Recenze

Garfielld (muž 32 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Toyota Celica ST180

9,92 Uživatelé

Hodnoceno: 97× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Toyota Celica, foto 1 Toyota Celica, foto 3 Toyota Celica, foto 6 Toyota Celica, foto 8 Toyota Celica, foto 10 Toyota Celica, foto 11 Toyota Celica, foto 12 Toyota Celica, foto 16
Toyota Celica, foto 17 Toyota Celica, foto 20 Toyota Celica, foto 21 Toyota Celica, foto 22 Toyota Celica, foto 23 Toyota Celica, foto 24 Toyota Celica, foto 25 Toyota Celica, foto 26 Toyota Celica, foto 27 Toyota Celica, foto 28 Toyota Celica, foto 29 Toyota Celica, foto 30 Toyota Celica, foto 31 Toyota Celica, foto 32 Toyota Celica, foto 33 Toyota Celica, foto 34 Toyota Celica, foto 36 Toyota Celica, foto 37 Toyota Celica, foto 43 Toyota Celica, foto 44 Toyota Celica, foto 45 Toyota Celica, foto 46 Toyota Celica, foto 47 Toyota Celica, foto 48 Toyota Celica, foto 49 Toyota Celica, foto 50 Toyota Celica, foto 55 Toyota Celica, foto 56 Toyota Celica, foto 57 Toyota Celica, foto 58 Toyota Celica, foto 59 Toyota Celica, foto 60 Toyota Celica, foto 61 Toyota Celica, foto 62 Toyota Celica, foto 63 Toyota Celica, foto 64 Toyota Celica, foto 65 Toyota Celica, foto 66 Toyota Celica, foto 68 Toyota Celica, foto 69 Toyota Celica, foto 70 Toyota Celica, foto 71 Toyota Celica, foto 75 Toyota Celica, foto 76
 

Technické info

Přezdívka auta Cecilka Rok výroby 1993 Koupeno ojeté najeto [km]:189000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1600 výkon [kW]: 77 kroutící moment [Nm]: 138 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10 maximální rychlost [km/h]: 195 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 / 16 * zavazadlový prostor [l]: 360 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

jedná se o Toyotu Celicu ST180 - motor 1,6l (4AFE)(překlad slova celica znamená Božská a to ona opravdu je:) ) je to 5. gen.(poslední mrkačka) model po faceliftu(92-93)- ten znamenal jinej přední nárazník a zadní světla, tužší stabilizátory, větší brzdy a u 1,6 i 5ti šroubový náboje kol.
Je to klasický "malý" Japonský kupé s přednim náhonem, který víc než výkon a rychlost v přímce preferuje stabilitu a radost v zatáčkách, ostatně tomu odpovídaj i motory, který až na verzi GT4 a Carlos Sains(2,0T 4x4) rozhodně výkonem nepřekypujou.
Celici 5.gen se dělalo 5 základních verzí
ST180 - 1,6 (motor 4AFE - 105k)(někdy také označovaná jako AT180)
ST182 - 2,0 (motor S3GE - 155k)
ST185 - 2,0T(motor S3GTE - kolem 200k), pohon 4x4
ST184 - 2,2 (motor 5SFE - kolem 136k), je to americká verze
ST183 - 2,0 (motor taky S3GE) byla jen pro Jap. trh, je stejná jako ST182 ale má systém AWS(zadní natáčecí nápravu), podobně jako Honda Prelude nebo Mitsu 3000GT

Ikdyž je tahle 1,6ka celkem líná, tak když se jí šlape na krk a drží se nad 4tis ot. tak jede celkem dobře a na klikatý okresce umí ujet daleko silnějšim autům, ale jen dokud se nedostaví rovinka:) Převodovka má celkem krátký odstupnování kvaltů(mno ikdyž) - 1st. cca 50km/h, 2st.-95, 3st.-140, 4st.-180, 5st.-dokud se to nerozpadne:) Teoretická maximálka je cca 225km/h (tachometrovejch) pak by měl v 6300ot.min. zasáhnout omezovač, ale myslim že dřív to vzdá majitel nebo motor:)
Výbava - původní: posilovač, el. zrcátka, volant, pedály a fofr klacek - dodělávaná: el. okna, el. vyhřívaný zrcátka, centrál

K tomuhle autu jsem přišel jako slepej k houslím, původně jsem pokukoval po AR146, Lancii Deldě, Mazdě 323f(DOHC), R19 16V a už ani nevim čem jinym. Pro mě hrála roli pojistka a taky aby auto nežralo i trávu kolem silnice, no a halvně aby mělo sportovní "geny", tim myslim aby zatáčku neopouštělo po tečně a pokud možno i pěkně vypadalo.

Pak jsem náhodou zavadil o tohle auto, to sem ještě skoro ani nevěděl co je to zač, jen to jméno mi bylo povědomí, po zhlídnutí pár fotek jsem se ale hned zamiloval, prodejce byl velice seriózní člověk. Po té co jsme mu řekli že jeho cena za to auto je šílenost, trochu slevil (bylo hodně argumentů který prostě nemohl ignorovat), ale za dva dny volal že chce víc, jinak to prodá jinam:) No tak jsme ho slušně poslali do rektálního otvoru. Sedl jsem teda k netu a hledal dál, stim že Celicu prostě musim mít. Zamiloval jsem se rychle. Asi za tři dny, přede mě ale táta najednou hodil papíry od Cecilky se slovi že je v garáži. Borec jí asi nakonec nedokázal prodat, tak se ozval ještě zpátky, jestli nemáme stále zájem. Za jeho obětavé jednání jsme si řekli ještě slevu a Celda byla doma :)

Výhoda týhle Celdy byla že je v absolutně originálnim stavu(když nepočítám tu duhovou barvu), tyhle auta tuzéři naštěstí moc nevyhledávaj. Jediný co asi nebylo původní je volant(díky bohu), protože ten originální vypadá... no.. ehm.. hrozně. Díky jinýmu volantu mi nefungovalo vracení páčky blinkrů. Když jsem pak přišel na to jak funguje a hlavně jak volant vůbec sundat z náboje(přisloví kde to nejde silou, de to ještě větší silou nechtělo fungovat) tak jsem si to sám zpravil. Auto dokonce stálo i na originálních 14" kolech která teď používám na zimu. A co mě těšilo nejvíc je že ho přede mnou neměl žádnej blázen do hudby. Jestli jsem na něco alergickej, tak jsou to dvě a více děr v zadním platu nacpaný nějakejma chrchlákama nebo vůbec interiér zbastlenej !odbornou! instalací audia.

Asi každej když si kupoval první auto tak nakonec zjistil jak snim vyjebali... tady to nebylo o moc jiný. Cecilka měla několik much a ta která mi drásala nervy nejvíc, byla turbulence(celý auto se třepalo) mezi 110-130.. kolem 140ti se začala vytrácet a už se neoběvila. Bylo to fakt k vzteku, zvlášť když vás na dálnici někdo zbrzdil a museli jste zrychlit zase na těch 140, pod plynem se auto totiž třepalo ještě víc. Nikdy sem nepřišel na to co to bylo, ale po výměně spojky to zmizelo a já byl rád(asi vůle na poloose), že můžu jezdit konečně jako normální člověk, navíc jsem se konečně dokázal rozjet bez poskakování...

Další pihou na kráse byl vylítanej podvozek(jaké překvapení u sporťáku, že?) a asi 10ti barevnej lak, že byla lehce bořená na levej přek jsem věděl. Nakonec jsem zjistil, že to neodnesl jen předek, ale kompletně celej bok auta. Nějakej šikula to někde musel celý odřít. Dveře a blatník byly evidentně měněný, ale zadní partie už někdo tak dobře zpravit nezvládnul, kyt a lak prasknul a začala se pod něja dostávat voda. To byl hlavní důvod toho, proč přišel na řadu novej lak, navíc to holka stejně potřebuje a bude z ní zase krasavice:) Hned po něm bude následovat kompletní renovace podvozku, nový tlumiče + pružiny, všechny silenbloky nový, všechno co pude nechat opískovat a stříknout a nakonec nátěr podvozku. Ten je sice celkem v dobrym stavu, ale už se na něm oběvuje povrchová koroze a místy je oprýskanej ochranej nátěr a vesele to kvete.. až bude auto v kupě tak.. já nevim, asi prodat(ale ne hned:) ), protože mě nebaví se na auto jen dívat a nehrabat se vněm :)

Co se auta jako takovýho týče, jsem s nim ale spokojen. Když člověk kupuje ojetinu(a zvlášť sporták), tak čeká že do toho bude muset nacpat nějaký peníze. Navíc mě hodně překvapilo jak je Cecilka praktická, sice na zadní sedačky se leze jak do bunkru a místa tam rozhodně neni přehršel, ale už jsme v ní zvládli několikrát i víc jak 150km ve 4lidech :) jednou dokonce asi 100km v 5ti lidech(auto je podle techničáku jen pro 4) a 5ti krosnách v kufru(no ty krosny sem do něj musel našlapat :) ), ale to byl vážně extrém, jedinej kdo si vzadu nikdy nestěžoval byly holky a polštářek.

Interiér mi příjde taky pěknej, teda hlavně co se tvaru týče(jak často kdo z vás osahává palubovku?), palubovka jako taková a tapecirunky jsou sice pokrytý jakousi měkkou gumou, ale jinak je všechno klasicky plastový, v mim případě navíc několik částí obroušeno a stříknuto na stříbrno + vrstva bezbarvého laku. Jediný co bych chtěl změnit je sedačka řidiče, chtěl bych rozhodně větší boční vedení, ty současný z Gti(originály stály za prd..) nejsou špatný, ale přecejen jsem do nich hubenej a tak v ní docela lítám. Časem i vyměnit volant, ale jedině za rally semišovej, dvou nebo tří ramennej.


POKUS O VTAŽENÍ DO DĚJE :)

Otevírám garáž a objevuje se přede mnou zadek Toyoty Celici páté generace. Prohlížím si celé její oblé křivky a divím se jak auto z roku 89 může ještě v dnešní době vypadat tak svěže. V ruce od ní svírám klíče a nic nebrání v tom zkusit co tahle kráska ještě dnes dovede. Usedám tedy za volant. Místa je tu očekávaně dost, aspoň na mích 185cm úplně bez problémů. Volant nejde žádným způsobem seřídit, ale upřímě mi to nijak nevadí. Bez problémů nacházím ideální pozici a nezbývá už teda nic jiného než otočit klíčkem v zapalování. Benzínová pumpa na chvíli zabzučí a motor bez problémů hned naskočí na nějakých 1500ot., se slyšitelným cvakotem, který postupným ořátím zmizí. Zpátečka tam zapadne s tipickým nesynchronovaným cvaknutík jako u Favorita, i schéma řazení je stejné. Spojka je příjemně tuhá a dotváří sportovní charakter auta, rozjezd je teda úplně normální. Vycouvávám z garáže, vyrážím na silnici a zapínám světla. S mohutným zavrčením serv světel se oba světlomety vynoří z přídě, kterou by jste jinak ani téměř nezaregistrovali. Mrkačky jsou umístěny teméř v rozích karosérie a zaručují tak perfektní orientaci kde přesně se nachází čumák auta. To se hodí, protože auto na svůj rok výroby a karosérii typu coupé(ve skutečnosti je to liftback) neni zrovna to z menších. Na dálku měří 442cm, šířka 175cm a výška 130cm rozvor je potom 254cm jen pro srovnání nový Seat Leon je kratší o 10cm, širší o 2cm ale vyžší o 16cm rozvor má větší o 4cm. Než se motor zahřeje mám čas se trochu porozhlédnout po kabině. Středová konzola s odkládacím prostorem(vejde se tam tak mobil a peněženka)je mírně natočená k řidiči a okolí budíků s ovládáním ventilace a ostatních věcí je orientováno hlavně na řidiče, což je ideální, protože je na všechno bezproblémový dosah. Palubní deska má jednoduché zaoblené tvary a je potažena měkčenou vrstvou, uprostřed palubní desky se nad ventilací, nachází digitální hodiny, které po rozsvícení světel pohansou, což při denním svícení neni moc dobré, protože na slunci jsou prakticky nečitelné. Mezi sedačkami je umístěna loketní opěrka s úložný prostorem, hned před ní se nachází ovládání el. zrcátek a prohlubeň na pár drobných. Ručička teploty ukazuje ideální teplotu, tak je na čase vyzkoušet co tohle auto dovede. Vyjíždím z města a při 60km/h podřazuju na dvojku. Páka přesně zapadne na svoje místo s kovovým cvaknutím a motor se vrhá k červenemu poli. nad 4tis. ot. je znát že motor ožívá a táhne až do omezovače, který zasahuje ale příliš brzy, máte pocit že by to ještě aspoň o 500ot. šlo dál. S dalším cvaknutím tam zapadne trojka a otáčky celkem letí nahoru, motor a sání(je odstraněna část sání pred airboxem) je slyšet právě tak jak by jste chtěli a v kabině je správná sportovní atmosféra, ale jen dokud se nepodíváte kolik vlastně jedete. Bohužel i přes pěkný zvuk (kolem 6000 ot. motor tipicky ječí) a pružnost se rozhodně nedostavuje zaboření do sedaček a zrychlení jaké člověk od tohoto auta očekával. Důvod je jednoduchý. Pod kapotou bije to nejslabší srdce co se do Celici montovalo. Jednašestka se 105k při 6000ot. a 138Nm při 3200ot. na auto s pohotovostní hmotností 1135kg stačí, ale rozhodně to není na žádné závodění. Zrychlení z nuly na 100 za 10s rozhodně nikoho neoslní. Na dálnici jí sice nedělá problém udržet permanentně 170km/h, ale pohodlná cestovní rychlost je kvůli hluku spíše někde do 140ti, Při pokusu o maximální rychlost se ale člověk musí už obrnit trpělivostí(a špuntama do uší), nad 180 už se jí moc zrychlovat nechce a nad 200 už je to opravdu porod nemluvě o hluku(hlavně od bezrámovejch dveří). Ale o tomhle Celica, zvláště s 1,6 pod kapotou, neni. Sjeďte z dálnice na zakroucenou okresku a oběvíte její kvality. Podvozek je dostatečně měkký na to aby pohltil i větší nerovnosti, ikdyž příčná nerovnost v zatáčce jí dovede rozhodit a když to nečekáte tak přivodit i to že se naučíte prát si svoje spodní prádlo sami. Rychlosti tam zapadají s perfektní přesností, jen řazení z dvojky na trojku občas trošku zadrhne, během chvíle ale přijdete na to jak se toho vyvarovat. Pedály mají dobré rozmístění a meziplyny při podřazování jsou samozřejmostí. Na brzdy je spoleh, ale zatím jsem neměl možnost je vyzkoušet při opravdu razantní a dlouhé jízdě. Pedál brzdy má dlouhý chod (někdo by možná řekl že se jedná pomalý nástup brzd) takže je snadné je dávkovat, což se při absenci ABS hodí. Najednou se v zrcátkách oběvují xenony starší A6 a začíná se lepit na zadek. Přijímám výzvu a zkouším co Celica svede na rozbité okresce, se čtyřmi kruhy s nápisem Quattro v patách. Do zatáček se vrhám s rychlostí s kterou bych měl v běžném autě na takovéhle cestě strach jet, ale Celica se drží asfaltu zuby nehty. Najednou se začně zatáčka uprostřed víc utahovat než jsem čekal. Okamžitě podřazuju a dupu na brzdy. Zadek ztrácí připnavost a začíná jít bokem. Dávám okamžité kontra a srovnávám stopu(a měním trenky). Krátká rovinka a zase zatáčka. Kvalita asfaltu připomíná spíš polní cestu než silnici, ale i tak si Celica drží velice rychlé tempo. Namířím příd přímo k apexu a Celica drží přesně zvolenou stopu. Uprostřed zatáčky bořím plyn do podlahy, auto si dřepne na přední vnější kolo, gumy kvičí a ve volantu je cítit že se dostávám na pokraj limitů, ale jede se dál. Další zatáčka a prudce ubírám plyn. Záď očekáváně vybočuje, ale snadno jí podchytávám. Začíná mě to opravdu bavit a několik dalších zatáček projíždím s rozhozenou zádí nebo krásně čistou stopu. Škoda jen že přední náhon nedovoluje vyvolaný smyk udržet. Silnice se přestává kroutit a přede mnou je dlouhá rovinka. Dívám se znovu do zpětných zrcátek, ale Audi je pryč, po chvíli se znovu objevuje xenonová žář a ten za mnou už to evidentně nemohl překousnou, tak mě okamžitě předjíždí. Na rovince nemám jedinou šanci, takže ho nechávám jet. Stejně oba víme svoje.

Právě jsem oběvil kouzlo toho slova Celica(božká). Motor sice nemá výkon a ani nemá zrovna moc velikou chuť se vytáčet, ale má výtečnou pružnost (spolehlivě táhned už někde od 1000 ot.) a spolu s perfektním podvozkem umí na hodně zakroucený okresce, s kvalitou povrchu alá tankodrom, udržet hodně rychlé tempo. Ikdyž věřím že kdyby ten v A6 neměl volšové ruce tak bych ho asi hned tak nesetřásl. Rozhdoně se totiž nepovažuju za nějakého extra řidiče. Ale ždímat Celicu, na téhle silnici, až na její limit bylo tak snadné a zábavné.

Silné stránky

+ Čitelný jízdní vlastnoti-to že se chystá opustit vámi zvolenou stopu vám dává silně a dlouho najevo(když to budete ignorovat tak po prudkym ubrání plynu umí letět i bokem), při přehnání nájezdový rychlosti samozřejmě vypochoduje ze zatáčky po čumáku asi jako každý auto, ale na suchu si člověk může vybrat, jestli pojede s rozhozenou zádí nebo celym autem :) nebo prostě projede čistou stopu... (ale na zadokolku nebo 4x4 to prostě nemá)
+ pružnost motoru - sice výkon žádnej zázrak, ale ať tam dáte cokoliv tak to pořád jede, bez problémů jede do kopce na 5tku při 50tce a ještě zvládá zrychlovat(ikdyž je to teda týrání)
+ velikost kufru(rodinej mégane má menší objem) a vůbec karosérie typu liftback je praktičtější než by kdo u sportáku čekal,
+ design, na svou dobu je krásná i dnes, hrozně se mi líbí čistota a jednoduchost designu(jak pro koho),
+ spotřeba, pro studenta(já) ideální auto(pokud nedátě nějaký šílený kola, tak de skutečně bez problémů jezdit pod 7l na 100),
+ mrkačky(je to jinej pohled na silnici přez ty dva zaměřovače) -vždycky přesně víte kde máte čumák,parkovaní snima je radost,
+ auto de bez problémů denně používat-ještě se mi nestalo že bych se někde musel otočit, protože neprojedu(řekl bych že na sporták má až moc velkou světlou výšku),
+ hasící pčístroj před spolujezdcem(origo Toyota)-sice velikostí je spíš jen pro dobrej pocit, ale lepší než drátem do oka:)
+ křídlo na kufru snad navrhoval nějakej alkoholik, kromě to ho že vypadá otřesně tak mě nenapadá jiný využití než jako pult na chlast(už nesčetněkrát vyzkoušeno):) - po výměně za Gti křídlo už to ale praktikovat nebudu...
+ na silnicích je celkem vzácná
+ hodně lidí neví co je to za auto, po té co jsem odstranil všechny znaky už to ani neznalí nepoznaj
+ kompletní zakrytování motoru zespodu - příčná a podélná "traverza" a kompletní zaplastování, štrejchnut o něco vanou je prakticky nemožný
+ motor se ani při prasknutí řemene nepotká
+ V neposlední řadě je výhodou i nízká pohotovostní hmotnost auta(1150kg), zkuste se podívat kolik váží třeba dnešní RS4 nebo M3 myslim že dost lidí bude překvapenejch, ale tahle nízká hmotnost je pouze u STi, GTi už má o metrák víc a GT4 atakuje 1,5t(daň za 4x4)

Slabé stránky

- výkon motoru a jeho charakter-člověk nemá moc touhu ho vytáčet, je prostě dělanej spíš na pohodovou jízdu,
- zadní bubnový brzdy(brzdí dobře ale blbě to vypadá),
- sériová výbava vozu alá Social Line, drtivá většina 1,6tek je vybavená jen posilovačem a el. zrcátkama(docela často ani to ne)
- místo na zadních sedačkách(tak max do 170cm pohodlně),
- mrkačky - od doby povinnýho svícení sou tak trochu na obtíž(hlavně na dálnici),
- hluk od bezrámovejch okýnek a výfuku(sériovýho)-jet stabilně 150km/h+ neni moc dobrej nápad
- oplastování kufru je docela imbecilní nápad.. nejhorší je, že toho se nezbavila ani 7. gen celdy z roku 2000, to že se to snadno poškrábe asi nemusim zdůraznovat, proto mám v kufru permanentně deku
- el. vysouvací anténa nemá zrovna moc dlouhou trvanlivost a origo od toyoty stojí bez mála 10tis kč!(neoriga se daj sehnat za cca 1000kč)-už mi jedna odešla,takže sem si kvůli ní udělal zvláštní vypínač abych jí mohl vypnout

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

V servisu byla jen s výměnou spojky(to sem v garáži nezvládl) jinak všechno zatim dělám sám kdyžtak s pomocí otce nebo kámošů. závady: mrkačky občas odmítaly mrkat kvůli zatuhlým servům(snad už definitivně vyřešeno), imobilizér si rád postavil hlavu a auto nešlo nastartovat(špatný relé), hodně vylítanej podvozek od předchozího majitele

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

kupováno od soukromého majitele - velice solidní člověk, jen co je pravda :D

změny

kompletní výměna sedaček za sedačky z dvoulitra(lepší boční vedení + vzhled), dodělávaný el. okna, el. vyhřívaný zrcátka a centrál,v motorovém prostoru namontovaná origo rozpěra, byla odstraněna květena(naštěstí skoro žádná nebyla), částečně zrenovovaná zadní náprava(tlumiče, kosti, silentbloky) a Cecilka dostala vnější celolak z origo Toyota vzorníku, barva je původně na Lexus IS 1.gen(označení - TOY3N3), zároveň s lakem jsem odstranil boční otěrový lišty a na zadek přidělal origo Gti křídlo(oproti bejvalímu je o několik řádů hezčí:) )

 

Novinky v recenzi

18.2.2014 16:53

Stále žije

Potěšilo mně když jsem jí nedávno viděl na internetu že je na prodej a pořád více méně ve stavu v jakém jsem jí prodával. Byl bych rád kdyby si mi novej majitel ozval a třeba i poslal aktuální fotky.

21.2.2008 00:00

tak už bohužel prodána, už mi zbyla jen GT4, časem přihodim i její recenzi

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Toyota Celica ST180

Další vozy Toyota Celica



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

až na ten imobilizér a mrkačky zatim nic

praktičnost
9

na to že je to coupé tak bych řekl že víc než dobrá, už sem v ní vozil i cihly, cement,4m palubky, dokonce se do ní vešlo i 5 lidí a 5 krosen do kufru, neptejte se jak:)

prostornost
7

přední sedačky pohoda, zadní pohoda jen do 170cm, prostě MPV to neni no:)

jízdní vlastnosti
9

podle mě hodně dobrý, auto je jako dělaný na klikatý silnice, ostatně na rovince umí jet rychle každej blb:) na limitu má sklon spíš k přetáčivosti

jízdní komfort
9

na muj vkus až moc velkej, ocenil bych větší tuhost podvozku, ale pro někoho bude zas hodně tvrdej

provozní náklady
9

stačí jen výměna oleje a řemenů podle předepsanejch intervalů, brzdy ani gumy to nežere

náhradní díly
7

origo od toyoty sou nechutně drahý, ale naštěstí mám svoje zdroje, takže celkem pohoda

výkon motoru
7

na danej obsah a rok dobrej 105k při 6000ot. 138Nm při 3200ot., ale auto rozhodně nejde tak jak vypadá, naštěstí váží asi jen 1150kg takže se dá jezdit i svižně. Výhoda motoru je pružnost, na pětku to jede už od cca 40ti.

spotřeba
10

s hodně lehkou nohou se dá jezdit i za 6l, při úplně normální jízde(vytáčení do cca 4000ot.) se dá bez problémů jezdit do 7,5l, když by někdo jel jak magor tak do 10l :)

hlučnost motoru
8

na dálnici při 140ti točí téměř 4000ot. vzhledem k tomu že auto nemá moc odhlučnovacích materiálů a vejfuk nepatří k těm nejtiším tak je motor celkem slyšet, ale nic co by zvlašt vadilo, jinak při vytáčení na hranici 6000ot. má motor tipickej ječivej zvuk

kvalita sedadel
8

po výměně za sedadla z dvoulitra(Gti) daleko lepší, ale já sem do nich moc hubenej:) takže by to chtělo větší boční vedení

brzdy
8

auto nemá ABS takže se na ně musí s citem(zvlášť na mokru že :) ), než se zablokujou tak brzdí hodně přesvědčive, ale pak už se auto jen veze

zavazadlový prostor
10

na danou třídu bych řekl že téměř bezkonkurenčních 360litrů, po sklopení zadních sedaček se v tom dá odvezt klidně i lednice, akorád to má nechutně vysokou nakládací hranu


Více o modeluToyota Celica T180 (1990-1993)
Toyota Yaris 1,0 16V Toyota Yaris 1,0 16V

Toyota Yaris podobně jako například Peugeot 206 vzbudila…

Toyota Avensis - Carina dosloužila, přichází Avensis Toyota Avensis - Carina dosloužila, přichází Avensis

V lednu přichází na všechny významné evropské trhy…

 





Blesk.cz

Při nákupu v e-shopu pozor na nechtěné zboží. Alza ho přihazuje do košíku, Kasa couvla

Při nákupu v e-shopu pozor na nechtěné zboží. Alza…

České e-shopy mají teď do Vánoc zlatou neděli už prakticky denně, nákupní horečka spojená s výběrem dárků pod…

Znáte topinambur? Je skvělý pro cukrovkáře a neobsahuje škrob! Plus 4 recepty

Znáte topinambur? Je skvělý pro cukrovkáře a…

Už jste vyzkoušeli topinambury? V našich obchodech jsou sice už nějakou dobu k mání, přesto je ale přehlížíme.…

 

iSport.cz

Slavný český youtuber o parkouru: Lidi to ještě nechápou, myslí si, že jsme vandalové

Slavný český youtuber o parkouru: Lidi to ještě…

Je jedním z nejslavnějších českých youtuberů, v současnosti se může pochlubit necelými osmi sty tisíci…

Baník shání střelce! Vyhlédl si Holoubkova obra, loví i ve druhé lize

Baník shání střelce! Vyhlédl si Holoubkova obra,…

V ofenzivě to drhne a Baník to ví. Proto ostravský klub zintenzivnil jednání o koupi gólového útočníka, který by…

 

Reflex.cz

Špičková česká satira: Jaromír Soukup je lepší než Alles Gute!

Špičková česká satira: Jaromír Soukup je lepší než…

Jako sociální psycholog, který obor vystudoval na Univerzitě Karlově, na její Filosofické fakultě, mohu…

Europarlament vyzval k pozastavení evropských dotací pro Agrofert. Fond mu dotace nevyplácí od srpna

Europarlament vyzval k pozastavení evropských dotací…

Evropský parlament dnes schválil usnesení vyzývající Evropskou komisi k přijetí kroků ve věci možného střetu…