Recenze

9 Majitel

Audi A4 1.8T 20V DOHC Rieger Tuning

9.74 Uživatelé

Hodnoceno: 36× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Audi A4, foto 0 Audi A4, foto 0 Audi A4, foto 0 Audi A4, foto 1 Audi A4, foto 2 Audi A4, foto 3 Audi A4, foto 3 Audi A4, foto 4
Audi A4, foto 5 Audi A4, foto 6 Audi A4, foto 7 Audi A4, foto 8 Audi A4, foto 9 Audi A4, foto 10 Audi A4, foto 11 Audi A4, foto 12 Audi A4, foto 13 Audi A4, foto 14 Audi A4, foto 15 Audi A4, foto 16 Audi A4, foto 17 Audi A4, foto 18 Audi A4, foto 33 Audi A4, foto 34 Audi A4, foto 35 Audi A4, foto 36 Audi A4, foto 37 Audi A4, foto 38 Audi A4, foto 39 Audi A4, foto 40 Audi A4, foto 41 Audi A4, foto 42 Audi A4, foto 43 Audi A4, foto 44 Audi A4, foto 45 Audi A4, foto 46 Audi A4, foto 47 Audi A4, foto 48 Audi A4, foto 49 Audi A4, foto 50 Audi A4, foto 51 Audi A4, foto 52 Audi A4, foto 53
 

Technické info

Přezdívka auta ÁDUŠKA DRAVEC Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:192000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 5 objem [cm3]: 1800 výkon [kW]: 110 / 132 * kroutící moment [Nm]: 210 / 250 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 9 / 8.3 * maximální rychlost [km/h]: 230 / 240 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 / 18 * zavazadlový prostor [l]: 440 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.7

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "fe.man".

Silné stránky

Vzhledem k tomu ze jsem mel předtím Audi 80 1.8(Mono Je-Tronic tj. jednobodový vstřik) 66kw/90pS a byl jsem s ním nad míru spokojen..pravda posléze až na,, výkon motoru"..byl uspokojivý než si do něj nastoupili další lide a zatížili ho jak svoji váhou tak třeba dalším nákladem a to už tam koníky chyběli(podotýkám ale ze se to tedy furt nedalo srovnávat se,, škodovkami" které jsem mel před tím.. nemyslím tím ale nic zlého,vím že mají taky svou historii,mluví ze mě vlastní zkušenost taky jsem jich pár mel..prostě jsem začal byt v tomhle ohledu co se tyče výkonu asi čím dál víc náročnější :0)..ale abych to nějak dopověděl.. tato audinka 80tka mi přirostla k srdci jako auto takový ..proto při další koupi jsem byl rozhodnut ze další auto bude zase Audi!.. pokukoval jsem už ale po silnější motorické jednotce..kupoval jsem časopisy a katalogy s tabulkama,recenze atd.a dospěl jsem k modelu se čtyřmi kruhy které se vám pokusím popsat..takže Audi A4 1.8T 20V (DOHC)..myslím si ze má silnou stránku ve vyvážených jízdních vlastnostech(podvozek drží stopu, je dostatečně pohodlný a dobře reaguje na změnu směru jízdy)+váha vozu(1235kg) přiměřená výkonu(110kW/150pS),který je díky turbu a 5 ventilům na válec (dohromady 20V)opravdu dobry už od spoda otáček jako bývá u dieselových motoru .Dále snad jen zmínit báječné vestavěné audio a kokpit vozu,který je podle mě chloubou zn.Audi..mě se aspon dost líbí.ve zkratce bych řekl asi toto: pokud hledáte vůz s dobrou kvalitou zpracování,dobrými jízdními vlastnostmi,svižným motorem,který se svými hodnotami vyrovná autům s vyšším obsahem(díky turbu a váze auta),je to auto které vás,,DRAVĚJŠÍ" muže uspokojit..a nemluvě o tom ze přidaný chip, díky turbu, dokáže zvýšit krouták a má o dalších 30kW navíc(záleží na typu chipu)a to už s ním opravdu zacvičí ..nesmím také opomenout to,ze tento vůz spadá v povinném ručení do kategorie 1850cm3..což si myslím ze je také pro některé příjemná zpráva..PS:Málo kdy pojedete v pravém pruhu silnice :0)

Slabé stránky

Slabými stránkami které mám s doslechu je prý u tohoto vozu :citlivá náprava,která se skládá z několika kostí..tudíž je dost náchylná na opravy a servis. V mém případe díky tomu,ze jsem bláznivej Tuner a jezdím na 18" kolech..a ty se samozřejmě taky podepíšou na zkrácení životnosti kloubu ,silenbloků , čepu a ložisek.projeví se to nepříjemnými zvuky od podvozku auta ale to známe po nějaké době asi všichni(koupil jsem hned novou při pořízení vozu tak ted uvidím jak dlouho vydrží)..můžu ale uspokojit ty, co by měli zájem si zakoupit takový vůz a protože už nepatří mezi nejnovější, tak se tato náprava dá pořídit už za přiměřenou částku jako i jiné díly..jinak už asi výhrady k tomuto vozu nemám ..snad jen turbo,které myslím se snad nemůže brát ani jako slábá stránka auta,je to holt jako spotřební zboží..ale na to si zatím nestěžuji,já osobně jsem ho ještě neměnil..

http://www.autoweb.cz/starsi-auta-recenze/audi-a4-1994-2001/15487

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

dobré(+dobrá dostupnost náhradních dílů)zkušenost: preventivní výměna turba K03+spojky a nápravy zmíněná ve SLABÝCH STRÁNKÁCH.. Výměna v servisu žádný problém..

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

AUTOBAZAR...už je to nějaká doba.. nebudu to moc komentovat snad jen to,ze to byl rychlý prodej a rychlá koupě..ale jelikož ta cena byla docela slušná tak jsem do něj vrazil tu slevu co byla na autě a dal si ho po technické stránce postupně do kupy..myslím si,že tato audina i po několika letech neztrácí na vzhledu...kvalita a spolehlivost je s ohledem na stáří vozu taky dost dobrá.. od toho se asi odvíjí i né moc razantně klesající cena v autobazarech..

TUNING

EXTERIER:body kit RIEGER,LEŠTĚNÁ KOLA:18" Bridgestone Potenza 225/40/18,přední+zadní brzdy Brembo,zrcátka M5,Čirá optika,zadní světla(LED)Podvozek:Supersport - snížení o 40mm
ITERIER:nekteré díly s facelift verze-npř.osvětlené výdechy ventilace,jiný strop +loketka to vše z verze 99-2000 r.v AUDIO:aktivní Subwoofer zn.Boschmann, DVDradioMp3 MOTOR:K&N vzduchový filtr,svíčky zn.NGK,nové turbo K03,zakoupené svody s větší průchodností s příměsí niklu které snesou větší výkon+další plány zástavba oil chladiče,intercooleru atd.

 

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Audi A4 1.8T 20V DOHC Rieger Tuning

Další vozy Audi A4



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

je asi taková :mám ho cca přes dva roky a zatím skoro bez závad..snad jen az na ty nepříjemné zvuky od nápravy které jsem vyresil vymenou za novou..

praktičnost
9

tohoto vozu je v interieru kde si myslím je vse na dostupnych místech

prostornost
10

uspokojí vsechny i rodiny s detmi..snad jen pro lidi vetšího vzrustu neuspokojí místo na zadních sedadlech..

jízdní vlastnosti
9

velmi dobré..drží stopu a dobre reaguje na zmenu smeru jízdy+pruznost této motorické jednotky...

jízdní komfort
10

Audi...:0)

provozní náklady
9

na tento motor spotreba slušná..kolem 8l..u mě větší jelikož mám asi těžkou botu..:0) pojistka do 1850cm3

náhradní díly
10

uspokojivé i díky stáří vozu..

výkon motoru
10

základ: 110kW/150pS..dobré chip:140kW/190pS..velmi dobé

spotřeba
9

na vykon vozu uspokojivá..

hlučnost motoru
9

nevím jestli se tomu dá říct hluk ale ve vyšších otáčkách je slyšet motor s turbínou a mě se to líbí..:0)

kvalita sedadel
10

dobrá,pohodlná..aspon tedy v látce co mám

brzdy
10

pro nekoho agresivní..ale jsem zvyklí a radsi brzdit takhle nez vubec..mozna i o neco lepsí po vymene predních za zn.Brembo..zdá se ze nevadnou tak rychle jako serie

zavazadlový prostor
9

440L..me stačí a to tam mám i Sub...snad jen neuspokojí ty co jsou zvyklí prevázet skoro vše..nemá páte dveře jako je to u octavie..tudíz vetsí zbozí jako pracku tímto otvorem nedostanete..:0)






Blesk.cz

Vražda v Braníku. Na zemi zůstal ležet ubodaný muž

Vražda v Braníku. Na zemi zůstal ležet ubodaný muž

Pražští kriminalisté vyjeli v sobotu kolem sedmé hodiny k brutální vraždě. Nedaleko Barrandovského mostu se…

Minulost finalistky StarDance Veroniky Kubařové: Nahota a sex s Trojanem!

Minulost finalistky StarDance Veroniky Kubařové:…

Křehká, něžná, cudná princeznička. Tak působí ve StarDance Veronika Khek Kubařová (32). Rozbalit to ovšem umí…

 

iSport.cz

Svědík: Moje spokojenost a realita jsou něco jiného. Štvalo ho uspokojení

Svědík: Moje spokojenost a realita jsou něco jiného.…

Ještě v minulé sezoně hrálo pod vedením Martina Svědíka Slovácko „pouze“ ve skupině o záchranu, dnes je tým…

Číňané hlásí změny. Klid, šéfem Slavie jsem pořád já, vzkazuje Tvrdík

Číňané hlásí změny. Klid, šéfem Slavie jsem pořád…

K personální obměně došlo ve vedení čínské společnosti CITIC Europe Holdings, která je menšinovým spolumajitelem…

 

Reflex.cz

Pýtheás z Massalie: První velký objevitel byl dlouho považován za lháře. Jeho jméno očistil až Nansen

Pýtheás z Massalie: První velký objevitel byl dlouho…

To, co Pýtheás viděl, mohla být velice dobře ledová tříšť, jež se tvoří na okraji pole volných ker, které vlny…

Slováci, učte se maďarsky! Mladá historička z Bratislavy doma pobuřuje, Maďaři ji milují

Slováci, učte se maďarsky! Mladá historička z…

Narodila se a vyrostla jako Slovenka, teď piluje maďarštinu, dává v Budapešti rozhovory tamním novinám a doma…