Recenze

9 Majitel

Renault Mégane Grandtour Expression

9,67 Uživatelé

Hodnoceno: 89× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Mégane, foto 1 Renault Mégane, foto 2 Renault Mégane, foto 3 Renault Mégane, foto 6 Renault Mégane, foto 7 Renault Mégane, foto 8 Renault Mégane, foto 10 Renault Mégane, foto 11
Renault Mégane, foto 13 Renault Mégane, foto 14 Renault Mégane, foto 15 Renault Mégane, foto 16 Renault Mégane, foto 17 Renault Mégane, foto 18 Renault Mégane, foto 20 Renault Mégane, foto 21 Renault Mégane, foto 22 Renault Mégane, foto 23 Renault Mégane, foto 24 Renault Mégane, foto 25 Renault Mégane, foto 26 Renault Mégane, foto 27 Renault Mégane, foto 28 Renault Mégane, foto 29 Renault Mégane, foto 30
 

Technické info

Přezdívka auta Megan Rok výroby 2006 Koupeno nové najeto [km]:49454 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1600 výkon [kW]: 83 / 95 * kroutící moment [Nm]: 155 / 172 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 10,9 / 9,9 * maximální rychlost [km/h]: 195 / 195 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 520 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7,2 / 7,5 * (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Marccoo".

Renault Megane Grandtour.Rodinné kombi s velikým kufrem o objemu 520l,který je dobře koncipovaný,žádné velké podběhy,nízká nákladová hrana.Polstrování je vyvedeno z méně chlupatého filcu,takže se dobře udržuje,po vánočním stromku,tam nezůstává jehličí zasekané navždy,stačí slabší vysavač.Pod podlahou se skrývá rezerva,plnohodnotná!Plus pár přihrádek na vercajk,lékárničku a bezpečnostní set,který jsem ostal zdarma u prodejce a další.
Světlé polstrování ve výbavě Expression,ale po pořízení potahů,to je v pohodě,potahy jsem si objednal u Renaultu na míru,cena mě celkem překvapila,za 2500Kč sotva koupíte lepší potahy v OBI.
Za menší příplatek mi to páni technici v servisu natáhli.
Standartně montováno 6 airbagů.Přední lze vypnout.První auto v nižší střední třídě které dosáhlo na pět hvězd v EURO NCAP.Pyrotechnické napínače pásů,jsou samozřejmě.
Přední sedačky s dobrým vedením,řekl bych tvrdé akorát,takže po delší cestě se necítíte dorasovaný.Výborná věc je standartně montovaný box mezi řidičem a spolujezdcem,sloužící i jako opěrka pro ruku.Zaujala mě i ruční brzda, která má podobný tvar jako řízení tahu u dopravního letadla.
Palubní deska je řešena dost jednoduše,ale učelně,nechybí ani ovládání rádia pod volantem.Plasty byly použity měkčené a celkem jsou kvalitně zpracovány.CDRádio má 8 reproduktorů a přehrává i MP3,výborný zvuk doplněný o kvalitní efekty,ale za cenu kolem 18000Kč se mi to zdá dost.
Klimatizaci mám manuální,moc jí teda nepoužívám,ale výkon má slušný,celkem v klidu a v pohodě stihne auto vychladit,řekl bych, že tak půllitr benzinu zbaští,což není moc.Já radši jezdím s otevřeným oknem.Skvěle se mi hodí otevírání všech oken z místa řidiče,rád si odvětrávám u spolujezdce,když tam nesedí.
Vzadu hodně místa pro nohy a celkově pro cestující a to díky velkému rozvoru.Líbí se mi sklopná prostřední opěrka,kde je skrytý pultík,kam se dá odložit nápoj,drobné věci a futrálky na propisky.V pěti to auto ještě nejelo,ale ve čtyřech místa mnoho.
Jízdní vlastnosti bych posoudil jako průměrné,do zatáček se dost naklání,to ale změním tím,že v blízké době vyměním za sportovní podvozek,teda až vytluču ten původní,což na našich silnicích nebude dlouho trvat.
Motor nikterak silný,probouzí se až od 3000ot/min.,ale pak začne být docela divoký.Myslím,že 113PS musí na takovéto ježdění stačit.Na šestnáctistovku bez turba celkem slušný výkon.Po přečipování,začíná motor táhnout už od 2700ot/min. což mě trochu potěšilo,spotřeba mírně stoupla,ale to mě moc nevadí.
Auto už má od začatku roku 2007 moje manželka,neustále bez jakekoliv poruchy.
Rozměry vozu:
délka 4500 mm šířka:1777mm
výška:1467mm
Pohotovostní hmotnost 1215kg nostnost 620kg

Silné stránky

Brzdy jsou neskutečně ostré, chce to rozvážnou nohu,jinak hrozí otisky volantu na čele. Na sněhu se chová poměrně dobře, dobré rozložení váhy. Hodně prostoru vzadu, konstruktéři ze škody by se mohli něco přiučit. Zavazadlový prostor. Všude po celém autě nějaké ty odkládací prostory a schránky, dokonce i v podlaze. Přední kastlík chlazený od klimatizace. Některá auta v N1 mají ubrané místo k sezení z 5 na 4.Tady né, dokonce až mě udivuje pěkně zakomponovaná mříž. Skoro jako by tam patřila. Stěracě jsou super+el.ohřev předního skla a vyhřívání zrcátek, to se tady u nás vyplatí. Dobrá cena, skoro všechna výbava v packetu, kromě metalízy a autorádia. Přestavba N1 zdarma.

Slabé stránky

Není v nabídce 4x4,velký objemový skoky.Mě osobně by se líbila 1.8 benzín nebo nafta.Samozřejmě turbovaná 1.6 benzín,by byla bombastická.Pořád hledám šestku,ale marně,věřím,že by se tam hodila.Né,ta tam patří,ale někde to zkazily a dali jinou převodovku, asi!V nižších otáčkách hodně jalový motor.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Závady zatím žádné.Jedno obrovské pozitivum,serviska kompletní stojí do 5000Kč.Paráda.Pozor v servisu na čuníky,vytelil se mi tam jeden a zašpinil mi šmírem světlé polstrování.Jinak si myslím,že neschopnost servisu,dělá problémy poruchovosti renaultů.Můj otec má Grandscenica a co mu stím autem vyvádějí,to radši nechtějte vědět,neví kam šáhnout a akorát mu tam dělají sami poruchy.Nevím,chtělo by to trochu školený personál servisu,myslím si že dnes už nestačím mít jenom výuční list automechanika,chtělo by to nějak ty lidi školit.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodejce velmi ochotný a mají dobré kafe,to se nedá říct o prodejci Ford v Trutnově!Technici od renaultu mají problém sehnat náhradní díl bez VIN.Což bych řekl,že je dost slabý.

Chip tuning

Přečipovaný motor,zisk 12% což u nepřeplňovaného motoru je dost.Spotřeba podle mě trochu stoupla,ale to je podle mě tím,že jsem zkoušel účinky chipu.Pružnost motoru se o dost zvedla,velký zátah kolem 4000ot. až překvapující.Myslím si,že jsem udělal dobře,o průběhu spotřeby budu informovat v novinkách.Spotřeba se už ustálila,nebo spíš jsem trochu zase pojezdil a zvýšení spotřeby se ukázalo takto,na delší cestu ani nepostřehnutelná,zato po městě,je to o litr.

 

Novinky v recenzi

8.1.2008 00:00

Dnes dosaženo 30000 kilometrů,musím zaťukat,ani jediná závada,žádne vrzání či rachocení,u jiných aut jsem to štěstí neměl.

4.1.2008 00:00

Auto posazeno na nové zimní pneu Goodyear UltraGrip 7+,po čtrnácti dnech ježdení na nových jsem nadšený,doopravdy skvělé pneu,nebojí se sněhu,nic

11.11.2007 00:00

Pár foteček od nás,ten Martin toho dovezl!

11.10.2007 00:00

Dnes jsem natáhl zimní pneu,jsem první?Kdo to stihl dříve,tak napiš,unás už mrzne!

17.6.2007 00:00

Po chipu neustále trochu zvýšená spotřeba,daň za koníky navíc.

6.5.2007 00:00

Dnes jsem jel do Hradce Králové a zpět,je to 132km a měl jsem průměrnou rychlost 68km/h při spotřebě 7.1l na 100km.To je slušný,ne?

4.5.2007 00:00

Už mám domluvený termín na čipování,tak uvidíme co to bude za zázrak.Snad to bude trochu znát!


Přidat názorDiskuse: Renault Mégane Grandtour Expression

Další vozy Renault Mégane



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
0

Zatím nemůžu posoudit,bez závad

praktičnost
6

Světlé polstrování se dost špiní.

prostornost
9
jízdní vlastnosti
8

Výměna podvozku pomůže.

jízdní komfort
9

Nejsou díky měkšímu podvozku tolik cítit díry.

provozní náklady
10

Servisní prohlídka za babku.

náhradní díly
0

Zatím žádné!

výkon motoru
8

Turbo by bodlo.

spotřeba
9
hlučnost motoru
7

V otáčkách je poměrně slyšet

kvalita sedadel
9

Dobré tvarování,kvalitní potahová látka.

brzdy
10

Opravdu neskutečně skvělé.Nic lepšího jsem pod nohou neměl.Vpředu chlazené kotouče o průměru 280mm a vzadu kotouče o průměru 240mm.

zavazadlový prostor
10

520 litrů,to je dost.


Více o modeluRenault Mégane X84/M (2002-2008)
Renault Mégane Grandtour GT 1.6 dCi – Rychle i úsporně s jedním ale Renault Mégane Grandtour GT 1.6 dCi – Rychle i úsporně s jedním ale

Hledáte úsporné rodinné auto, se kterým se také pořádně…

Renault Mégane R.S. přijíždí v posílené verzi Trophy. Nabídne i manuál! Renault Mégane R.S. přijíždí v posílené verzi Trophy. Nabídne i manuál!

Ostrý Mégane je ještě ostřejší. I jeho posílenou…

 





Blesk.cz

Liknavost úředníků stopnul až Ombudsman Blesku! Zničený náhrobek paní Vlastě (63) firma opraví

Liknavost úředníků stopnul až Ombudsman Blesku!…

Vlasta Hoffmannová (63) doplatila na kácení stromů na přerovském hřbitově. Jeden z kmenů spadl na její hrob a…

Zuboženou Andělku vyhodili na ulici. Fenku zachraňují v útulku

Zuboženou Andělku vyhodili na ulici. Fenku…

DĚČÍN – Srdce se svírá při pohledu na zhruba osmiletou kříženku pudla, o kterou se teď starají v děčínském…

 

iSport.cz

ONLINE: Kdy bude mít další zápas v UFC? Ptejte se MMA bojovnice Lucie Pudilové

ONLINE: Kdy bude mít další zápas v UFC? Ptejte se…

Do největší světové MMA organizace vlétla jako uragán. Jediná Češka v UFC Lucie Pudilová má za sebou dvě výhry a…

Hoftych: Hapal je pro Slováky logická volba, ve Spartě byl v nesprávný čas

Hoftych: Hapal je pro Slováky logická volba, ve…

Ani on nezastírá, že to byl šok. Náhlý konec trenéra Jána Kozáka u slovenské reprezentace překvapil i generální…

 

Reflex.cz

Bílý krteček aneb Jak by vypadaly pohádky, kdyby vznikaly v dnešní korektní době

Bílý krteček aneb Jak by vypadaly pohádky, kdyby…

Všichni je známe. Spousta z nás na nich vyrůstala. Ve své době na nich nebylo nic špatného. Dnes je však jiná…

Bitva u Lipska: Nejkrvavější střet napoleonských válek. Napoleon tam dostal na frak a musel na Elbu

Bitva u Lipska: Nejkrvavější střet napoleonských…

Došlo k ní ve dnech 16.–19. října 1813. Před 105 lety vznikl na počest této významné události monumentální…