Volvo S80 (2008)
24.9.2011Dělají to zde jiní udělám to i já - recenze vozu který jsem měl půjčený na 14 dní. Volvo S80 D5 2,4 diesel, automat. Nafta. První co mi blejsklo…
Volvo S 80 (Barrichello)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Příště si prosím vyžebrej 24.09.2011 06:37 webpaja
- nojo 24.09.2011 08:09 Mirasr
- super 24.09.2011 10:49 mnich
-
Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně... 24.09.2011 13:33
white label
- Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně... 25.09.2011 12:06 Parda71 (BMWfans)
-
Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně... 26.09.2011 09:11
Barrichello
-
Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně... 26.09.2011 10:15
white label
-
Re: Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně… 26.09.2011 10:27
Barrichello
-
Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně.… 26.09.2011 10:44
white label
- Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčov… 26.09.2011 16:13 Jetty
-
Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně.… 26.09.2011 10:44
white label
-
Re: Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně… 26.09.2011 10:27
Barrichello
-
Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně... 26.09.2011 10:15
white label
- HEMI vs. turbodiesel 24.09.2011 14:01 Bully_
- To je vtip? 24.09.2011 18:25 JanPribik
-
Díky, ale AMERIKU NE ! 26.09.2011 19:31
The Stig Driver
-
Re: Díky, ale AMERIKU NE ! 27.09.2011 10:00
Barrichello
-
Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE ! 27.09.2011 17:54
Bud
- Re: Díky, ale AMERIKU NE ! 27.09.2011 20:07 white label
-
Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE ! 27.09.2011 17:54
Bud
-
Re: Díky, ale AMERIKU NE ! 27.09.2011 10:00
Barrichello
-
webpaja 24.09.2011 06:37
Příště si prosím vyžebrej
radši naftový šestiválec. ;-) D5 nav´íc 3 roky staré...hmmm, ty jsi ale šakal >:-[] :no: :yes: -
Mirasr 24.09.2011 08:09
nojo
Nafty jsou divný stroje který se opravdu hodí jen na okresky a dálnice, sám jezdim s pomlouvanou thalií 1,2 55KW, ale když jsem měl půjčenou 308 peugeot diesel 110koní 1.6, po městě je to opravdu utrpení než se dostane do otáček a spotřeba 7 litrů děs. S thálií seuper plynulí rozjezdy, spotřeba nad 7 litrů se v zimě nedostanu. Trasa minulá sobota na autosalon franfurt z plzně a zpět spotřeba 5,75l ale zase s podobnym hlukem jak nafta protože malej benzin když to žene 130 tak už je to dost. Za rok se bude vybírat nové auto, ale nefat to nebude po pár zkušenostech co jsem jezdil novýma autama. Raději TSI nebo zlatý obyč benziny ;-) -
white label 24.09.2011 13:33
Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
No, jako pokus dokázat si tady, že tvůj stařík Sebring V6 byl lepší než tahle olítaná S80 z půjčovny, navíc s jen s pětiválcem, který je na tuto třídu těžce za zenitem, docela úsměvné... >:-[]
Pokud chceš opravdu zjistit co dnes umí dieselová šestiválvová! (a skutečná) prémie ve vyšší střední, tak si na vyzkoušení vyber odpovídající model u D3, nebo Jagu, samozřejmě nějaké nové předváděčky a ne 3 roky jeté auto z půjčovny, proboha kolik ti je, amíku... ;-)-
Barrichello 26.09.2011 09:11
« Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
Hmmm......má to jeden problém - pokus o srovnání 3 roky staré D5 s 10 let starým Chryslerem, resp. pokus o srovnání 3 roky staré nafty v autě vyšší střední proti 10 let starému benzínu střední třídy.
Výsledek? 10 let starej benzín je pořád lepší než ta 3 roky stará nafta, v tom je to gro, to by myslím pochopilo dítě z 1 třídy.
Takže to co mi tady někdo loni (2010) tvrdil o tom že nová (na 2 roky starou to neplatí?) nafta (bez rozdílu zančky, nebyla zminovaná žádné prémie) nafta je srovnatelná s benzínem nějak neplatí, ba to dokonce silně pokulhává.
Tady o kultivovanosti chodu motoru nešlo vůůbec hovořit.
Sebring šepot květin a tohle Transit.
Tvoje rady vyzkoušet zánovní (tedy 2011) prémie aby se vyrovnala 10 let starému benzínu, no co ti na to mam říct. To můžeš srovnávat jen ty a další tobě podobní, ještě mi doporuč at to srovnám s 2011 BMW 7 v naftě a já spadnu smíchy pod stůl, protože nejen že 10 let je v automobilové branži taková doba, že vývoj a technologie sou jinde, ale ta tvoje prémie stojí o půlku až jednou tolik víc...
Než stál tehdá Sebring jako novej...-
white label 26.09.2011 10:15
« Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
Ono by to hlavně chtělo srovnávat šestiválec se šestiválcem, na ten tvůj Sebring stačí i podstatně starší (než tři roky) šestiválcová prémie, řekněme všechny turbodieselové šestiválcové třílitry s common railem (30/35d, 3.0 TDI, 320/350CDI) a ty už se vyrábějí pěkně dlouhou dobu,
i taková 10 let stará, zachovalá 530d strčí celkově tvého Sebringa do kapsy s prstem v nose... ;-)-
Barrichello 26.09.2011 10:27
« Re: Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
Napiš do Volva že měli dělat šestiválce místo pěti.
Hlavně že VW ty pětiválce taky dělalo, že - co taková VW Bora? A další.....
Jakto že slovutný a technologicky vyspělý koncern nepoznal, že pětiválec je špatná cesta?? A navíc ještě slavný prducent tříválců se zvukem vysavače, já si vždycky říkám když to jede okolo jestli sem zapoměl vypnout vysavač, frézku nebo co. A on je to Fabiatik HTP :-) A kdyby aspon VW byl průkopník, ale tkaové Daihatsu mělo tříválec už v době, kdy u VW ještě nezačli ani čmárat výkresy....
:-)
Jo jinak děkuju za radu, abys měl radost, tak Jaguar už mam slíbenej k testování, ovšem místo dehtového záraku s V8 kompresor.....
To bude poněkud lepší zážitek....-
white label 26.09.2011 10:44
« Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
To je právě ono, doba kdy byly turbodieselové R5 na vrcohlu (ve své době a třídě) a používalo je Audi (od kterého je později bralo i Volvo) je síš pro pamětnílky (3 g. A6 zpět) a je to doba podstatně dávnější, než doba kdy vyrobili tvůj "youngtimer" Sebring... >:-[]
Že sis vybral zrovna turbodieselové Volvo je tvůj problém a problém toho, že se do něj k neprémiovému příčnému uložení motoru (vzhledem k vyšší střední "skoroprémii") nevejde žádný turbodiesel V6/R6.-
Jetty 26.09.2011 16:13
« Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
Opravdu objektivní recenze... škoda že nejsi tak objektivní i u svých amerik.
Mám kamaráda, co je blázen do amerik, tak se s ním nehádám. Ono každý má své a preferuje něco jiného, ale ty jsi ve srovnání s ním opravdový tlučhuba >:D :yes:
Rád srovnáváš jablka a hrušky a myslíš si, že ti to každý bude žrát??? K tomu Sebringu - měl jsem možnost se svézt s podobným modelem a musím říct, že přes 200k bych mu netypoval ani omylem. Pohodlí ano, komfort ano, ale proboha 200k??? Já vím, že to dost zabíjí automat, který řadí lenivě a sport je pro něj sprosté slovo (dá se pochopit u takového auta), ale i tak. Na dálnici nás vykleplo i 2.0TDI PD v Octávii... ne tak proboha 3l CR od Audi nebo BMW. To je jiná liga, sorry :yes:
Jinak ale mám ameriky taky svým způsobem rád, hlavně staré Muscle cars, ty auta měly opravdu duši.
Ahoj :yes:-
Barrichello 27.09.2011 10:10
« Re: Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
Oktávka TDI PD má pokud vím rychlení 12 resp 10 sekund.
Sebring to dělá za 9. Takže nevím jak vás mohl ropák vyklepnout, jestli ste pod kapotou neměli R4 2,4 automat :o)))
Navíc srovnávat automat s manuálem, pak kdo srovnává hruštičky >:D Srovnej si to s nějakým VW s 4st. Tiptronicem to zrychlení.
Těch 200 HP tam je, neboj.
3L CRD od BMW, ano, ale ono jde s jakým rokem porovnáváš :-)
Samozřejmě 2011 BMW 3,0 nafta dá nap*del kontrukčně 13 let starému benzínovému V6.
Stejně tak 13 let starý americký benzínový V6 dá nap*del 20 let staré německé naftě.
Ale takový srovnání tu snad dělat nebudeme, že.-
white label 27.09.2011 11:37
« Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
I 10 let staré dieselové BMW 530d E39 (193PS ve 4tis. ot./410Nm v 1750 ot., zrychlení s automatem 8.0 s) dá na pr-del tvému stejně starému benzínovému Sebringu V6 a i automat už měl aspoň 5st. (steptronic).
Tvůj problém je v tom, že už před těmi deseti lety si VW nedovolil dát do střední třídy podobně archaický, pouze 4 st. automat, což také o něčem vypovídá... ;-)
P.S.
on: "Na dálnici nás vykleplo i 2.0TDI PD v Octávii... ne tak proboha 3l CR od Audi nebo BMW. To je jiná liga, sorry"
ty: "Oktávka TDI PD má pokud vím rychlení 12 resp 10 sekund, Sebring to dělá za 9. Takže nevím jak vás mohl ropák vyklepnout..."
K čemu ti je zrovna na dálnici zrychlení z místa (0-100), navíc rozdíl jedné sekundy, to je argumentace jak noha... >:-[] -
Jetty 27.09.2011 17:07
« Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
103kW PD to dělá za cca 9,8s, Sebring za 9 a to je v benzínu a má skoro jednou tolik koní. Aha tak teď už tomu rozumím (to je ta síla americké V6 proti ropáku R4...).
Navíc ta octávka během toho ještě dvakrát řadí, Sebring jednou.... Jinak jsem psal o dálnici, kde se karta obrací...
P.S. neboj, vím moc dobře v čem jsem jel, 2.4 to není ani omylem 8-s-
Barrichello 29.09.2011 09:11
« Re: Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
TDI PD je manuál hruštičko....
Ta hodnota jeho zrychlení platí, pokud s tím manuálem umíš řadit.
Praxe na světlech je taková, že než tam průměrný řidič dá dvojku, sem 15 metrů před ním.....-
-
white label 29.09.2011 20:30
« Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
To víš, na "automaty", které mají lepší zrychlení, než "Fitipaldi" s manuálem nesmíš chodit do Ameriky, ale úplně jinam... >:-[]-
Barrichello 30.09.2011 10:01
« Re: Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...
Amerika taky umí udělat/dát do auta dvojspojku, neboj.
V Dodge Journey pro evropu už byla ještě když se to prodávalo jako Dodge. U naftáku.
Stavěla se továrna na dvojspojky, ale Fiat to zařízl.
Ale dvojspojku měly nebo používaj i další americké značky z jiných koncernů.
No a ono všude se dvojspojka nehodí, stejně jako všeude se nehodí tkaový 8st. HDM - viz test 4válcového naftového Jaguaru.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Bully_ 24.09.2011 14:01
HEMI vs. turbodiesel
Taky mam pocit ze jde bohuzel spis o silne subjektivni recenzi co se snazi dost krecovite tvarit objektivne- a moc ji to nejde. S timhle pristupem by to tak dopadlo i kdybys mel pujceny dobry a kultivovany turbodiesel na rozdil od traktoru.
Vubec me vzdycky udivuje ta averze vuci dieselum, spis nez nadavat na druh paliva bych vsem doporucil vyber vhodneho auta pro svoje potreby. Sam mam ultravysokootackovy benzinovy hot-hatch a 2,2 l. turbodiesel v kombi stredni tridy a pro kazde auto to povazuju za optimum ;-) Na dalnice musi byt jiste paradni i benzinovy sesti nebo osmivalec, jenom bych ho nemohl zivit- s rychlostmi jakymi jezdim po nemeckych dalnicich a i v normalnim provozu a po meste (tam uz pochopitelne rozumne) by me sezral ;-\ Zivotni standart nasi rodiny za krasny zvuk osmivalce (proti neslysnemu bublani ohrateho 2,2i-CTDi) nevymenim.-
Barrichello 26.09.2011 09:19
« Re: HEMI vs. turbodiesel
Kdo chce mít opici, musí mít na banány, tak zní stará pravda.
Když na to nemáš, nekupuj si to (V6 a V8 benzín). Jak prosté.
Mezi námi ono to zas tak moc nežere a pokud si okreskový střelec co v zatáčce kterou jde stěží bezpečně projet 60kou jedeš 90 a na dálnici 200, tak halt musíš počítat že to baští. On i ten hot hatch nebo taková 3,0 V6 CRD v autě stejné třídy a odpovídající hmotnosti nejezdí při tomhle stylu za 8, ale minimálně za 11-12, za což já jezdím klidně s tím V8 pokud to nehoním jak nadmutou kozu, že.
Nafta má stále ten problém že je to pořád traktor, a já traktory sice rád, ale to na nich musí být nálepka John Deere.
Ne mít trakotr v autě střední či vyšší střední s cenovkou blížící se mega. Natož přes mega.
To je trošku smutný, kvůli pár šušnům obětovat ticho, pohodlí a kultivovanost a vyměnit to za zvuk traktorové dodávky, s turbodírou jak Afrika, dražšími servisními náklady a horší spolehlivostí vůči benzínové atmosféře.-
white label 26.09.2011 10:21
« Re: HEMI vs. turbodiesel
Projeď si dnešní! prémii s dieselovými V6 a V8, ten motor je uvnitř naopak tišší, než atmosféra V6/V8, zvlášť při dynamičetější jízdě, nebo při vyšších rychlostech na dálnici, tvoje zkušenost s půjčenou D5 je v tomto ohledu naprosto irelevantní... :-)-
Barrichello 26.09.2011 10:34
« Re: Re: HEMI vs. turbodiesel
D5 nebyl první diesel se kterým - případně v kterém jem jel.
A to sem 4válce taktně vynechal, nebot nebudu srovnávat 4válec a šestiválec, tak hluboko sem neklesl jako místní borci kteří srovnávaj s oblibou amtmosféru a turbo a jmou se tam srovnávat výkon >:D >:D >:D >:D
Nicméně pokud bych měl udělat krátkou poznámku k R4 nafta, tak tam ani nový motory akutstikou a turbodírou na benzín nemaj.-
webpaja 27.09.2011 07:37
« Re: Re: Re: HEMI vs. turbodiesel
Ani jednou se ti nepodařilo odpovědět proč jsi nesrovnal šestiválec se šestiválcem. Takových demagogů tu nejdu za korunu pytel ;-)
Garantuji ti, že dnešní naftové šestiválce dokonce dokáží vyrábět i libozvučné tóny a komfort jízdy, pakliže se bavíme o dálkovém přesouvadle je díky točivému momentu o tolik nenásilnější než atmosférický benzín, že jsou minimálně z hlediska běžného uživatele minusy smazány. Neberu samozřejmě fandy, kteří si rádi dopřejí ryčný zvuk vytáčeného benzínu.
U 3,0d 350CDI 3,0TDI nebo jaguářího V6d nikoho špatné překvapení nečeká a běžný spolujezdec si nafty nemá šanci všimnout.-
Barrichello 27.09.2011 10:02
« Re: Re: Re: Re: HEMI vs. turbodiesel
Protože Volvo S80 se s V6 naftákem nedělalo, pokud ti to neuniklo...
Když tu někdo může srovnávat benzíny atmosféru a turbo, co bych nesrovnával pětiválec s V6.
navíc pokud ti neuniklo je ta 7 LET -SLOVY SEDM LET ROZDÍL - v automobilové branži mega rozdíl.
A pořád ta nafta na ten benzín neměla, ano měla handicap 1 válce a 0,4 litru menší objem. HMMM.
-
-
-
-
-
-
JanPribik 24.09.2011 18:25
To je vtip?
Ahoj Rubensi,
už dlouho váhám, když čtu tvoje příspěvky v diskuzích různě po auto.cz, že na tebe zareaguju. Vždy ale zatím lenost zvítězila nad nutkavou touhou vyblít něco inteligentního... těď už m to však nedalo...
sám si totiž odporuješ a v této "recenzi" kde na piedestal stavíš starý střep Sebring 2,7V6 - opravdu střep s velkým S, jsi se dopustil ostudné kritiky amerického vozu.
cituji: "Řízení příjemně překvapilo, není gumové jako u amerik je je velmi dobrá zpětná vazba, auto na silnici sedí i pří ostré jízdě a tak Volvu ještě přidávám."
tím chceš říci, že Volvo S80 - tedy synonymum pro řidičskou nezáživnost, mrtvé řízení, houpavý podvozek s velmi omezenou schopností přenášet boční přetížení - je lepší než americká auta se kterými máš zkušenost?
Kamaráde, to nedělej vždyť amerika to je value for money! Víc auta, víc objemu, víc všeho za míň peněz. Minule si někde srovnál myslím Roco a Mustang a podobných kousků od tebe vídávám vícero. Ano, u Ameriky ušetříš. Ale neuvědomuješ si jednu věc. Ten kdo půjde pro Rocco o Mustangu vůbec nebude uvažovat, stejně jako ten kdo chce Mustang neřekne "aaaa, nepůjdu ještě zkusit ten folkswágen?" . Podobně si někde mluvil i o M5, ani nevím s čím si to srovnával. Ale kupec M5, RS6, E63AMG je specifický zákazník a dokonce i jen migrace mezi těmito značkami je mizivá. Ano, ten kdo půjde pro jetou M5 na hranici jeho možnosti možná zauvažuje o americe, ale člověk který to auto většinou kupuje o ničem jiném uvažovat ani nebude. Proč taky, že?
A jedna perlička na závěr. Nedávno jsem měl na dva dny v ruce nové Camaro, to nejsilnější. Ano, za něco málo přes mega, fér nabídka. Sice bych asi zvolil 370Z za ty peníze, ale s Chevym udělá člověk asi víc parády, imagemaker to je výborný. Jezdí docela pěkně, na můj vkus trošku šlapací, ale já jsem v tomhle magor, takže nehodnotím. Ale kvalita!!!! Kvalita toho auta je vážně otřesná, od měkoučkých a tenkých plechů přes zapáchající a nevábné plasty po opravdu ale opravdu otřesnou asi umělou kůži. Jediné co je úžasné je to, jak to auto je spasované a má minimum spár na karoserii, to se jim povedlo.
Proč to ale píšu... měl by sis, Rubensi, uvědomit, že obhajuješ neobhajitelné. Je to jako by jsi šel na IT fórum pro uživatele windows obhajovat Linux, ano udělá stejnou službu a navíc je zdarma, ale prostě celkově pro drtivou většinu lidí je Win lepší a drtivá většina ani o jiném systému nebude uvažovat. Chápeš tuhle metaforu?
-
Barrichello 26.09.2011 10:16
« Re: To je vtip?
Nemam problém s kritikou vlastních řad.
Každý ví že řízení v amerikách je přeposilované. Do města fajn, na okresky horší, neb není zpětná vazba od kol jak by měla být. Na druhou stranu, kdo není závodník,vadit mu to nebude.
Starý střep - tak pár slov o starém střepu.
Koupil sem to 5 a 3/4 roku staré, najeto 100 tis, ještě původní gumy, fabrické Michelinky s datem výroby 2000.
Vnitřek jako nový, auto stálo rok po lesingovce která ho zabavila druhému majiteli za 3 měsíce, předtím to měla jedna madam z moravy. Než bazar přišel na to, že přepálenou cenu musí dát dolů o 60 táců, trochu mu to trvalo, takže to stálo a nejezdilo.
Bylo navíc prasklý vokno přední, což odradilo potencionální kupce, mě nikoliv neb výměna mě nestála ani kačku.
Za dobrý money auto který jezdilo POUZE 4 roky a kousek....Se serviskou a komplet historií od Hošek Motor.
Když sem to prodával za 3 roky, mělo to najeto víc jak to volvo a kvalita sedaček někde jinde, takže povídačky o kůži sou úsměvný.
Jistě volvo je kára z půjčovny, ale furt na tom ty lidi sedí jen zadkem jako seděli v Sebringu a navíc stál rok na mrazu a sluníčku v bazaru. A kůže jako nová.
Navíc sem dělal měření a za 3 roky půrm spotřeba 9,1 L na sto. 203 HP a V6.
A podívej se na litrový výkon - 203 HP z 2,7ky? To nebylo standartem, stačí se podívat na tehdejší japonské 3,0 V6 nebo domácí hvězdu Superb I 2,8 V6 s překopanou letivou vykopávkou VW původem ještě ve VR6. A byly i další.
Na střep výborné hodnoty že.
A výbava? ABS, ASR,EBD, 6x bag, manuální klima, víceprvková zadní náprava, tepomat, 16 ALU, mlhovky, ostřikovače světel, kožený sicny vpředu s vyhřejváním, řidičovo el. stavitelný, rádo s RDS, CD + měnič na CD, převodovka s přímým řazením (obdoba tipronicu), palubní PC s digikompasem, el. okna, el. zrcátka s vyhříváním atd.
Na 2001 slušný.
Vše fungovalo z el. výbavy a nikde mě to nikdy nenechalo.
A takový výfuk zadní část, ten byl po 9 letech jako novej, svíčky ještě původní neb se mění ve 160 tis, rozvod řetězem takže rozvody mě nestály 0,- kč. atd.
Mustang jde s Roccem srovnat vcelku dobře - oboje stojí skoro stejně. Rozdíl je ten, že Mustang má o 2 válce navíc, mnohem větší výkon, nemá poháněnou blbou nápravu, takže si jde s ním opravdu užít zábavu a radost z jízdy.
Zatímco šidítko je předohrab, takže bez ručky ani rána, sporták s předním náhonem fakt vyluzuje úsměv na tváři, o smykách a driftem můžeš leda snít pod plakátem 911ky, která ti visí na zdi.
Kvalita kůže je úsměvná. Navíc dneska ameriky používaj i kůži Nappa a další kvalitní materiály, halt doba se mění. Ovšem nesmíš si koupit socka verzi s ještě látkovýma sedačkama pro mexičany a studenty.
Takže úž nám zbývaj tenký plechy, teda jestli to byly vůbec klasický plechy. Mě takhle jeden borec koukal na 300C a počal se divit že ta kapota nerezne a blatníky sou nějaký divný. Esli vono to není tím, že nejsou z klasickýho plechu :-) Když to bude mít tlustý plech, začneš řvát jak sou ty ameriké sportáky těžké.
Ted sou zas plechy slabé, pokud toužíš po Plechu jako na tanku Tygr, doporučil bych ti Volhu. Tam si přijdeš na své >:D
-
-
The Stig Driver 26.09.2011 19:31
Díky, ale AMERIKU NE !
Proč si myslíš, že u nás nejezdí víc Amerik? Ty je tady chválíš, jak kdyby nebyly žádné jiné auta...
Ameriky jsou proti evropským autům pěkně odfláklé a absolutně jim nestačí. Koupíš si Passata za 200 tis a za dva roky ho prodáš třeba za 170. Koupíš Ameriku, kterou nikdo nechce za 200 a za dva roky ju budeš rok prodávat a budeš rád za 80 tisíc, takže tak.....-
Barrichello 27.09.2011 10:00
« Re: Díky, ale AMERIKU NE !
To nemá ale nic společnýho s kvalitou auta, ale s demagogií, pověrami, lží a polopravdami které kolem amerik kolují, nezakládají se na pravdě.
80% lidí co to kritizujou v tom nikdy nejelo.
nebo jeli v dolítané plečce za 35 kde půlka věcí nefunguje nebo údržbu už neprováděl nikdo pět let, a ten údaj na techu je nutné vynásobit trojkou :o))-
-
white label 27.09.2011 20:07
« Re: Díky, ale AMERIKU NE !
To si troufáš, máš vůbec uzavřenou slušnou úrazovou/životní pojistku? >:D
Já bych z toho měl docela strach, když se ti někdo v deset let staré americe snaží dokázat, že to jede líp, než současná dieselová evropa, může to být někdy docela o držku... >:-[]-
-
white label 27.09.2011 22:05
« Re: Díky, ale AMERIKU NE !
Barik by ti asi ten svůj yungtimer jen tak nepůjčil a pak hlavně neznáš ty fígle jak se musí na takovou desetiletou ameriku... >:-[]-
Barrichello 29.09.2011 09:18
« Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !
Jo hoši, kdybyste ty recenze někdy opravdu četli, jaksi byste zjistili že toho víc nemam, ten 10ti letej youngtimer jedzí už 1,5 roku někde na ostravsku, takže to musíte jinám.
Ale nezoufejte, v bazaru vás nechaj určitě svýzt [odkaz]
[odkaz]
Jinak jezdil sem s tím samým youngtimerem, ovšem faceliftovanou verzí z roku 2005. Sem měl jednu půjčenou a druhá byla bazarová když sme s kámošem vybírali auto. Protože on chtěl taky Sebring.
-
-
Barrichello 29.09.2011 09:20
« Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !
2005 je 10 let? No možná by ti neuškodilo zopáknout si základku :-)
Popř. někdy si ty mé renceze zkusit přečíst, protože pak bys zjistil, že V6 už dávno stojí v jiné garáži >:D-
white label 29.09.2011 13:39
« Re: Díky, ale AMERIKU NE !
Sám tady v diskusi několikrát argumentuješ desetiletým stařím vozu (zřejmě jak se ti to zrovna hodí) a tvoje recenze na ameriky tu snad nejsou jako povinná četba, tak se zbytečně nečil, třešničko... ;-) >:-[]-
-
Barrichello 30.09.2011 09:34
« Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !
Ale jo, pár lidí je četlo a dost lidem se i líbily, dostal sem docela dost ohlasů nejen od lidí odsud.
Nikdo tě to ovšem číst nenutí, ale pokud si tady chci dělat prču z něčí garáže, resp. z toho co v ní údajně má, tak neškodí si to přečíst.
Ale pro WL asi moc námahy nebo spíš stylem káže pít vodu a sám pije víno :-)
-
-
Barrichello 30.09.2011 09:32
« Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !
Jistě. Argumentuju. Když píšu o Sebringu. Ale nikde netvrdím že mi to ještě stojí doma v garáži - narozdíl od tvých doměnek
"Barik by ti asi ten svůj yungtimer jen tak nepůjčil a pak hlavně neznáš ty fígle jak se musí na takovou desetiletou ameriku."
Někdy neškodí si něco předem zjistit, než si začnu dělat. prču.Samo nikdo tě mé recenze číst nenutí, ale pokud si tu z nich chceš dělat prču, měl by sis je nejdřív přečíst.
Abys měl tu zkušenost, jinak budeš jako ten co se posmíval Lidlu a nikdy tam nebyl. A pokud vím to ti hrozně vadilo že někdo kritizuje něco o čem nic neví, nevyzkoušel si to. No a tady ses dostal pomalu do stjený pozice co kritizuješ.
Znáš starý známý heslo: "Myslet znamená HO**O VĚDĚT"
-
white label 30.09.2011 11:00
« Re: Díky, ale AMERIKU NE !
Nikde nekritizuju tvou recenzi na "ameriku" (vyjadřuju se pouze k této, kterou jsem četl) ani tvůj vozový park. A prču si snad můžu dělat z kdečeho, nemohl jsem tušit, že se tě zrovna tohle tak dotkne.
Mimochodem argumentovat současným stářím vozu, které už dávno nemáš, tak to je opravdu argument jak hrábě... >:-[]-
Barrichello 30.09.2011 12:08
« Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !
Netvrdím že kritizuješ, ale posměškem že bych někomu youngitmer nepůjčil defakto říkáš že mi stojí doma(těžko budu půjčovat káru kterou nemam že).
Což nestojí.
Tak dneska je to přes 10 let starý auto (bylo koupený květen 2001 u Hošek Motor Brno); že už ho 1,5 roku nemam je věc druhá, nicméně sem ho měl 3 roky a vím jak to jezdí jezdí a co jak.
Ber ten příměr týhle recenze Volva k Sebringu jakko porovnání benzínu z roku 2001 a naftáku z 2008.
Použil sem Sebring protože sem s ním měl zkušenost, zrovna tak sem mohl dosadit jiný V6 benzín.
Ale to byste z toho neměli vánoce, to sem vám nemohl udělat a pak bych byl zas napadnut, že srovnávám s něčím s čím sem nejezdil dlouhodobě.
-
-
-
-
-
-
-
-