Recenze

10 Majitel

Volkswagen Golf

8.58 Uživatelé

Hodnoceno: 27× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6 Volkswagen Golf, foto 7 Volkswagen Golf, foto 8 Volkswagen Golf, foto 9
Volkswagen Golf, foto 10 Volkswagen Golf, foto 11 Volkswagen Golf, foto 12 Volkswagen Golf, foto 13 Volkswagen Golf, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta Volkswagen Golf VI - LPG Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:2300 palivo: LPG počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1600 výkon [kW]: 75 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 355 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.1

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "siemensss".

Auto bolo kupované ako uplne nove v Autocentrum Olomouc. Predajca bol uplny profik a obchodnik. Jeho pristup bol ukazkovy. Dlho som takeho obchodnika nevidel! jeho meno je Martin Stanovsky.

Auto je vo vybave Trendline a s paketmi Comfort a All in. tzn. dual climatronic, alarm, tempomat, radio RCD310 plus 8x repro. ,stred. laktova opierka, kozeny paket, liatinove disky Wellington. atd. :)

Do auta som vcera dal namontovat sekvencny vstrek LPG, kedze s LPG mam velmi dobre skusenosti a aj moje okolie, takze prosim v komentaroch si odpustite poznamky ku LPG. motor je 1,6 75kw BSE.
Diesel som enchcel, nakolko minuly rok som kupil Golf5 Tdi a odislo turbo. NIKDY v zivote nechcem taky smrad.

farba je modra grafit perlet .

Ma ESP

Silné stránky

kvalita spracovania, vnutorny priestor, bezpečnosť a stabilita, jazdný komfort.

Presiel som uz viacerymi znackami a v rodine mame este 2 VW golf5, jeden je benzin a druhy je Tdi.

Pokial to mam porovnat, tak je to aj napriek mnohej kritike novinarov, ze G6 je iba lepsi facelift musim konstatovat ze trieskaju sprostosti. Pokial 4 roky behate na G5 a sadnete do G6, hned citite rozdiel nielen v tom ze je to nove auto, ale napr. v jazdnych vlastnostiach, stabilite. Podvozok je podstatne lepsie odladeny pri najazdoch na nerovnosti ( a to mame u nas na SK vela moznosti otestovat) dalej pri prechode cez diery na cestach. Vodidlo som uz parkrat tlacil do extremu na prachu a vode, chcel som totiž vyprovokovať ESP, ale podvozok je v takej kondicii, ze ESP ani netuklo, a vsetko zvladol sam podvozok.
na druhej strane, VW to zobral celkom pragmaticky a nemusel tlacit extremne peniaze do vyvoja, pokial vylepsili G5, ktory bol na moj vkus po skusenostiach s peugeotom a so skodovkou ine kafé.
Situacia je taka, ze Oct2 je drahsia ako VW Golf6 a to sa uz nevyjadrujem k zakladnej vybave.

K tomu si urobte usudok sami.

Samozrejme aj ja som mal dilemu pred kupou, ci zobrat OCT3 alebo G6.
Nakoniec som sa s tazkym rozhodovanim po niekolkych povozeniach rozhodol spravne a dodnes som to ani raz neolutoval.
nechcem sa tu velmi rozpisovat o jazdnych vlastnostiach a so "zahadzovanim" kufra na octavii.
Ked som na OCT otvoril prednu kapotu tak od chladica k vnutornej hrane predneho "grilu" je cez 50cm. Dodnes som nepochopil, preco to auto tak nafukuju, aby na vonkajsi pohlad vyzeralo vacsie.



Slabé stránky

dojazdovka z pohladu LPG je velka nevyhoda, nakolko musel som dat nadrz a dvihlo mi to dno kufra cca. 4cm :)
ale nezabijem sa, pocital som s tym. som totiz z tych, ktorym je velkost kufra ukradnuta.
Dal som si aj tazne zariadenie :) zn. ARAGON, zial bez bajonetu, asle nejako to prezijem

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

zatial bez servisu, musim tu vyzdvihnut montaznika LPG v Kosiciach - ing. Foltin z firmy Flavia pri Carrefoure, je to namontovane tak precizne, ze som mal problem na prvy pohlad povedat ci tam vobec LPG je uz namontovane. Ale tak je to namontovane ako to ma byt :)





Dal som si aj primazavanie sediel ventilov tzv. Flashlube. technici sice tvrdia, ze na tento motor nemusi byt, ale istota je gulomet :)


zmena> Ing. Ivan Foltin uz nepracuje pre firmu Flavia, robi uz v Presove. Do Flavie by som uz asi nesiel.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Autocentrum Olomouc - predajca Martin Stanovský - super ochotný obchodník. Vrele ho odporucam. Vsetko sme dohadovali cez email, a telefon. V zivote ma nevidel a spraval sa ku mne ako keby sme sa poznali roky.

GOLF 6 LPG

tuning zatial nebol :)

 

Novinky v recenzi

30.8.2010 11:04

38500km

absolvoval som normalny servis po 30tis km alebo 2rokoch, co v mojom pripade bolo skor tych 30tis km :)
cena bola uplne normal, ked si to prepocitam ze je to raz za 30tis km - cena za olej MOBIL 1 5w30 ESP longlife cca.65e + filtre 37e + cena prace cca. 30e. Je to dost dolezite pred kupou auta preverit, pretoze v inych autach s 15tis intervalom je ta cena vyssia alebo minim. rovnaka ako ja platim za 30tis interval. zatial chvalabohu nic nezvycajne pocas prevadzky. chystam sa na vymenu sviecok. Olej dolievam vramci intervalu pri normalnej jazde asi 0.5l. Je to "vlastnost" tych 1.6 BSE agregatov

30.8.2010 11:04

cena za servis LPG po 25000km

20e / v okoli Presova a Kosic je naj. technik na LPG Ivan Foltin.

30.8.2010 10:55

25000km

vymena LPG filtrov + kontrola riadiacej jednotky + mierna uprava mapy vstrekovania /preventivna/

7.4.2009 08:34

LPG a TSI alebo FSI

zabudol som popisat motorch TSI alebo FSI, pokial by sa niekto rozhodol pre Golfa s TSI. Treba si ale uvedomit nasledovne fakty.
Cena za splynovac je 45-50tis skk, zalezi kde kupite.
Tu ale nastava problem. Pri odstaveni vstrekovačov, ktore su priamo vo valci a nahradenim LPG vstrekmi je vysoko pravdepodobne ze si ich "zapeciete". Benzin ako palivo zaroven sluzi ako "chladic", ktory davkovanim paliva zaroven tie vstreky chladi.
LPG je samozrejme mozne namontovat, ale nespaluje sa iba LPG ale aj benzin, ktory sa vstrekuje pri vyssich otackach a vyssom zatazeni auta.
v skutocnosti tento pomer je 60 : 40 v prospech LPG, co samozrejme hned vidno na ekonomike prevadzky s "drahym" benzinom.
Dalsim zatial nedomyslenym problemom je to nestastne chladenie.

Spotreba LPG:
- vcera som tankoval a 335km som presiel za 10Eur :-)

2.4.2009 09:24

LPG zariadenie

Teraz mam trosku casu popisat co to o LPG.

Viem ze na tomto fore sa najdu priaznivci ale aj odporcovia LPG. Prosim ked sa budete vyjadrovat k tomu tak sa zamyslite nad nasledujucimi faktami :

- Tento Golf je moje 3. auto na LPG
- predtym som mal Favorit a Fabiu taktiez na LPG
- v mojom okoli poznam minimalne 4 ludi, ktori maju namontovane sekvencne vstrekovanie LPG a jazdi im to bez problemov, traja maju taktiez asi 3. auto a na kazdom urobili od 200-300tis km bez jedineho problemu.
Samozrejme, mali poruchy na autach, ale s vecami, ktore s LPG nesuvisia, napr. brzdy, vodna pumpa, svetla, spinace brzd atd.

- To ze som sa odhodlal dat do noveho auta LPG je uz dostatocnym prejavenim mojej dovery voci dnesnej urovni sekvencneho vstrekovania LPG.

- Kedze mame v rodine aj diesel, dostavam vela otazok, ze preco som dal LPG a nie diesel.
Mam skusenosti s udrzbou diesla, s odijdenim turba a so samotnym smradom. Jazdne vlastnosti tu nebudem popisovat.

Velmi podstatnym faktom je montazna dielna, kde vam to namontuju, preto aj mnoho negativnych nazorov o LPG vzniklo kvoli "odsraniu" montaze pristupom technika. Nemal som problemy nikdy kvoli LPG, akurat ked som ho daval do svojej Fabie tak to technik odsral a dokonca to nevedel ani nastavit.
Kupil som si kabel, nahral soft a postupne sme sa so susedom naucili nastavit LPG od vyrobcu STAG.
Samozrejme, mal som aj ja smutne chvile a stavy totalnej nasratosti, ale presiel som cez to.
Odvtedy to islo ako hodinky bez najmensieho problemu a auto je uz predane. Chlapik mi uz 3x pisal ze ako dobre ze kupil auto s LPG.
No co mu na to povedat? ved jazdi za 0,80halierov SK 1km. Toto nedosiahnete s dieselom ani s kradnutou naftou od kamionistov :)

- Ked som bol prebrat auto tak som sa technika pytal ze kde umiestni reduktor a riadiacu jednotku. Zasmial sa a nastartoval auto uz na LPG. Povedal jednu velmi vystiznu vetu, ze LPG sa musi do auta montovat tak aby na nom nebolo vidno ze tam je nieco domontovane. Na toto som mu uz nemal co povedat - mal svatu pravdu.

K LPG som dal aj primazavanie sediel ventilov tzv. Flashlube. stalo to cca. 100eur. technik tvrdil ze to netreba, dava sa to len japoncom a od vyroby to dava jedine Subaru.

Dava sa to kvoli nie prilis tvrdym sedlam ventilov u japoncov, ale VW ma udajne velmi kvalitne.
LPG nema primesy na primazavanie ako benzin (myslim ze to je nejaka nahrada olova, aby sa kov o kov nedrel)

Povedal som si ze pri tejto investicii nema zmysel setrit a dal som to namontovat.
denne chodim na trase 60km do prace a 60km naspat a citim podla pocitaca spotrebu nizsiu asi 2-3dcl. Vraj ten flashlube podla vyrobcu sposobuje aj usporu paliva. No, ja vsetkemu neverim, takze toto moze byt aj zabehovanim agregatu. Ale cas ukaze.

Takze tolko k LPG :)


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Golf

Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatial bez komentára

praktičnost
9
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
provozní náklady
9
náhradní díly
9
spotřeba
8
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
9
brzdy
10
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…