Opel Astra (2007)
1.2.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "tafi02". Auto som kupoval nove a podmienky boli, ze by to mal byt patdverovy hatchback s motorom benzin…
Opel Astra (tafi02)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
_david 19.01.10 19:07
« motor
Motor 1.6 se opravdu nemusí stydět za 85kw, je to poměrně dost,ale naprosto s tebou souhlasím, mám taky Astru 1.6 se stejnou motorizací,neměl jsem (tuk tuk tuk) zádnou poruchu ale motor opravdu ztrácí nad 120 dech. Po leasingu vyzkousím novou Astru J a pravděpodobně motorizaci 1.6 Turbo, uvidíme, zda to bude krok k lepšímu. -
"-- skrytý --" 02.02.09 16:31
« re: focus
focus bol tiez moj favorit c.1, usiel mi o vlasok, lebo som chcel skladovku a dealer u nas akurat nemal prijatelnu k dipozicii. inak myslim, ze su to parametrovo (1,6 Ti-VCT), vzhladovo aj kvalitativne s astrou porovnatelne auta.
... a k tomu pruznemu zrycheniu :-) ja uz som jazdil aj vlastnil aj diesle aj benziny a vzdycky mi chybaju prednosti toho, co prave nemam :-)Ked som mal diesel, tak ma stval nizky rozsah otacok. u benzinu ma naopak stve vysoka spotreba a taka "jalovost" sposobena nizsim krutakom.
jasne, ze napr. pri predbiehani (teda zrychleni 80 - 120) v praxi) je na benzine lepsie (vacsinou nutne) podradit. tym ale aj otacky vystrelia nad 4000 a o spotrebe ani nehovorim.
ak mas vo focuse tu 85 kW 1,6 - toto o nej pisu na tomto servri. stotznujem sa a myslim, ze je to plne aplikovatelne aj na tu v astre:
"...Motor dokáže auto docela prudce vystřelit z místa, ale jakmile překročíte určitou hranici, začne ztrácet dech. V rychlostech do 100 km/h budete mít z akcelerace dobrý pocit, přesto vám začnou už na okreskách nemluvě o dálnicích koně chybět. I když podřadíte a vyženete otáčky nad 4000 ot./min. bude motor hodně funět, aby zařídil bezpečně předjetí auta před vámi...
...Výkon 85 kW sice nevypadá špatně, ale k dokonalosti mu schází silný partner v podobě vyššího točivého momentu. Ve výsledku musíte jednotku hodně točit, abyste si s Fordem Focus trochu užili. No, a protože ani zvukový projev není žádná sláva, budete se raději soustředit na ekonomiku provozu..."
-
mehturt 02.02.09 11:24
« pekne
ja som astru tiez zvazoval, nakoniec vyhral Focus.. a k tomu pruznemu zrychleniu.. nemozes porovnavat zrychlenie na 5-ke, ale v optimalnych otackach, kde ma napr. motor najvyssi krutiaci moment.. cize by som porovnal tych 80-120 u diesela na 5-ke a benzina na 4-ke.. pripadne tych 120 das aj na 3-ke >:D
astra odvadzala bezchybne sluzby a za 4 roky na nej nebola jedina zavada. mal som ju vycackanu, setrenu, garazovanu a s kopou doplnkov, takze dvojnasobne luto mi je, ze nesla do sukromnych ruk ale autobazaru, tak len dufam, ze sa dostane do dobrych ruk... ;-\
inak h-ckovu astru s tymto motorom mozem vrelo odporucat vodicom, ktori chcu spolahlivy benzin so spotrebou do 7 l a ktora uspokoji aj po stranke dynamiky... povedzme stredne narocnych vodicov.nie je moc na kazdodenne jazdenie po dialniciach (dynamika nedostatocna, spotreba a hlucnost vysoka) ani mestske posuvacky (spotreba okolo 10 l). na okresky ale idealne auto.
re kridelko: kupoval, montoval aj striekal som ho v Moldavii, kde som 3 roky posobil. odviedli celkom slusnu robotu a profil auta to dost vylepsi. nepametam, kolko vyslo. tusim nieco do 200 e a bolo objednavane od nejakeho holandskeho vyrobcu...