Opel Astra (2007)
1.2.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "tafi02". Auto som kupoval nove a podmienky boli, ze by to mal byt patdverovy hatchback s motorom benzin…
Opel Astra (tafi02)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
mehturt 02.02.2009 11:24
pekne
ja som astru tiez zvazoval, nakoniec vyhral Focus.. a k tomu pruznemu zrychleniu.. nemozes porovnavat zrychlenie na 5-ke, ale v optimalnych otackach, kde ma napr. motor najvyssi krutiaci moment.. cize by som porovnal tych 80-120 u diesela na 5-ke a benzina na 4-ke.. pripadne tych 120 das aj na 3-ke >:D -
"-- skrytý --" 02.02.2009 16:31
re: focus
focus bol tiez moj favorit c.1, usiel mi o vlasok, lebo som chcel skladovku a dealer u nas akurat nemal prijatelnu k dipozicii. inak myslim, ze su to parametrovo (1,6 Ti-VCT), vzhladovo aj kvalitativne s astrou porovnatelne auta.
... a k tomu pruznemu zrycheniu :-) ja uz som jazdil aj vlastnil aj diesle aj benziny a vzdycky mi chybaju prednosti toho, co prave nemam :-)Ked som mal diesel, tak ma stval nizky rozsah otacok. u benzinu ma naopak stve vysoka spotreba a taka "jalovost" sposobena nizsim krutakom.
jasne, ze napr. pri predbiehani (teda zrychleni 80 - 120) v praxi) je na benzine lepsie (vacsinou nutne) podradit. tym ale aj otacky vystrelia nad 4000 a o spotrebe ani nehovorim.
ak mas vo focuse tu 85 kW 1,6 - toto o nej pisu na tomto servri. stotznujem sa a myslim, ze je to plne aplikovatelne aj na tu v astre:
"...Motor dokáže auto docela prudce vystřelit z místa, ale jakmile překročíte určitou hranici, začne ztrácet dech. V rychlostech do 100 km/h budete mít z akcelerace dobrý pocit, přesto vám začnou už na okreskách nemluvě o dálnicích koně chybět. I když podřadíte a vyženete otáčky nad 4000 ot./min. bude motor hodně funět, aby zařídil bezpečně předjetí auta před vámi...
...Výkon 85 kW sice nevypadá špatně, ale k dokonalosti mu schází silný partner v podobě vyššího točivého momentu. Ve výsledku musíte jednotku hodně točit, abyste si s Fordem Focus trochu užili. No, a protože ani zvukový projev není žádná sláva, budete se raději soustředit na ekonomiku provozu..."
-
_david 19.01.2010 19:07
motor
Motor 1.6 se opravdu nemusí stydět za 85kw, je to poměrně dost,ale naprosto s tebou souhlasím, mám taky Astru 1.6 se stejnou motorizací,neměl jsem (tuk tuk tuk) zádnou poruchu ale motor opravdu ztrácí nad 120 dech. Po leasingu vyzkousím novou Astru J a pravděpodobně motorizaci 1.6 Turbo, uvidíme, zda to bude krok k lepšímu. -
"-- skrytý --" 06.03.2011 21:05
asta la vista astra
takze po 4 rokoch bezchybnych sluzieb bola astra (s tazkym srdcom) vymenena za dieselovu mazdu 6. musim povedat, ze zvezenie je to lepsie, ale spotrebu som cakal nizsiu. zatial jazdim cca za to iste - 6,5 - 7. myslim, ze styl jazdy treba viac prisposobit dieslu a potom to pojde este trocha dole.
astra odvadzala bezchybne sluzby a za 4 roky na nej nebola jedina zavada. mal som ju vycackanu, setrenu, garazovanu a s kopou doplnkov, takze dvojnasobne luto mi je, ze nesla do sukromnych ruk ale autobazaru, tak len dufam, ze sa dostane do dobrych ruk... ;-\
inak h-ckovu astru s tymto motorom mozem vrelo odporucat vodicom, ktori chcu spolahlivy benzin so spotrebou do 7 l a ktora uspokoji aj po stranke dynamiky... povedzme stredne narocnych vodicov.nie je moc na kazdodenne jazdenie po dialniciach (dynamika nedostatocna, spotreba a hlucnost vysoka) ani mestske posuvacky (spotreba okolo 10 l). na okresky ale idealne auto.
re kridelko: kupoval, montoval aj striekal som ho v Moldavii, kde som 3 roky posobil. odviedli celkom slusnu robotu a profil auta to dost vylepsi. nepametam, kolko vyslo. tusim nieco do 200 e a bolo objednavane od nejakeho holandskeho vyrobcu...