reklama


Diskuse

Volvo S80 (2008)

24.9.2011

Dělají to zde jiní udělám to i já - recenze vozu který jsem měl půjčený na 14 dní. Volvo S80 D5 2,4 diesel, automat. Nafta. První co mi blejsklo…

 

Volvo S 80 (Barrichello)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 24.09.2011  06:37

    Příště si prosím vyžebrej

    radši naftový šestiválec. ;-) D5 nav´íc 3 roky staré...hmmm, ty jsi ale šakal >:-[] :no: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 24.09.2011  13:33

      « Re: Příště si prosím vyžebrej

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 26.09.2011  09:04

      « Re: Příště si prosím vyžebrej

      Věci který sou zdarmo se neodmítaj. Mě těch 14 dní krom nafty kterou sem projel stálo přesně 0,- Kč >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 27.09.2011  07:27

        « Re: Re: Příště si prosím vyžebrej

        Tak bych vynechal jakékoliv srovnání.
  • 00 Reagovat !

    foto Mirasr

    Mirasr 24.09.2011  08:09

    nojo

    Nafty jsou divný stroje který se opravdu hodí jen na okresky a dálnice, sám jezdim s pomlouvanou thalií 1,2 55KW, ale když jsem měl půjčenou 308 peugeot diesel 110koní 1.6, po městě je to opravdu utrpení než se dostane do otáček a spotřeba 7 litrů děs. S thálií seuper plynulí rozjezdy, spotřeba nad 7 litrů se v zimě nedostanu. Trasa minulá sobota na autosalon franfurt z plzně a zpět spotřeba 5,75l ale zase s podobnym hlukem jak nafta protože malej benzin když to žene 130 tak už je to dost. Za rok se bude vybírat nové auto, ale nefat to nebude po pár zkušenostech co jsem jezdil novýma autama. Raději TSI nebo zlatý obyč benziny ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 25.09.2011  07:45

      « Re: nojo

      Jestli má Thalie rozjezdy jako ty češtinu, tak chápu >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 25.09.2011  09:12

        « Re: nojo

        Ono to srovnání dieselové S80 s benzínovým Sebringem je vlastně v mnohém podobné, tomu přirovnání (benzínové) Thalie s dieselovou 308ičkou... ;-) >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto mnich

    mnich 24.09.2011  10:49

    super

    supr kára, hlavní plus bezpečí a jedno jestli je to nafta nebo benzín ;-). Až budu mít jednou rodinu, tak půjdu buď do S80 nebo nové S60, ale to ukáže až čas a hlavně naditost peněženky :)).
  • 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.09.2011  13:33

    Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

    No, jako pokus dokázat si tady, že tvůj stařík Sebring V6 byl lepší než tahle olítaná S80 z půjčovny, navíc s jen s pětiválcem, který je na tuto třídu těžce za zenitem, docela úsměvné... >:-[]
    Pokud chceš opravdu zjistit co dnes umí dieselová šestiválvová! (a skutečná) prémie ve vyšší střední, tak si na vyzkoušení vyber odpovídající model u D3, nebo Jagu, samozřejmě nějaké nové předváděčky a ne 3 roky jeté auto z půjčovny, proboha kolik ti je, amíku... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Parda71-BMWfans-

      Parda71 (BMWfans) 25.09.2011  12:06

      « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

      Přesně tak, Barík si prostě přede všemi dokázal tu svou "pravdu". Subjektivnost a vypovídací hodnota recenze- bod mrazu. Tohle se ti fakt nepovedlo, Baríku.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 26.09.2011  09:11

      « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

      Hmmm......má to jeden problém - pokus o srovnání 3 roky staré D5 s 10 let starým Chryslerem, resp. pokus o srovnání 3 roky staré nafty v autě vyšší střední proti 10 let starému benzínu střední třídy.

      Výsledek? 10 let starej benzín je pořád lepší než ta 3 roky stará nafta, v tom je to gro, to by myslím pochopilo dítě z 1 třídy.
      Takže to co mi tady někdo loni (2010) tvrdil o tom že nová (na 2 roky starou to neplatí?) nafta (bez rozdílu zančky, nebyla zminovaná žádné prémie) nafta je srovnatelná s benzínem nějak neplatí, ba to dokonce silně pokulhává.
      Tady o kultivovanosti chodu motoru nešlo vůůbec hovořit.
      Sebring šepot květin a tohle Transit.

      Tvoje rady vyzkoušet zánovní (tedy 2011) prémie aby se vyrovnala 10 let starému benzínu, no co ti na to mam říct. To můžeš srovnávat jen ty a další tobě podobní, ještě mi doporuč at to srovnám s 2011 BMW 7 v naftě a já spadnu smíchy pod stůl, protože nejen že 10 let je v automobilové branži taková doba, že vývoj a technologie sou jinde, ale ta tvoje prémie stojí o půlku až jednou tolik víc...
      Než stál tehdá Sebring jako novej...
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 26.09.2011  10:15

        « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

        Ono by to hlavně chtělo srovnávat šestiválec se šestiválcem, na ten tvůj Sebring stačí i podstatně starší (než tři roky) šestiválcová prémie, řekněme všechny turbodieselové šestiválcové třílitry s common railem (30/35d, 3.0 TDI, 320/350CDI) a ty už se vyrábějí pěkně dlouhou dobu,
        i taková 10 let stará, zachovalá 530d strčí celkově tvého Sebringa do kapsy s prstem v nose... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 26.09.2011  10:27

          « Re: Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

          Napiš do Volva že měli dělat šestiválce místo pěti.
          Hlavně že VW ty pětiválce taky dělalo, že - co taková VW Bora? A další.....
          Jakto že slovutný a technologicky vyspělý koncern nepoznal, že pětiválec je špatná cesta?? A navíc ještě slavný prducent tříválců se zvukem vysavače, já si vždycky říkám když to jede okolo jestli sem zapoměl vypnout vysavač, frézku nebo co. A on je to Fabiatik HTP :-) A kdyby aspon VW byl průkopník, ale tkaové Daihatsu mělo tříválec už v době, kdy u VW ještě nezačli ani čmárat výkresy....
          :-)

          Jo jinak děkuju za radu, abys měl radost, tak Jaguar už mam slíbenej k testování, ovšem místo dehtového záraku s V8 kompresor.....
          To bude poněkud lepší zážitek....
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 26.09.2011  10:44

            « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

            To je právě ono, doba kdy byly turbodieselové R5 na vrcohlu (ve své době a třídě) a používalo je Audi (od kterého je později bralo i Volvo) je síš pro pamětnílky (3 g. A6 zpět) a je to doba podstatně dávnější, než doba kdy vyrobili tvůj "youngtimer" Sebring... >:-[]
            Že sis vybral zrovna turbodieselové Volvo je tvůj problém a problém toho, že se do něj k neprémiovému příčnému uložení motoru (vzhledem k vyšší střední "skoroprémii") nevejde žádný turbodiesel V6/R6.
            • 00 Reagovat !

              foto Jetty

              Jetty 26.09.2011  16:13

              « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

              Opravdu objektivní recenze... škoda že nejsi tak objektivní i u svých amerik.
              Mám kamaráda, co je blázen do amerik, tak se s ním nehádám. Ono každý má své a preferuje něco jiného, ale ty jsi ve srovnání s ním opravdový tlučhuba >:D :yes:
              Rád srovnáváš jablka a hrušky a myslíš si, že ti to každý bude žrát??? K tomu Sebringu - měl jsem možnost se svézt s podobným modelem a musím říct, že přes 200k bych mu netypoval ani omylem. Pohodlí ano, komfort ano, ale proboha 200k??? Já vím, že to dost zabíjí automat, který řadí lenivě a sport je pro něj sprosté slovo (dá se pochopit u takového auta), ale i tak. Na dálnici nás vykleplo i 2.0TDI PD v Octávii... ne tak proboha 3l CR od Audi nebo BMW. To je jiná liga, sorry :yes:
              Jinak ale mám ameriky taky svým způsobem rád, hlavně staré Muscle cars, ty auta měly opravdu duši.
              Ahoj :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 27.09.2011  10:10

                « Re: Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

                Oktávka TDI PD má pokud vím rychlení 12 resp 10 sekund.
                Sebring to dělá za 9. Takže nevím jak vás mohl ropák vyklepnout, jestli ste pod kapotou neměli R4 2,4 automat :o)))
                Navíc srovnávat automat s manuálem, pak kdo srovnává hruštičky >:D Srovnej si to s nějakým VW s 4st. Tiptronicem to zrychlení.

                Těch 200 HP tam je, neboj.

                3L CRD od BMW, ano, ale ono jde s jakým rokem porovnáváš :-)
                Samozřejmě 2011 BMW 3,0 nafta dá nap*del kontrukčně 13 let starému benzínovému V6.
                Stejně tak 13 let starý americký benzínový V6 dá nap*del 20 let staré německé naftě.
                Ale takový srovnání tu snad dělat nebudeme, že.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 27.09.2011  11:37

                  « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

                  I 10 let staré dieselové BMW 530d E39 (193PS ve 4tis. ot./410Nm v 1750 ot., zrychlení s automatem 8.0 s) dá na pr-del tvému stejně starému benzínovému Sebringu V6 a i automat už měl aspoň 5st. (steptronic).
                  Tvůj problém je v tom, že už před těmi deseti lety si VW nedovolil dát do střední třídy podobně archaický, pouze 4 st. automat, což také o něčem vypovídá... ;-)

                  P.S.
                  on: "Na dálnici nás vykleplo i 2.0TDI PD v Octávii... ne tak proboha 3l CR od Audi nebo BMW. To je jiná liga, sorry"
                  ty: "Oktávka TDI PD má pokud vím rychlení 12 resp 10 sekund, Sebring to dělá za 9. Takže nevím jak vás mohl ropák vyklepnout..."
                  K čemu ti je zrovna na dálnici zrychlení z místa (0-100), navíc rozdíl jedné sekundy, to je argumentace jak noha... >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Jetty

                  Jetty 27.09.2011  17:07

                  « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

                  103kW PD to dělá za cca 9,8s, Sebring za 9 a to je v benzínu a má skoro jednou tolik koní. Aha tak teď už tomu rozumím (to je ta síla americké V6 proti ropáku R4...).
                  Navíc ta octávka během toho ještě dvakrát řadí, Sebring jednou.... Jinak jsem psal o dálnici, kde se karta obrací...
                  P.S. neboj, vím moc dobře v čem jsem jel, 2.4 to není ani omylem 8-s
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 29.09.2011  09:11

                    « Re: Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

                    TDI PD je manuál hruštičko....
                    Ta hodnota jeho zrychlení platí, pokud s tím manuálem umíš řadit.
                    Praxe na světlech je taková, že než tam průměrný řidič dá dvojku, sem 15 metrů před ním.....
                    • 00 Reagovat !

                      foto Jetty

                      Jetty 29.09.2011  20:07

                      « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

                      Tak pokud u toho manuálu bude sedět průměrný řidič amerického automatu, tak i víc >:D
                      Nic, já této diskusi končím.
                      Měj se a ať ti HEMI šlape ;-) :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 29.09.2011  20:30

                        « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

                        To víš, na "automaty", které mají lepší zrychlení, než "Fitipaldi" s manuálem nesmíš chodit do Ameriky, ale úplně jinam... >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 30.09.2011  10:01

                          « Re: Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

                          Amerika taky umí udělat/dát do auta dvojspojku, neboj.
                          V Dodge Journey pro evropu už byla ještě když se to prodávalo jako Dodge. U naftáku.
                          Stavěla se továrna na dvojspojky, ale Fiat to zařízl.

                          Ale dvojspojku měly nebo používaj i další americké značky z jiných koncernů.

                          No a ono všude se dvojspojka nehodí, stejně jako všeude se nehodí tkaový 8st. HDM - viz test 4válcového naftového Jaguaru.
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 30.09.2011  11:03

                            « Re: Nostalgický američan, ve "švédské" autopůjčovně...

                            Umět něco vyrobit a běžně nabizet je podstatný rzdíl, samozřejmě, že nic se nehodí úplně všude...
  • 01 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 24.09.2011  14:01

    HEMI vs. turbodiesel

    Taky mam pocit ze jde bohuzel spis o silne subjektivni recenzi co se snazi dost krecovite tvarit objektivne- a moc ji to nejde. S timhle pristupem by to tak dopadlo i kdybys mel pujceny dobry a kultivovany turbodiesel na rozdil od traktoru.
    Vubec me vzdycky udivuje ta averze vuci dieselum, spis nez nadavat na druh paliva bych vsem doporucil vyber vhodneho auta pro svoje potreby. Sam mam ultravysokootackovy benzinovy hot-hatch a 2,2 l. turbodiesel v kombi stredni tridy a pro kazde auto to povazuju za optimum ;-) Na dalnice musi byt jiste paradni i benzinovy sesti nebo osmivalec, jenom bych ho nemohl zivit- s rychlostmi jakymi jezdim po nemeckych dalnicich a i v normalnim provozu a po meste (tam uz pochopitelne rozumne) by me sezral ;-\ Zivotni standart nasi rodiny za krasny zvuk osmivalce (proti neslysnemu bublani ohrateho 2,2i-CTDi) nevymenim.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 26.09.2011  09:19

      « Re: HEMI vs. turbodiesel

      Kdo chce mít opici, musí mít na banány, tak zní stará pravda.
      Když na to nemáš, nekupuj si to (V6 a V8 benzín). Jak prosté.

      Mezi námi ono to zas tak moc nežere a pokud si okreskový střelec co v zatáčce kterou jde stěží bezpečně projet 60kou jedeš 90 a na dálnici 200, tak halt musíš počítat že to baští. On i ten hot hatch nebo taková 3,0 V6 CRD v autě stejné třídy a odpovídající hmotnosti nejezdí při tomhle stylu za 8, ale minimálně za 11-12, za což já jezdím klidně s tím V8 pokud to nehoním jak nadmutou kozu, že.

      Nafta má stále ten problém že je to pořád traktor, a já traktory sice rád, ale to na nich musí být nálepka John Deere.
      Ne mít trakotr v autě střední či vyšší střední s cenovkou blížící se mega. Natož přes mega.
      To je trošku smutný, kvůli pár šušnům obětovat ticho, pohodlí a kultivovanost a vyměnit to za zvuk traktorové dodávky, s turbodírou jak Afrika, dražšími servisními náklady a horší spolehlivostí vůči benzínové atmosféře.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 26.09.2011  10:21

        « Re: HEMI vs. turbodiesel

        Projeď si dnešní! prémii s dieselovými V6 a V8, ten motor je uvnitř naopak tišší, než atmosféra V6/V8, zvlášť při dynamičetější jízdě, nebo při vyšších rychlostech na dálnici, tvoje zkušenost s půjčenou D5 je v tomto ohledu naprosto irelevantní... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 26.09.2011  10:34

          « Re: Re: HEMI vs. turbodiesel

          D5 nebyl první diesel se kterým - případně v kterém jem jel.
          A to sem 4válce taktně vynechal, nebot nebudu srovnávat 4válec a šestiválec, tak hluboko sem neklesl jako místní borci kteří srovnávaj s oblibou amtmosféru a turbo a jmou se tam srovnávat výkon >:D >:D >:D >:D

          Nicméně pokud bych měl udělat krátkou poznámku k R4 nafta, tak tam ani nový motory akutstikou a turbodírou na benzín nemaj.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 27.09.2011  07:37

            « Re: Re: Re: HEMI vs. turbodiesel

            Ani jednou se ti nepodařilo odpovědět proč jsi nesrovnal šestiválec se šestiválcem. Takových demagogů tu nejdu za korunu pytel ;-)
            Garantuji ti, že dnešní naftové šestiválce dokonce dokáží vyrábět i libozvučné tóny a komfort jízdy, pakliže se bavíme o dálkovém přesouvadle je díky točivému momentu o tolik nenásilnější než atmosférický benzín, že jsou minimálně z hlediska běžného uživatele minusy smazány. Neberu samozřejmě fandy, kteří si rádi dopřejí ryčný zvuk vytáčeného benzínu.
            U 3,0d 350CDI 3,0TDI nebo jaguářího V6d nikoho špatné překvapení nečeká a běžný spolujezdec si nafty nemá šanci všimnout.
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 27.09.2011  10:02

              « Re: Re: Re: Re: HEMI vs. turbodiesel

              Protože Volvo S80 se s V6 naftákem nedělalo, pokud ti to neuniklo...

              Když tu někdo může srovnávat benzíny atmosféru a turbo, co bych nesrovnával pětiválec s V6.
              navíc pokud ti neuniklo je ta 7 LET -SLOVY SEDM LET ROZDÍL - v automobilové branži mega rozdíl.
              A pořád ta nafta na ten benzín neměla, ano měla handicap 1 válce a 0,4 litru menší objem. HMMM.
  • 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 24.09.2011  18:25

    To je vtip?

    Ahoj Rubensi,

    už dlouho váhám, když čtu tvoje příspěvky v diskuzích různě po auto.cz, že na tebe zareaguju. Vždy ale zatím lenost zvítězila nad nutkavou touhou vyblít něco inteligentního... těď už m to však nedalo...

    sám si totiž odporuješ a v této "recenzi" kde na piedestal stavíš starý střep Sebring 2,7V6 - opravdu střep s velkým S, jsi se dopustil ostudné kritiky amerického vozu.
    cituji: "Řízení příjemně překvapilo, není gumové jako u amerik je je velmi dobrá zpětná vazba, auto na silnici sedí i pří ostré jízdě a tak Volvu ještě přidávám."
    tím chceš říci, že Volvo S80 - tedy synonymum pro řidičskou nezáživnost, mrtvé řízení, houpavý podvozek s velmi omezenou schopností přenášet boční přetížení - je lepší než americká auta se kterými máš zkušenost?

    Kamaráde, to nedělej vždyť amerika to je value for money! Víc auta, víc objemu, víc všeho za míň peněz. Minule si někde srovnál myslím Roco a Mustang a podobných kousků od tebe vídávám vícero. Ano, u Ameriky ušetříš. Ale neuvědomuješ si jednu věc. Ten kdo půjde pro Rocco o Mustangu vůbec nebude uvažovat, stejně jako ten kdo chce Mustang neřekne "aaaa, nepůjdu ještě zkusit ten folkswágen?" . Podobně si někde mluvil i o M5, ani nevím s čím si to srovnával. Ale kupec M5, RS6, E63AMG je specifický zákazník a dokonce i jen migrace mezi těmito značkami je mizivá. Ano, ten kdo půjde pro jetou M5 na hranici jeho možnosti možná zauvažuje o americe, ale člověk který to auto většinou kupuje o ničem jiném uvažovat ani nebude. Proč taky, že?

    A jedna perlička na závěr. Nedávno jsem měl na dva dny v ruce nové Camaro, to nejsilnější. Ano, za něco málo přes mega, fér nabídka. Sice bych asi zvolil 370Z za ty peníze, ale s Chevym udělá člověk asi víc parády, imagemaker to je výborný. Jezdí docela pěkně, na můj vkus trošku šlapací, ale já jsem v tomhle magor, takže nehodnotím. Ale kvalita!!!! Kvalita toho auta je vážně otřesná, od měkoučkých a tenkých plechů přes zapáchající a nevábné plasty po opravdu ale opravdu otřesnou asi umělou kůži. Jediné co je úžasné je to, jak to auto je spasované a má minimum spár na karoserii, to se jim povedlo.

    Proč to ale píšu... měl by sis, Rubensi, uvědomit, že obhajuješ neobhajitelné. Je to jako by jsi šel na IT fórum pro uživatele windows obhajovat Linux, ano udělá stejnou službu a navíc je zdarma, ale prostě celkově pro drtivou většinu lidí je Win lepší a drtivá většina ani o jiném systému nebude uvažovat. Chápeš tuhle metaforu?

    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 26.09.2011  10:16

      « Re: To je vtip?

      Nemam problém s kritikou vlastních řad.
      Každý ví že řízení v amerikách je přeposilované. Do města fajn, na okresky horší, neb není zpětná vazba od kol jak by měla být. Na druhou stranu, kdo není závodník,vadit mu to nebude.

      Starý střep - tak pár slov o starém střepu.
      Koupil sem to 5 a 3/4 roku staré, najeto 100 tis, ještě původní gumy, fabrické Michelinky s datem výroby 2000.
      Vnitřek jako nový, auto stálo rok po lesingovce která ho zabavila druhému majiteli za 3 měsíce, předtím to měla jedna madam z moravy. Než bazar přišel na to, že přepálenou cenu musí dát dolů o 60 táců, trochu mu to trvalo, takže to stálo a nejezdilo.
      Bylo navíc prasklý vokno přední, což odradilo potencionální kupce, mě nikoliv neb výměna mě nestála ani kačku.
      Za dobrý money auto který jezdilo POUZE 4 roky a kousek....Se serviskou a komplet historií od Hošek Motor.
      Když sem to prodával za 3 roky, mělo to najeto víc jak to volvo a kvalita sedaček někde jinde, takže povídačky o kůži sou úsměvný.
      Jistě volvo je kára z půjčovny, ale furt na tom ty lidi sedí jen zadkem jako seděli v Sebringu a navíc stál rok na mrazu a sluníčku v bazaru. A kůže jako nová.
      Navíc sem dělal měření a za 3 roky půrm spotřeba 9,1 L na sto. 203 HP a V6.
      A podívej se na litrový výkon - 203 HP z 2,7ky? To nebylo standartem, stačí se podívat na tehdejší japonské 3,0 V6 nebo domácí hvězdu Superb I 2,8 V6 s překopanou letivou vykopávkou VW původem ještě ve VR6. A byly i další.
      Na střep výborné hodnoty že.
      A výbava? ABS, ASR,EBD, 6x bag, manuální klima, víceprvková zadní náprava, tepomat, 16 ALU, mlhovky, ostřikovače světel, kožený sicny vpředu s vyhřejváním, řidičovo el. stavitelný, rádo s RDS, CD + měnič na CD, převodovka s přímým řazením (obdoba tipronicu), palubní PC s digikompasem, el. okna, el. zrcátka s vyhříváním atd.
      Na 2001 slušný.
      Vše fungovalo z el. výbavy a nikde mě to nikdy nenechalo.
      A takový výfuk zadní část, ten byl po 9 letech jako novej, svíčky ještě původní neb se mění ve 160 tis, rozvod řetězem takže rozvody mě nestály 0,- kč. atd.

      Mustang jde s Roccem srovnat vcelku dobře - oboje stojí skoro stejně. Rozdíl je ten, že Mustang má o 2 válce navíc, mnohem větší výkon, nemá poháněnou blbou nápravu, takže si jde s ním opravdu užít zábavu a radost z jízdy.
      Zatímco šidítko je předohrab, takže bez ručky ani rána, sporták s předním náhonem fakt vyluzuje úsměv na tváři, o smykách a driftem můžeš leda snít pod plakátem 911ky, která ti visí na zdi.

      Kvalita kůže je úsměvná. Navíc dneska ameriky používaj i kůži Nappa a další kvalitní materiály, halt doba se mění. Ovšem nesmíš si koupit socka verzi s ještě látkovýma sedačkama pro mexičany a studenty.
      Takže úž nám zbývaj tenký plechy, teda jestli to byly vůbec klasický plechy. Mě takhle jeden borec koukal na 300C a počal se divit že ta kapota nerezne a blatníky sou nějaký divný. Esli vono to není tím, že nejsou z klasickýho plechu :-) Když to bude mít tlustý plech, začneš řvát jak sou ty ameriké sportáky těžké.

      Ted sou zas plechy slabé, pokud toužíš po Plechu jako na tanku Tygr, doporučil bych ti Volhu. Tam si přijdeš na své >:D
  • 00 Reagovat !

    foto The-Stig-Driver

    The Stig Driver 26.09.2011  19:31

    Díky, ale AMERIKU NE !

    Proč si myslíš, že u nás nejezdí víc Amerik? Ty je tady chválíš, jak kdyby nebyly žádné jiné auta...
    Ameriky jsou proti evropským autům pěkně odfláklé a absolutně jim nestačí. Koupíš si Passata za 200 tis a za dva roky ho prodáš třeba za 170. Koupíš Ameriku, kterou nikdo nechce za 200 a za dva roky ju budeš rok prodávat a budeš rád za 80 tisíc, takže tak.....
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 27.09.2011  10:00

      « Re: Díky, ale AMERIKU NE !

      To nemá ale nic společnýho s kvalitou auta, ale s demagogií, pověrami, lží a polopravdami které kolem amerik kolují, nezakládají se na pravdě.
      80% lidí co to kritizujou v tom nikdy nejelo.
      nebo jeli v dolítané plečce za 35 kde půlka věcí nefunguje nebo údržbu už neprováděl nikdo pět let, a ten údaj na techu je nutné vynásobit trojkou :o))
      • 00 Reagovat !

        foto Bud

        Bud 27.09.2011  17:54

        « Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !

        Já myslím v americe ještě nejel. ;-) . Kdybys bydlel někde poblíž, rád bych se svezl, co ty na to? Ať vím, jak to jezdí. :-)
        • 01 Reagovat !

          foto white-label

          white label 27.09.2011  20:07

          « Re: Díky, ale AMERIKU NE !

          To si troufáš, máš vůbec uzavřenou slušnou úrazovou/životní pojistku? >:D
          Já bych z toho měl docela strach, když se ti někdo v deset let staré americe snaží dokázat, že to jede líp, než současná dieselová evropa, může to být někdy docela o držku... >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Bud

            Bud 27.09.2011  22:02

            « Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !

            Tak bych řídil já - a bylo by.... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 27.09.2011  22:05

              « Re: Díky, ale AMERIKU NE !

              Barik by ti asi ten svůj yungtimer jen tak nepůjčil a pak hlavně neznáš ty fígle jak se musí na takovou desetiletou ameriku... >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Bud

                Bud 27.09.2011  22:19

                « Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !

                To by mi všechno ukázal, vysvětlil, atak, víš? To je brnkačka... No a má toho doma více, takže by to byl slušný zážitek... Třeba
                Chrysler 300C 5,7 V8 HEMI....
                :-) :-!
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 29.09.2011  09:18

                « Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !

                Jo hoši, kdybyste ty recenze někdy opravdu četli, jaksi byste zjistili že toho víc nemam, ten 10ti letej youngtimer jedzí už 1,5 roku někde na ostravsku, takže to musíte jinám.

                Ale nezoufejte, v bazaru vás nechaj určitě svýzt [odkaz]
                [odkaz]

                Jinak jezdil sem s tím samým youngtimerem, ovšem faceliftovanou verzí z roku 2005. Sem měl jednu půjčenou a druhá byla bazarová když sme s kámošem vybírali auto. Protože on chtěl taky Sebring.
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 29.09.2011  09:20

            « Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !

            2005 je 10 let? No možná by ti neuškodilo zopáknout si základku :-)

            Popř. někdy si ty mé renceze zkusit přečíst, protože pak bys zjistil, že V6 už dávno stojí v jiné garáži >:D
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 29.09.2011  13:39

              « Re: Díky, ale AMERIKU NE !

              Sám tady v diskusi několikrát argumentuješ desetiletým stařím vozu (zřejmě jak se ti to zrovna hodí) a tvoje recenze na ameriky tu snad nejsou jako povinná četba, tak se zbytečně nečil, třešničko... ;-) >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Rubb

                Rubb 29.09.2011  21:54

                « Re: Díky, ale AMERIKU NE !

                Tak moc lidí ty Barrichelliho recenze asi opravdu nečte... To bude tím, jak jsou úžasně "objektivní"... Tam bude ten zakopaný pes... a už pěkně zavání... 8-s
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 30.09.2011  09:34

                  « Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !

                  Ale jo, pár lidí je četlo a dost lidem se i líbily, dostal sem docela dost ohlasů nejen od lidí odsud.
                  Nikdo tě to ovšem číst nenutí, ale pokud si tady chci dělat prču z něčí garáže, resp. z toho co v ní údajně má, tak neškodí si to přečíst.

                  Ale pro WL asi moc námahy nebo spíš stylem káže pít vodu a sám pije víno :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 30.09.2011  10:53

                  « Re: Díky, ale AMERIKU NE !

                  >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 30.09.2011  09:32

                « Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !

                Jistě. Argumentuju. Když píšu o Sebringu. Ale nikde netvrdím že mi to ještě stojí doma v garáži - narozdíl od tvých doměnek
                "Barik by ti asi ten svůj yungtimer jen tak nepůjčil a pak hlavně neznáš ty fígle jak se musí na takovou desetiletou ameriku."

                Někdy neškodí si něco předem zjistit, než si začnu dělat. prču.Samo nikdo tě mé recenze číst nenutí, ale pokud si tu z nich chceš dělat prču, měl by sis je nejdřív přečíst.
                Abys měl tu zkušenost, jinak budeš jako ten co se posmíval Lidlu a nikdy tam nebyl. A pokud vím to ti hrozně vadilo že někdo kritizuje něco o čem nic neví, nevyzkoušel si to. No a tady ses dostal pomalu do stjený pozice co kritizuješ.

                Znáš starý známý heslo: "Myslet znamená HO**O VĚDĚT"

                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 30.09.2011  11:00

                  « Re: Díky, ale AMERIKU NE !

                  Nikde nekritizuju tvou recenzi na "ameriku" (vyjadřuju se pouze k této, kterou jsem četl) ani tvůj vozový park. A prču si snad můžu dělat z kdečeho, nemohl jsem tušit, že se tě zrovna tohle tak dotkne.
                  Mimochodem argumentovat současným stářím vozu, které už dávno nemáš, tak to je opravdu argument jak hrábě... >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 30.09.2011  12:08

                    « Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !

                    Netvrdím že kritizuješ, ale posměškem že bych někomu youngitmer nepůjčil defakto říkáš že mi stojí doma(těžko budu půjčovat káru kterou nemam že).
                    Což nestojí.

                    Tak dneska je to přes 10 let starý auto (bylo koupený květen 2001 u Hošek Motor Brno); že už ho 1,5 roku nemam je věc druhá, nicméně sem ho měl 3 roky a vím jak to jezdí jezdí a co jak.
                    Ber ten příměr týhle recenze Volva k Sebringu jakko porovnání benzínu z roku 2001 a naftáku z 2008.
                    Použil sem Sebring protože sem s ním měl zkušenost, zrovna tak sem mohl dosadit jiný V6 benzín.
                    Ale to byste z toho neměli vánoce, to sem vám nemohl udělat a pak bych byl zas napadnut, že srovnávám s něčím s čím sem nejezdil dlouhodobě.
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 30.09.2011  15:47

                      « Re: Díky, ale AMERIKU NE !

                      Tak když si měl ještě nedávno skoro 9 let starého Sebringa, tak ten rok co jsem mu vlastně přidal, už by nemusel být takový problém, ne...? ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 03.10.2011  10:29

                        « Re: Re: Díky, ale AMERIKU NE !

                        No necelých 9 let když sem ho prodával....
                        Ovšem měl najeto 121 tis - zánovní kára >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!

reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

reklama





Blesk.cz

Chytré brýle prý chytí druhý dech. Mohou se jich prodat až desetimiliony

Chytré brýle prý chytí druhý dech. Mohou se jich…

Trh s chytrými brýlemi v minulosti nejvíce iniciovaný prodejem Google Glass po rychlém startu prakticky utichl.…

Víme, kdo nahradí Czadernovou na Nově! Začínala jako rosnička

Víme, kdo nahradí Czadernovou na Nově! Začínala jako…

Novou moderátorkou Televizních novin, hlavní zpravodajské relace televize Nova, se stane Petra Svoboda (33)! Ta…

 

iSport.cz

Koho vezmou za Rosberga? Blízko je vychovaný mladík, šanci má i Button

Koho vezmou za Rosberga? Blízko je vychovaný mladík,…

Všichni piloti formule 1, kteří letos podepsali nové smlouvy, si nyní rvou vlasy. Nečekaným odchodem Nika…

Slavia v euforii! Škoda loboval jako Poborský: Radil mi i trenér gólmanů

Slavia v euforii! Škoda loboval jako Poborský: Radil…

Úžasná jízda! Fotbalisté Slavie neprohráli ani 12. ligový zápas pod trenérem Jaroslavem Šilhavým, v 16. kole…

 

Reflex.cz

Spekulace roku: Irácký diktátor Saddám Husajn žije a ve skutečnosti řídí Islámský stát on

Spekulace roku: Irácký diktátor Saddám Husajn žije a…

Britský deník Daily Star přišel v pátek s největší konspirační teorií letošního roku – podle jeho zdrojů irácký…

Elektra Franka Millera konečně dorazila k nám. Po třiceti letech!

Elektra Franka Millera konečně dorazila k nám. Po…

Postava Elektry zdomácněla v komiksech nakladatelství Marvel prakticky od svého zářného uvedení jakožto osudová…

 
 
reklama