Zrychleni z nuly na sto se opravdu pohybuje v casech pod pet sekund, bylo mereno pred i po uprave od upravce zapujcenym zarizenim racelogic, a pri jednom pokusu jsem se dostal na jiz zminovanych 4.6s. Co se tyce vykonu, udaval jsem pouze oficialni cisla, ktera se ale v praxi udajne u tohoto motoru od oficialnich velmi lisi. Jiz z tovarny udajne vyjizdi tyto motory s vykonem mezi 230 az 240kw, tzn po uprave se vykon muze pohybovat za hranici 265kw. Bohuzel pri me navsteve nebyla funkcní motorova brzda a tak nemam presne udaje tykajici se vykonu.
Pro vsechny neverici tomase doporucuji prostudovat posledni vydani carauto s testem zrychleni a brzdeni 0-160-0 kmh, ve kterem namerili 335i od alpiny s udavanym vykonem 360ps a s automatem cas 4.7 z nuly na sto.
A co se tyce porovnani s M5, ma me auto vyhodu o 300 kg nizsi hmotnosti a max. tocivy moment ktery je dostupny jiz prakticky od volnobehu coz ma za nasledek skoro stejne casy z nuly na sto u obou aut, M5 zacne velmi razantne ujizdet memu autu az za hranici 100kmh.