Alfa Romeo 156 (1998)
3.3.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Autoemocion". Koupeno od 1. majitele v r. 2001, po ukončení leasigu. O auto se výborně staral. Např.…
Alfa Romeo 156 (alfík)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 10.03.07 22:44
« Přímé sání - odpověď
Já si myslím, že to na té fotografii je velmi dobře vidět. Filtr je z pravé strany (bráno z pohledu řidiče za volantem) odstíněn plechovou přepážkou, která má na pravé straně tepelnou izolaci (původně je určená na lepení na zeď za radiátory topení). Důkladně tepelně izolovány jsou rovněž těsně pod filtrem vedoucí hadice s chladicí kapalinou (pěnová měkká hmota, používá se na izolaci vodovodních trubek). Hlavní je ovšem velkoprůměrová pružná aluminiová roura končící těsně pod filtrem, myslím, že se dá také koupit v domácích potřebách. Její druhý konec je upevněn k mřížce v nárazníku, která je umístěna vedle mlhovky. Bez ní to opravdu nejde, k filtru musí proudit dostatek chladného vzduchu, jinak motor zejména v létě nechce jít do otáček a ztrácí výkon. Všechno mi to montovala specializovaná tuningová firma a udělala to opravdu kvalitně - již tři roky to perfektně funguje. Celá úprava není jednoduchá - musí se sundat celý přední nárazník. Výsledkem je ale perfektní nezaměnitelný zvuk klasických alf. Navíc se auto odlehčí o dlouhé potrubí, krabici na originální filtr a obrovský plastový tlumič sání uložený v levém předním blatníku. Celé to váží aspoň pět kilo! -
petr164 04.03.07 15:34
« Parádní kousek a správný přístup
Tak musím kromě Alfičky 156 ocenit i majitele, který se ukazuje jako opravdový Alfista: Je si vědom předností designu a nesnaží se o aerodynamicky i esteticky nemoudrou montáž křídla. Dále si cení péče předchozího majitele a myslím, že to není z důvodů finančních - spíš je rád, že členem rodiny není bolavá noha. Držím palce a přeju skvělou a pohodovou alfasezónu!
omlouvám se za hodně opožděnou odpověď, ale hrozně dlouho jsem na "své stránce" nebyl. Jestli máš na mysli tu tlumicí hmotu, co je zespoda na kapotě, tak tu mám vyřízlou pouze nad oblastí sání motoru (kvůli co nejvýraznějšímu zvuku). Jinak jsem ji tam nechal, aby celá kapota (resp. její lak) nebyl ohrožován horkem, které pod její přední partíí sálá od výfukových svodů.
P.S. Ty jsi moji alfu slyšel? :-)