reklama


Recenze

Herbi TSI (muž 35 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline

9,72 Uživatelé

Hodnoceno: 52× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6 Volkswagen Golf, foto 7 Volkswagen Golf, foto 8
Volkswagen Golf, foto 9 Volkswagen Golf, foto 10 Volkswagen Golf, foto 11 Volkswagen Golf, foto 12 Volkswagen Golf, foto 13 Volkswagen Golf, foto 14 Volkswagen Golf, foto 15 Volkswagen Golf, foto 16 Volkswagen Golf, foto 18 Volkswagen Golf, foto 19 Volkswagen Golf, foto 20 Volkswagen Golf, foto 21 Volkswagen Golf, foto 22 Volkswagen Golf, foto 23 Volkswagen Golf, foto 24 Volkswagen Golf, foto 25 Volkswagen Golf, foto 26 Volkswagen Golf, foto 27 Volkswagen Golf, foto 28 Volkswagen Golf, foto 29 Volkswagen Golf, foto 30 Volkswagen Golf, foto 31 Volkswagen Golf, foto 32 Volkswagen Golf, foto 33 Volkswagen Golf, foto 34 Volkswagen Golf, foto 35 Volkswagen Golf, foto 37 Volkswagen Golf, foto 38 Volkswagen Golf, foto 39 Volkswagen Golf, foto 41 Volkswagen Golf, foto 42 Volkswagen Golf, foto 43 Volkswagen Golf, foto 44 Volkswagen Golf, foto 45 Volkswagen Golf, foto 46 Volkswagen Golf, foto 47 Volkswagen Golf, foto 48 Volkswagen Golf, foto 49 Volkswagen Golf, foto 50 Volkswagen Golf, foto 51 Volkswagen Golf, foto 52 Volkswagen Golf, foto 53 Volkswagen Golf, foto 54 Volkswagen Golf, foto 55 Volkswagen Golf, foto 56
 

Technické info

Přezdívka auta Herbi Rok výroby 2011 Koupeno nové palivo: benzin převodovka: manuální pohon kol: přední

Popis vozu

VW Golf VI 1,2 TSi 77Kw Trendline

Zdravím všechny „Golfisty“.
Dlouho jsem zvažoval přidání recenze na tento web. Vždyť mí kolegové tady celkem obsáhle všechny vlastnosti šestkového Golfu popsali. Ale za těch skoro patnáct tisíc najetých kilometrů chci být součástí hrdých majitelů na AUTOCZ.
Výběr nového auta byl pro mě velice důležitý. Zprvu jsem pomýšlel na něco většího a asi taky dražšího, jako BMW 3, WV Passat. Tyhle auta,v době mého vybírání, šly koupit jako předváděcí modely s najetými pár tisíci kilometrů za vcelku dobrou cenu. Ale po důkladnějším zvážení a vědomí, že vlastně auto budu používat sám nebo maximálně s přítelkyní , jsem se rozhodl ušetřené peníze užít jinak. Ostatně si za pár let auto téhle třídy můžu koupit taky a bude to mít větší logiku než přesedlávat např. z Passata na Golfa…

Pár měsíců jsem doslova drtil internet a jak jsem již zmínil, mým úmyslem bylo koupit vůz z předváděcí akce dealera, kde se dá docela slušně ušetřit. Byl konec ledna 2011 a já už neměl myšlenky na nic jiného, než jak vyměním svoji Octavii II 1.9 TDI za nové auto. Né že bych byl nespokojený, ale auto mělo 150 tis. km a taky už se mi dost okoukalo.
U VW dealerů probíhaly na Golfa výrazné slevy a já to nevydržel … A 8. února stálo auto v garáži. Novotou vonící voňavka… Výběr padl nakonec na skladový kus ze zásob auto Heller (v té době 46 Golfíků) Zapomenout jsem však musel na pár detailů výbavy. Líbily se mi oba R-line pakety, automat DSG, zadní diody a Bi-xenony. Ale stejně s těmito prvky je Golfík cenově už někde jinde. Prodejce naopak na skladový vůz poskytl v rámci akce slevu 60 tis., sadu zimních pneu Dunlop SP sport včetně originálních elektronových disků a drobností v podobě gumových pryží,komletní povinné výbavy atd.

Motor/Spotřeba
Vždy jsem jezdil s diesely a ani u toho auta to nemělo být jinak. Motor číslo jedna bylo 1,6kové TDI. Po shlédnutí a přečtení pár testů, jako eventualita přišel benzínový motůrek 1.2 TSI, navíc s šesti kvaltem . A když jsem si spočítal, že padesáti tisícový rozdíl v ceně se mi nevrátí v době po kterou auto plánuju vlastnit. Volba byla jasná. Jsem člověk docela konzervativní, ale tento motor bych všem budoucím majitelům určitě doporučil. Neposlouchejte všechny ty škarohlídy s názorem: „kolik ta přetlakovaná 1.2 asi vydrží?“. Asi fakt budu jenom opakovat kolegy. Jezdím v průměru za 6 litrů, když se snažím tak i dost pod 5 litrů. Radovánky nestojí ani 8 litrů. Možná by se někomu podařilo jezdit za víc, ale pak už se jedná o vyslovené týrání motoru.
Navíc to má celkem hezký zvuk. Vezl jsem nedávno pár kilometrů mechanika jedné francouzské automobilky a když se mně asi po dvaceti minutách ptal, s vážným výrazem ve tváři, kolik takový Golf s dvoulitrem stojí, tak mi přišlo úsměvné, kde ti Frantíci pořád dělají chybu??.....:-)) Osobně můžu porovnat, že výkon je papírově skoro stejný jako u 1.9 TDI, ale jede to určitě rychleji. Ticho v kabině samozřejmě nesrovnatelné….
Cením si, když můžu motor nechat „dieselově“ převalovat v oblasti okolo patnácti set otáček nebo ho poslat na dvojku, trojku k šesti tisícům, což může docela uspokojit sportovní choutky, ale upřímně řečeno, otáček lačný motor Hondy v něm nehledejte.
Když chcete předjíždět je potřeba podřadit i o dva stupně. Otázka zvyku….
Jinak je motůrek ve všech otáčkách velice příjemný společník. Žádná turbo díra, žádné výrazné výkonové maximum…
Jeden aktuální poznatek. Celkem výrazně zvyšuje spotřebu zapnutá klimatizace. Zdá se mi, že je to víc než litr na sto. U Octavky jsem to neregistroval. Možná tady se negativně projevuje ten nízký objem…




Pševodovka/řízení/podvozek

Asi první tři tisíce mi šla ztuha zařadit jednička. Měl jsem z toho trochu smíšené pocity. Je to přece GOLF s koncernově dokonalou převodovkou. Někdy jsem si na křižovatce připadal jako začátečník, když se mi tam s prodlevou podařilo rychlost natlačit na potřetí. Všiml si toho problému i kamarád, který prodává u Mercedesu. Po asi třech tisících ujetých kilometrů problém samovolně zmizel a všechny stupně tam padají s pověstným tichým cvaknutím. Zpřevodování je naladěno dokonale, jen asistent řazení někdy v mírném stoupání radí zařadit vyšší stupeň, i když cítíte, jak se motor trochu dusí. Tenhle asistent je stejně určen spíše něžnému pohlaví a nepřipadá mi, že jízda podle něho nějak výrazně snižuje spotřebu.
Podařilo se mi svést se s DSGéčkem v této motorizaci a mít ho u dealera skladem, asi bych s ním teď i jezdil.

K řízení nemám výhrady. Připadá mi skoro stejné na jaké jsem byl zvyklý u předešlých vozidel.U brzd bych ocenil razantnější nástup,ale v globálu spokojenost.

Podvozek je pro mě perfektní. Mám příplatkové šestnáctky (v této kategorii aut větší rozměr na naše cesty odmítám) a s nimi spojený sportovní podvozek. Asi bych si ho zvlášť neobjednal. Avšak po těch najetých kilometrech ho prostě miluji. Dokonalý... Focus ho má sice ještě trochu lepe nastavený, ale to je tak jediná věc. Omlouvám se jeho příznivcům, ale Focus není konkurent. Jen levnější kompromis (S nejnovějším modelem jsem neměl tu čest, ale ten se mi taky vůbec nelíbí) .

Interiér/kufr

Tam bych opět nešetřil superlativy. Nemám rád nějaké kudrlinky, takže německá strohost je v pořádku. Materiály špičkové, jen imitace hliníku bude náchylná na poškrábání. Nemám rád, když se z auta stává skladiště, takže odkládacích prostor je dostatek. Jen prostor před řadící pákou v oblasti popelníku, mohl mít zdrsněný povrch. Odložené drobnosti při svižnější jízdě nechtíc putují po vozidle. Volant potažený kůži je doslova lahodný:-) a dovedl bych si představit i provedení R-line. Rozhodně neváhejte připlatit za sportovní sedačky!! Nemám sice základní rádio. Druhý stupeň v nabídce mě nenadchl. Ovládání,výkon a zvuk repro soustavy ok, ale display je přes den většinou nečitelný a podsvícení není sladěno se zbytkem palubní desky. Hodilo by se tak maximálně do Golfu V.
Simply clever navíc na display rádia zobrazovala i venkovní teplotu. Teď musím otravně přepínat v palubním počítači.
Kufr a jeho 350 litrů mým potřebám dokonale postačuje. „Stěhovák“ jsem měl a skoro nevyužíval.
Chybí mi háčky na uchycení nákupu. No, jeden tam je, ale na platu zakrývající zavazadelník a při jízdě z něho spolehlivě každá taška spadne a mám pocit, že udrží tak maximálně kilo váhy.
Jde to vyřešit sítí, ale zase připlácíte. A pokud jezdíte na delších lyžích, tak zbytečně v seznamu přípatků nezaškrtávejte položku skivak za 4000 Kč. Je to přece jenom kratší hatchback a jejich místo je na střeše.
Promiňte mi neustálou konfrontaci s Octavií, ale byl to můj předešlý vůz a koneckonců je to díky koncernu auto mnoha společných dílů. Ale například díl jakou jsou zrcátka měla dle mého názoru lepší Škodovka.
Model před faceliftem má zrcátka velikostně téměř stejné, jen na tom mrtvém úhlu se asi pracovalo víc.
Může to být jen můj pocit, ale jelikož s oběma vozy jezdím dodnes, v přímém srovnání si za tímto názorem budu stát. A taky to aerodynamické svištění kolem nich narušuje jinak velmi tichý interiér.
Příjemná je naopak jedna led dioda směrových světel vyvedená až na dohled řidiče. Zvykl jsem si na ni velice rychle a méně zkušené může upozorňovat na použití směrovky.


Golf I. generace mě díky mému věku minul. II. a III. generaci jsem jako kluk doslova hltal, ale díky financím a ne-vlastnictví řidičského oprávnění to byly jen sny. U IV. Generace jsem dal přednost desingově odvážnější Astře G, jakožto prvnímu mému autu.. Odstupem času mi došlo, že bych byl u Wolfsburgského modelu ušetřen častých návštěv v servisu a opakujících se závad. V. generace byla pro mě, jakožto asi i pro mnohé zklamání a tak jsem vsadil na jistotu z Boleslavi. No a VI. generaci jsem si konečně koupil.
Za šest měsíců mám najeto necelých patnáct tisíc. Panuje maximální spokojenost !!. Golfík jezdí bez problémů a pořád se ještě na každou jízdu těším. Do prvního servisu mi chybí ještě dalších patnáct tisíc a doufám, že to bude jenom „olej“ :-D

Sériová výbava

Čelní airbagy řidiče a spolujezdce, možnost deaktivace u spolujezdce * Kolenní airbag řidiče * Boční airbagy vpředu, hlavové airbagy vpředu i vzadu * 2 tříbodové bezpečnostní pásy vpředu s výškovým nastavením, předepínači a zvukovou a světelnou výstrahou při nezapnutí, 3 tříbodové bezpečnostní pásy vzadu * Elektronický stabilizační systém ESP včetně hydraulického brzdového asistentu, ABS, EDS, ASR, MSR * Asistent pro rozjezd do kopce * Dvě opěrky hlavy vpředu, tři opěrky hlavy vzadu * Isofix, příprava pro připevnění 2 dětských sedaček na vnějších sedadlech vzadu * Manuální klimatizace "Climatic", klimatizovaná přihrádka spolujezdce * Rádio RCD 210 s CD-MP3 přehrávačem, výkon 2 x 20 Wattů, 4 reproduktory * Palubní počítač (pro BMT palubní počítač "Plus") * Centrální zamykání s dálkovým ovládáním, 2 sklapovací klíče * Elektrické ovládání oken vpředu * Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná a vyhřívaná, zrcátko u řidiče asférické * Kotoučové brzdy vpředu a vzadu * Posilovač řízení s proměnlivým účinkem * Elektronický imobilizér * Ukazatel vnější teploty s varováním při nebezpečí tvorby náledí * Stěrač předního a zadního okna s intervalovým cyklovačem * Sdružený ukazatel s elektronickým tachometrem, počítadlem kilometrů celkovým, denním a s otáčkoměrem * Ukazatel servisních intervalů * Osvětlení zavazadlového prostoru * Akustická signalizace při nevypnutí světlometů * Dvoutónový klakson * 3 dveře * 4 ocelová kola 6 J x 15, pneumatiky 195/65 R 15 (ne pro 4Motion), pro 4Motion 6 1/2 J x 16, pneumatiky 205/55 R16 * Dojezdové rezervní kolo ocelové * Halogenové světlomety s denním svícením * Směrová světla integrována do vnějších zpětných zrcátek * Maska chladiče a žebra masky chladiče v černé barvě * Tónovaná skla v zeleném odstínu * Nárazníky lakovány v barvě vozu * Vnější zpětná zrcátka a kliky dveří v černé barvě * Pozinkovaná karoserie * Potahy sedadel v ploché tkanině s designem "Roxy" * Přístrojová deska, středová konsola a vykládání dveří s dekorací v designu "titan" * Sedadlo řidiče výškově nastavitelné * Zadní sedadlo nedělené, opěradlo dělené asymetricky a sklopné * Bílé regulovatelné podsvícení ukazatelů na přístrojové desce, červené noční osvětlení tlačítek, chromové orámování jednotlivých ukazatelů * Tříramenný volant výškově i podélně nastavitelný * Make-up zrcátka ve slunečních clonách * Vnitřní osvětlení se zpožďovačem a spínačem na všech dveřích, odrazky na dveřích * Dvě čtecí lampičky vpředu * Dva držáky na nápoje vpředu * Kuřácké provedení: zapalovač cigaret a popelník vpředu * Přihrádka spolujezdce s osvětlením, zamykatelná * Odkládací přihrádka ve stropě * Odkládací přihrádky ve všech dveřích * Kryt zavazadlového prostoru *

Příplatková výbava

Paket "Comfort" pro Trendline v hodnotě 32 700Kč : 5dveří; malý kožený paket: tříramenný kožený volant, hlavice řadící páky a madlo ruční brzdy v kůži ; vnější zpětná zrcátka a kliky dveří lakované v barvě vozu, Paket "Sport" pro Trendline v hodnotě 29 400Kč : 4 kola z lehkých slitin "Atlanta" 6 1/2 J x 16, se zajištěním proti krádeži, pneumatiky 205/55 R16, sportovní podvozek, kontrola poklesu tlaku v pneumatikách, boční okna vzadu a zadní okno zatmavené, 65% absorpce světla, mlhové světlomety s chromovaným orámováním a statickým přisvěcováním do zatáček, potahy sedadel v látce s designem "Me 2", sportovní sedadla vpředu, nastavitelné bederní opěrky vpředu, sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné, zařízení pro přepravu dlouhých předmětů v opěradle zadního sedadla včetně loketní opěrky vzadu, odkládací kapsy na zadních stranách předních sedadel, malý kožený paket (obsah paketu nelze měnit)
Rádio "RCD310" s CD-MP3, výkon 4 x 20 Wattů, 8 reproduktorů, Aux-in zdířka
Klimatizace "climatronic" s automatickou regulací, 2zónová teplotní regulace, klimatizovaná přihrádka spolujezdce, senzor kvality vzduchu
Loketní opěrka vpředu s odkládacím boxem, 2 držáky nápojů vzadu
Lak s perleťovým efektem



Technická data
1.2 TSI 77 Kw (105K)
Druh motoru
4 válcový benzínový
Zdvihový objem
1197
Max. výkon, KW (K) při 1 /min
77 (105) / 5000
Max. točivý moment, Nm při 1/Min
175/1550-4100
Emisní třída
Eu5
CO2 Zplodiny, g/Km, kombinovaný provoz
134
Palivo
Bezolovnatý benzín 95 oktnů
Převodovka
6 stupňová
Pohotovostní hmotnost/ Kg
1233
Celková hmotnost/ Kg
1790
Největší rychlost/ Km/h
190
Zrychelní 0-80/ O-100, Km/h
6,9/10,6
Spotřeba paliva podle normy 99/ 100 EG, l 100Km
V městském provozu
7,1
Mimo město
4,9
Kombinovaná spotřeba
5,7




Silné stránky

Motor
Jízdní vlastnosti
Kvalita zpracování
Image

Slabé stránky

Zájem zlodějů a pár drobnýh detailů, které jsem uvedl v textu

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Opravy žádné

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto-Heller Ostrava
Profesionální přístup a bezroblémový servis i u jiných rodinných vozů.

Ale musím podotknout, že to samé neplatí pro Heller Opava. Vím, je to divné, kyž autosalóny vlastní jeden majitel. Ale kluci ze servisu víc asi myslí na to jak prohánět slečny a nedovedou si poradit s banální opravou. Doufám, že jsem byl jediný nespokojený zákazník. Konkrétně se jednalo o Polo, které je taky v rodině..

 
reklama

Novinky v recenzi

27.2.2013 15:01

Náhoda nebo záměr???

Dnes po servise, tentokráte mého Golfu.Výměna čelního skla,olej atd. Provedeno v Auto Heller Ostrava. S prací spokojenost, ale....Technik mně při přebírání auta okamžitě táhnul k pokladně, když jsem namítl, že po předchozích zkušenostech (navíc 700Kč. více viz. novika z 20.2.2013) chci nejdřive vidět za co platím.Tak fa. našel v počítači. A?? Opět tam bylo navíc tentokrát "jen" 180Kč. za filtr, který jsem si dodal sám:( Náhoda nebo záměr???

20.2.2013 19:36

Musím to tady prásknout

Zhruba před týdnem jsem vezl manželčino Polo na servis ke společnosti Auto-Heller Ostrava, jakožto činím u většiny rodinných a firemních aut. Při snaze ušetřit jsem zakoupil materiál v jednom značkovém obchodě s autodíly (mimochodem rozhodně se to vyplatí-servis ve 30tis/km, Polo-1,2HTP úspora na materiálu cca. 1700 CZK). Když jsem si při kontrole cen procházel starší fa. za servis, zjistil jsem náhodou, že u mého Golfu bylo při posledním servise (auto ještě v záruce!!) účtováno cca. 700 CZK S DPH za nějakou podložku pod olejové čerpadlo,či co?(nikdo nebyl schopný zpětně alespoň dovysvětlit). Ke všemu servis prezentoval původně tento úkon jako svolávací akci!!! Auto jsem tehdy přebíral ve spěchu s telefónem u ucha a málem se mi to vymstilo. Nicméně mi to nedalo a zeptal jsem se...A výsledek? Technik si "chybnou" fakturu okopíroval a bez jakéhokoliv vysvětlení, či omluvy, prostě těch 7stovek odečetl z faktury za aktuální servis. Nevím jestli se mám vztekat nebo radovat, že jsem dostal peníze zpět...? V každém případě to tady píšu taky jako výstrahu. Když máte nevýslovně dobrý pocit, že jste svému miláčkovi dopřáli zasloužený servis, tak radši pečlivě projděte vše, za co vlastně platíte. On ten pocit nemusí být vždy tak dobrý....

9.5.2012 18:03

První servis

Na první servisní prohlídku v long-live režimu 30 Tis/km. jsem jel neplánovaně asi o 2tis/km dříve, jelikož se i u mého motoru TSI objevily v tisku již dostatečně probírané problémy s rozvodovým řetězem a po konzultaci se servisním technikem nebylo co odkládat (klasika-po startu cca. 20 s. kovové rachotění a kolísání volnoběžných otáček). Jelikož se objevila závada na kterou jsem uplatňoval záruku, jel jsem i na garanční prohlídku do značkového servisu, což nebyl od začátku můj 100% úmysl. O co víc jsem byl později velmi mile překvapen profesionálním přístupem Auto Heller Ostrava. Nejen, že mně bezplatně odvezli ze servisu až před dům, ale komletní výměna rozvodů (kvalitnější řetěz mimo vadnou šarži + ochrana proti přeskočení), oleje a všeho souvisejícího proběhla do jednoho dne a jako velké překvapení v dnešní době bylo, že nejen celá oprava v rámci záruky, ale i long live olej byl naučtován výrobci. Z původních plánovaných 5000 tis. za servisní prohlídku, byla částka, kterou se tady stydím napsat. Snad jen, že by za ni nebyla ani dobrá večeře s přítelkyní....
Rozhodně milé překvapení, které mne získalo zpět na stranu značkových servisů...

15.2.2012 23:33

Po roce ježdění vše funguje jak má a vládne naprostá spokojenost. Mám najeto nějakých 25 tis/km. Na doporučení některých jsem nedal a jedu pořád longlive olej. V 15 tis/km jsem nechal udělat test v nezávislém servisu a olej byl ok. Nesdílím útlocitné potřeby některých majitelů, kteří mění olej u nového auta po 2,5 tis./km a během 15tis ještě 2x. Je mi jasné, že to může být impuls k vášnivé až ohnivé polemice, ale auto je přecejenom spotřební věc a prostě budu věřit výrobci. Jinak si už tak v hlavě konfiguruji přibližné sestaveni VII. Prozatím vítězí motor TSI(maximálně mi vyhovuje, jen asi půjdu do výkonnější varianty ) a vzhledem k častým návštěvám hor to bude asi 4Motion, snad dojde na sliby a nebudou ho dělat jen v dieselu. Určitě si taky auto budu chtít nakonfigurovat sám a odrážel bych se od výbavy Highline.
Dále bych chtěl podotknout, jezdím 50% okresky, 30% město, 20% rychlostní komunikace a dálnice. Dlouhodobý průměr 6,1 l. Má jízda je dost svižná, ale bez zbytečného vytáčení. Jinak mé nadšení s DSG převodovky vzalo za své při pár jízdách s Tiguanem vybaveným tímto automatem.Nahoru řadil skvěle, ale kickdown nic moc. Navíc si nejsem jist slučitelností 4M s DSG u GVII. To jsou však jen mé fantazie a očekávání, protože si budu muset do prodeje skoro ještě rok počkat. Navíc jsem aktuálně doslova ohromený studií Takeri od Mazdy. Jestli tak bude nová 6 vypadat alespoň s 80% procent hm....Auta navíc spatří světlo světa podle avizování přibližně ve stejném období...


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline

Další vozy Volkswagen Golf


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
9
provozní náklady
9
výkon motoru
9
spotřeba
9
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
9
zavazadlový prostor
9

Více o modeluVolkswagen Golf A6/5K (2009-2012)
Volkswagen Golf GTE – Hot hybrid z Wolfsburgu Volkswagen Golf GTE – Hot hybrid z Wolfsburgu

Nabídka sportovních Golfů se rozšiřuje o plug-in…

Volkswagen potvrdil Golf GTI Clubsport S Volkswagen potvrdil Golf GTI Clubsport S

Automobilka Volkswagen oficiálně oznámila, že 35. ročník…

 

reklama





Blesk.cz

YouTube letos zaplatil hudebnímu průmyslu 25 miliard korun. Ten žádá víc

YouTube letos zaplatil hudebnímu průmyslu 25 miliard…

V dnešní době je jasné, že prodeje fyzických CD téměř nic nevydělávají. Příjem hudebního průmyslu pochází z…

Omšelé, za to čisté a levné: WC hlídku toalety na I.P.Pavlova mile překvapily

Omšelé, za to čisté a levné: WC hlídku toalety na…

Potřebujete nutně na záchod a jste v metru? Veřejné záchodky vás mnohdy zachrání před malou nebo velkou nehodou.…

 

iSport.cz

Droppa skončil v Rusku. Hledá si angažmá, připustil návrat do Česka

Droppa skončil v Rusku. Hledá si angažmá, připustil…

Fotbalový reprezentant Lukáš Droppa skončil v Tomsku, který má finanční problémy a neplatil hráčům výplaty. S…

Kauza HC Polanský zná první verdikt. Končí Marek, vystřídá ho Peterek

Kauza HC Polanský zná první verdikt. Končí Marek,…

AKTUALIZOVÁNO 10.45 | V kauze "HC Polanský" padl v Třinci první verdikt. Dozorčí rada HC Oceláři odvolala…

 

Reflex.cz

Alkoholici i opuštění staří lidé: Pro které skupiny obyvatel se stávají Vánoce svátky neštěstí?

Alkoholici i opuštění staří lidé: Pro které skupiny…

Dlouho se tradovalo, že jsou Vánoce – svátky klidu a míru – nejtěžší pro lidi trpící depresemi. Dnes už však…

50 důkazů krásy i krutosti na Zemi. National Geographic zveřejnil nejlepší fotky uplynulého roku

50 důkazů krásy i krutosti na Zemi. National…

Křehký život v divočině i krutost pytláků. Výběr fotografií, které vždy na konci roku vybere časopis National…

 
 
reklama