Recenze
BMW M3 E36 3.0i
Technické info
Přezdívka auta BMW M3 Rok výroby 1994 Koupeno ojeté najeto [km]:130000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 24 objem [cm3]: 2990 výkon [kW]: 210 / 220 * kroutící moment [Nm]: 320 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.2 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 12.5
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Badboybmw".
Takze, pod dlhej dobe som si urobil velku radost v podobe tohto BMW. Vlastne je to splneny sen. Vzdy som to auto chcel a to konkretne aj toto lebo som ho zakupil od kamarata. Takze ja som po nom slintal od kedy sa objavilo v nasom meste.
Nieco k historii M3ka v tomto modely sa zacala vyrabat v roku 1992 v podobe coupe. Motor sestvalec 3.0i (2990 cm3)vykon 286 koni pri 7000 ot./min. a 320 N.m. pri 3600ot./min. krutiaci moment. Zaujimavostou je, ze pri 1000 ot./min. ma 240 N.m. co je si myslim velmi slusne cislo. Motor vychadzal z M50, ale uz s Vanosom (premenlive casovanie ventilov). Oznacenie ma S50 B30. Kopresny pomer 10,8 : 1. V tej dobe sa jednalo o najvykonejsi seriovy atmosfericky motor na svete !!! ( 96 koni z 1 litra). Vaha je 1460 kg. Zrychlenie z 0-100km/h 6.2 sek. a maximalna rychlost 250 km/h elektronicky obmedzena. Rozmery auta d=4433mm š=1710mm v=1355mm. Seriovo sa na auto montovali styry chladene kotucove brzdy.
Takze k popisu mojho auta je to E36 M3 coupe. Rocnik vyroby 1994. Kupene bolo tu na Slovensku. Karoseria ma najazdene cca. 197 000km, motor cca. 130 000km nakoľko bol vymeneny za iny este predchadzajucim majitelom.
Parametre, ktore sme odmerali je zrychlenie 5.5 sekundy na seriovych resp. zodratych pneu. A maximalka 265 km/h !!! viac to uz asi nepojde lebo otacky su velmi blizko obmedzovaca. Keby tam bol aj siesty prevodovy stupen, alebo dlhsia pätka tak by dalo v pohode viac. Lebo krasne zrychluje aj pri takych vysokych rychlostiach. Spotrebu mam mimo mesta 9 litrov co je si myslim neskutocne a to urcite nejdem podla predpisov :) si ani neviem predstavim kolko moze zrat pri takej ustalenej 100ke :) Proste ten motor je zazrak. V meste mam 12.5 litra.
Predchadzajuci majitel od ktoreho som ho kupil sa zucastnoval serialu KW Berg Trophy (amaterske preteky do kopca) a si myslim, ze aj celkom uspesne nakolko v sezone 2007 ziskal vo svojej kategorii 2 miesto a to sa zucastnoval da sa povedat iba kazdy druhy pretek koly financiam. Dalej sa v roku 2007 zucastnil zacinajuceho serialu Drifting na Pezinskej babe kde si od poroty vysluzil prve miesto. Takze sa stal Slovensky Drift king na com urcite ma podiel aj toto auto. Cize auto je pomerne zname na slovenskej scene :)
Vybava:
elektricke okna aj siber
klima - ale je vybrata z dovodu odlahcenia
ABS
servo
kozene sedacky Recaro
alarm s dialkovym startom
kazetove radio :) na hudbu si nepotrpim staci mi ked hra radio
a to je tak vsetko viac mi ani netreba
Silné stránky
+ image
+ design
+ motor
+ servo riadenie s prefektne kratkou drahou a odozvou
+ prijatelna spotreba
+ ostre brzdy
+ podvozok
+ dostupnost nahradnych dielov
+ zvuk
+ interier
+ bezramove okna
+ aj novsim autam podobnej kategorie dokaze vytriet anal :D
Slabé stránky
- caste menenie zadnych gum :)
- nepozinkovana karoseria cize kazdorocne pribudne nejaka ta hrdzka
- bohuzial nevhodne na nase cesty :(
- pukanie interieru pri jazde koly tym cestam a podvozku
- pasazieri nad 175 cm sa na zadnych sedadlach pohodlne neodvezu
- v zimnych obdobiach neprijemne zimna koza na sedadlach a v letnych
to bude zas horuce
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Servisujem si ho sam resp. moji znamy ;)
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Kupovane od kamarata, ktory sa o neho staral takze bez problemov.
Modifikacie
Auticko som uz kupil mierne modifikovane.
Motor:
sportova vlozka sania OMP
chip - odstraneny obmedzovac rychlosti
komplet vyfukove potrubie Hamnann
Pozvozok:
tlmice Koni
pruziny znacku neviem, ale tvrdsie a nizsie
rozpery v predu aj v zadu
dosky Ferodo DS 2500 kotuce seria
17ky disky z E39
Karoseria:
rozsirene zadne blatniky
lizatko z GT verzie
Inerier:
kozeny volant Momo
predne kozene sedacky Recaro.
Novinky v recenzi
foto
Tak konecne som si nasiel trosku volneho casu a pridal nejake to foto z leta. Milacik teraz odpociva v garazi a tesi sa na leto,ale zas asi nie az tak ako ja :D S predajom to je tazke leto take auto predat je takmer nemozne. Este v lete som zohnal origo M tech volant a dal ho potiahnut novou kozkou je perfektny. Dalej aj tapaciry som tak isto potiahol kozkou hned to vyzera lepsie a hlavne viem normalne tocit volantom nie jak s tym 30cm cudom. V sezone 2008 sa mi s nim podarilo vyhrat jeden amatersky pretek jazda do kopca ( dve foto z preteku su aj v galerii ) a niekolko sprintov po zrazoch, v ktorých som nemal konkurenta. Takze ja to vidim tak, ze ostava aj na sezonu 2009 ;)
!!! AUTICKO JE MOMENTALNE NA PREDAJ !!!
aj ked velmi nerad, ale musim...blizisie info na: http://bmw-m3.autobazar.eu/3-0i-e36-id579670.html
Trosku som upravil recenziu, pridal foto a aj video z prvych kilometrov
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: BMW M3 E36 3.0i
- Re: Re: Re: Clima... 31.10.2009 22:14 Mira328i
- Krasa 31.10.2009 22:00 michal.peter
- M3 30.03.2008 00:21
- Re: Zvuk 24.03.2008 13:24 LuboshGT (RS Kaa)
- Re: Re: Clima... 23.03.2008 11:13 THE KLF ™
- Re: Re: Clima... 23.03.2008 11:00 Poustnik
- joooo 22.03.2008 23:52 Lubosss1
- M3 22.03.2008 22:38
- Zvuk 22.03.2008 22:25 LuboshGT (RS Kaa)
- Takoví pjěkný auto ... 22.03.2008 21:33
- Dobrá spz 22.03.2008 21:18 Chobot
- M3 22.03.2008 21:05
- Re: Clima... 22.03.2008 20:46
- Clima... 22.03.2008 20:20 THE KLF ™
Další vozy BMW M3
-
BMW M3 (1994) Majitel: parkoviště
Přidáno: 6.7.2007 22410 Majitel 9.88 Uživatelé
-
BMW M3 (2016) Majitel: stealth01
Přidáno: 13.12.2016 6310 Majitel 10.00 Uživatelé
-
BMW M3 (2009) Majitel: parkoviště
Přidáno: 4.7.2009 5610 Majitel 9.83 Uživatelé
-
BMW M3 (2002) Majitel: parkoviště
Přidáno: 12.5.2007 859 Majitel 9.81 Uživatelé
-
BMW M3 (2008) Majitel: Magic1976
Přidáno: 10.8.2012 3010 Majitel 9.68 Uživatelé