Diskuse

Citroën C4 (2007)

16.8.2007

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "kozina". Auto mám zatím necelý měsíc, tudíž na rozsálejší recenzi si musíte počkat, stejně jako na foto,…

 

Citroen C4 (kozina)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.09.2007  14:38

    zatial dobre

    ako nahle budu foto a technike informacie hned davam 10b
  • 00 Reagovat !

    foto vlafi

    vlafi 08.09.2007  15:31

    At slouží

    Přeji pohodové přibývání kilometrů a když by přibylo více fotek,bylo by to super..
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.09.2007  17:39

      « Re: At slouží

      Všeho dočasu, dnes jsem nějaké pořídil
  • 00 Reagovat !

    foto BigFoot007

    BigFoot007 08.09.2007  17:54

    Ze si citronak tak za 10

    Inak auticko pekne,Trosku ma sokuje tcoja spotreba, pretoze inde s tvojim motorom jazdia v pohode aj do 7 a v meste.Ale chce to este zabehat a pojde to dolu. Nech sluzi a nech je co najmenej problemov ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.09.2007  19:07

      « Re: Ze si citronak tak za 10

      Nevím, já jsem se spotřebou spokojen, byl jsem zvyklej z Xantie na 9,8L, ale pochopitelně když klesne, budu rád
      • 00 Reagovat !

        foto BigFoot007

        BigFoot007 08.09.2007  19:56

        « Re: Re: Ze si citronak tak za 10

        inak nechcem byt drzy ale ked ja ti dam 10 tak ocakavam nieco v podobnom zmysle...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 08.09.2007  20:06

          « Re: Re: Re: Ze si citronak tak za 10

          snažím se, ale mě to zatím nejde
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.09.2007  18:27

    pěkná

    Vítej do zdejší rodiny majitelů C4, dávám samozřejmě 10b a přeju hodně šťastných a spolehlivých km! ;)
  • 00 Reagovat !

    foto BigFoot007

    BigFoot007 08.09.2007  20:00

    BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???

    Pretoze mne zacal. Do servisu sa chystam buduci tyzden(cakam na jeden kus plastu a chcem aby mi v servise spravili vsetko naraz), a chlapik na telefone(ktoreho uz dobre poznam z navstev citroen servisu) mi povedal ze to je problem vsetkych C4, ze je to citliva naprava a ze to skusali menit a bla bla bla...Pravda je ze toto uz je tak trosku aj otazka bezpecnosti pretoze to trase pomerne slusne. Takze idem do boja so servisakmi...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.09.2007  20:28

      « Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???

      Ne, řízení mám přesné, volant se ani nehne. Nicméně auto mát tři týdny a najeto necelé dva tisíce, ale doufám že během příštích pěti let pojdu jen na výměnu oleje.
      • 00 Reagovat !

        foto BigFoot007

        BigFoot007 08.09.2007  21:37

        « Re: Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???

        Tak tym by som si v tomto pripade nebol isty, ale budem ti drzat palce nech sa vyhnes mojim problemom...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.09.2007  22:59

      « BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???

      na Cliu mi to dělalo taky...a to poté,co bratr elegantně pravým předním vzal v malé rychlosti patník,na pneu se udělal defekt,neznatelný okem,ale v rychlostech 130 a výš už volant strašně vibroval
    • 00 Reagovat !

      foto Rysguf-

      Rysguf. 11.09.2007  23:48

      « Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???

      Ano, vybroval mi asi 2x (behom 17tis km). Vzdy na dialnici ale pri 130 na tempomate. Neviem cim to bolo, ale kedze sa to uz nestava (jazdim po dialnici kazdy tyzden Xkrat), nezaoberam sa tym. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto BigFoot007

        BigFoot007 23.04.2008  18:19

        « Re: Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???

        Uz som dosiel cim je sposobene to trasenie volantu-gumami letnbymi michelinkami, a len na urcitom asfalte...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 29.04.2008  10:09

          « Re: Re: Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???

          Mas pravdu BigFoot. Mozu za to s najvacsou pravdepodobnostou Micheliny energy, ktore tam davaju zo serie. Co ma najviac stve je to, ze zimne dunlopy netrasu vobec a su este tichsie... ;-) zimne a tichsie, no toto :-)
          v servise prevazili kolesa, zauctovali si, ale stale to trasie. niekedy ako na masaznom stroji.. no ale auticko sedi na ceste perfektne :-!
          • 00 Reagovat !

            foto BigFoot007

            BigFoot007 30.04.2008  11:21

            « Re: Re: Re: Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???

            Ono tie micheliny su strasne tvrde, jednak a by mali nizsi valivy odpor(spotreba) a jednak aby drzali, plus je tam dalsia vec a tou je to ze tie michellinky maju dlhsoiu vydrz, tvrdsi matrerial sa logicky pomalsie optrebuva pri treni(ak trepem blbosti, v pohode ma opravte).
            No a vysledok? C4 na urcitych druhoch asfaltu trase neskutocne, ale co som prebehol fora, tak je to neduh 307 a jej velmi citlevj prednej aj zadnej napravy...
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 30.04.2008  11:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: BTW, netrasie vam volant pri rychlostiach nad 110-120 na C4???

              ono to trasie volantom, ale auto stopu drzi a normalne sa da ovladat, takze aspon to je fajn.
              no, mohli by mi vramci zaruky nahodit dajake ine gumy. dakujem pekne za to trasenie ;-) a mne vadi dost aj ta hlucnost
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.2007  09:38

    Chvění volantu..

    Je to takový šotek.. :-) Na mojí předchozí C4 se mi volant snažil okolo stotřicítky něco říct, ale neumím morseovku. Tak jsem chlapce zaúkoloval.. vyvážení proběhlo na laserové megavyvažovačce, matice na čepu řízení dotažena... Bylo to lepší, ale ne 100%. Problém je, že mechanici jsou.. ehm... obvykle zvyklí na výměnu - neřeší se odstranění příčiny, jen následků. Na radu známého - starý praktik - jsem nechal prohodit přední a zadní kola (hliníkové disky, nenechal jsem to přezouvat) a PROBLÉM ZMIZEL. Řízení najednou jako z kamene a bylo po problémech.. někdy je to opravdu zajímavé ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto BigFoot007

      BigFoot007 16.09.2007  21:22

      « Re: Chvění volantu..

      no ja mam skor strach ze je nieco s podvozkom. ci som ja nieco nechytil ostrejsie, ako som mal, pripadne niekto z rodiny...
      Volal som do servsisu a tam mi typek hovoril ze to je problem C4(vsetkych). Vobec ten podvozok je na jednej strane vynikajuci-drzi ako pribity, a vsak staci ist rychlejsie cez nejaku nerovnost a ono velmi rychlo da auticko vediet co si o danej nehoraznosti mysli...
      Predsa len aj ta zadna naprava sa sprava inak ako na inych autach.
      Servisak dalej hovoril ze skusali menit aj napravy a tlmice a pod, ale ze to nikdy nevyriesili.Ak je to len o vyvazeni tak budem rad-vsak sa to aj v lizkej dobe ukaze- jednak najpr to pojde do servisu-tam velmi nemam sancu zistit co s tym naozaj robili, a potom budem prezuvat na zimne v pneuservise...
      Ak to bude aj po navsteve servisu robit, takto bud nevyriesili, alebo su to nevyvazene kolesa, po prezuti si uz budem na 90 percent isty v com to je...
      Ak to bude robit aj so zimnymi(budem v pneuserviuse velmi prizvukovat aby to velmi dobre vyvazili-zimne pneu su na vlastnych plechacoch), tak je to podvozok. A ak sa to nevyriesi v citroene, tak pisem importerovi, a ak ani to nepomoze, tak do francuzska...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.04.2008  11:43

        « Re: Re: Chvění volantu..

        ja som importerovi raz uz pisal. zmohol sa na suchy e-mail, ze nech idem do servisu. ked som im potom na ten isty e-mail napisal, ze som so servisom spokojny nebol (* odstranili) a nauctovali mi asi o pol litra oleja viac, uz sa nik neozval :-)
        takze ked budem mat cas, idem to riesit do inej krajiny v ramci EU...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [89.101.184.XXX] 19.09.2007  00:51

    cee'd vs C4

    keby som sa ja rozhodoval medzi C4 a cee'dom, bola by to jasna volba: vyhral by cee'd. C4ka je najhorsie auto ake sa momentalne vyraba, otec ju ma (1,6 16V). to auto ide ako by malo nepretrzite zatiahnutu rucnu brzdu a tie pecky zo zadnej napravy - tisnu sa mi slzy do oci vzdy ked sa tym autom veziem...
    tebe tie pecky zozadu nevadia?
    • 00 Reagovat !

      foto wikinko

      wikinko 19.09.2007  00:52

      « Re: cee'd vs C4

      pardon nechcel som tak anonymne, zabudol som sa prihlasit...
      • 00 Reagovat !

        foto wikinko

        wikinko 19.09.2007  00:55

        « Re: Re: cee'd vs C4

        a aby som nezabudol, diky za 3b.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 19.09.2007  08:12

          « Re: Re: Re: cee'd vs C4

          BWT: nejsem pokrytec a za hodnocením auta DODGE DYNASTY 3.3 si stojím.

          Vesměs že jsem se dozvěděl že rychle zrychluje není pro mě na recenzi dost. A je tam víc fotek přírody než auta.

          Jinak fotky se mi líbily a i článek by byl zajímavý ale na jiné straně a ne na recenzi vozu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.09.2007  08:06

      « Re: cee'd vs C4

      Nevadí.

      Konkrétně ani nevím o jáchých ránách tady všichni mluví. Četl jsem tady těch diskuzí vic a na ty rázy od zadní nápravy si stěžuje mnoho lidí, ale já fakt nemám tušení, kdykdy jsem nic neslyšel.
      Nevím jestli tuhle vadu na nových modelech odstranily, nebo se to jen neprojevily.
      • 00 Reagovat !

        foto BigFoot007

        BigFoot007 19.09.2007  09:23

        « Re: Re: cee'd vs C4

        Ak na vasej C4 jaydi viacero ludi tak raz prenechaj volant svojmu bliznemu a sadni si doyadu. Skus prejst napriklad zeleznicne priecestie}ale nie to take kvalitne nove, ale pekne stare, kde aj skodovku vzstreli|. Myslim si ze uz aj Citroen s tym daco robi...
        Mozno uz je to lepsie spravene
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 19.09.2007  17:38

          « Re: Re: Re: cee'd vs C4

          Fak nic není slyšet, já se na tohle i zaměřoval, jelikož jasem jsem již psal si tady na to stěžuje mnoho lidí. Už jsou zkoušel i sedět v zádu....
          • 00 Reagovat !

            foto BigFoot007

            BigFoot007 19.09.2007  21:29

            « Re: Re: Re: Re: cee'd vs C4

            A na predvadzcke si jazdil???ak hej, robila to, alebo bola tiez ticho???
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 20.09.2007  07:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: cee'd vs C4

              Na předváděčce jesem jezdil dvěma auty.
              Jedním úplně zprvu při okukování možného budoucího auta a to jsem jel jen kousek po rovné dvouproudé silnici. Zde jsem se na toho nezaměřoval, takže nevím.

              Druhou předváděčku jsem jel delší trasu s identickým vozem jako mám já který byl čerstvě vyrobe -cca o 1měsíc mladší než ta moje(byl jsem první kdo s ním jel) a na té jsem taktéž nic nezpozoroval.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "barbucha" [194.212.232.XXX] 04.10.2007  12:23

    Bouchánízadní nápravy

    taky mně trápilo bouchání od zadní nápravy, servis nic neobjevil atd. Odstranění je úplně jednoduché - stačí položit rezervu např.molitanem, ona totiž tím plastovým šroubem nejde moc dotáhnout a při přejezdu nerovnosti bouchá v kufru !!! Po podložení 4 cm molitanem a pro jistotu pár kousků i po obvodu rezervy a taky podložení schránky s nářadím je to o něčem úplně jiném - klídek, pohodička. Není to nápravou, ale rezervou v kufru!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.03.2008  11:10

      « Bouchánízadní nápravy

      Zadní náprava tříská a není to rezervou v kufru ale tím že C4 má vzadu tuhou nápravu která prostě tak dobře netlumí rázy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.2007  07:29

    RE: Bouchánízadní nápravy

    Tohle mě obzválš pobavilo, ale jen jelikož mi nic nebouchá. Jinak bych byl asi řádně nas.... že jsem měnil tlumiči,.... a co já vím všechno co s tím všichni dělají
  • 00 Reagovat !

    foto hruodolf

    hruodolf 15.10.2007  15:17

    C4 vs. i30

    Nad C4 jsme uvažovali taky, ale prostě jsem se v i30 cítil za volantem podstatně lépe ( možná za to může prodavač u Citroenu ;-\ )
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.10.2007  20:49

      « Re: C4 vs. i30

      Jo, to dělá hodně, již jsem psal v nějaké diskuzi že když jsem vybíral horký kandidát byl i Cee´d(i30 se ještě nevyráběl) ale opovrhující pohled prodejce který mě ani neumožnil zkušební jízdu rozhodl rovnou, už jsem ani neměl chuť se zastavit u jiného prodejce,..
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "sxpack" [88.81.79.XXX] 13.12.2007  22:42

    C4

    Poněvadž jsem majitelem stejného vozu ve stejné výbavě pouze s o trochu silnějším motorem 1,6 bych rád reagoval na některé věci.Senzor stěračů opravdu není doknalý ale je možno mu dopomoct ťuknutím přepínače dolů čímž manuálně sklo setřete.Gumové řazení není u citroenu vyjímkou,při razantní jízdě často chytám o zuby.Čalounění sedadel je schválně takto přizpůsobené aby řidič nesjížděl ze sedáku.Vyhřívání sedadel je v nejvyšší výbavě EXCLUSIVE, která bohužel není určena pro náš trh,i když jedna na zakázku dovezená jezdí v Ostravě(tuto informaci mám od prodejce).Blikání při otevření dveří je opravdu otravné a nedá se vypnout,spíše má za účel na vůz upozornit kolemjdoucí.Jinak s vozem sem spokojen,jen mi trochu vadí tvrdá zadní náprava která se ozývá při přejezdu nerovností.Dveře jsou poněkud tvrdší díky vyztužení,auto je opravdu bezpečné,je to už moje druhá C4řka,ta první skončila na sloupu veřejného osvětlení do kterého jsem najel čelně v rychlosti 80 km/h a vyvázl bez škrábnutí.Zarazilo mě však, že nevystřelil ani jeden airbag.Jinak nemám co dodat,jsem s vozem spokojen.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.12.2007  17:49

      « Re: C4

      Jen k těm stěračům:
      nemám problém že by nestíraly včas, ale spíše stírají za mírného deště/mrholení dos na sucho. S řazením problém nemám.
  • 00 Reagovat !

    foto honzam22

    honzam22 15.01.2008  07:28

    Závidím počítač a tempomat

    V mé I30 tempomat není a počítač má k dokonalosti hodně daleko.
    Díky za tip z diskuze o bouchání v kufru (podložení rezervy). Vzhledem k tomu, jak je i30 tichá, mě to hodně vadilo.
    Jinak tahle recenze je nezvykle upřímná a pro potenciální zájemce o koupi hodně informativní.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.01.2008  12:06

      « Re: Závidím počítač a tempomat

      Jo, již jsem zde psal, že jsem se rozhodoval mezi Cee´d a C4(i30 nebyla) v té vyšší výbavě zvýtězila C4 za nižší peníze nabízela více výbavy. U těch nižších výbav to srovnatelní. Jediné co mě lákalo o Ceedu, byl ten vyšší výkon motoru.

      Jík za pochvalu recenze, záměrně jsem se snažil hledat hlavně negativa, chválit umí každý.

      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [81.91.217.XXX] 21.01.2008  21:24

        « Re: Re: Závidím počítač a tempomat

        Mam taky nove kupovanou C4.Mohu potvrdit ze v Ostrave jezdi jedna ve vybave exclusive.Videl jsem ji.Bouchani zadni napravy jak pisi nekteri se u mne neprojevilo.Destovy senzor je nekdy opravdu na zabiti.Nekdy staci jej vypnout a zapnout nebo setrit napoprve normalne pak je to vetsinou ok.Kdyz funguje je to super,taky samozatmavovaci zrcatko bomba vec.Spotrebu mam ted v zime 6,8.Vetsinou po meste.K tomu svetelnemu senzoru:nekteri blbci jezdi se zapnutymi mlhovkami nebo dalkovymi svetly i ve dne.Takze to neni zas tak spatne ze mi to nedovoli ve dne zapnout.Jinak s autem jsem max. spokojen.Jezdi se mi v ni lip jak v Octavii 2.Ceed na mne pusobil uvnitr divnym dojmem.Tim nesnizuju jeho hodnotu je to dobre auto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.160.65.XXX] 10.02.2008  16:10

    Citroen C4 1,6 HDi BMP6 Exclusive

    Ahoj taky mohu potvrdit, že v Ostravě jezdí jeden kousek C4 Exclusive. Je v šedé aluminium metalíze, motor má 1,6 HDi 80kW s BMP6 převodovkou. byl vyrobeny a dovezený skutečně na zákazku v červnu 2007. Kdyby Vás něco o této verzi zajímalo, zeptám se na to majitele, tedy sebe. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.03.2008  11:05

      « Re: Citroen C4 1,6 HDi BMP6 Exclusive

      Zdravím,myslím že sem ho zahlídl a je to skutečně krasavec.Chtěl sem se zeptat jak jste spokojen s řazením páčkami pod volantem,hodně lidí si stěžuje že řazení je pomalé a doprovázené cuknutím....jaký je váš názor?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 25.03.2008  20:42

        « Re: Re: Citroen C4 1,6 HDi BMP6 Exclusive

        Taky zdravím, krasavice to skutečně je. Však tak to vlastně všechno vzniklo. Chtěl jsem C4, ale stejnou jako je na každém letáku. Nikdo u importéra asi nepředpokládal, že ho za ty peníze skutečně koupím. Teď k dotazu BMP6 považuju za slušnou převodovku, je si potřeba uvědomit, že se jedná o manuální převodovku s elektrohydraulickým ovládáním, ale to asi není žádná nová informace, řekl bych, že je stavěná pro klidného řidiče. Cuknutí se dá pozorovat hlavně, při řazení z 1 na 2, a pokud je motor studený je to cuknutí výraznější. Cukaní se dá částečně eliminovat povolením plynového pedálu při řazení stejně, jako se to dělá při řazení s manuálem. O rychlosti řazení se vyjádřím asi takto, je stejně rychlé jako u pohodově jedoucího řidiče s manuální převodkou. Na žádné závodění to v automatickém nastavení není. Pochopitelně v manuálním nastavení se zapnutým sportovním režimem je rychlost výrazně lepší. Osobně rychlost v automatickém nastavení považuji za dostatečnou, jezdím hodně a snažím se jezdit plynule, účelem je dostat se tam kam potřebuju zdravý. Páčky pod volantem používám podle nálady, nejčastěji v automatickém nastavení, když potřebuji podřadit při předjíždění, nebo když nechci čekat, až převodovka přeřadí na vyšší rychlostní stupeň. Chtěl bych připravit samostatnou recenzi na tuto verzi C4, snad najdu dostatek času. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 31.03.2008  21:54

          « Re: Re: Re: Citroen C4 1,6 HDi BMP6 Exclusive

          Jj díky za odpověď,určitě bych doporučil přidat tvoji recenzi,protože pravou verzi EXCLUSIVE tu jen tak neuvidíme:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [213.151.202.XXX] 20.03.2008  18:14

    pískot na stane spolujazdca

    nemá náhodou niekto skúsenosť pri vyšších rýchlostiach (nad 110km/h) s pískaním na strane spolujazdca (ako nedovreté okno) ??
    • 00 Reagovat !

      foto Rysguf-

      Rysguf. 20.03.2008  18:19

      « Re: pískot na stane spolujazdca

      s hucanim ano (po obidvoch stranach, to je asi normalne) ale s piskanim nie , co by tam aj mohlo piskat? To bude asi na servis, ci sa s tym stretli.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [213.151.202.XXX] 20.03.2008  18:56

    pískot na stane spolujazdca

    no neviem čo by to mohlo pískať, myslel som, že mám vadné tesnenie čelného skla, ale to sa my nezdalo, v servise mi povedali, že to može byť spätné zrkadlo (prečo len jedno netuším, aj keď na tom pri spolujazdcovi je zospodu nejaký výstupok), ale pri rýchlostiach nad 160km/h to piští ako turbína.
  • 00 Reagovat !

    foto sportivo

    sportivo 21.03.2008  23:14

    C4

    prečítal som si recenziu a vidím že tých múch ktoré by aj mňa dosť naštali je tam dosť ak som dobre čítal tak aj tie nelogicke zlepšováky elektroniky. ale inač fajn.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.03.2008  11:11

      « Re: C4

      Fajné to je dokuď si to nezačne dělat co chce,stává se běžně že se mi třeba spustí bez důvodu zadní stěrač:-D
  • 00 Reagovat !

    foto hruodolf

    hruodolf 23.04.2008  18:38

    Nazdar Plzeňáku

    Okolí z posledních 3 fotek znám velmi dobře.
    Když budeš mít chuť a čas, tak zkus přehodnotit moje auto.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.05.2008  22:24

      « Re: Nazdar Plzeňáku

      Zdary, po delší době jsem se na Tebe kouknul a doplněnou recenzi i fotky jsem přehodnotil:-)) Nicméně 8b. za auto ti nechávám, neboť dle i svému autu si dávám le hodncení 8b, tak nechci být pokrytecký.

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.06.2008  14:54

    kde si zohnal tie obrazky?

    kde si zohnal tie pekne obrazky? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.07.2008  20:08

    motor

    pekna recenzia, pred 2mi tyzdnami som sa stal tiez majitelom c4 ale v 5dverovej verzii image. ziadne popisovane problemy so zadnou napravou zatial nepocitujem. mam obute micheliny a dost mi vadi hluk od podvozku a kazdy maly kamienok ktory je na ceste da o sebe vediet, pretoze tie mneumatiky su fakt tvrde. spociatku som bol velmi spokojny, no postupne sa zacinaju objavovat chybicky krasy tohto vozitka. neviem ci je to len v mojom pripade ale mam 1.6ku a motor ma dost neplynuly chod na neutrali a sem tam na krizovatke citim ze "kope". s kulturou chodu to nie je take zle, v podstate pocut zachvevy motora len pri otvorenej kapote, ale to kopanie ma fakt zaraza. ak mate niekto podobnu skusenost prosim dajte mi vediet, ci je vobec mozne to nejako odstranit.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 05.08.2008  12:09

      « Re: motor

      Tyto problémy nemám, jediné co mi trápí jse šptný chod motoru po startu - ne chod, ale když auto cca dva dny stojí, ihned po startu a rozjezdu mi dvakrát škubne- jako by nešlo palivo, pak vše ok. Mylslím že tohle by nové auto dělat nemělo, do servisu jsem se za rok ještě nedostal:-) necham to až na garančku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.2009  12:37

    C4

    Zdravím, s tímto vozem mam najeto opravdu málo kilometrů, konkrétně s motorizací 1,4 faceliftpvaný model, tak je na nějaké hodnocení ještě čas. Na volant se statickým středem není opravdu probmém si zvyknout. Problémy s hlukem od podvozku jsem nezaznamenal, uvidí se v letě po přezutí na tvdší směs což v Michelin Energy platí dvojnásob, co se týče stability tak jsem spokojen. Co je znepokojující je, ale spotřeba paliva. Průměrně 9,8 l. Po zajetí očekávám snížení. Nejspíše je to mým stylem jízdy. Lze jezdit i za krasných 5,8 litrů (otec), bohužel nebo bohudík tuto vlatnost lehké nohy jsem nezdědil. I přes malý objem je motor nečekaně pružný a ochotný se vytáčet, ale na japonské vozy s 16V technikou to přirozeně nemá. K interiéru mám výtky ke dílenskému zpracování, které není 100%. Jedná se jen o drobnosti. Tak ať C4 majiteli slouží!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…