Diskuse

Volkswagen Golf (2009)

2.2.2010

Ještě začátkem minulého roku jsem byl majitelem Opelu Astra 1.7 Cdti. S autem jsem byl vcelku spokojen, ale vzhledem k tomu, že bylo dovezeno "na kšeft"…

 

Volkswagen Golf VI (honzanun)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 16.02.2010  23:28

    Dotaz

    Ahoj, gratuluji ke správnému výběru ;-)
    Můžeš mi ale prosím vysvětlit, jak jsi myslel větu:
    " Velmi dobré jídzní vlastnosti zajišťuje i standartně dodávané ESP, které se bohužel nedá vypnout." ??
    • 00 Reagovat !

      foto honzanun

      honzanun 17.02.2010  11:26

      « Re: Dotaz

      Myslel jsem to tak, že zajišťuje stabilitu při běžné jízdě. Bohužel, když se člověk chce vyblbnout např. na zasněženým letišti - tzn. točit auto přes ručku, popřípadě projet zatáčku "bokem" ESP to neumožní. Ale jinak díky za upozornění, v textu to nějak upravím, aby to nemátlo :-)
  • 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.02.2010  17:16

    GOLF VI

    Výborné auto! :yes:

    P.S. Docela by mě zajímalo, jestli si při ceně této konfigurace nezvažoval, jít třeba rovnou do GTI? Zvlášť, když si zvolil silnější turbo-benzín, nižší podvozek a 18" kola...?
    • 00 Reagovat !

      foto honzanun

      honzanun 19.02.2010  19:40

      « Re: GOLF VI

      Děkuji za pochvalu.

      Na GTI jsem taky, samozřejmě, myslel. Bohužel při stejný konfiguraci by vyšlo ještě o cca 150.000,- dráž a to už bylo mimo moje možnosti (GTI sice začíná na nějakých 695tis, ale i za pětidvéřové provedení je účtováno cca 25tis atp...)
      • 00 Reagovat !

        foto Thomasino

        Thomasino 19.02.2010  21:59

        « Re: Re: GOLF VI

        To mi povídej!! Nejdražší příplatek za 5 dveří co znám >:D
        Raději jsem ale oželel 18-ky, které se dají dokoupit samostatně - navíc přepnutí na tvrdší sportovní režim tlumičů to částečně řeší a k tomu ještě ta kvalita cest je dost hrozná.. Každopádně sportovní podvozek u běžného Golfa stále není podvozek GTI ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 19.02.2010  22:16

          « Re: GOLF VI

          Chlapi, na to je snadná rada, prostě se jim na ten zadní pár dveří "vykašlat"... :yes: ;-) >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.02.2010  22:18

            « Re: Re: GOLF VI

            white label - já jen čekám,až se zadní dveře zruší, protože jsou zbytečný >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 19.02.2010  22:25

              « Re: GOLF VI

              Já bych HH nabízel výhradně jen s jedním párem dveří (jako FoRS)
              a bylo by vymalováno... ;-) >:-[] :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.02.2010  22:29

                « Re: Re: GOLF VI

                white label - ámen :yes: >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 19.02.2010  22:37

                « Re: GOLF VI

                Pokud bude auto vypadat se třemi dveřmi výrazně lépe než s pěti dveřmi, pak ano. Pokud vypadá skoro stejně, raději zatím volím praktičnost :-(
                Musel by třídveřový Golf vypadat takto:
                [odkaz]
                [odkaz]
                Časem pak mohu přidat druhé "nepraktické" auto pro zábavu, musím postupovat pomalými krůčky
                ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                  Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.02.2010  22:42

                  « Re: Re: GOLF VI

                  thomasino - no jo,ale já neznám auto který je v 5-ti dvířku hezčí než ve 3-dvířku ;-\...máš tip?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Thomasino

                    Thomasino 19.02.2010  22:47

                    « Re: GOLF VI

                    To já taky netvrdil. Ale třeba zrovna Focus ST vypadá v 5D skoro stejně dobře jako v 3D ;-)
                    Ale třeba Audi A5 Sportback vypadá lépe než A5 kupé :-) Aspoň pro mě.. Vím, WL nebude souhlasit >:-[]
                    Však víš, že zadek GTI se mi extra nelíbí, ani v 5D, ani v 3D.. Život je otázka kompromisů :-!
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 19.02.2010  22:50

                      « Re: GOLF VI

                      No tím "...skoro stejně dobře..." říkáš vlastně vše podstané... ;-)
                      >:-[]
                      P.S. Ano, A5 kupé je určitě "povedenější", než SB... ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Thomasino

                        Thomasino 19.02.2010  23:00

                        « Re: GOLF VI

                        No kdyby měl SB čumák z A4 místo A5, bylo by to ještě lepší..
                        Ale ta Jetta Coupé je ještě mnohem povedenější! :-)
                        Mám rád prostě ostřejší tvary..

                        EDIT: WL, z tohoto pohledu nedávají smysl žádná podobná kupé a dívej, kolik se jich poslední dobou prodává :-) Z mého pohledu má proporce ideální. Ani zbytečně dlouhé a těžkopádné jako A5, ani zbytečně krátké s malým rozvorem..
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 19.02.2010  23:11

                          « Re: GOLF VI

                          Právě že má ty proporce "krátké", s malým rozvorem, na rozdíl od A5, 3kupé, nebo MB Ekupé, které tak aspoň určitý smysl dávají (když už neoplývají extra praktičností)... ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Thomasino

                            Thomasino 19.02.2010  23:14

                            « Re: GOLF VI

                            Ale to má Zetko nebo Cayman taky ;-) Jen tady je to ještě o něco větší kupé a zadní sedadla se dají nouzově trochu použít..
                            Podívej na Passat CC, taky teoreticky nedává smysl, ale jak se dobře prodává :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 19.02.2010  23:31

                              « Re: GOLF VI

                              Srovnávej srovnatelné. Tohle se chce tvářit rádoby jako klasické "čtyřmístné" kupé. Zetko ani Cayman se tak "netváří" ani náhodou a Passat CC má především 4 dveře a na slušnou prostornost si (proti tomuhle pokusu) určitě jen nehraje... ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Thomasino

                                Thomasino 19.02.2010  23:35

                                « Re: GOLF VI

                                Tak to srovnávej třeba s Roccem, mě je to jedno. Já jen říkám (píšu), že se mi to líbí a přijde mi to hodně povedené :-)
                                A velikostně (až na rozvor) to není o moc menší než třeba trojka kupé od BMW.. Ale ty ostřejší rysy se mi na tom právě líbí.
                                Stejně jako se mi líbí konceplt VW BlueSport, nebo jak se jmenuje ta obdoba MX5 od VW :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                  Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.02.2010  23:37

                                  « Re: Re: GOLF VI

                                  thomasino - ostřejší rysy si představuju trošku jinak,ale VW se poslední dobou docela odvázalo :yes: ..a Bluesport?Podle mě naprostá paráda :yes: :yes:
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Thomasino

                                    Thomasino 19.02.2010  23:46

                                    « Re: GOLF VI

                                    Kdyby ho udělali taky jako kupé s pevnou střechou (jako Cayman nebo Zetko), byl bych ještě spokojenější!! :-)
                                    Jsem zvědavý na to malé Porsche nebo Audi R4..
                                • 00 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 19.02.2010  23:43

                                  « Re: GOLF VI

                                  BlueSport je nejen designově úplně jinde, ten se líbí i mně, ale to je koncepce 2+0 s motorem za zády (podobně jako ten Cayman) a u této concepce je ta "krátkost" naopak "sexy", tak "neblázni" s tím srovnáváním.
                                  A rocco taky není ani zdaleka klasické kupé, je to jakýsi "hatchback-kupé", ale podle pátých dveří a jejich tvaru spíš hb... ;-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.02.2010  23:48

                                    « Re: Re: GOLF VI

                                    white label - néééééééééééééééééé,je to kupé,MACZ mi tak i rocco zařadilo! >:D .Já nemám HH,já mám kupé,nekaž mi prosím radost :'-( :'-( >:-[]
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto white-label

                                      white label 19.02.2010  23:51

                                      « Re: GOLF VI

                                      Tak roccoR označil i autocar za současný nejHH, ale tak dobře, ty HH prostě nemáš... ;-) >:D
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.02.2010  23:54

                                        « Re: Re: GOLF VI

                                        white label - to jsem si chtěl přesně přečíst!Děkuju :yes: >:D
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto white-label

                                          white label 19.02.2010  23:57

                                          « Re: GOLF VI

                                          Jinak sorry za ty "páté" dveře, myslel jsem logicky "třetí" dveře...
                                          :-)
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Thomasino

                                            Thomasino 20.02.2010  00:02

                                            « Re: GOLF VI

                                            No já si říkal, že už máš asi trochu "popito" a nějak se ti ty čísla pletou :-) Mojito, jestli ti někdo prořízne plátěnou střechu nebo najdeš krumpáč v pevné střeše , to máš už jedno !! Asi bych teď nějakou dobu raději do Rožnova s Roccem nejezdil >:-[]
                                            Mojito, jestli ty máš kupé, tak já mám pak lifback :-)
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                              Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.02.2010  00:15

                                              « Re: GOLF VI

                                              thomasino - >:D >:D

                                              Já mám slovo kupé i v TP,heč!
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto white-label

                                                white label 20.02.2010  00:53

                                                « Re: GOLF VI

                                                Když může být kupé třeba třídv. MegIII, proč by nemohlo být rocco, dneska se tohle nijak zvlášť "přísně" neřeší... ;-) :-)
                                                Podle současných zažitých obecnějších "regulí", rocco kupé vlastně je...
                                                • 00 Reagovat !

                                                  foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                                  Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.02.2010  01:02

                                                  « Re: GOLF VI

                                                  white label - to je pravda.Stejně si myslím,že rocco designově jak HH ani nevypadá >:-[]
                                                  • 00 Reagovat !

                                                    foto white-label

                                                    white label 20.02.2010  01:05

                                                    « Re: GOLF VI

                                                    Mojito
                                                    Proč myslíš (hlavně)?
                                                    Ty asi spíš myslíš že nevypadá jako HB, ne HH...? :-O
                                                    • 00 Reagovat !

                                                      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                                      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.02.2010  01:11

                                                      « Re: Re: GOLF VI

                                                      white label - ne ne,HH jsou spíš takový trošku víc ,,krabicoidní,,rocco je nižší i když trochu buclatý.Nevím,ale do té skupiny mi tak vizuelně až tak nezapadá :-|
                                                      • 00 Reagovat !

                                                        foto white-label

                                                        white label 20.02.2010  01:17

                                                        « Re: GOLF VI

                                                        Dyť to "říkám", že myslíš spíš HB (hatchback), ale píšeš HH (hothatch)... ;-) :-)
                                                        • 00 Reagovat !

                                                          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                                                          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.02.2010  02:17

                                                          « Re: GOLF VI

                                                          white label - mno asi spím :'-( ...asi to vypadá na 3 bodíky :yes:

                                                          btw : myslel jsem to tak,že když se hodnotí HH tak mi tam rocco svým designem moc nezadá a vizuelně mu konkuruje snad MeRS nebo TT
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 19.02.2010  22:46

                  « Re: GOLF VI

                  Ale pro mě tato Jetta-kupé rozhodně lépe nevypadá, a jako HH už vůbec ne... :no: ;-)
                  Toto bylo uděláno především pro vkus "amerického" trhu... :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Thomasino

                    Thomasino 19.02.2010  22:48

                    « Re: GOLF VI

                    WL, mě se třeba líbí a moc!! Určitě o hodně více než Golf 3D, 5D nebo Rocco ;-) Sorry kluci, neberte to osobně :-)

                    Každopádně na Caymana nemá nic z toho!!
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.02.2010  22:50

                      « Re: Re: GOLF VI

                      thomasino - mě se taky líbí..ne tolik jak rocco,ale bral bych ho raději než Ford či Škodu ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 19.02.2010  22:58

                      « Re: GOLF VI

                      Mě se nelíbí a ani mi nedává větší smysl. Na kupé mu chybí větší dávka "espritu", na klasické kupé je krátké (včetně rozvoru), disproporční... a poměrem délky a využitelného vnitřního prostoru bude mnohem méně praktické než 3dv. Golf, nebo dokonce i rocco.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.2010  12:03

    Hodně pěkný

    Chválim
  • 00 Reagovat !

    foto kaaRS

    kaaRS 01.03.2010  12:44

    Golfak..

    nejak mi uniklo ze tady mame takoveho krasneho golfa. Toto je snad prvni VI Golf co se mi libi. :yes: Hlavne chvalim vyber motoru a ta vybava je taky super.

    P.s. Hodne stastnych km.
    • 00 Reagovat !

      foto Thomasino

      Thomasino 01.03.2010  18:06

      « Re: Golfak..

      KaaOc, jak první co se mi líbí!!?? >:-[] >:D ;-)

      V bílé vypadá Golf VI taky moc dobře, sám jsem vybíral mezi červenou a bílou, ale nakonec jsem si řekl, že červená ke GTI patří více :-) Taky kdo to má stále umývat :-O Umýváš si auto sám, nebo jezdíš do myčky? Jinak koukám, že za tu výbavu jsi už mohl taky mít GTI jen lehce vybavené tak za 700T jako já ;-) :-)
      • 00 Reagovat !

        foto honzanun

        honzanun 01.03.2010  18:52

        « Re: Re: Golfak..

        Do myčky jezdím na ruční mytí. Máme tady u nás myčku, kde za 140kč paní auto vyleští úplně dokonale, včetně toho, že umývá zrcátka a otevírá všechny dveře a umývá prahy. Jinak když je hezky, meju auto sám. Beru to jako zábavu a velmi si to užívám.

        Po GTI jsem samozřejmě taky koukal. Bohužel v té výbavě bylo o cca 150tis dražší, což už bylo nad můj limit.
        • 00 Reagovat !

          foto Thomasino

          Thomasino 01.03.2010  20:15

          « Re: Golfak..

          Kurnik, takovou myčku bych taky potřeboval!! Kde bydlíš? Kdyžtak v SZ.. Ale pokud to není Brno, tak je mi to asi k ničemu :'-( :-O
          To já šel raději cestou málo výbavy (až na pár nezbytností jako adaptivní podvozek atd) a raději GTI s úžasným motorem a "odladěnejším" podvozkem ;-) Třeba 18-ky jsem musel oželet, ale teď mi trochu chybí.. Ale dají se časem dokoupit..
          Co tě to stálo v této výbavě, pokud to není tajné.. Kdyžtak napiš do SZ ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto berustina

            berustina 01.03.2010  20:27

            « Re: Golfak..

            Thomasino - co ty víš. Třeba je v plánu motor z GTIčka, stejně jako ty plánuješ 18tky. >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto Cobalt

              "-- skrytý --" 01.03.2010  20:34

              « Re: Re: Golfak..

              [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
              • 00 Reagovat !

                foto berustina

                berustina 01.03.2010  20:36

                « Re: Golfak..

                Cobalt - já jen chtěl naznačit, že obě cesty jsou možné. Slabší motor + super výbava i Silnější motor + slabší výbava. Tak i tak to prostě jde. >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto honzanun

            honzanun 03.03.2010  13:42

            « Re: Re: Golfak..

            Tajné to není - najdeš to v každým ceníku VW - za auto jsem dal 570tis. vč. DPH. (Ceníková cena byla o 65tis. vyšší). Auto nebylo skladovka, ale nakonfiguroval jsem si jej přesně podle sebe. :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Thomasino

              Thomasino 04.03.2010  22:57

              « Re: Golfak..

              No tak to už ti chybělo do mého konfigu GTI pouhých 140 tisíc a to je ve splátkách na 3 roky celkem zanedbatelné ;-) :-)

              HODNOCENÍ: konečně jsi doplnil další fotky jak vidím, sice by to chtělo ještě pár fakt povedených, ale je vidět že se snažíš. Takže mohu už také hodnotit a dát ti 3x 10 bodíků ;-) U těch fotek je ta desítka taková "podmíněná", ale snad mě nezklameš. Rád se na tvého pěkného bílého Golfíka koukám. Napiš mi do SZ odkud jsi, rád se s tebou někde potkám a mrknu třeba i na to jak funguje ta kamera. O té jsem hodně přemýšlel, ale pak jsem to nechal v "očesané" výbavě ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto honzanun

                honzanun 05.03.2010  09:02

                « Re: Re: Golfak..

                Díky za hodnocení.
                Jaký fotky by sis ještě představoval???

                Jinak 140 tis by bylo ve splátce cca 4000/měsíčně a navíc bych neměl takovou výbavu. S výbavou by to bylo nějakých 200tis a to už je cca 5500/měs ;-\

                • 00 Reagovat !

                  foto Thomasino

                  Thomasino 08.03.2010  12:48

                  « Re: Golfak..

                  Máš se vykašlat na výbavu jako já a raději si užívat pořádného svezení!! >:D >:D >:D Já třeba raději oželel Xenony, 18" kola, kameru, park.čidla a šel do "ekonomické" verze GTI ;-) Později až penízky budou mohu Xenony a 18" kola dokoupit. Navíc mám pocit, že ty 17" na české okresky stačí a málokdy mohu mít podvozek přepnutý na tvrdší Sport a to mám "jen" 17-ky ;-)
                  Ale každý má jiné priority, chápu...
                  Jaký fotky? Nějaké zajímavé pozadí, nebo aspoň aby ti z auta nečouhaly stromy, nebylo pozadí stejné barvy jako auto apod.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.2010  13:00

    krása

    Zdrávím Honzo, Golfík vypadá nádherně :yes: Pár let nazpět byla bílá barva podřadná, ale dnešním automobilům opravdu sluší! :-). Kdybych měl tu možnost pořídit si nový vůz, rozhodně by bílá byla jako hlavní adept. Gratuluji ke koupi, ať slouží a kilometry bez nehod! Docela mě zajímá ten motor, co u Vašeho Golfíku tluče. Jeví se jako zajímavá alternativa.

    Hezký den
    • 00 Reagovat !

      foto honzanun

      honzanun 01.03.2010  18:53

      « Re: krása

      Děkuju za pochvalu. Taky jsem s motorem velmi spokojen. Kdyby jsi o něm potřeboval cokoliv vědět, napiš, rád odpovím...
  • 00 Reagovat !

    foto Honza-Micka

    Honza Mička 01.03.2010  16:44

    Miluju...

    ...bílou barvu.Miluju Golfy,miluju Golfy v bílé barvě na 18" kolech!Nádhera,paráda,3x10 :-) ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 01.03.2010  17:38

    Pěkný

    A to tak že velmi ... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto sarisb

    sarisb 01.03.2010  18:10

    paráda

    Gratulujem ku krásnemu Golfu :yes: Hned po GTI je to podla mna druha naj moznost. Keby si vyberam auto v nizsej strednej triede, moj vyber by sa velmi podobal tvojmu. Takze v dobrom zavidim a prajem vela stastnych km :-)
  • 00 Reagovat !

    foto maca02

    maca02 10.03.2010  18:43

    Moje původní představa

    Ahoj, máš ode mě 3x10, nemohl jsem jinak, obzvlášť za mooooc pěkný fotky a samozřejmě za to auto - je výstavní. Fotky jsou mi inspirací :-) Takhle jsem si totiž svoje původní auto představoval - chtěl jsem sice svoji modrou shark metlu, ale Vancouver. Pak jsem se lekl vyšších nákladů za 18" gumy a větší tvrdosti auta na nižším profilu a chtěl jsem nakonec DSG a tak jsem od toho ustoupil.
    Já svýho rozhodnutí nelituju, ale říkám, že takhle by nějak měl vypadat vysněnej mazel s moc gratuluju, je to opravdu krásnej kousek! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto David-Kos

    David Kos 02.04.2010  08:01

    Hodnocení

    3x10b, recenze je velmi přehledná a čtivá. :yes: Opravdu tady chválím. Určitě je tato motorizace svým způsobem ve všech věcech lepší než ty motory co byly donedávna pod kapotou třeba tohoto Golfíka. Bohužel ještě nebudí pro mě tolik důvěry, abych takovou motorizaci co máš třeba ty pod kapotou koupil. Radši počkám jak se projeví jejich životnost s přeplňováním při 100000-150000km. Je to samozřejmě i o způsobu zacházení. Jen ať ti bez problémů jezdí. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto honzanun

      honzanun 06.04.2010  07:49

      « Re: Hodnocení

      Zdravím, taky jsem si vědom toho, že životnost asi nebude půl milionu :-). Auto ale plánuju mít cca 3-4 roky, než doběhne leasing a následně jej vyměním za jiné. Při mým ročním nájedzdu cca 25tis km životnost opravdu neřeším... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 13.05.2010  23:11

    Honzo

    Ty děláš na Benzince viď? >:D Ale jo, je to pravda, ta novinka. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto honzanun

      honzanun 14.05.2010  09:16

      « Re: Honzo

      Neboj, nedělám... Ten benzín je ale opravdu dobrej, sice stojí o 4-5Kč/litr víc, na dojezdu se to ale vrátí...
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 14.05.2010  09:58

        « Re: Honzo

        Taky dávám do GGTI pouze takový benzín. 95ka tam byla jen chvilku a jen trocha, přímo od výrobce, když jsem auto přebíral nové ve Wolfsburgu...
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 14.05.2010  10:12

          « Re: Re: Honzo

          Jo, taky leju do svého auta občas tak málo oktanové palivo jako je Verva >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 22.07.2010  22:24

    Volné jízdy

    Já tentokrát asi nepojedu,ale přijedu se tam mrknout,takže se tam třeba srazíme ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto honzanun

      honzanun 23.07.2010  14:50

      « Re: Volné jízdy

      Ok, super. Já mám jízdy od 18:00 do 18:25 a pak od 18:30 do 18:55.
      • 00 Reagovat !

        foto Thomasino

        Thomasino 23.07.2010  15:36

        « Re: Re: Volné jízdy

        Já tam dorazím, jestli pojedu ještě nevím..
        Mojito, ty ho nebudeš zajíždět na okruhu?? >:-[] >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto honzanun

          honzanun 25.07.2010  09:05

          « Re: Re: Re: Volné jízdy

          Super, to se tam určitě potkáme :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Thomasino

            Thomasino 03.08.2010  20:29

            « Re: Volné jízdy

            Ahoj Honzo,
            tohle by tě třeba mohlo taky zajímat, více u mě v diskuzi. Předpokládám, že se potkáme v Brně ve čtvrtek odpoledne na okruhu před volnými jízdami ;-)

            Náhodou jsem dnes zjistil, že tento čtvrtek odpoledne se v Brně jedou závody Caterhamů a také Light Weight série (jistě znáte z reportáží z časopisu SPEED) místo původně plánovaného závodu 14.8. v Piešťanech...
          • 00 Reagovat !

            foto Thomasino

            Thomasino 06.08.2010  21:37

            « Re: Volné jízdy

            U mě odkaz na videa z volných jízd, párkrát jsem tě také natočil ;-) :-)
            Jak se ti to v Brně na okruhu líbilo?
            • 00 Reagovat !

              foto honzanun

              honzanun 10.08.2010  13:10

              « Re: Re: Volné jízdy

              Zdravím, díky moc za viodeo, už jsem si jej všechno stáhnul. Na okruhu to byl dokonalý zážitek, vůbec jsem nečekal, co to auto dokáže.
              Auto jsem docela šetřil, nechodil jsem na brzdy až na poslední chvíli a raději si nechával rezervu, abych neskončil někde v kačírku :-)

              Co mě překvapilo byly pneumatiky, seděli jak přibitý (mimochodem ty samý Bridgestone Potenza - měl i ten Nissan GTR :-)

              Okruh ale už trochu znám, byl jsem na něm cca 5x s motorkou. Víc vyjevenej z toho byl brácha, co tam byl se mnou poprvý. Ten to rozdejchával ještě doma.

              Jinak by mě docela zajímalo, jak je na tom na okruhu GTI, protože tý mojí 1.4 už v některých místech výrazně schází koně - hlavně ve stoupání k poslední levý zatáčce před cílovkou.

              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 10.08.2010  13:50

                « Re: Re: Re: Volné jízdy

                V tom poslední úseku je hrozně důležitá prodat první zatáčku za Švoncovkou a mít dobrý nájezd do druhé zatáčky a správnou rychlost :-) Tam když se zadaří tak dokážeš dohnat mnohem výkonnější auta >:-[] Samozřejmě že více koníků se vždycky hodí, na tom okruhu by se hodily i mě :-) Ale spíše než s výkonem tam mám problém s brzdama, které po 2-3 kolech vadnou :-O :-( Na jaro dám opletené pancéřované hadice a lepší brzdovku, dle rad zdejších lidí, případně časem při výměně dám lepší kotouče a destičky. Měřil sis orientačně čas?
              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 10.08.2010  13:52

                « Re: Re: Re: Volné jízdy

                P.S.: To GT-R má ty gumy ale o "chloupek" širší a taky náhon na všechny kola a o něco málo výkonnější motor >:-[] >:-[] Ale jelo tam jako s hnojem >:D >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto honzanun

                  honzanun 11.08.2010  07:35

                  « Re: Re: Re: Re: Volné jízdy

                  Čas jsem si měřil, měl jsem kolem 2:52. Vadnutí brzd jsem ani moc nepociťoval, opravdu jsem na ně moc nedupal...
  • 00 Reagovat !

    foto robert84

    robert84 15.10.2010  22:16

    1,4 tsi 118kw problem

    Zdravim, mam najeto cca 7tis a celkem me stvou rozjezdy, jak klesla teplota pod 5stupnu(poslední týden). Pripada mi, ze motor ztraci najednou plyn. Stejne jako bych sundal nohu z plynu. Po 1 km se stav zmeni do normalnu. Nejhorsi je prvni rozjezd 1cka, 2ka. Pripada mi, ze by se neroztacel kompresor.
    Nevim. Objevilo se u nekoho stejne chovani motoru?
    • 00 Reagovat !

      foto Aspire

      Aspire 15.10.2010  23:06

      « Re: 1,4 tsi 118kw problem

      No nevím jestli to bude zrovna problém kompresoru, to jak to popisuješ tak stejné příznaky má i motor MPi a to nemá turbo ani kompresor.
    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 15.10.2010  23:12

      « Re: 1,4 tsi 118kw problem

      To je prostě studený motor.
      • 00 Reagovat !

        foto robert84

        robert84 18.10.2010  23:30

        « Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

        ok.. ve firme jsme mel nekolik aut (1,2;1,4), ale zadne tohle nedelalo a take zadne nemelo kompresor a turbo. Je to celkem neprijemne, vypadam ja zenska, co se neumi rozjet :-)

        Tento tyden ma zacit trochu mrznout, tak budu pozorovat chovani. Pak me cekaji alpy, takze take uvidim, jak se motor bude chovat. Motor v lete hodnotim na 9,5 a v zime zatim na 5 :-/ Zkusim to pripadne jen tak prokonzultovat v servisu, v pripade gradovani problemu.

        Jeste se chci, co rikate steracum, jak jsou castecne pod kapotou? soudruzi to trochu nevymysleli. Nevim, jak to budu delat v zime, az napadne snih. Prakticky nemam sanci ten sterac zvednout. Pokud tam zbude namraza bude se akorat nicit guma.
        Z hlediska aerodynamiky je to good, ale pro zimu :-) nic moc.
        • 00 Reagovat !

          foto Thomasino

          Thomasino 19.10.2010  00:11

          « Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

          Mě něco podobného kdysi dělal C-MAX 1.8 benzin. Tehdy pomáhalo po nastartování počkat půl minuty a pak se teprve rozjíždět. Jako by ty škatulky uvnitř potřebovaly nažrat elektriky >:-[] >:-[]
          Zkuste to a dejte info, jestli to pomáhá...
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 19.10.2010  01:15

      « Re: 1,4 tsi 118kw problem

      Zřejmě jen nemáš vytápěnou (nemyslím povodněmi) garáž... ;-)
      Máš manuální převodovku?
      • 00 Reagovat !

        foto robert84

        robert84 19.10.2010  10:52

        « Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

        manual...
        pokud se auto necha bezet 60sec.. tak to neudela, to uz jsem zkousel. rano pospicham do prace, znate to. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto robert84

          robert84 02.12.2010  00:33

          « Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

          Tak problem se vygradoval, ze jsem malem nestihl zkousku. :-( golfik vubec nejel a na pristrojovce se zobrazil problem s motorem. Po nekolika minutach se auto probudilo a risknul jsem cestu na prahu. Okamzite jsem volal do servisu, odvezl jsem auto na diagnostiku a objevil se problem:
          1) na auto je svolavacka - prehrani SW v ridici jednotce
          2) pri jizde auto vynechalo nekolikrat strik v 1 valci - problem bude v kabelech.. presne nevi. U jednoho tiguana byla stejna chyba.

          Auto je good, ale tohle me zklamalo.
          Najeto 13tis.
          :-!
          • 00 Reagovat !

            foto robert84

            robert84 02.12.2010  19:59

            « Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

            golfik byl updatovan.. byla provedena kontrola kabelu a byl aktualizovan SW.

            vyjadreni technika bylo nasledujici:
            po nastartovani bohata smes paliva trapila katalizator, proto davala ridici jednotka pokyn k omezeni vykonu(vstriku paliva do motoru).

            Mam pozorovat, jestli vse bude ok.
            • 00 Reagovat !

              foto honzanun

              honzanun 17.12.2010  23:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

              Zdravím, pak prosím napiš, jestli závada přetrvává. Mě po studeným startu a okamžítém odjezdu auto taky jakoby ztratí na sekundu výkon, po cca 200m je vše OK. Jednou se mi už stalo (cca půl roku zpět) že motor, ač zcela prohřátý, přestal náhle táhnout - ba cca 2-3 sec. Od tý doby jsem nic podobnýho nepozorovaů (jen ty blbý rozjezdy...)
              • 00 Reagovat !

                foto JobiWeb-Net

                JobiWeb.Net 17.02.2011  22:48

                « Re: 1,4 tsi 118kw problem

                Dnes mi u meho WV GOLF - TSI 1.4, r.v. 2009, 160hp dali nový MOTOR i s hlavou!!
                Problemy od zimy 2010:
                - problikavani zlute kontrolky "zavada vyfukoveho systemu" - casto pri stani na krizovatce + doplnene vibracemi auta od podvozku..
                - obcas sviceni zlute kontrolky "zavada vyfukoveho systemu" + hlaska "Porucha motoru - jedte do servisu" !!
                - obcas pri Sportovnim rezimu problikavani zlute kontrolky "zavada vyfukoveho systemu" + 2x neprijemne bouchani od motoru az do volantu a nizky vykon
                - jednou se po rozjeti na krizovatce na 1-2s zasekla akcelarace a auto odmitalo chvilku reagovat..
                ===> Diagostika rikala ze se jedna o "Sporadickou chybu na valci" tzn. nic mimoradneho, ale skutecnost byla mnohem horsi..
                Minuly tyden zjisteno, ze je spaleny/zniceny pist u 4. valce!!
                Nasledovalo foceni zavady, posilani VW a odsouhlaseni vymeny motoru.. pro 8 dnech mam auto opraveno :-)

                Pokud mate obdobne problemy, tak doporucim poradnou kontrolu pistu-valcu, protoze prehrani SW nemusi pomoct, jako u mne..
                Rad bych pochvalil garancniho technika pana Lukase Krejciho - Porsche Praha Prosek - VW,
                ktery profesionalnim pristupem zavadu objevil (coz jinde nebyli schopni) a zajistil opravu vymenou motoru a navic mi odstranil otravne piskani pri akceleraci vymenou problemove magneticke spojky na cerpadlu :yes:

                Snad budou pro nekoho tyto informace uzitecne. Zdravi, Ondra

                PS: vymeny motoru resi i v Nemecku:
                [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto robert84

                  robert84 17.02.2011  23:06

                  « Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

                  Diky za info, problemy byly podobne a reseni jsem hledal take na proseku... Pokud se vec bude opakovat, urcite se na daneho cloveka obratim.
                  Od prehrani SW jezdi auto bez komplikaci.

                  Jeste jsem objevil dalsi veci:
                  - behem mrazu kolem -10C nefunguje levy repro, znelo to, jako kdyby byla prorazena membrana - opakovalo se to velmi pravidelne
                  - zevnitr zamrzly svetlomet, obcas se i mlzil, orosi

                  Fotky jsem nedavno posilal na prosek, maji se k tomu vyjadrit.
                  • 00 Reagovat !

                    foto JobiWeb-Net

                    JobiWeb.Net 18.02.2011  19:24

                    « Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

                    Neni zac.
                    Take jsem si vsimnul ze dochazi k oroseni u Bixenonu, neni to normalni jev ?

                    Piskani pri akceleraci se u Tveho modelu neobjevilo ?
                    • 00 Reagovat !

                      foto robert84

                      robert84 18.02.2011  19:33

                      « Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

                      Obchodnik mi rekl, ze kdyby se to objevilo, tak se mam ozvat. Zpusobuje to lomeni svetelneho kuzelu, coz neni zrovna vhodne.
                      Jezdil jsem pred golfem s Fiatem Grande punto 07 a ani jednou problem se svetlometem nebyl. Nyni se pouziva ve firme a pri 105tis. vse drzi jak ma.

                      Piskani nebo urcity zvuk je slyset pri rozjezdech, uvnitr auta neni slyset. Myslel jsem, ze je to kompresor. Nikdy jsem jineho golfa 160hp neslysel, nemam s cim porovnavat.
                      • 00 Reagovat !

                        foto JobiWeb-Net

                        JobiWeb.Net 19.02.2011  07:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

                        Ja mel pri akceleraci tento probem s pisknutim - koukni:
                        [odkaz]
                        Mam uz 2. magnetickou spojku 03C121004 J . Tentokrat i novy motor, tak snad tato kombinace pomuze a hvizdani se zase nevrátí...
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "-- skrytý --" 21.02.2011  19:51

                          « Re: 1,4 tsi 118kw problem

                          Tak se řadím mezi další problémová auta s 1.4 TSI 118kW 9/2009. Budou mi po roce hledání závady, kdy studený motor cuká a nemá výkon, měnit motor. Při počtu příspěvků na toto téma na webu je až zarážející, že odborné servisy nejsou schopny závadu identifikovat. Asi nemají internet. Podle všeho co jsem přečetl i v zahraničí dochází k poškození pístu asi vlivem teploty. Jen jsem se nikde nedozvěděl, jestli je to problém jen nějaké série z r. 2009, nebo se soudruhům v NDR (nebo NSR?) něco nepovedlo při vývoji. Jestli někdo máte zkušenosti po výměně motoru, napište ať vím do čeho jdu. Nechci zase za rok měnit motor. Jinak se nezmohli při 25 dnech zkoumání auta v servisu ani na zapůjčení náhradního vozu! Ve firmě jsme měli 6x Mazda 323 r.v. 94 a všechna dodnes jezdí bez jediné závady na motoru. Ať mi někdo potom vykládá, že "Japonec až na konec" Nějak jsme si přestali vážit poctivé práce a hamižnost a zisk (kdyby někdo nevěděl, tak se to dnes podle ISO jmenuje byznys) zvítězily nad kvalitní prací, jak servisů, tak výrobců.
                          • 00 Reagovat !

                            foto honzanun

                            honzanun 22.02.2011  14:30

                            « Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

                            Jak přesně se u tebe závada projevovala? Mě při studeným motoru auto na volnobvěh jakoby mírně cuká, při rozjetí se nemá (nebo ztrácí) cca 200m výkon. Pak naráz vše ok a je klid až do úplnýho vystydnutí auta (auto musí stát aspoň přes noc).
                            • 00 Reagovat !

                              foto robert84

                              robert84 24.02.2011  23:34

                              « Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

                              nj. tohle je presne popis toho problemu, motor musi byt studeny pak se problem objevi. bohuzel musim rici, ze se mi v posl. dvou dnech zavada znovu objevila. "rano jsem vstaval" asi moc brzo :-))) na teplomeru bylo vzdy pod -10C.
                              zadna kontrolka katalizatoru se zatim nerozsvitila. jen ztrata vykonu a situace je vzdy neprijemna, nikdy nevim, jestli dojedu :-(.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ronault-

                                Ronault. 24.02.2011  23:56

                                « Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

                                Kluci, přestaňte s tím, začínáte mě s tím 1,4 TSI 118 kW děsit :-| Ne, že bych ho měl, ale vypadal tak slibně, i na okruhu.
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              "-- skrytý --" 06.03.2011  20:03

                              « Re: 1,4 tsi 118kw problem

                              Omlouvám se za opožděnou reakci, ale dostal jsem se k tomu až nyní. Příznaky úplně shodné. Při studeném startu jakoby chod na 3 válce, ztráta výkonu. Po zahřátí zdánlivě vše OK. Jen nesmí dojít k vytočení na hranici omezovače ( pro rejpaly ne až zasahuje omezovač), kdy opět dojde ke ztrátě výkonu a bliká kontrolka motoru.
                              Nicméně mám nový motor a tak se uvidí. Viděl jsem ten starý, rozebraný, a dva válce byly sedřené - ztráta tlaku - olej ve válcích .... Ale to bych asi opakoval co už zde bylo napsáno. Pokud se u někoho tyto závady projevují a je v záruce, doporučuji řešit jako závadu v servisu - a nenechat se odbýt, že to je SW a bla bla bla. Prostě motor při studeném startu musí běžet pravidelně a ne jak za doby MB1000, když někdo neuměl ovládat sytič (ani to nebylo tak hrozný). Spíše by mě zajímalo, jestli má někdo stejné problémy po výměně motoru, nebo polomotoru. Opravili již soudruzi v NSR konstrukční chybu či nikoliv? Jinak je to super auto, jen bych si ho už nekoupil. Každá životní zkušenost něco stojí a holt jsou některé dražší a některé lacinější. Jestli už někdo jezdíte s výměnou, prosím ozvěte se kolik zatím vydržel. Díky.
                          • 00 Reagovat !

                            foto JobiWeb-Net

                            JobiWeb.Net 25.02.2011  22:14

                            « Re: 1,4 tsi 118kw problem

                            SW asi daval motoru spatne otacky a tak to vypalilo ten pist a 4.valec.. NHCAR me poznatky nebral vazne, tak jsem zkusil PORSCHE PROSEK - garancni technik p. Krejci vse vyresil k me spokojenosti :-)
                            S novym motorem + novym SW se mi jezdi mnohem lepe :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto robert84

                          robert84 21.02.2011  21:18

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

                          Piskani magneticke spojky se u me neobjevuje. Alespon o jeden problem mene. :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto JobiWeb-Net

                            JobiWeb.Net 29.04.2011  14:08

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

                            Takze ujel jsem 3.000km a Piskani magneticke spojky je tu opět !!!
                            Ach jo... mam uz 3. spojku za 25tis.km a je to furt dokola...
                            • 00 Reagovat !

                              foto rmt

                              rmt 27.08.2013  20:24

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

                              Koukam ze vw je celkem radost. A mne se vsichni navazi do renaulta, kterej je bez problemů. ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Jetty

                                Jetty 27.08.2013  21:07

                                « Re: 1,4 tsi 118kw problem

                                Buď rád, já mám zkušenost naprosto opačnou... (Laguna) :-(
                                • 00 Reagovat !

                                  foto rmt

                                  rmt 27.08.2013  21:24

                                  « Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

                                  Tak to je skoda. Asi kazda znacka má něco co se obcas sype. Ať je to vw, renault, ford, peugeot....
                                  • 10 Reagovat !

                                    foto Jetty

                                    Jetty 27.08.2013  23:23

                                    « Re: 1,4 tsi 118kw problem

                                    To souhlas, na druhou stranu nutno říct, že Laguna je ročník 2003, takže mě to tak neštve (kazí se elektrika), teď jsem měnil komplet celou lištu ke svíčkám + zapalování... Teď, co jsem to udělal, tak se rozpadl klima kompresor, klimu oželím... Na volnoběh se to otřásá, jak starý holý diesel, dlouho to točí než chytne (v zimě i létě stejně), nikdo není schopen přijít na to, proč, ani 3 autorizované servisy... Na fórech jsem četl, že ten motor, co tam mám, Renault taky rychle nahradil novějším...
                                    Ale jak píšu, je to takové auto sednu a jedu, není to nová leštěnka, takže mi to nevadí.
                                    Bohužel pro VW, motory TSI měli navrženy poctivě, ale takto to dopadá, když má poslední slovo oddělení nákupu (použití levnějšího materiálu na rozvodech).
                                    Dřív bylo benzínové turbo na vrcholu nabídky, čemuž odpovídala i cena, dnes, když to rvou do socek, pro masy lidí, byla bohužel otázka nákladů na prvním místě - to se ale koncernu krutě vymstilo... ;-\
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Lucaslegend

                                      Lucaslegend 28.08.2013  10:15

                                      « Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

                                      ja som mal tiez lagunu ktora robila problemi, ale ta mala najazdenych minimalne 180 000km takze porovnavat to v podstate s novym autom to nejde, vsak nove auto si praveze kupite preto aby ste sa vyvarovali behania po servisoch......vw to riadne posralo a malo ktomu aj tak hned od zaciatku pristupovat....riadne zvolavacky a vymeny zrejme celeho motora a nie trapit zakaznikov, ale tym by si zrejme pokazili image keby urobili takuto zvolavacku a stalo by ich to kopec penazi.....
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto SCHROJF

                                        SCHROJF 28.08.2013  13:05

                                        « Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem

                                        Sa cudujem,ze sa ti to s tym napinakom retaze stalo az teraz,po 66 tisicoch,aspon co viem od ludi,ktorym sa to stalo,bolo to skor,okolo 15-30 tisic kilometrov.Dufam,a verim,a hlavne drzim palce,aby to v poriadku slapalo dalej!!! ;-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Jetty

                                        Jetty 28.08.2013  16:03

                                        « Re: 1,4 tsi 118kw problem

                                        V podstatě máš pravdu, ale taková svolávačka stojí kopu peněz a veřejnost to bohužel často bere jako oslabení image, přitom by to mělo být naopak. Dnes jsou auta mnohem složitější než dříve, materiály zase namáhanější, naprostou vetšinu komponentů dodávají subdodavatelé, takže chyba se může stát, jen je k tomu potřeba přistoupit čelem, ne se k tomu obracet zády...
                                        Dělám v autoprůmyslu a troufnu si říct, že jediný výrobce, který k tomuto přistupuje zodpovědně je Toyota. Jistě, pak čteme na netu články typu "Toyota svolává Xset vozů k opravě", laik si říká Toyota už není co bývala... jenže ve finále je pro zákazníka jednodušší dojet do servisu, kde mu chybu bezplatně a bez keců včas opraví, než se měsíc handrkovat se servisem až se to opravdu pokazí... a s výsledkem nejistým... ;-\
                                        Mimo to chyba rozvodů, která může stát za totálkou motoru je něco jiného, než výměna spínače stahování okna, či zaseklého plynu pod koberečkem (teda pokud nejsem Američan) >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Jerry-XXL

    Jerry XXL 19.10.2010  06:02

    Stěrače :D

    Zřejmně jsi nečetl MANUÁL >:-[]
    Stěrače mají servisní polohu která je dá do kolmé úrovně a tam se zastaví a ty si je můžes odklopit . Dá se to udelat i pro tu potřebu jak popisuješ se zimou ...
    Je to vše v návodě napsáno ale myslím že je to tak že dáš klíček do zapalování , tukneš do stěračů aby se setřelo sklo a než dojedou nahoru tak vytáhneš klíček a ony by mněli dojet a nahoře se trvale zastavit ;-)
    Taky to tak mám :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.2011  23:02

    B-stloupek

    ahoj,
    rád bych se zeptal co ten B-stloupek...také mám G6 a také mi to dělá...je tam takové klepotání na nerovné cestě...ještě mám auto v záruce tak asi zajedu do servisu ale přiznám se, že kvůli jedné věci se mi tam na celý den auto dávat nechce a pod. máš to již ok?! co to bylo?
    jirka
  • 00 Reagovat !

    foto Rojin

    Rojin 29.10.2011  17:23

    paráda ...

    Ahoj, moc pěknej golf :yes: Více vyjadřování nemá cenu, auto to je parádní. Ta kamerka je fakt pecka ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 11.02.2012  21:39

      « Re: paráda ...

      Tu kameru ve výklopném logu pátých dveří už do detailu obšlehl Hyundai u nové i30.
  • 00 Reagovat !

    foto Whitedotcom

    Whitedotcom 11.02.2012  18:02

    18" Vancouver

    Ahoj,

    gratuluju k nádhernému Golfu. Mám jeden dotaz, tak snad mi odpovíš:) Před týdnem jsem objednal Golf 1,2 TSI 77kW Highline, Design paket White, RCD 510 atd...ještě je ale možnost změnit objednávku a tak jsem přemýšlel o paketu vancouver jak máš ty (Ty kola jsou nádherný). proto bych se rád zeptal jak moc je auto tvrdé na rozbitých okreskách? Jak odskakuje od nerovností atd..Díky moc.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 11.02.2012  21:38

      « Re: 18" Vancouver

      Za sebe bych si na běžného Golfa provozovaného na našich cestách 18" dal jen s podmínkou DCC, jinak ne.
      • 00 Reagovat !

        foto Whitedotcom

        Whitedotcom 12.02.2012  10:04

        « Re: Re: 18" Vancouver

        Aha, super diky, to jsem chtel vedet. Takze asi necham standartni 16", nebo sport paket s max 17", Diky.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 12.02.2012  22:08

          « Re: 18" Vancouver

          Jako optimální kompromis (ani moc malé, ani zbytečně velké) vidím v případě běžného Golfu: léto 17" zima 16".
          Z origo VW kol jsou dle mě nejpěknější 17" Seattle z Golfu GTD.
          [odkaz]
          a z 16" tyhle:
          [odkaz]

          P.S. A ten design paket white by jsem bral rozhodně, a nejen k vůli podobě svého nicku.
          • 00 Reagovat !

            foto Whitedotcom

            Whitedotcom 13.02.2012  12:20

            « Re: Re: 18" Vancouver

            Jj vidim ze mame stejny vkus:) Seattle si tam chci dat:) A Paket White je jasny uz od zacatku:) Cerny strop je super vec..navic za 3 tisice neni co resit;)
            • 10 Reagovat !

              foto white-label

              white label 13.02.2012  22:05

              « Re: 18" Vancouver

              Já měl na autě "individual white label paket exterier" ještě dávno před tím, než paket white začal VW nabízet... ;-)
              [odkaz]

              P.S. Tyhle 17" na zimu, taky nevypadají špatně, na léto mám designově skoro stejné 18".
              • 00 Reagovat !

                foto Whitedotcom

                Whitedotcom 14.02.2012  19:49

                « Re: Re: 18" Vancouver

                Moc pekný auto. GTIcko je super snad to bude moje dalsi auto :-) Skoda jen ze paket White nema zadne zmeny na exterieru auta..jen interier.

                Jo jestli myslis ty kola z te fotky, tak ty jsou super, ale pridejce rikal, ze jsou jen pro GTI a ze pro normal Golfa mi je nemuze prodat.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 14.02.2012  21:21

                  « Re: 18" Vancouver

                  To určitě, přímo z výroby je dostaneš jen na Golfa GTI a jen v 18" (Detroit).
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 21.11.2012  00:04

    Golf VI GTI na prodej :-)

    Ahoj Honzo, kdyby jsi měl náhodou zájem, tak prodávám po 3 letech svoje GTI ;-) Možná bychom se i domluvili na výměně s doplatkem :-! Budu chtít jedno auto na denní ježdění (jen škoda že máš 18" kola a ne 17-tky, ale dají se kdyžtak prodat) a k tomu časem nějaké zábavné kupátko jako třeba GT86 ;-)

    Zde je odkaz na inzerát na webu Sportovnivozy.cz:
    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…