,8L, ale pochopitelně když klesne, budu rád
-
-
BigFoot007 08.09.2007 20:00
BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???
Pretoze mne zacal. Do servisu sa chystam buduci tyzden(cakam na jeden kus plastu a chcem aby mi v servise spravili vsetko naraz), a chlapik na telefone(ktoreho uz dobre poznam z navstev citroen servisu) mi povedal ze to je problem vsetkych C4, ze je to citliva naprava a ze to skusali menit a bla bla bla...Pravda je ze toto uz je tak trosku aj otazka bezpecnosti pretoze to trase pomerne slusne. Takze idem do boja so servisakmi...-
"-- skrytý --" 08.09.2007 20:28
« Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???
Ne, řízení mám přesné, volant se ani nehne. Nicméně auto mát tři týdny a najeto necelé dva tisíce, ale doufám že během příštích pěti let pojdu jen na výměnu oleje. -
"-- skrytý --" 08.09.2007 22:59
« BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???
na Cliu mi to dělalo taky...a to poté,co bratr elegantně pravým předním vzal v malé rychlosti patník,na pneu se udělal defekt,neznatelný okem,ale v rychlostech 130 a výš už volant strašně vibroval -
-
BigFoot007 23.04.2008 18:19
« Re: Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???
Uz som dosiel cim je sposobene to trasenie volantu-gumami letnbymi michelinkami, a len na urcitom asfalte...-
"-- skrytý --" 29.04.2008 10:09
« Re: Re: Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???
Mas pravdu BigFoot. Mozu za to s najvacsou pravdepodobnostou Micheliny energy, ktore tam davaju zo serie. Co ma najviac stve je to, ze zimne dunlopy netrasu vobec a su este tichsie... ;-) zimne a tichsie, no toto :-)
v servise prevazili kolesa, zauctovali si, ale stale to trasie. niekedy ako na masaznom stroji.. no ale auticko sedi na ceste perfektne :-!-
BigFoot007 30.04.2008 11:21
« Re: Re: Re: Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???
Ono tie micheliny su strasne tvrde, jednak a by mali nizsi valivy odpor(spotreba) a jednak aby drzali, plus je tam dalsia vec a tou je to ze tie michellinky maju dlhsoiu vydrz, tvrdsi matrerial sa logicky pomalsie optrebuva pri treni(ak trepem blbosti, v pohode ma opravte).
No a vysledok? C4 na urcitych druhoch asfaltu trase neskutocne, ale co som prebehol fora, tak je to neduh 307 a jej velmi citlevj prednej aj zadnej napravy...-
"-- skrytý --" 30.04.2008 11:40
« Re: Re: Re: Re: Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???
ono to trasie volantom, ale auto stopu drzi a normalne sa da ovladat, takze aspon to je fajn.
no, mohli by mi vramci zaruky nahodit dajake ine gumy. dakujem pekne za to trasenie ;-) a mne vadi dost aj ta hlucnost
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 15.09.2007 09:38
Chvění volantu..
Je to takový šotek.. :-) Na mojí předchozí C4 se mi volant snažil okolo stotřicítky něco říct, ale neumím morseovku. Tak jsem chlapce zaúkoloval.. vyvážení proběhlo na laserové megavyvažovačce, matice na čepu řízení dotažena... Bylo to lepší, ale ne 100%. Problém je, že mechanici jsou.. ehm... obvykle zvyklí na výměnu - neřeší se odstranění příčiny, jen následků. Na radu známého - starý praktik - jsem nechal prohodit přední a zadní kola (hliníkové disky, nenechal jsem to přezouvat) a PROBLÉM ZMIZEL. Řízení najednou jako z kamene a bylo po problémech.. někdy je to opravdu zajímavé ;-)-
BigFoot007 16.09.2007 21:22
« Re: Chvění volantu..
no ja mam skor strach ze je nieco s podvozkom. ci som ja nieco nechytil ostrejsie, ako som mal, pripadne niekto z rodiny...
Volal som do servsisu a tam mi typek hovoril ze to je problem C4(vsetkych). Vobec ten podvozok je na jednej strane vynikajuci-drzi ako pribity, a vsak staci ist rychlejsie cez nejaku nerovnost a ono velmi rychlo da auticko vediet co si o danej nehoraznosti mysli...
Predsa len aj ta zadna naprava sa sprava inak ako na inych autach.
Servisak dalej hovoril ze skusali menit aj napravy a tlmice a pod, ale ze to nikdy nevyriesili.Ak je to len o vyvazeni tak budem rad-vsak sa to aj v lizkej dobe ukaze- jednak najpr to pojde do servisu-tam velmi nemam sancu zistit co s tym naozaj robili, a potom budem prezuvat na zimne v pneuservise...
Ak to bude aj po navsteve servisu robit, takto bud nevyriesili, alebo su to nevyvazene kolesa, po prezuti si uz budem na 90 percent isty v com to je...
Ak to bude robit aj so zimnymi(budem v pneuserviuse velmi prizvukovat aby to velmi dobre vyvazili-zimne pneu su na vlastnych plechacoch), tak je to podvozok. A ak sa to nevyriesi v citroene, tak pisem importerovi, a ak ani to nepomoze, tak do francuzska...-
"-- skrytý --" 30.04.2008 11:43
« Re: Re: Chvění volantu..
ja som importerovi raz uz pisal. zmohol sa na suchy e-mail, ze nech idem do servisu. ked som im potom na ten isty e-mail napisal, ze som so servisom spokojny nebol (* odstranili) a nauctovali mi asi o pol litra oleja viac, uz sa nik neozval :-)
takze ked budem mat cas, idem to riesit do inej krajiny v ramci EU...
-
-
-
"anonym" [89.101.184.XXX] 19.09.2007 00:51
cee'd vs C4
keby som sa ja rozhodoval medzi C4 a cee'dom, bola by to jasna volba: vyhral by cee'd. C4ka je najhorsie auto ake sa momentalne vyraba, otec ju ma (1,6 16V). to auto ide ako by malo nepretrzite zatiahnutu rucnu brzdu a tie pecky zo zadnej napravy - tisnu sa mi slzy do oci vzdy ked sa tym autom veziem...
tebe tie pecky zozadu nevadia?-
-
-
"-- skrytý --" 19.09.2007 08:12
« Re: Re: Re: cee'd vs C4
BWT: nejsem pokrytec a za hodnocením auta DODGE DYNASTY 3.3 si stojím.
Vesměs že jsem se dozvěděl že rychle zrychluje není pro mě na recenzi dost. A je tam víc fotek přírody než auta.
Jinak fotky se mi líbily a i článek by byl zajímavý ale na jiné straně a ne na recenzi vozu.
-
-
-
"-- skrytý --" 19.09.2007 08:06
« Re: cee'd vs C4
Nevadí.
Konkrétně ani nevím o jáchých ránách tady všichni mluví. Četl jsem tady těch diskuzí vic a na ty rázy od zadní nápravy si stěžuje mnoho lidí, ale já fakt nemám tušení, kdykdy jsem nic neslyšel.
Nevím jestli tuhle vadu na nových modelech odstranily, nebo se to jen neprojevily.-
BigFoot007 19.09.2007 09:23
« Re: Re: cee'd vs C4
Ak na vasej C4 jaydi viacero ludi tak raz prenechaj volant svojmu bliznemu a sadni si doyadu. Skus prejst napriklad zeleznicne priecestie}ale nie to take kvalitne nove, ale pekne stare, kde aj skodovku vzstreli|. Myslim si ze uz aj Citroen s tym daco robi...
Mozno uz je to lepsie spravene-
"-- skrytý --" 19.09.2007 17:38
« Re: Re: Re: cee'd vs C4
Fak nic není slyšet, já se na tohle i zaměřoval, jelikož jasem jsem již psal si tady na to stěžuje mnoho lidí. Už jsou zkoušel i sedět v zádu....-
BigFoot007 19.09.2007 21:29
« Re: Re: Re: Re: cee'd vs C4
A na predvadzcke si jazdil???ak hej, robila to, alebo bola tiez ticho???-
"-- skrytý --" 20.09.2007 07:44
« Re: Re: Re: Re: Re: cee'd vs C4
Na předváděčce jesem jezdil dvěma auty.
Jedním úplně zprvu při okukování možného budoucího auta a to jsem jel jen kousek po rovné dvouproudé silnici. Zde jsem se na toho nezaměřoval, takže nevím.
Druhou předváděčku jsem jel delší trasu s identickým vozem jako mám já který byl čerstvě vyrobe -cca o 1měsíc mladší než ta moje(byl jsem první kdo s ním jel) a na té jsem taktéž nic nezpozoroval.
-
-
-
-
-
-
neregistrovaný: "barbucha" [194.212.232.XXX] 04.10.2007 12:23
Bouchánízadní nápravy
taky mně trápilo bouchání od zadní nápravy, servis nic neobjevil atd. Odstranění je úplně jednoduché - stačí položit rezervu např.molitanem, ona totiž tím plastovým šroubem nejde moc dotáhnout a při přejezdu nerovnosti bouchá v kufru !!! Po podložení 4 cm molitanem a pro jistotu pár kousků i po obvodu rezervy a taky podložení schránky s nářadím je to o něčem úplně jiném - klídek, pohodička. Není to nápravou, ale rezervou v kufru! -
hruodolf 15.10.2007 15:17
C4 vs. i30
Nad C4 jsme uvažovali taky, ale prostě jsem se v i30 cítil za volantem podstatně lépe ( možná za to může prodavač u Citroenu ;-\ )-
"-- skrytý --" 15.10.2007 20:49
« Re: C4 vs. i30
Jo, to dělá hodně, již jsem psal v nějaké diskuzi že když jsem vybíral horký kandidát byl i Cee´d(i30 se ještě nevyráběl) ale opovrhující pohled prodejce který mě ani neumožnil zkušební jízdu rozhodl rovnou, už jsem ani neměl chuť se zastavit u jiného prodejce,..
-
-
neregistrovaný: "sxpack" [88.81.79.XXX] 13.12.2007 22:42
C4
Poněvadž jsem majitelem stejného vozu ve stejné výbavě pouze s o trochu silnějším motorem 1,6 bych rád reagoval na některé věci.Senzor stěračů opravdu není doknalý ale je možno mu dopomoct ťuknutím přepínače dolů čímž manuálně sklo setřete.Gumové řazení není u citroenu vyjímkou,při razantní jízdě často chytám o zuby.Čalounění sedadel je schválně takto přizpůsobené aby řidič nesjížděl ze sedáku.Vyhřívání sedadel je v nejvyšší výbavě EXCLUSIVE, která bohužel není určena pro náš trh,i když jedna na zakázku dovezená jezdí v Ostravě(tuto informaci mám od prodejce).Blikání při otevření dveří je opravdu otravné a nedá se vypnout,spíše má za účel na vůz upozornit kolemjdoucí.Jinak s vozem sem spokojen,jen mi trochu vadí tvrdá zadní náprava která se ozývá při přejezdu nerovností.Dveře jsou poněkud tvrdší díky vyztužení,auto je opravdu bezpečné,je to už moje druhá C4řka,ta první skončila na sloupu veřejného osvětlení do kterého jsem najel čelně v rychlosti 80 km/h a vyvázl bez škrábnutí.Zarazilo mě však, že nevystřelil ani jeden airbag.Jinak nemám co dodat,jsem s vozem spokojen. -
honzam22 15.01.2008 07:28
Závidím počítač a tempomat
V mé I30 tempomat není a počítač má k dokonalosti hodně daleko.
Díky za tip z diskuze o bouchání v kufru (podložení rezervy). Vzhledem k tomu, jak je i30 tichá, mě to hodně vadilo.
Jinak tahle recenze je nezvykle upřímná a pro potenciální zájemce o koupi hodně informativní.-
"-- skrytý --" 15.01.2008 12:06
« Re: Závidím počítač a tempomat
Jo, již jsem zde psal, že jsem se rozhodoval mezi Cee´d a C4(i30 nebyla) v té vyšší výbavě zvýtězila C4 za nižší peníze nabízela více výbavy. U těch nižších výbav to srovnatelní. Jediné co mě lákalo o Ceedu, byl ten vyšší výkon motoru.
Jík za pochvalu recenze, záměrně jsem se snažil hledat hlavně negativa, chválit umí každý.
-
"anonym" [81.91.217.XXX] 21.01.2008 21:24
« Re: Re: Závidím počítač a tempomat
Mam taky nove kupovanou C4.Mohu potvrdit ze v Ostrave jezdi jedna ve vybave exclusive.Videl jsem ji.Bouchani zadni napravy jak pisi nekteri se u mne neprojevilo.Destovy senzor je nekdy opravdu na zabiti.Nekdy staci jej vypnout a zapnout nebo setrit napoprve normalne pak je to vetsinou ok.Kdyz funguje je to super,taky samozatmavovaci zrcatko bomba vec.Spotrebu mam ted v zime 6,8.Vetsinou po meste.K tomu svetelnemu senzoru:nekteri blbci jezdi se zapnutymi mlhovkami nebo dalkovymi svetly i ve dne.Takze to neni zas tak spatne ze mi to nedovoli ve dne zapnout.Jinak s autem jsem max. spokojen.Jezdi se mi v ni lip jak v Octavii 2.Ceed na mne pusobil uvnitr divnym dojmem.Tim nesnizuju jeho hodnotu je to dobre auto.
-
-
-
"anonym" [85.160.65.XXX] 10.02.2008 16:10
Citroen C4 1,6 HDi BMP6 Exclusive
Ahoj taky mohu potvrdit, že v Ostravě jezdí jeden kousek C4 Exclusive. Je v šedé aluminium metalíze, motor má 1,6 HDi 80kW s BMP6 převodovkou. byl vyrobeny a dovezený skutečně na zákazku v červnu 2007. Kdyby Vás něco o této verzi zajímalo, zeptám se na to majitele, tedy sebe. :-)-
"-- skrytý --" 24.03.2008 11:05
« Re: Citroen C4 1,6 HDi BMP6 Exclusive
Zdravím,myslím že sem ho zahlídl a je to skutečně krasavec.Chtěl sem se zeptat jak jste spokojen s řazením páčkami pod volantem,hodně lidí si stěžuje že řazení je pomalé a doprovázené cuknutím....jaký je váš názor?-
"-- skrytý --" 25.03.2008 20:42
« Re: Re: Citroen C4 1,6 HDi BMP6 Exclusive
Taky zdravím, krasavice to skutečně je. Však tak to vlastně všechno vzniklo. Chtěl jsem C4, ale stejnou jako je na každém letáku. Nikdo u importéra asi nepředpokládal, že ho za ty peníze skutečně koupím. Teď k dotazu BMP6 považuju za slušnou převodovku, je si potřeba uvědomit, že se jedná o manuální převodovku s elektrohydraulickým ovládáním, ale to asi není žádná nová informace, řekl bych, že je stavěná pro klidného řidiče. Cuknutí se dá pozorovat hlavně, při řazení z 1 na 2, a pokud je motor studený je to cuknutí výraznější. Cukaní se dá částečně eliminovat povolením plynového pedálu při řazení stejně, jako se to dělá při řazení s manuálem. O rychlosti řazení se vyjádřím asi takto, je stejně rychlé jako u pohodově jedoucího řidiče s manuální převodkou. Na žádné závodění to v automatickém nastavení není. Pochopitelně v manuálním nastavení se zapnutým sportovním režimem je rychlost výrazně lepší. Osobně rychlost v automatickém nastavení považuji za dostatečnou, jezdím hodně a snažím se jezdit plynule, účelem je dostat se tam kam potřebuju zdravý. Páčky pod volantem používám podle nálady, nejčastěji v automatickém nastavení, když potřebuji podřadit při předjíždění, nebo když nechci čekat, až převodovka přeřadí na vyšší rychlostní stupeň. Chtěl bych připravit samostatnou recenzi na tuto verzi C4, snad najdu dostatek času. :-)
-
-
-
"anonym" [213.151.202.XXX] 20.03.2008 18:14
pískot na stane spolujazdca
nemá náhodou niekto skúsenosť pri vyšších rýchlostiach (nad 110km/h) s pískaním na strane spolujazdca (ako nedovreté okno) ?? -
"anonym" [213.151.202.XXX] 20.03.2008 18:56
pískot na stane spolujazdca
no neviem čo by to mohlo pískať, myslel som, že mám vadné tesnenie čelného skla, ale to sa my nezdalo, v servise mi povedali, že to može byť spätné zrkadlo (prečo len jedno netuším, aj keď na tom pri spolujazdcovi je zospodu nejaký výstupok), ale pri rýchlostiach nad 160km/h to piští ako turbína. -
sportivo 21.03.2008 23:14
C4
prečítal som si recenziu a vidím že tých múch ktoré by aj mňa dosť naštali je tam dosť ak som dobre čítal tak aj tie nelogicke zlepšováky elektroniky. ale inač fajn. -
hruodolf 23.04.2008 18:38
Nazdar Plzeňáku
Okolí z posledních 3 fotek znám velmi dobře.
Když budeš mít chuť a čas, tak zkus přehodnotit moje auto. -
"-- skrytý --" 28.07.2008 20:08
motor
pekna recenzia, pred 2mi tyzdnami som sa stal tiez majitelom c4 ale v 5dverovej verzii image. ziadne popisovane problemy so zadnou napravou zatial nepocitujem. mam obute micheliny a dost mi vadi hluk od podvozku a kazdy maly kamienok ktory je na ceste da o sebe vediet, pretoze tie mneumatiky su fakt tvrde. spociatku som bol velmi spokojny, no postupne sa zacinaju objavovat chybicky krasy tohto vozitka. neviem ci je to len v mojom pripade ale mam 1.6ku a motor ma dost neplynuly chod na neutrali a sem tam na krizovatke citim ze "kope". s kulturou chodu to nie je take zle, v podstate pocut zachvevy motora len pri otvorenej kapote, ale to kopanie ma fakt zaraza. ak mate niekto podobnu skusenost prosim dajte mi vediet, ci je vobec mozne to nejako odstranit.-
"-- skrytý --" 05.08.2008 12:09
« Re: motor
Tyto problémy nemám, jediné co mi trápí jse šptný chod motoru po startu - ne chod, ale když auto cca dva dny stojí, ihned po startu a rozjezdu mi dvakrát škubne- jako by nešlo palivo, pak vše ok. Mylslím že tohle by nové auto dělat nemělo, do servisu jsem se za rok ještě nedostal:-) necham to až na garančku.
-
-
"-- skrytý --" 28.02.2009 12:37
C4
Zdravím, s tímto vozem mam najeto opravdu málo kilometrů, konkrétně s motorizací 1,4 faceliftpvaný model, tak je na nějaké hodnocení ještě čas. Na volant se statickým středem není opravdu probmém si zvyknout. Problémy s hlukem od podvozku jsem nezaznamenal, uvidí se v letě po přezutí na tvdší směs což v Michelin Energy platí dvojnásob, co se týče stability tak jsem spokojen. Co je znepokojující je, ale spotřeba paliva. Průměrně 9,8 l. Po zajetí očekávám snížení. Nejspíše je to mým stylem jízdy. Lze jezdit i za krasných 5,8 litrů (otec), bohužel nebo bohudík tuto vlatnost lehké nohy jsem nezdědil. I přes malý objem je motor nečekaně pružný a ochotný se vytáčet, ale na japonské vozy s 16V technikou to přirozeně nemá. K interiéru mám výtky ke dílenskému zpracování, které není 100%. Jedná se jen o drobnosti. Tak ať C4 majiteli slouží!