BMW řada 3 (2007)
19.8.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "leeloo". Vuz byl zakoupen zhruba pred ctyrmi mesici. Rozhodoval jsem se mezi 335i a 550i, oboji ve verzi…
BMW 335i (leeloo)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- foto 19.08.2007 20:53 OS
- bodování 19.08.2007 21:12 petr16
- Kvalita 19.08.2007 21:44
- Hodnotenie 19.08.2007 22:03 2.0VTEC
- 10b 20.08.2007 00:41 Parda71 (BMWfans)
- světla 20.08.2007 08:25
- vážně?? 20.08.2007 08:59
- wow 20.08.2007 10:10
- 10 b 20.08.2007 10:53 M.U.
- Co ty světla 20.08.2007 12:23
- 4,6? 20.08.2007 20:55 M.U.
- diferák 20.08.2007 22:36
- Vyborny 21.08.2007 00:39
- Taková šupa, a tak odbitá recenze... 21.08.2007 15:28 Johny.Rico
- Nehodnotím 21.08.2007 21:49
- diff 29.08.2007 10:58
- 335i 20.09.2007 20:31
- 335 02.10.2007 20:53
- výkon 02.10.2007 20:57
- video 06.10.2007 13:24
- Uzitkove vlastnosti 24.01.2008 16:29
- Re: ahoj 23.01.2009 19:29 ZdenekPha
- SAMOSVOR 12.01.2010 16:29
-
Parda71 (BMWfans) 20.08.2007 00:41
10b
Krásný splašený kombík,zvlášt když má udáje jak M3 E46...Samo 10b.BTW zajímavé že se všichni zbavují RFT pneu :-) -
neregistrovaný: "janoš" [85.70.251.XXX] 20.08.2007 08:25
světla
Zdar, moc pěkný auto...ale neuvažuješ o výměně zadních světel... na podobný jak má radekt.. tyhlo sériový se mi nelíbí,ale když se dají ty blackline to vypadá mnohem líp. -
neregistrovaný: "jasan" [88.102.61.XXX] 20.08.2007 08:59
vážně??
Nechápu jak mohl autor napsat agilnější a sportovnější m podvozek.Což podvozek asi jo ale ten motor a zvlášt když dále píše že vytáčet nad 5500 nemá smysl,sorry ale zkus se projet s tím 8válcem to je jiný kafe vážně.Zdar a sílu...ale jinak moc pěkné.-
"-- skrytý --" 20.08.2007 10:24
« Re: vážně??
Mel jsem tu moznost jet s 550i a 335i 10 minut po sobe a V8 v 550i pusobila jako velice tezky limuzinovy pomaluvytacejici motor oproti R6 v 335i. Chtel jsem mit take moznost pozdejsich uprav motoru. A mimochodem akcelerace 335i je ve vsech moznych situacich lepsi nez v pripade 550i.
-
-
-
"-- skrytý --" 20.08.2007 12:23
Co ty světla
Pěkné 9b ale ty světla nic moc mě se líbí spíš víc coupe je sportovnější ;-) -
-
"-- skrytý --" 20.08.2007 21:51
« Re: 4,6?
Podla mna aj udaj pre seriovu upravu 335i TOURING je nepresny, lebo v serii je zrychlenie 0-100 5.7s. Ak by mal upraveny motor naozaj na 450 Nm a 342k, tak by to ale k 5 mohlo ist, 335i je totiz o dobrych 350kg lachsia, ako M5. A tocivy moment az o tolko mensi nie je. Tomu 4.6 ale neverim ani ja.-
"-- skrytý --" 20.08.2007 23:32
« Re: Re: 4,6?
Nová M3 E94 s výkonem 420 PS má zrychlení psané za 4,8s. Já mám u M3 E46 udávané zrychlení 0-100 za 5,2s při téměř stejném výkonu jako tato 335i v úpravě od Hartge. Takže zrychlení určitě nebude lepší než u new M3, ale zhruba 5,2s..možná 5,3s..-
"-- skrytý --" 21.08.2007 07:47
« Re: Re: Re: 4,6?
Zrychleni z nuly na sto se opravdu pohybuje v casech pod pet sekund, bylo mereno pred i po uprave od upravce zapujcenym zarizenim racelogic, a pri jednom pokusu jsem se dostal na jiz zminovanych 4.6s. Co se tyce vykonu, udaval jsem pouze oficialni cisla, ktera se ale v praxi udajne u tohoto motoru od oficialnich velmi lisi. Jiz z tovarny udajne vyjizdi tyto motory s vykonem mezi 230 az 240kw, tzn po uprave se vykon muze pohybovat za hranici 265kw. Bohuzel pri me navsteve nebyla funkcní motorova brzda a tak nemam presne udaje tykajici se vykonu.
Pro vsechny neverici tomase doporucuji prostudovat posledni vydani carauto s testem zrychleni a brzdeni 0-160-0 kmh, ve kterem namerili 335i od alpiny s udavanym vykonem 360ps a s automatem cas 4.7 z nuly na sto.
A co se tyce porovnani s M5, ma me auto vyhodu o 300 kg nizsi hmotnosti a max. tocivy moment ktery je dostupny jiz prakticky od volnobehu coz ma za nasledek skoro stejne casy z nuly na sto u obou aut, M5 zacne velmi razantne ujizdet memu autu az za hranici 100kmh.-
"-- skrytý --" 21.08.2007 08:05
« Re: Re: Re: Re: 4,6?
V Autocaru jsem se také dříve dočetl, že seriové M3 E46 naměřili 4,8s, o 0,4s lepší čas než oficiální. Takže opravdu záleží na přesnosti měření a podmínkách počasí, silnice atd. Asi každé auto má na brzdě o něco vyšší výkon než udávaný od výrobce. M5 potřebuje na oficiální čas 4,7s výkon 507PS, takže ikdyž je Tvé auto lehčí o přesně 215kg, viděl bych hodnotu jeho zrychlení, určitě ne lepší než u M5 - zhruba těch 5 sekund. Možná těch 4,6s bylo za opravdu ideálních podmínek, nevim.
Mimochodem kolik máš čas 0-160? Já s M3 zhruba 11s. Motor v serii, jen je navíc vložka vzduchového filtru KN.
Každopádně máš ale pěkný BMW :yes:
-
-
-
-
-
neregistrovaný: "10" [89.102.174.XXX] 20.08.2007 22:36
diferák
Jaký diferenciál tam máš? Samosfor?-
"-- skrytý --" 21.08.2007 07:08
« Re: diferák
Diferencial je od firmy Quiafe, je to ATB diferencial, tzn diferencial ktery rozdeluje silu mezi kola v zavislosti na jejich gripu. V principu to funguje stejne jako samosvor, reseni je vsak trosku odlisne. Vyhoda by mela byt jeho prakticka neznicitelnost.-
"-- skrytý --" 21.08.2007 15:50
« Re: Re: diferák
jen k tomu dif.MYslis ze by podobna uprava mela smysl na predokolce?Poznal jsi zlepseni ne jen v drift schopnostech ale i v gripu?Konkretne Quaife mam vyhlidlej na prcka,ale nevim jestli ma smysl vrazet casem penize do neceho takoveho.Jo,nevim jestli jsi to uz zkousel porovnavat 335 s mustangem GT 8mi valec,ale pro tve poteseni-na hlavu ho porazi,a to i seriova:-)A to jen ve zrychleni,v zatackach bych dostal jeste vic.No nic,je to krasny auto,podle mne jedno z nejlepsich co ted muze normalni clovek koupit,tak doufam ze se jeste rozepises....-
"-- skrytý --" 21.08.2007 16:15
« Re: Re: diferák
Hlavni rozdil je v tom, ze normalne pri prujezdu zatackou se vnitrni kolo odlehci a otevreny dif. posle vykon prave na toto vnitrni kolo, ktere se potom jenom protaci a auto v zatacce nezrychluje a navic to zpusobuje nestabilitu celeho auta. Zatimco u samosvoru je situace opacna-dif. posle vykon na vnejsi kolo, coz ma za nasledek nejen rychly ale take stabilni vyjezd ze zatacky.
Jinak pro predkolku se tato uprava hodi naprosto bajecne, samosvor vyrazne eliminuje prirozenou nedotacivost predkolek a z tveho coopera s by vytvoril malou raketu.-
"-- skrytý --" 21.08.2007 18:30
« Re: diferák
Prave,me depta ze i pri seriovem vykonu na vyjezdech protaci vnitrni,nevim nakolik je to moji neschopnosti a nakolik podvozkem.Presne jak pises jsem si predstavoval ze by to melo fungovat.Jen jsem nekde cetl ze na predokolce to ma za nasledek ztratu citu ve volantu,coz by me mrzelo...jakto ze je quaife neznicitelny?A jaktoze to elminuje nedotacivost?Ja myslel ze tu poladim jen stabilizatorama apod.Nemas nejaky link?Diky....-
"-- skrytý --" 22.08.2007 02:25
« Re: Re: diferák
Nedotacivost to eliminuje diky tomu ze v zatacce je poslam vykon na vnejsi kolo a diky tomu je auto tlaceno na stred zatacky-utahne stopu. Na cit v rizeni to nema naprosto zadny vliv, snad jenom budes muset drzet v zatackach vice volant. Prakticka neznicitelnost je dana jeho konstrukci, neobsahuje totiz napr. zadne spojky ktere by se opotrebovavaly atd. Navic vyrobce poskytuje celozivotni zaruku.
zkus www.miniworks.com/department/quaife-1004…
-
-
-
-
-
-
Johny.Rico 21.08.2007 15:28
Taková šupa, a tak odbitá recenze...
...to se teda divím. Kdybys na tom pořááádně zapracoval, máš nejlépe bodované auto na moje.auto.cz. Zkus to, je to nádherný kousek.10 :yes: -
"-- skrytý --" 21.08.2007 21:49
Nehodnotím
Pěkné, pěkné, ale recenze i fotky stojí za starou belu. Nehledě na to, že těch 4,6s na stovku a podle mě i ta 290(skutečná ne tacho) jsou utopie. Přání otcem myšlenky? Překvapuje mě, že se tady nikdo neozval, že to je fake? To tu bývá zvykem...u lepších aut bez fotek a slabší recenzí... Dodělej to a máš u mě desať bodov... Btw jinak 18" RFT jsou utrpení...projížděl jsem 335Ci a měl jsem pocit, že za sebou musím nechat v nějaký díře kolo...to byly šlupky...Ale motor bezva, řízení ale bylo hrozný, ono to bylo to příplatkový, teď nevim, jak tomu říkají... Ale byl to děs, zvlášť pro někoho, kdo je zvyklej na přímý, přesný a komunikativní řízení Alf...-
"-- skrytý --" 22.08.2007 02:51
« Re: Nehodnotím
Uz fakt nevim jak te presvecit ze hodnoty zrychleni a maximalky jsou realne. Trosku uvazuj-pro priklad maximalka u meho stareho bmw 330i s 231ps byla podle gps 254kmh, tak proc by auto ktere ma o 130ps nemelo o 35kmh vyssi maximalku. Navic jestli jsi to chces overit z jinych zdroju, vyhledej si na netu recenzi alpiny B3, ktera ma skoro stejnou upravu motoru a maximalka, jak udavana i merena, je vzdy 290kmh +-5kmh. To same u zrychleni-ruzne recenze v aut. casopisech udavaji zrychleni v rozmezi 4.6 az 5.0.
-
-
"-- skrytý --" 20.09.2007 20:31
335i
Zdravim pekne auticko.
Uvazoval jsem take o 335i, ale nakonec jsem ted koupil 130i.
Jak tu nikdo neveri jak jede tvoje cipovana 335i, ale ja tomu docela verim, jelikoz jsem o ni uvazoval, hodne jsem o ni cetl, a koukal na videa. I normalni 335i je silene rychla, a verim ze to co mas ty nepojede je moc hure nez nova M3, minimalne stejne.
Rad bych videl to tvoje auto v akci