BMW řada 3 (2007)
19.8.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "leeloo". Vuz byl zakoupen zhruba pred ctyrmi mesici. Rozhodoval jsem se mezi 335i a 550i, oboji ve verzi…
BMW 335i (leeloo)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 20.09.07 20:31
« 335i
Zdravim pekne auticko.
Uvazoval jsem take o 335i, ale nakonec jsem ted koupil 130i.
Jak tu nikdo neveri jak jede tvoje cipovana 335i, ale ja tomu docela verim, jelikoz jsem o ni uvazoval, hodne jsem o ni cetl, a koukal na videa. I normalni 335i je silene rychla, a verim ze to co mas ty nepojede je moc hure nez nova M3, minimalne stejne.
Rad bych videl to tvoje auto v akci -
"-- skrytý --" 22.08.07 02:51
« Re: Nehodnotím
Uz fakt nevim jak te presvecit ze hodnoty zrychleni a maximalky jsou realne. Trosku uvazuj-pro priklad maximalka u meho stareho bmw 330i s 231ps byla podle gps 254kmh, tak proc by auto ktere ma o 130ps nemelo o 35kmh vyssi maximalku. Navic jestli jsi to chces overit z jinych zdroju, vyhledej si na netu recenzi alpiny B3, ktera ma skoro stejnou upravu motoru a maximalka, jak udavana i merena, je vzdy 290kmh +-5kmh. To same u zrychleni-ruzne recenze v aut. casopisech udavaji zrychleni v rozmezi 4.6 az 5.0. -
"-- skrytý --" 22.08.07 02:25
« Re: Re: diferák
Nedotacivost to eliminuje diky tomu ze v zatacce je poslam vykon na vnejsi kolo a diky tomu je auto tlaceno na stred zatacky-utahne stopu. Na cit v rizeni to nema naprosto zadny vliv, snad jenom budes muset drzet v zatackach vice volant. Prakticka neznicitelnost je dana jeho konstrukci, neobsahuje totiz napr. zadne spojky ktere by se opotrebovavaly atd. Navic vyrobce poskytuje celozivotni zaruku.
zkus www.miniworks.com/department/quaife-1004… -
"-- skrytý --" 21.08.07 21:49
« Nehodnotím
Pěkné, pěkné, ale recenze i fotky stojí za starou belu. Nehledě na to, že těch 4,6s na stovku a podle mě i ta 290(skutečná ne tacho) jsou utopie. Přání otcem myšlenky? Překvapuje mě, že se tady nikdo neozval, že to je fake? To tu bývá zvykem...u lepších aut bez fotek a slabší recenzí... Dodělej to a máš u mě desať bodov... Btw jinak 18" RFT jsou utrpení...projížděl jsem 335Ci a měl jsem pocit, že za sebou musím nechat v nějaký díře kolo...to byly šlupky...Ale motor bezva, řízení ale bylo hrozný, ono to bylo to příplatkový, teď nevim, jak tomu říkají... Ale byl to děs, zvlášť pro někoho, kdo je zvyklej na přímý, přesný a komunikativní řízení Alf... -
"-- skrytý --" 21.08.07 18:30
« Re: diferák
Prave,me depta ze i pri seriovem vykonu na vyjezdech protaci vnitrni,nevim nakolik je to moji neschopnosti a nakolik podvozkem.Presne jak pises jsem si predstavoval ze by to melo fungovat.Jen jsem nekde cetl ze na predokolce to ma za nasledek ztratu citu ve volantu,coz by me mrzelo...jakto ze je quaife neznicitelny?A jaktoze to elminuje nedotacivost?Ja myslel ze tu poladim jen stabilizatorama apod.Nemas nejaky link?Diky.... -
"-- skrytý --" 21.08.07 16:15
« Re: Re: diferák
Hlavni rozdil je v tom, ze normalne pri prujezdu zatackou se vnitrni kolo odlehci a otevreny dif. posle vykon prave na toto vnitrni kolo, ktere se potom jenom protaci a auto v zatacce nezrychluje a navic to zpusobuje nestabilitu celeho auta. Zatimco u samosvoru je situace opacna-dif. posle vykon na vnejsi kolo, coz ma za nasledek nejen rychly ale take stabilni vyjezd ze zatacky.
Jinak pro predkolku se tato uprava hodi naprosto bajecne, samosvor vyrazne eliminuje prirozenou nedotacivost predkolek a z tveho coopera s by vytvoril malou raketu. -
"-- skrytý --" 21.08.07 15:50
« Re: Re: diferák
jen k tomu dif.MYslis ze by podobna uprava mela smysl na predokolce?Poznal jsi zlepseni ne jen v drift schopnostech ale i v gripu?Konkretne Quaife mam vyhlidlej na prcka,ale nevim jestli ma smysl vrazet casem penize do neceho takoveho.Jo,nevim jestli jsi to uz zkousel porovnavat 335 s mustangem GT 8mi valec,ale pro tve poteseni-na hlavu ho porazi,a to i seriova:-)A to jen ve zrychleni,v zatackach bych dostal jeste vic.No nic,je to krasny auto,podle mne jedno z nejlepsich co ted muze normalni clovek koupit,tak doufam ze se jeste rozepises.... -
"-- skrytý --" 21.08.07 08:05
« Re: Re: Re: Re: 4,6?
V Autocaru jsem se také dříve dočetl, že seriové M3 E46 naměřili 4,8s, o 0,4s lepší čas než oficiální. Takže opravdu záleží na přesnosti měření a podmínkách počasí, silnice atd. Asi každé auto má na brzdě o něco vyšší výkon než udávaný od výrobce. M5 potřebuje na oficiální čas 4,7s výkon 507PS, takže ikdyž je Tvé auto lehčí o přesně 215kg, viděl bych hodnotu jeho zrychlení, určitě ne lepší než u M5 - zhruba těch 5 sekund. Možná těch 4,6s bylo za opravdu ideálních podmínek, nevim.
Mimochodem kolik máš čas 0-160? Já s M3 zhruba 11s. Motor v serii, jen je navíc vložka vzduchového filtru KN.
Každopádně máš ale pěkný BMW :yes: