Recenze

10 Majitel

Honda HR-V Sport

8.67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda HR-V, foto 1 Honda HR-V, foto 2 Honda HR-V, foto 2 Honda HR-V, foto 3 Honda HR-V, foto 4 Honda HR-V, foto 5 Honda HR-V, foto 6 Honda HR-V, foto 7
Honda HR-V, foto 10 Honda HR-V, foto 11 Honda HR-V, foto 12 Honda HR-V, foto 13 Honda HR-V, foto 14 Honda HR-V, foto 15 Honda HR-V, foto 16 Honda HR-V, foto 17 Honda HR-V, foto 18 Honda HR-V, foto 19 Honda HR-V, foto 20 Honda HR-V, foto 21 Honda HR-V, foto 22 Honda HR-V, foto 23 Honda HR-V, foto 24 Honda HR-V, foto 25 Honda HR-V, foto 26 Honda HR-V, foto 27 Honda HR-V, foto 28 Honda HR-V, foto 29 Honda HR-V, foto 30 Honda HR-V, foto 31 Honda HR-V, foto 32 Honda HR-V, foto 33 Honda HR-V, foto 34 Honda HR-V, foto 35
 

Technické info

Přezdívka auta haervecko Rok výroby 2019 Koupeno nové najeto [km]:5 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1498 výkon [kW]: 134 kroutící moment [Nm]: 240 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.8 maximální rychlost [km/h]: 215 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.7

Popis vozu

Po dlouhych letech stravenych v Civicu VII (predfacelift) nastal cas na zmenu. Puvodne jsem premyslel o HR-V ve vybave Elegance, ale nakonec to dopadlo stylem "kdyz uz, tak uz". V zari 2019 jsem objednal HR-V Sport MY2020 v barve Platinum Grey (jde vybrat pouze u Sportu) u jednoho ze dvou brnenskych prodejcu. Dodani bylo prelom listopad / prosinec, coz vyslo temer presne.
Hondy se pry dodavaji vyhradne na letnich pneu (nehlede na obdobi), takze jsem musel hned resit zimni obuti. Honda nabizi zimni komplety v 17", ale design pro Hondu Sport se mi vubec nelibil. Navic jsou ty disky lestene, coz se na zimu vylozene nehodi. Vyresil jsem to tedy zatim tak, ze jsem koupil Goodyear Ultra Grip Performance G1 ve shodnem rozmeru 225/50 R18 a nechal auto prezout. Prvnich par sezon budu tedy gumy prezouvat na stavajicich original ALU R18 a pak se uvidi. Tajne premyslim o nejakych lestenych R19. Zajimavost je, ze v jinych vybavach je disk R18 nabizen s pneu 225/45 a pouze u sportu je 225/50 (guma je trosku vyssi).
Hodne jsem premyslel o prevodovce, opravdu me lakala CVT zvlast kdyz hodne jezdim po meste, ale po zhlednuti recenzi na youtube jsem sel do klasickeho manualu.
Zatim davam jen fotky ze salonu - az bude hezky, zkusim neco nafotit.
Aktualne mam najeto 80km :) Spotreba 7-7.5l na zimnich kolech. Vsechno ve meste se skakanim v kolonach, kratke trasy do 15 km se startovanim kolem 0st C. Takze spokojenost - bal jsem se, ze to bude vyrazne horsi. Po zajeti motoru pry spotreba jeste lehce klesne.
UPDATE - 30km "delsi" trasa mimo mesto s jednim studenym startem uz byla za 6.3l

Silné stránky

- bohuzel nemam moc moznost srovnani, doted jsem jezdil auty r.v. 2005 a starsi, takze mam ted ruzove bryle :)
- vykon jsem zatim nezkousel - nechci tomu nakladat se syrovym motorem. Tocim max do 3-4tis, po par tisic km zacnu pridavat

Slabé stránky

- auto teprve zajizdim, takze pisu jen prvni dojmy
- pry se neda trvale vypnout start/stop system (driv slo aspon revertovat tlacitko, ani to uz pry nejde), takze si snazim zautomatizovat startovaci ritual o zmacknuti kouzelneho tlacitka pred radici pakou :)
- prekvapila me nutnost auto startovat se seslaplou spojkou - dlouhe roky startuju bez spojky - pry se min opotrebovava nejake lozisko.
- bal jsem se (dle recenzi) zastaraleho infotainmentu - po prvnich zkusenostech s tim nemam problem. Ano, vypada ponekud obstarozne, nicmene je svizny a zatim mi staci. Koukal jsem, ze z Ciny se da za cca 350USD objednat nova jednotka s vetsim displejem a Androidem 9, ale riskovat to zatim nebudu :)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

- zatim zadne

Zvazuji:
- nejaky predehrev motoru - na starem aute mam elektricky predehrev motoru na 230V - tedy auto musi byt pripojeno kabelem k zasuvce a vyhrivani si ridim/planuji pres zasuvku ovladanou mobilem (Sonoff). Tady ale neni moc vhodny prostor pro umisteni zasuvky - nevleze se nikam bez vykuchani list v mrizkach (napr. vedle mlhovky). Zatim tedy auto znasilnovat nebudu, pripadne se pak porozhlednu po nejakem Webastu.
- ochranu laku - nejaka keramika + folie na nejvic exponovana mista

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Skvele. Co bylo slibeno, bylo splneno. Predani vozu trvalo cca hodinu a pul - detailni projiti vozu, vysvetleni ovladani apod.

 

Novinky v recenzi

12.5.2020 22:29

tlumení dveří a výměna repro

Upgrade továrního audia.

Zadní dveře - Hertz CX 165
1. vrstva - anti-vibrační - Comfortmat D2
2. vrstva - pohlcení hluku - Comfortmat Integra
3. vrstva - pohlcení stojatých vln od repro - Gladen Aero Wave
Boky a dno zevnitř jsem vylepil Gladen Aero Multi. Aero Wave jsem lepil i na vnitřní plech zevnitř - hlavně kolem reproduktoru. Vnitřní plech uzavřen Profidamp Alubutyl 18. Odřezky nalepeny různě kolem + na zpevnění rámečku pro repro. Originální igelit vrácen zpět na místo.
Tapecírunk na větších plochách zpevněn Profidamp Alubutyl 12 a vytlumen Comfortmat Softwave 15. Originální tlumící materiál jsem ponechal (a podlepil v rámci možností) - je opravdu hutný a tlustý. Minimálně 2x víc než např u Jazzu 2011 - tam jsem ho odstraňoval.

Přední dveře - Hertz CK 165
- stejné vrstvy jak u zadních repro
- komponentní repro mají separátní výhybku - tu jsem nalepil na dveře
- výškáče osazeny do nového domečku za zrcátkem

Fotky v galerii. A zvuk? Ale jo, jde poznat rozdíl :))

6.4.2020 14:57

letní kola

Co se týče letních kol, nakonec jsem zůstal u R18 - nechtěl jsem auto trápit na větších kolech. Po projetí nabídky kol na trhu jsem zůstal u originál Honda kol s názvem Geminis / HR1803, na které jsem nechal nazout původní pneu, co byly k autu při koupi - Michelin Primacy 3 225/50. Fotka přidána do galerie.
Jinak mám teď najeto něco přes 4tis km, spotřeba šla v mezičase postupně dolů - po městě (i před karanténou) šlo jet kolem 6l, mimoměsto "naslušňáka" se dá zajet i hluboko pod 5 (průměr 4,6l/100 na cca 150km trase po okrskách).

2.2.2020 21:45

Dodělávky

Po najetí cca 2500 km jsem nechal proaktivně vyměnit olej (nyní 5W30 Shell) a filtr a byly dodělány úpravy kosmetického rázu:
- namontováno ambientní osvětlení nohou - během jízdy svítí velice decentně, po otevření dveří výrazně zesílí
- hliníková krytka na šikminu pro odložení levé nohy
- vytlumení podběhů - ve dvou vrstvách Alubutyl 21 + Gladen Aero Multi
- strojní leštění laku
- hybridní dvojvrstvá keramická ochrana laku Kamikaze Collection Miyabi + Zipang
- transparentní folie na přední světla a zadní nakládací hranu + část nárazníku
- odmontovány rámečky na SPZ - ty jsou teď nalepeny


Další vozy značky Honda



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele





Blesk.cz

Michal Janotka po rozvodu kvůli odhalené nevěře: Už není sám!

Michal Janotka po rozvodu kvůli odhalené nevěře: Už…

Po drsném rozvodu už urostlý moderátor Michal Janotka nesmutní. Své páteční 38. narozeniny sice nemůže slavit v…

Covid a triky šéfů, exekuce, trable podnikatelů: Odborníci na telefonu Blesku už v pondělí!

Covid a triky šéfů, exekuce, trable podnikatelů:…

Covid bezohledně vtrhl do našich životů a často po něm nezůstal kámen na kameni. Ohrožuje zaměstnance,…

 

iSport.cz

Prostějovský boss o Berbrovi a fotbale: Na Moravě to není taková džungle

Prostějovský boss o Berbrovi a fotbale: Na Moravě to…

Před třemi lety usiloval o post místopředsedy FAČR a se Zdeňkem Zlámalem ve volbách těsně prohrál. Tehdy také…

Příběh zmizelého trenéra. Rozkryli jsme pozadí Wohlova konce v hokeji

Příběh zmizelého trenéra. Rozkryli jsme pozadí…

Bude to čtvrt století, co nečekaně a navždy zmizel z hokejového prostředí. Pavel Wohl. Dlouholetý brankář, ale…

 

Reflex.cz

Karel Steigerwald: To nepřežije. Myslím vláda, ne Prymula

Karel Steigerwald: To nepřežije. Myslím vláda, ne Prymula

Tak vláda asi opravdu nedožije do voleb. Jako vždy, uklouzla na nesmyslné situaci. Prochlastal ji (v kávách)…

Prymulův a Faltýnkův večírek je mega průšvih, nesmí vás ale rozhodit. Dodržujte opatření, oni shoří v pekle

Prymulův a Faltýnkův večírek je mega průšvih, nesmí…

To, co ve středu v noci provedl ministr zdravotnictví Prymula a druhý muž ANO Faltýnek, nejde rozumně vysvětlit…