Recenze

WoodyPWX (muž 47 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI DPF 125 kW DSG

9.76 Uživatelé

Hodnoceno: 48× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6 Volkswagen Golf, foto 7 Volkswagen Golf, foto 8
Volkswagen Golf, foto 9 Volkswagen Golf, foto 10 Volkswagen Golf, foto 11 Volkswagen Golf, foto 12 Volkswagen Golf, foto 13 Volkswagen Golf, foto 14 Volkswagen Golf, foto 15 Volkswagen Golf, foto 16 Volkswagen Golf, foto 17
 

Technické info

Přezdívka auta GTD Rok výroby 2009 Koupeno ojeté najeto [km]:75000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1968 výkon [kW]: 125 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.1 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 350 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.6

Popis vozu

Jako hlavni auto pro rodinu pouzivam Suzuki Grand Vitara 2.0 103kW (r.v. 2007). O rychlou jizdu mi moc nejde (vetsinou jezdim podle znacek), takze mi slabsi motor na tak tezke auto nevadi. Jen ta spotreba... Kazdopadne supr vybava, staly 4x4, vyssi posez. Za tri roky sme s nim najezdili jen neco pod 50.000 km. Ma jen jeden problem a to pazvuky v interieru. V palubce pred spolujezdcem to klepe uz od 15.000 Km. Servis s tim udelal prd uz v zaruce. Po ni navic vyhrozuje 5K Kc za demontaz palubky a hromadu prace. Kdyz se zacala objevovat potreba druheho auta, chtel sem urcite neco, co bude mit kvalitni interier. Nejake mensi auto, co se mi bude libit a bude me bavit. Dalsi moje touha je automat, ktery ale nezere o moc vic nez manual. Masaz v nescetnych casopisech a recenzich na webu, plus svezeni v Passatu a Golfu 5 GTI me presvedcilo, ze nechci nic jineho nez DSG. A samozrejme TSI, protoze "downsizing" pry vladne svetu ;-) Taky se mi libi cerny displej s bilou grafikou pred ridicem. Zkusmo sem si sestavil neco "obycejneho" v konfiguratoru na webu VW, ale cena me uzemnila. Klasicky sem podlehl svodum konfiguratoru a pridaval a pridaval, to priznavam. Nez holo auto, tak to radsi nic! Za Polo 1.2TSI DSG v rozumne vybave, to bylo skoro 500K Kc! Golf Highline 1.4TSI 90kW DSG, kde uz sem si dovolil nakliknout i bi-xenony byl hodne pres 600K Kc. Scirocco je krasny auto. Teda az na ten prastary stredovy panel. Manzelka se pro nej dokonce nadchla (zvlast pro to zelene - Viper Green), ale cena je jeste horsi nez za Golf. Zvlast, kdyz DSG je az od motoru 1.4TSI 118kW. Sleva se da u VW sehnat v pohode kolem 10%, ale i tak se mi zdaly ceny obri. Zacal sem tedy zkoumat konkurenci.

Kia Ceed/Ceed SW je celkem fajn. Pri bezne vybave dobra cena a super zaruka. Neni tu ale nic, co by me vylozene nadchlo.

Renault Megan sem si byl osahat. Pri lepsi vybave nez ma v moznostech Ceed ma supr cenu. Design interieru a povest francouzkych aut me ale odrazovaly.

Ford Focus se mi vubec nelibi v interieru.

Honda Civic se mi futuristickym designem libi, ale tvrde plasty, ktere lidem casto vrzou, me odradily.

Aktualni Peugeot je pro me designova katastrofa.

Citroen C3 nebo DS ma slusny exterier, interier prumer a navic zas Francouz. C4 a vyssi mi nerikaji vubec nic.

Opel Astra je nadherne auto. V peknem interieru jsou ale citit kompromisy (nektere tvrde plasty, stary cerveny displej pred ridicem) a cena neni o moc lepsi nez u Golfu. DSG bohuzel zatim nemaji. Navic ta video recenze vrzajici Insignie (jakkoliv trapene novinari) me taky dvakrat nepresvedcila o kvalite nove generace.

BMW a Mercedes jsou uplne mimo muj rozpocet.

Auto z bazaru bych se bal koupit. Nemam kamose v servisu a urcite by se nechal napalit. Idealni je nejake predvadeci auto se zarukou.

Vratil sem se tedy k VW a zacal prubezne sledovat skladova a predvadeci auta Scirocco a Golf. Golf na sklade ma tu nevyhodu, ze je vetsinou v bezne vybave. Lidi u nas asi nic jinyho nechteji. U Scirocca je to lepsi. "Sportak" uz neco mit musi. Narazil sem na pekne vybaveny kousek, ktery jakozto predvadeci mel peknou cenu a najeto 20K km. Bohuzel ale nemel DSG. Byl to ale diesel a protoze sem si rikal, ze usetrime neco na provozu, jel sem se na nej se zenou podivat. Diky tomu sem narazil i na predvadeci GTD.

Bylo uzasne. Na obrazcich tolik nevynikne. Tam se moc nelisi od beznych Golfu. Ve skutecnosti to ale byla pecka. Vybava skoro maximalni. Samozrejme DSG, 18" kola Vancouver, Bi-xenony, adaptivni regulace podvozeku DCC, alarm, airbagy i vzadu, 5 dveri, radio RCD510, zimni paket s vyhrivanymi sedackami a ostrikovaci, park pilot, automaticka klima. "Climatronic", loketni operka, zatmavena skla, indikace nizkeho tlaku v pneumatikach, destovy a svetelny senzor... proste vse co sem si u VW pral. Cenikova cena pres 920K Kc!! Motor 125kW 2.0 TDI nas urcite nesezere a o opravdovy sportovni charakter mi fakt nejde. Hlavni je, ze se s nim da bezpecne predjet, vypada uzasne a nic mi v nem nebude chybet. Uvedeni do provozu 9/2009, najeto neco malo pres 20K km. Prodavalo se za peknou cenu 630K Kc. Jak sem se ale dozvedel, jezdil v nem kde kdo. Prakticky vsechny ceske recenze Golfu 6 GTD se delaly s nim. Je to poznat podle SPZ. Navic mu asi dali za usi i sami potencionalni zakaznici. To se na nem bohuzel pri blizsim ohledani trochu podepsalo. Zadni disky kol jsou na jednom miste okousane. Nekdo se asi ucil parkovat. Na hrane mezi zadnim kridlem a kufrem nekdo neco privrel a trochu to tam promacknul. Sem tam lze videt drobne oderky laku. Zbytek ale vypada a voni jako novy. Proste parada! Pozadal sem prodejce o orientacni propocet leasingu. Jeden nikdy nevi :)

Odjizdel sem nadseny. I manzelce se libilo. Sciroccu sme se prakticky nevenovali. Cena byla za Golfa sice vysoka, ale za takove auto !? Tomu se nedalo odolat. Na rozmysleni ale moc casu nebylo. Po par dnech prodejce volal, ze se konecne rozhoupal jiny zajemce a jestli pry mam jeste zajem. Presvedcil sem manzelku, ze jen tohle auto me ucini stastnym a vecer uhanel zaplatit zalohu. Dohodli sme se, ze jim auto jeste chvili necham kvuli nejake vystave, kde bude jen stat a ze mi za to opravi ten problem se strechou/kridlem. Priplatil sem 9K za prodlouzeni zaruky o 2 roky na nejakych 40 mesicu a neco malo za zabezpeceni.

Pri prevzeti auta po vystave TEMPO v Litomericich, sem si ho zase poradne prohledl. Promacknuti zadniho kridla je opravene tak, ze vypada jak nove! Naopak sem zas nasel par drobnosti, ktere majitele uplne noveho vozu nepotkaji. Na predni kapote je par drobnych direk v laku od kaminku a neco podobneho na prednim skle. To sem si ale vsimnul az pri jizde a treba je to jen spina, co pujde umyt ;-) Na plastu u prave zadni sedacku nekdo udelal bud nehtem nebo snad klicema poradny vryp. Asi odborna zkouska mekkosti plastu :-/ Jinak je auto jak nove! Interier porad voni novotou. Nekde sem cetl, ze podle vune se hodne zakazniku rozhoduje a minimalne u me na tom neco bude.

S autem sem ujel asi 50 metru na blizke parkoviste. Seridil sem zrcatka, sedacku a kupodivu docela hladce pridelal drzak iPhonu Brodit pro Golf VI 09-10 v pozici vedle radia. Ackoliv sem z toho mel obavu, iPhone 3G nemel v tehle pozici se signalem GPS zadny problem. Vypnul sem vetrani, AC i radio, abych se mohl soustredit na zvuky a pazvuky. Taky proto sem prece kupoval Golf!

Prvni nastartovani, na ktere sem se uz konecne soustredil, prineslo prvni drobne zklamani. "Traktorovy" zvuk se nevyhnul ani novemu Common Rail dieselu v naladeni GTD. Pri jizde ale, zrejme vlivem vyssich otacek nebo zahrati motoru, se traktor vytrati a kdyz prijde na radu rezonator, zacina mit clovek opravdu paradni pocit z jizdy. Zaradil sem D-cko a vyrazil.

Na DSG sem se hrozne tesil a od pocatku sem si ho uzival. Sametove hladce a tise radi a pripada mi docela inteligentni. Pokud ridic pomalu zrychluje, velice rychle nasazi stupne az do sestky a udrzuje otacky pekne nizko (1100-1200). Kdyz jedu z kopce, brzdi motorem. Presne tak, jak bych cekal. Pokud ale pri takto klidne jizde slapnete na plyn tak, ze nedoslapnete na zem pro kick-down, je zrychleni i v GTD se 125kW az prekvapive pomerne vlazne. Ke klidne jizde "na spotrebu", to ale zrejme patri. V rezimu 'S' vyletnou otacky asi o 500 vic a motor mnohem pozdeji prerazuje a o dost driv podrazuje, takze to uz je pri zavodeni trochu jine kafe. Zatim sem ale cestoval s D-ckem.

Jedu si krasne tise, motor si prede. Jen kola jsou slyset. Neni lehke jet v obci podle znacek. Volant mi bohuzel brani ve vyhledu na budiky. Zvlast na horni okraj, kde u tachometru nevidim od rychlsti 60km/h dal kolik vlastne jedu. Musel bych mit sedacku hodne nizko a to si ted, zvykly na vysoky posez v Suzuki a navic bez valneho povedomi o sirce auta, nemuzu dovolit. To sem fakt jel 80 !? Takze pribrzdit a jeste pribrzdit...

Pri rozjedu ve strmejsim kopci prislo dalsi prekvapeni. Jakmile se uvolnuji zakousnute brzdy, celkem hnusne to zaskripe. Tezko rict, zda s tim lze technicky vubec neco delat.

Pokud mam obe ruce na volantu, nemam s automatem zadny vetsi problem. Nasnazim se vubec radit. Leva noha si krasne odpociva a na spojku ani nevzpomene. Vlastne mam problem jen pri nastoupeni do auta a startovani. Slapnuti na spojku a vyrazeni mam proste nekde hluboko v sobe. Pak se mozek prepne a jedu s automatem.

Prichazi najezd na dalnici. Hladce se dostavam na 130km. Volant klidny. Zadne vibrace. Prava noha se trochu nesnasi se stredovym panelem. Snad si zvyknu. Usi (bohuzel netopyri) jsou jeste vic nespokojene. Docela neprijemne piska vitr kolem leveho zrcatka. Je ale fakt, ze byl vcera docela vichr. Horsi je, ze lehce rezonuji budiky (asi). A nekde v uchyceni pasu ridice to taky pri prudsim rozjezdu a zastavovani cvakne, jakoby se tam neco posouvalo.
Soustredim se na zvuky a hlupak jedu v rychlem pruhu a jeste k tomu "jen" 130km/h. Pan v novem Superbu mi probliknutim jasne ukazuje, kde je moje misto. Jenze par kamionu a autobus mi brani se zaradit. No co, rikam si, zkusime kick-down. Doslapnu az na podlahu, trochu pustim a doslapnu znova. Auto se lehce nadechne, zrejme kvuli DSG, ktere neni na podrazeni o dva stupne pripraveno a s plynulym mohutnym zatahem vyrazim kupredu. Na Golfa asi pan nebyl pripraveny. Nejak mi v tom zrcatku zmizel ;-) Docela prekvapeny, ze uz jedu 180km/h a neni to nijak znat, sem se zaradil a zpomalil na 130. Pocitove sem skoro zastavil. Po chvili me Superb dojel a chvili sme jeli vedle sebe. Mozna cekal, ze budu zavodit. Ja sem ale zrovna zkoumal tempomat a dalsi funkce pacek, takze me to nezajimalo.

Maxi DOT se mi hrozne libi. Je krasne citelny a perfektne se hodi k interieru. Projel sem vsechny polozky. Nastaveny jazyk byl Cestina. Nektera slova se ale VW zrejme nechtelo prekladat. Treba "trip" pro oznaceni ujeteho useku od posledniho resetu. Asi na to nemame vhodne slovo ;-) Kazdopadne uz mam pocitac stejne v Anglictine a nemusim pak lustit ta ceska zkracena slova nebo vyrazy. Aktualni prumerna spotreba 6.1 l/100km. Netusim ale, od kdy se ten prumer dela. Brzy to resetnu.

Po sjezdu z dalnice me ceka par km po okrscich. Prepinam na chvilku na 'S' a DCC podvozek taky na "Sport", pak "Comfort", vypnout a zpet na "Sport". Hmm, osobne nepoznam rozdil. A to ani na kostkach. Snad mozna v zatackach to se sportem jeste min houpe. Tezko rict. Kazdopadne auto jede jako strela. Perfektne drzi stopu a zda semi, jako by se snad ani nenaklanelo. Dynamika motoru uzasna. Pruzne reaguje na "rozkazy" plynu. Na spotrebu se radsi ani nedivam ;-)

V Praze sem zajel k benzince auto vyluxovat a vymenit latkove koberecky za gumovou verzi, co neprasi a da se snadno omyt. Behem vysavani drobku sem si interier dukladne prohledl.
Jakmile sem dostal pryc i posledni bramburek zaslapany mezi sedackou ridice a stredovou kulisou, byl sem spokojeny. Nikde zadne dalsi poskozeni. Chtel sem si jit umit ruce na wc, ale ouha, nemuzu vytahnout klicek ze zapalovani. Rval sem ho ruzne asi 5 minut. Zkousel sem zatahnout rucku, neslapat na brzdu nebo otocit volantem, jestli to neni jeho zamkem. Nakonec sem na to prisel. Radicka musi byt v poloze 'P' ;-) Pravdepodobne bezna vec u automatu a pro me dobra zkusenost.

Chvilku sem se toulal po Praze a kochal se "bezbolestnym" popojizdenim. Bohuzel si zatim nejsem jisty, kdyz uz se doporucuje preradit na 'N' a kdy staci jen stat na brzde s D-ckem.

Uz sem chtel auto nafotit. Umyl sem ho a nalestil. Pak ale zacal dalsi dest a cela snaha byla v pr... Ovsem stala se zajimava vec. Auto zaclo samo stirat diky senzoru deste. Koukam, ze ani prodejce sam netusil, co auto vsechno ma :)

Update:
Cesta na Moravu a zpet probehla paradne. Jen ta ne-kvalita D1 a nasledne E462 s 18" koly radne "vynikla". Tezko rict, jestli by to bez DCC bylo jeste horsi. Motor je vyborne pruzny. S nastavenymi 135km/h na tempomatu ve dvou lidech a s lehce nalozenym kufrem ochotne reagoval na plyn i v kopci! Celkova bilance za prijemne projeti 800km je prumer 5.6 l/100km a to casto nebyla moje noha zrovna lehka. Zvlast pri nutnosti rychle predjet a zaradit se. Navrat v nedeli vecer znamenal 30 minut kolonu na 25km pred Prahou (zuzeni) a jasne se ukazala prednost DSG. Popojizdeni sem si poprve v zivote uzil. Zvlast do kopce.

Update:
Uz nejakou dobu si hraju s DCC a zda se, ze uz sem pocitil zmenu. Celou dobu sem cekal, ze s nastavenim Comfort bude auto mnohem vice filtrovat treba kostky a nastaveni Sport mi je zase necha jasne pocitit. Takhle se ale DCC nechova. Urcite ne vyrazne. Spis se zda, ze se auto se Sportem prestane houpat v zatackach a na tahlych hrbolech.

Zajima me, jestli ma smysl treba na cervene vyrazovat DSG na N. Jestli se treba castym razenim nebo naopak pri stani na brzde neco neopotrebovava. Rozhodne to ma vliv na spotrebu. Pokud stojim, prepne se ukazatel spotreby na litry za hodinu. Pokud mam zarazeno D, spotreba je 0.8 l/h, pri N klesne na 0.6 l/h. Spolecne s klimatizaci je to 1.1 l/h a 0.9 l/h pri 26 stupnich venku a nastavenych 22 stupnich v aute. Pri vetsim horku bude asi spotreba klimatizace vetsi. Mereni vlivu klimatizace na celkovou spotrebu bohuzel nebude tak jednoduche.

Update:
Uz asi skoro rok pracuju v UK (Leamington Spa, asi 20mil od Birminghamu) a po par mesicich sem pristehoval i rodinu s autem a tak cas od casu jezdime do Prahy a zpet. Skoro 1400Km jedem skrz Eurotunel celkem tak 16-18hodin, vetsinou po dalnici max povolenou rychlosti. Jen v Nemecku nemuzu vic jak 160, jinak rodina remca ;) Jednou bylo malo oleje a jednou chladici kapaliny. Ani sem netusil, ze muze taky "mizet", ale pry je to pri velkych dalnicnich presunech normalni. Navic se blbe kontroluje, protoze risky MIN-MAX jsou kryte motorem. Da se to kontrolovat jen pruhledem skrz hrdlo samotne nadrze. Kazdopadne od obojiho uz si vozim litr "originalu" pro kazdy pripad. Obcas beru "lepsi" naftu nebo pridavam aditiva. Predpokladam, ze motoru take diky dalnicim, kde se snadno cisti DPF, nic nechybi. Jezdeni v UK neni zas takovy problem, jak sem se obaval. Jakmile si clovek zvykne na jejich specificka pravidla kruhovych objezdu a neexistujici "prednost", tak se jezdi v pohode. Mel bych jit na dalsi garancku po roce, ale v UK se tomu branim, protoze podle zprav od kamaradu jsou tu dost zabari a to i primo ve VW servisech. Kde je to ale samozrejme super drahe, jako vetsina veci tady, kde se plati prace cloveka. Nechal sem tu jen prezout gumy na zimni v nejakem mistim servisu a nakonec otocili do protismeru vzorku jen jednu gumu. Co bych clovek mohl chtit za 50 liber ;) Golf je docela UK-friendly. Prepnul sem Bi-xenony na jezdeni v levem pruhu a digitalni cast pristrojovky na mile, vcetne tempomatu a spotreby. Ta je tu i diky max 70milim na dalnici velmi prizniva. Posledne byla dlouhodoba lehce pres 50mpg, tedy pod 4.7 litru na 100km. Takze celkove mi na aute vylozene vadi jen to drnceni v interieru. Pripada mi, ze "uprava" ze servisu, ktera to na cas vyresila, se po nejake dobe uvolnila a drnci to jeste vic. Jinak si nemuzu stezovat. Za par tydnu se vracime do CR, tak zas auto poradne vyklidim. Behem dlouhych cest holt padl zakaz jidla v aute a podle toho to tak ted bohuzel vypada. Snad to dve hodiny s vysavacem a mokrym hadrem daji do poradku a budu zase spokojeny majitel skoro noveho auta ;) V posledni dobe sem ale zatouzil po sportovnejsim svezeni s benzinem, manualem a zadni pohanenou napravou. Zrejme pod vlivem ruznych recenzi sportovnich aut uplne citim, jak to DSG neposloucha a plyn reaguje se znacnym zpozdenim ;) Njn, s jidlem roste chut a auto snu se zase posouva na neco "lepsiho". Tady v UK ma kazdy trouba Porsche (vetsinou levnejsi Boxster), BMW (3 nebo 5), Audi (A5, S5), Mercedes (C, E) apod. Uz nekolikrat sem mel moznost si na ulicich prohlednout BMW 1M a M3 E92. Tak zacinam setrit :D

Update:
Par dni v Alpach, kde se tezsi predek diky dieselu na snehu dobre osvedcil, se bohuzel s konecnou platnosti take potvrdilo, ze se s rodinou a vybavenim do Golfa nevejdem :( Takze vazne uvazujeme o vymene za neco vetsiho s nahonem na ctyri. Zrejme za nejaky lehce jety Touareg. Vypravil sem se do VW Porsche Prosek, abych se dovedel, za kolik by auto vykoupili. Tabulkove pry za pouhych 289.000,- Male sem tam upad. Bezne se dobre vybavene a podobne stare GTD prodava kolem 500.000,- !

Silné stránky

* Minimalne ve verzi GTI/D se mi moc libi design. Moc jich u nas nejezdi.

* Absolutne luxusni interier. Nejen kvalitni materialy a mekcene plasty, ale i design se mi moc libi. Vsechno peclive slicovane. Zadne vrzani. Uz pro tohle miluju Golf. Pravda, tohle je jedna z nejvyssich vybav. Trendline asi bude o neco slabsi ;-)

* O DSG sem snil a prakticky vse se mi po prvni zkusenostech vyplnilo. Krasne se s tim jezdi, hladce radi, chova se prirozene a inteligentne. Pokud k tomu jeste neco vydrzi a mam pod volantem padla, nevidim zadny duvod se vracet k manualu.

* Predni sedacky pevne drzi telo. Zaroven ale nejsou nepohodlne. Po studene kuzi v Suzuki sem rad za prijemnejsi karovanou latku. I kdyz mam vyhrivane sedacky. Jestli se mi tam poblije dcera, tak to ale asi tak snadno dolu nepujde ;-)

* Bi-Xenony se nataci i do stran a meni sklon nejen podle zatizeni a naklonu vozu, ale i podle rychlosti.

* Volant mi hodne vyhovuje. Dobre se mi drzi, na ovladani na nem sem si zvyknul hned a moc se mi libi design.

* Maxi DOT mi vyhovuje a libi se mi mnohem vic nez bezne cervene podsvicene displeje s jinak cervenym pismem konkurence. Perfektne sedi ke zbytku auta take v cerne barve, u GTI/D a Scirocca vcetne oblozeni stropu. Ovladani intuitivni.

* v provedeni 5-dveri si za sebe sednu a bez problemu odvezu celou rodinu. Kufr taky dostatecny. Umi tohle vas hot hatch ? ;-)

* funkce Coming/Leaving Home, zvlast ve spojitosti se svetelnym cidlem, me prijemne prekvapila. V noci nebo ve tme garaze vam auto pekne posviti na cestu. Oboji plne konfigurovatelne palubnim pocitacem.

* Motor je pruzny, usporny a od vyssich otacek diky rezonatoru skoro zapomenete, ze je to diesel.

* Cidla vzdalenosti nejen vzadu, ale i vpredu, jsou zvlast ve spojeni s grafikou na radiu RCD 510 velmi prakticka a povedena.

* Grafika RCD510 treba pro nastaveni automaticke klimatizace se mi taky libi. I kdyz prakticky kopiruje vsechno, co je videt na samotnem ovladaci pro Climatronic.

***** Vyborne promyslene detaily jako treba:

* Plynova vzpera predni kapoty.

* Automaticke stirnuti zadniho okna, pokud jsou zapnute predni sterace a zaradim zpatecku.

* Sterace stirnou po zapnuti parkrat rychleji, aby byla skla cista a pak teprv nasadi stale opakovani. Mozna to ovlivnuje destovy senzor.

* Interier se automaticky rozsviti jen ve tme (pravdepodobne diky cidlu v elektrochromatickem vnitrnim zpetnem zrcatku).

* Pri zamknuti dveri je tlacitko pro zamknuti podbarvene oranzove misto cervene. Oranzova je i na dalsich prvcich, ktere maji byt zvyraznene (sila vetraku klimatizace apod.), takze to porad ladi.

* Lehke docvaknuti/aretace v nastaveni intenzity jednotlivych vetraku.

Slabé stránky

* Behem startu a chvili po nem je CR diesel "traktor". Sice ne tak hrozny jako PD, ale o zvuku benzinu nemuze byt rec.

* Lehce rezonujici budiky. Snad uz to nebude horsi.

* Obcasne cvakani v B sloupku ridice (edit: znama chyba zamku dveri, uz opraveno).

* Prava ridicova noha nema zrovna dvakrat pohodlne opreni o stredovy panel.

* Ve verzi bez Keyless Acces (dnes za priplatek 8500,-) musi byt klicek zasunuty pod volantem tak, ze je tesne nad kolenem. Pokud na nem musim mit jeste klic od DefendLocku a ovladac garazovych vrat, tak me to pekne stve, jak mi lezi a simra na noze.

* Zaskripani brzd pri rozjezdu do kopce (to dela jen velmi zridka).

* Design zadnich svetel neni nic moc. LED verze (aktualne v serii, driv za priplatek 8500,-) je o poznani lepsi.

* Grafika RCD510 pro radio se mi moc nezda. Ovladani mohlo byt lepsi a displej lepe vyuzity.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Oprava promacknuteho kridla dopadla nad ocekavani dobre. Vypada jak nove. Navic to meli za chvilku.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodejce VW Gerhard Horejsek v Litomericich. S panem J. Sykorou spokojenost. Prijel kvuli me i o vikendu do blizkeho Usti nad Labem, abych se dostal do vystaveneho auta v nakupnim centru Flora. Trpelive taky odpovidal na vsechny moje otazky, ktere sem mel behem asi 3 tydnu. A ze ja dokazu byt otravny :) Po zkusenosti s opravou zatekani pod sklo (viz. novinky), sem byl z VW Horejsek trochu zklaman (viz. novinky)

 

Novinky v recenzi

3.5.2013 14:18

Prodáno

Přeju hodně rychlých a bezpečných kilometrů novému majiteli (ročník 89 ;)

30.4.2013 23:01

Cena auta v bazaru snížena!

Holt je krize :-/

15.4.2013 13:55

Auto je v bazaru

Touareg je doma, takze Golfik jde do bazaru (http://www.dasweltauto.cz/Car/656890/golf-2-0-tdi-gtd). Je mi z toho celkem smutno :-/

17.3.2012 08:27

22 mesicu doma...

Pridal sem nejaky update po 22 mesicich s autem

17.2.2011 20:26

Auto bylo na pravidelne servisni kontrole po 30000 km...

Konkretne ve VW Auto Jarov (Praha). Po nedavne kontrole Suzuki GV (60000km) za 7500,- sem cekal Golfa alespon za 8000,- Nastesti ve VW prekvapili a cena byla 5715,- i s doplnenim kapalin a umytim auta (vcetne prahu, disku kol a gumovych rohozi za 149,-). Tak zas pry muzu jezdit dalsich 30000km. Ze by ten long-life olej opravdu tolik vydrzel? Auto pry ale pocita starty a jeste neco dalsiho, takze si muze rict o servis i driv.

4.12.2010 13:03

Sklo opraveno, ale je to konec problemu?

Vyzvednul sem si auto z Litomeric. Hodinova cesta autobusem do Terezina byla jeste ok. Kilometr do servisu pesky v -15 stupnich uz byl horsi. Snad uz to bylo naposled. Sklo je nove podlepene. Udajne uplne chybelo lepidlo v pravem hornim rohu pred spolujezdcem. Snad uz to bude ok. Cestou zpet se mi az v Praze rozblikala kontrolka rizeni motoru. Podle servisu mozna jen zmenou teploty (v Praze je "jen" -6.5 stupne). Oficialne muze byt duvodu mraky. Jestli to pry bude blikat dal i zitra, auto musi znova do servisu, kde se napichne na pocitac.

29.11.2010 18:02

Alespon neco je opraveno...

Zapomnel sem zminit uspech VW Jarov. Vsimnul sem si, ze v B sloupku u ridice uz necvaka (hlasil sem jim to, protoze v Litomericich to taky neopravili). Namazali kolem hacku zamku dveri nejakou pastu a je klid. Pry je ten postup, jak to opravit, na centrale VW vypsan teprve asi 14 dni. Dneska sem dal auto na servis zatekani znova do Litomeric. Fajn cesta. Vstaval sem v 5:50, dojel v chumelenici do servisu kolem 7:20, po predani auta pockal na autobus asi 45minut v sileny zime, protoze jel pozde a kolem 10:00 sem byl zpet v Praze. Jeste me ceka obracena verze za par dni. Tohle nemuzu absolvovat casto, jinak mi hrabne. Jestli jeste jednou potece do auta, budu chtit uplne nove nebo zpet penize.

26.11.2010 07:51

Hmm...

Tak na Jarove uprostred prace zjistili, ze jim VW opravu zatekani pod sklem nezaplati a musim zpet do VW Litomerice, kteri uz za to dostali prachy a kde to mam reklamovat. Sakra! Hlavne ze sem se jich na to ptal, jestli to nebude problem.

17.11.2010 20:43

Hmm...

Tak do auta porad tece. Hura zpet do servisu. Navic mi po poslednim pokusu o opravu zatekani pod prednim sklem zacalo chrastit v palubce pred spolujezdcem.

17.10.2010 07:47

Zpet ze servisu...

Spatne podlepene celni sklo bylo opraveno. Rachtani bohuzel ne. Nedokazali ho navodit. Po predvedeni (ktere ale nebylo uplne presvedcive, protoze to chce urcity povrch a rychlost) jsme ale domluveni, ze se na to jeste podivaji pri prohlidce 30.000km, ktera bude za chvili. Opraven byl i praskly drzak predniho narazniku. Ten diky tomu trochu povylezl a bylo to znat na spatnem slicovani s levym blatnikem. Po prezuti gum me napadlo, ze bych pro pristi leto koupil nove alu disky pro letni gumy. Ptal sem se tedy rovnou na original Vancouver disky a chteji za to pres 13KKc za KAZDY! Malem se tam upad ;)

12.10.2010 13:39

Prvni zavady...

Do auta tece, takze slo do servisu. Poznal sem to podle kapek vytekajicich ze spary mezi plasty mezi dvermi a kaslikem. Tezko rict, jestli je to diky prednimu sklu (kde po vymene byl nejaky problem jeste pred tim, nez sem auto kupoval) nebo necim jinym. Rovnou sem nechal proverit rachtani v budicich a u ridicovych dveri a prezout na zimni gumy.

20.6.2010 08:56

Poznatky o spotrebe...

Hraju si s DSG, tak sem pridal nejake poznatky o spotrebe...

1.6.2010 21:11

Maly DCC update...

Konecne mam sve znacky s tim probehla i vymena dalnicni znamky na poste (to sem ani nevedel, ze jde) a pripsal sem neco o DCC. Porad mi ale pripada, ze to za 22K Kc nestoji.

24.5.2010 00:11

Morava...

Pridal sem lehke shrnuti prvni dalkove jizdy.

24.5.2010 00:02

Fotky...

Konecne neprsi, tak sem udelal nejaky fotky.

19.5.2010 22:20

Detaily...

Pridal sem do plusu par detailu, ktere se mi v aute libi.

18.5.2010 21:00

Prvni dojmy...

Sepsal sem nejake dojmy z prvnich kilometru. Prozatim se na me hrne mnoho novych vjemu, ale u PC si na to uz nevzpomenu. Holt budu doplnovat prubezne.

18.5.2010 14:03

Od 17.5. je auto doma!

Konecne sem si auto odvezl domu. Cestou z Litomeric do Prahy sem si zajel kus dalnici, kus mesto a malinko si zaradil na okrscich. Prvni nalezene klady a zapory sepisu do recenze.


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI DPF 125 kW DSG

Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8

V interieru to ted trochu vrze od vydechu vetraku spolujezdce. Pry normalni :(

praktičnost
8

Mam to hlavne pro zabavu, ale rodinu s nakupem taky odvezu.

prostornost
9
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
9

Na Hot Hatch super.

provozní náklady
9
náhradní díly
6
výkon motoru
9
spotřeba
9
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
9
brzdy
9
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…