Diskuse

Renault Clio (2001)

21.7.2020

Taky jste jako malí kluci snili o tom, že budete mít jednou červené auto, co má jen dvě dveře, atmosférický motor a manuální převodovku ? Já ano a až po…

 

Renault Clio (Ozzman)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 10 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 04.02.21  16:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gerapá

    dik za hodnotenie, asi to tu uzavrieme, ci ? :-)
  • « 10 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 02.02.21  13:47

    « Re: Re: Gerapá

    Teraz som bol u Kouta v Renaulte, zlozit zalohu za podvozok (konecne idu von tie Eibach Pro-Kit znizene pruziny) a bavil som sa so servis poradcom v style, ze ceny 3kovych RS s lavym riadenim uz nepadaju, pomaly to ide hore.

    Zalezi co preferujes, na tratiach je 3RS rychlejsie ako 2RS a to napriek lepsiemu pomeru vykon/vaha 2RS... co to znaci ? Ak 3RS dokaze urobit vyznamne lepsie casy ako 2RS aj napriek tomu, ze ma horsie zrychlenie, to je uz co povedat o kolko lepsi ma podvozok a brzdy ;-) Toho vykonu resp zrychlenia zas az tak moc nepotrebujeme... podstatne je to vyuzit na max aj na okreske, co plnia obe RS na 1cku. Bral by som vsak 3ku aj z hladiska bezpecnosti a antikoru, je to celkovo lepsie auto.
  • « 10 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 15.01.21  19:59

    « Re: Re: Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    No a kolik to točí ve 130 otáček ten dvoulitr? Dali alespoň tam nějaký slušnější delší převod na dálnici?

    Jinak peklo roztálo... Megane konečně vložen >:D
  • 10 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 15.01.21  13:24

    « Jak koupit starší ojetinu s automatem

    Takže, partnerka nechtěla moc Cliem jezdit, protože jsem ji já vůl ukázal v Mondeu, jak jednoduché je se rozjet s automatem >:D

    Cliu v létě začaly odcházet spotřební věci, tak jsme přemýšleli, jestli opravit, nebo tedy zkusit sehnat automat. Nejdříve byl limit do 50 tisíc.

    Řekl jsem si, že auto nesmí být velké, musí mít spolehlivý motor a spolehlivý automat.
    Z toho vypadávají veškeré dvouspojky, roboti, turbodiesly, turbobenzíny a podobně a začal jsem pátrat. Ideál by byl Clio 3 s AT. Ale rozšířil jsem ihned pátrání i do C segmentu, přičemž střední třídu jsem druhou nechtěl.

    Do 50 tisíc jsou to 20+ stará auta, jako Oktávie a Fabie 1g, Golf 4g - auta s 4stupnovým měničem, který bych vzal na milost, jenže za auta v průměrném stavu i v tomto stáří chtějí prodejci skoro 2x tolik a zbytek má objetou zeměkouli, tuny rzi a to i přes motory jako 1.9TDI nechci akceptovat za ty peníze.. za 20-30 tisíc ok.

    U Renaultu se objevilo pár Scéniků 1. a 2. generace, většinou s Dci motory, což fakt jako ojetinu nechceš, nebo stejná Clia, co jsem měl a za ceny 40-50 tisíc... to taky asi ne.

    Tak jsme zvýšili rozpočet na 100 tisíc (postupně až na 150 kdyby bylo auto fakt hezké) a zase jsem začal běhat po minovém poli.

    Koncern - VW,Škoda,Seat - DSG pryč, 2.0TDI pryč, EA111TSI pryč - nezbude nic, akorát jedna A4ka s 2.0i a hydroměničem, jedna jediná v ČR, jiné byly multitronic - pryč.

    Peugeot - Ojetiny s motory VTI - probém - pryč

    Opel - Astra H - Easytronic (robot) pryč, motorizace 1.8i a 1.9diesel má měnič, cca 4 kusy na prodej, šílené nájezdy. Corsa větišnou 3dv a easytronic. Našel jsem pak jednu Astru J s měničem, ale už stála asi 160.

    BMW (jo i na to sem koukal) - E46 - rez všude kam se podíváš

    MB - Bklasse - to se mi líbilo, bohužel v první generaci špatné automaty

    Ford - Powershift ojetý nechci, navíc ten starý byl problematický a většina s motorem 1.6TDCi - pryč, Fokus 2 s CVT - to taky není ideální automat, navíc asi 2ks v ČR s vysokým nájezdem. Fiesta by možná šla, ale byla to ještě ta stará hranatá a chtěli za ně dost.

    Suzuki - když jsme ještě uvažovali v cenách do 50ti, byl jeden Swišť, na který mne upozornil Emel, kdyz jsem zvyšil rozpočet, už tam nebyl.

    Toyota - Yaris i Auris s CVT, což je škoda, protože by to byly slušné ojetiny, radši jsem taky neriskoval, navíc výběr aut je malý.

    A nakonec Renault - pozink karoserie, měničový automat, takže volba padla na Mégana 2... problém je ten užraný motor, ale jinak je to fajn auto :-)

    A eskapáda s Meganem 3 z Auto Esa - nejdrive jsem se nechal nalákat, všude psali, že EDC je naprosto spolehlive, rozbilo se ještě ten den večer >:D Pak jsem zjistil doma, že byl bourany trochu hodně více, než jen plech na blatníku, tak se vrátil.. přitom byl fakt peknej a jezdil za 5,5 ! >:D Snad ti to trochu pomůže
  • « 10 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 15.01.21  11:21

    « Re: Re: Re: Konečně jsi měl pořádné auto...

    Říkal jsem si, že bych mohl k něčemu využít karanténu 8-s >:D
  • « 10 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 21.07.20  22:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: recenze

    Ešte raz díky.Neviem ako to dopadne.Mám z toho celkom ťažkú hlavu.No do konca roka musim kúpiť auto.Tak uvidím. :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 04.02.21  18:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gerapá

    :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 04.02.21  14:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gerapá

    Jdu na to ! Myslím recenzi, Mégana ne, ten zustane v prisne originálním stavu, to je jeho krása :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 04.02.21  12:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gerapá

    [odkaz]

    este aby nedoslo na tuning megana >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 04.02.21  10:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gerapá

    To je otázka >:D Na furt si asi nechám Mondeo, protože je poslední svého druhu >:-[] Zatím je to hudba budoucnosti a mít třetí auto už mi příjde takové...:D Taky jsem uvažoval, že až Mondeo bude starší, tak se prodá Mégane (ale toho by mi asi taky byli líto, takto zachovalý kousek v ČR podle mě už není v takové kombinaci a motorizaci) a já bych si koupil něco menšího a zábavěnjšího s manuálem, jenže to je hudba budoucnosti.

    Vyhrát tak sportku ! >:D Mohl bych si nechat všechno a ještě nakoupit další ojetiny >:-[] >:-[]

    Kam si přidal test? Dej link :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 03.02.21  12:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Gerapá

    Suhlas, je len otazka na kolko rokov ho chces, 3kove RSo by si si uz mohol nechat na furt, zatial co Swift Sport by si mozno casom chcel vymenit... Fiesta je niekde medzi a s dobrym vyfukom a sanim by si z nej dostal cca 125kw... to by stacilo v tom aute na dlhsiu dobu.

    PS: pridal som tiez testík...
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 03.02.21  11:42

    « Re: Re: Re: Re: Gerapá

    My dva máme ale trochu odlišné pohledy na HH :). Ty si užiješ ten podvozek a rychlost, pro mne by to byly nižší rychlosti a zábava vytoečného motoru, takže i když pomalejší FieST mi příjde zajímavá, pořád to není pomalé auto. Pak jsou tu ještě třeba Swiště sport, což by možná jako začátečnické auto stačilo :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 03.02.21  11:03

    « Re: Re: Re: Gerapá

    ST150 a 3RS je uplne ina liga, myslim ze aj 2RS... Na druhej strane, s ST150 by si mal Forda a Fiesta je od r.2002 je teda novsia, ma lepsi NCAP ako Clio2, je pravdepodobny aj lepsi stav.
    Z tychto 3 by to mohola byt tvoja zlata stredna :-) ... teda ked pride vhodny cas
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 03.02.21  06:58

    « Re: Re: Re: Gerapá

    Já vím, že to co říkáš je fakt a asi s ohledem na nabídku ojetin to bude i lepší volba, ale mně se ta dvojka líbí více, hlavně je menší a nenapadnejsi :). No ještě budu muset chvíli počkat, pro mne je ještě zajímavá Fiesta st 150, ta je levnější a je trochu větší výběr, uvidíme, každopádně kdyby něco, budu se tě určitě dotazovat >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 28.01.21  22:39

    « Re: Gerapá

    Tak dnes vím, že víš, co děláš, ale je fakt, že v Cliu byl potenciál, který nemá dost nových Bček - prostor, velmi komfortní podvozek a sedačky ! Vždyť o těch se před pár týdny rozplývala diskuzní smetánka s Fostekem v čele.... proč je nedostal Megane ? Tedy ten první asi jo, ale pak už ne....

    Hračku bych hrozně chtěl, sice asi budu rád, když seženu "trojku", ale snem zůstane PH1 či PH2 :-) Jak už jsem ti psal, začal jsem motorem >:D Tenhle krok do neznáma už jsem udělal >:D Tak snad do budoucna >:D
  • 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 26.01.21  20:45

    « Gerapá

    Fajne citanie : ) Na nase zvezenie v trojici nezabudnem : D Ked si mi so strachom v ociach dohovaral, ze to auto je uz stare, ma tenke gumy a nebrzdi to :DD

    Som rad, ze som ta trochu nakazil nejakou malou hrackou s par konmi... kup to, pretoze za 5r uz bude problem jednak cena PHM a aj spalovak ako taky... za 10r to uz bude cele pass.
  • « 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 18.01.21  21:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otáčky Megane

    Tá GDI z 2012 v i40 bola ospalá ,no klasika v Elantre (2016,euro 6) išla prekvapujúco živo.
    Teraz točím pri 130km/hod. 2.500 otáčok a je pokoj.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 18.01.21  19:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Otáčky Megane

    To porovnáváš auta z roku 2008 a 2016, v mezičase se událo mnoho změn díky euronormám v ladění převodovek. V roce 2008 a dříve se obecně převodování dělalo tak, aby na nejvyšší rychlostní stupeň ve 130 motor měl otáčky ve kterých má nejvyšší točivý moment a to tak povětšinou odpovídalo. Proto i TDI měly nižší, třeba. S příchodem přísnějších norem se prodlužovaly převody. Proto moje Laguna z roku 2001 točila ve 130 km/h skoro 4000 ot., pozdějších verzích po roce cca 2012 už byly se stejným motorem převody delší. Problém ale je, že subjektivně pak kombinací delších převodů a emisnímu přiškrcení jedou atmosférické motory podstatně hůře než dříve, i když papírově mají vyšší výkony. Třeba ten 1,6 GDI 99 kW v roce 2014 vůbec nejel lépe než 1,6 16V 74 kw ve větší Laguně z roku 2001... ale zase na dálnici v těch novějších autech je akusticky příjemněji.
    Tak to prostě je, něco za něco ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 18.01.21  18:37

    « Re: Re: Re: Re: Otáčky Megane

    Kurňa to tie Renaulty to točia akosi vysoko.S Elantrou (1,6) mám pri 130km/hod na otáčkomery cca.3.200.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 18.01.21  17:52

    « Re: Re: Re: Re: Otáčky Megane

    >:-[] >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…