Recenze

9 Majitel

Mazda 6 Wagon 2,0i TE

9,50 Uživatelé

Hodnoceno: 14× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mazda 6, foto 1 Mazda 6, foto 2 Mazda 6, foto 3 Mazda 6, foto 4 Mazda 6, foto 5 Mazda 6, foto 6 Mazda 6, foto 7 Mazda 6, foto 8
Mazda 6, foto 9 Mazda 6, foto 10 Mazda 6, foto 11 Mazda 6, foto 12 Mazda 6, foto 13 Mazda 6, foto 14 Mazda 6, foto 15 Mazda 6, foto 16 Mazda 6, foto 17 Mazda 6, foto 18 Mazda 6, foto 19 Mazda 6, foto 20 Mazda 6, foto 21
 

Technické info

Přezdívka auta Mazda 6 Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:28000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1999 výkon [kW]: 108 kroutící moment [Nm]: 184 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10,3 maximální rychlost [km/h]: 208 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 519 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 7,2

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "jamiroquai".

Jedná se o vůz Mazda 6 Wagon 2,0i TE v barvě Stormy Blue s doplňkovou výbavou Travel paket - parkovací senzory prední + zadní a Sound paket - BOSE - HF BT. Objednáno ze skladu dovozce v Německu, k dodání by měl být do konce října, pak doplním podrobností.

21.10. Auto dovybaveno koberečky, gumovou vanou v kufru a zamykáním řadící páky, k převzetí bude v sobotu :-)

9.11. Po delším martýriu se sháněním zimního obutí Dunlop (v požadovaném rozměru naprosto nesehnatelné dříve jak za měsíc!)jsem nakonec zvolil Michelin Primacy Alpin. Vzhledem k povoleným rozměrům ráfku jsem nesehnal vhodná litá kola za rozumné peníze, takže jsem ankonec zvolil plechový disk 16´´.

Silné stránky

Design :-)

Slabé stránky

Uvidíme...

9.11. Nedá mi, abych se nezmínil o sedadle řidiče. Zatím hledám optimální polohu za volantem. Problém je v tom, že mám 186 cm a poměrně dlouhé nohy a tak mi dělá problém najít vhodnou vzdálenost a výšku sedadla při zachování všech tlačítek v dosahu a při takovém úhlu abych měl podepřené stehno pravé nohy. Vůbec bych se nezlobil, kdyby byl sedák delší nebo kdyby bylo možné sedák nastavit výše v jeho přední části. Zkouším různé kombinace ale ještě to není ideální.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím žádné

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

10.10.2008 Objednáno prostřednictvím serveru automodul u plzeňského autosalonu MAZDA - ASPECTA Trading. Jednání vedena po telefonu a e-mailem, zatím spokojenost, vstřícné a rychlé jednání.


9.11. Auto bylo předáno profesionálně a s kvalitou přístupu k zákazníkům jsem spokojen. uvažuji, že bych k nim jezdil i na pravidelné servisní prohlídky, pokud nedostanu dobré reference na někoho v Praze.

 

Novinky v recenzi

22.4.2010 00:16

kotakt

v případě zájmu o detaily piště na jamiroquai2810@hotmail.com

22.4.2010 00:08

Po roce a půl...

tak se vracím po poměrně dlouhé odmlce. Ani nevím, jestli má smysl ten profil dále rozvíjet, nicméně učinil jsme dvě zkušenosti s pražskými servisy (smíšené), mám výhrady k drobnostem (nekvalitní originální koberečky u řidiče a pod.) a dost zoufalá je pořád spotřeba. Nalepil jsem fólie na zadní skla a myslím, že je to ku prospěchu (foto mohu doplnit). Chybí odkládací prostory v zadních dveřích, bodla by přihrádka vepředu, je složité najít místo pro navigaci na palubce, nelze provléknout lyže otvorem v zadních sedačkách. Dost nesymyslně se špiní dveře a hlavně zpětná zrcátka, Chybí kontrolka kapaliny v ostřikovači (nechápu proč? je to "moc príma" zejména na jaře nebo na podzim za šera v dešti na dálnici). Display mezi rychloměrem a otáčkoměrem je nesmyslně malý, ovládání sdruženého displaye je poměrně neohrabané a CD changer je lépe ovládat přímo na přehrávači než na volantu (kromě hlasitosti). Překvapivě špatné je odhlučnění podběhů - projetí louží ve větší rychlosti způsobuje výrazný a nepříjemný hluk. Senzory tlaku v pneu jsou nesmyslně drahé (cca 1750-1900) což vede k tomu že u zimní sady celou zimu problikává kontrolka (ale dá se na to zvyknout). Navzdory všemu je auto stále hezké, odlišné, výrazné, komfortní a zaujme...

14.2.2009 20:06

Po 4 měsících...

Zatím najeto 4.500 km. V nejbližší době přidám poznatky z jízdy a obsluhy, pár much se objevilo... :-)

19.11.2008 00:00

Dnes jsem doplnil několik fotek do galerie...


Další vozy Mazda 6



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím vše O.K.

praktičnost
10

Ideální jak pro rodinu (kufr, místo na zadních sedadlech, pohodlí, hagusy) tak pro práci (design, kvalita zpracování, výbava).

prostornost
8

Přivítal bych odkládací kapsy v zadních dveřích, na zadních sedadlech není moc možností pro odložení, pouze odkládací prostor ve sklopné opěrce středního sedadla a kapsa na zádech sedadla spolujezdce. Zbývající odkládací prostory jsou zcela postačující.

jízdní vlastnosti
10

Spíše sportovní charakter, už se těším, až to auto bude zajeté...

jízdní komfort
8

Na kolech 17´´ je mazda tvrdší, hlavně při přejíždění příčných nerovností.

provozní náklady
7

Určitě jsou na trhu auta, jejich provoz vychází levněji... ale určitě i taková, která vyjdou dráž. Zatím hodnotím jen pořizovací náklady.

náhradní díly
10

Nevím a doufám, že ani dlouho vědět nebudu :-) Poměrně obtížně sehnatelný rozměr litých kol, zímní tedy budou plechové.

výkon motoru
10

V záběhu, takže zatím jen mírně kolem 3000 o/min, nedokážu objektivně posoudit...

spotřeba
6

Po ujetí pouhých 500 km zatím spotřeba 9,9l/100. Po 4.500 km dlouhodobý průměr 9,2 při cestách po dálnici do 10 při cestě na Slovensko 7,5.

hlučnost motoru
10

Při puštěné soustavě BOSE a využití systému AudioPilot v podstatě neslyšitelný, zatím netestováno v rychlosti nad 135 km/h.

kvalita sedadel
8

Příjemný potahový materiál na pohled i na dotek, poměrně tvrdé čalounění. U sedadla řidiče zatím hledám optimální polohu, přivítal bych delší sedák a lepší podpěru stehen.

brzdy
8

O.K. - původně 10 ale ruční není v prudkém kopci úplně spolehlivá a taky se páka uvolnila...

zavazadlový prostor
8

Velký, prostorný, dobře přístupný. Prostor pod podlahou idaální pro uložení trojúhelníku, lékárničky a lana. Přemýšlím o plnohodnotné rezervě, zatím jen souprava na opravu. Po úvaze změna z 10 na 8 - vzhledem ke tvaru zadní stěny nelze zcela využít.


Více o modeluMazda 6 GH (2008-2013)
Jízdní dojmy s Mazdou 6: Nejkrásnější auto třídy zraje jako víno Jízdní dojmy s Mazdou 6: Nejkrásnější auto třídy zraje jako víno

Japonská vlajková loď se nám závěrem loňského roku…

Mazda Xedos 9 2,3i Mazda Xedos 9 2,3i

Xedos 9 zastupuje na českém trhu vyšší třídu a snaží se…

 





Blesk.cz

Steam bude štědřejší, úspěšným vývojářům ponechá více peněz

Steam bude štědřejší, úspěšným vývojářům ponechá více peněz

Nové změny ve vybírání poplatků od vývojářů oznámil o víkendu největší online obchod s hrami Steam. Ze zisku z…

Vlastina Svátková dva roky po svatbě: Krize! Spíme odděleně, přiznala

Vlastina Svátková dva roky po svatbě: Krize! Spíme…

Brali se po kratší známosti, slovenská herečka Vlastina Svátková (36) záhy po svatbě s filmovým producentem…

 

iSport.cz

Gól mezi nohy? Jsem deb*l, říkal si Frodl. Olimbovi by to uznal jen blbec

Gól mezi nohy? Jsem deb*l, říkal si Frodl. Olimbovi…

Při děkovačce po utkání hecoval diváky, kteří vyvolávali jeho přezdívku „Frodo“ a dokonce se před nimi sklouznul…

Schick se snaží být pro AS klíčový, řekl Vrba. Řezník je po operaci mimo

Schick se snaží být pro AS klíčový, řekl Vrba.…

Největší zápas podzimu? S tím na Pavla Vrbu nechoďte. Plzeňský kouč se před posledním duelem základní skupiny…

 

Reflex.cz

OSN: O migrantech se bude psát jen dobře!

OSN: O migrantech se bude psát jen dobře!

Přes 150 zemí sdružených v OSN - světového uskupení, kde většinu tvoří reprezentanti nedemokratických režimů -…

Je libo krvavý nebo mandarinkový stromeček? Jak šel čas s Vánocemi v Bílém domě

Je libo krvavý nebo mandarinkový stromeček? Jak šel…

Od roku 1929 je v USA tradice, že o výzdobu vánočního stromečku se stará první dáma. A od roku 1961 každá první…