Volkswagen Multivan (2004)
1.8.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "O.W.Grant". Historie tohoto vozu sahá až do roku 1950, kdy z výrobní linky sjela první generace vozu…
Volkswagen Multivan (O.W.Grant)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
m.z. 03.08.08 19:58
« Re: Re: Multivan
Díky,ještě k tomu vrzání,já např. vůbec nechtěl stolek,protože čím víc různých hejblátek a blbinek,tím větší pravděpodobnost pazvuků.Interiér si v autě postupně sedá a uvolňuje a v autech tohoto typu se tomu neubráníš,buď se s tím smíříš,nebo dobrovolníka za volant a Ty budeš lozit po autě a hledat zdroje pazvuků >:D Výrobci si to nechají mastně zaplatit,ale kvalita prémiová není ;-\ Jinak postupně se můžeš těšit na vodní pumpu,pokud Ti budou cokoli rozdělávat u rozvodů,nech ji vyměnit.Nestojí až tolik a je to lepší než stát v létě na autostrádě v cizině s uvařeným motorem :-O Občas odejde kompresor klimatizace.Auto si nečipuj,praská pak sběrné výfukové potrubí.Pokud s autem nebudeš dělat prasečiny,např.prudké rozjezdy na suchu(na sněhu nevadí),vypínání motoru hned po jízdě,plný plyn nezahřátého motoru atd.vyhneš se problémům s převodovkou,turbem apod. jak se lze dočíst v diskuzích,kde je toto auto považováno za nespolehlivý krám :-) Proti svému největšímu konkurentu je opravdu zlaté!Skvěle se osvědčil i jako tahoun,i s přívěsem 2,5t jede jako buldok a díky své otesánskové váze i nesmírně stabilníještě bych :yes: Ještě bych doporučil používat olej long-life 5W 30,určený pro tyto motory.Ať Ti slouží bez potíží :-! -
m.z. 03.08.08 19:54
« Re: Re: Multivan
Díky,ještě k tomu vrzání,já např. vůbec nechtěl stolek,protože čím víc různých hejblátek a blbinek,tím větší pravděpodobnost pazvuků.Interiér si v autě postupně sedá a uvolňuje a v autech tohoto typu se tomu neubráníš,buď se s tím smíříš,nebo dobrovolníka za volant a Ty budeš lozit po autě a hledat zdroje pazvuků >:D Výrobci si to nechají mastně zaplatit,ale kvalita prémiová není ;-\ Jinak postupně se můžeš těšit na vodní pumpu,pokud Ti budou cokoli rozdělávat u rozvodů,nech ji vyměnit.Nestojí až tolik a je to lepší než stát v létě na autostrádě v cizině s uvařeným motorem :-O Občas odejde kompresor klimatizace.Auto si nečipuj,praská pak sběrné výfukové potrubí.Pokud s autem nebudeš dělat prasečiny,např.prudké rozjezdy na suchu(na sněhu nevadí),vypínání motoru hned po jízdě,plný plyn nezahřátého motoru atd.vyhneš se problémům s převodovkou,turbem apod. jak se lze dočíst v diskuzích,kde je toto auto považováno za nespolehlivý krám :-) Proti svému největšímu konkurentu je opravdu zlaté!Skvěle se osvědčil i jako tahoun,i s přívěsem 2,5t jede jako buldok a díky své otesánskové váze je i nesmírně stabilní :yes: Ještě bych doporučil používat olej long-life 5W 30,určený pro tyto motory.Ať Ti slouží bez potíží :-! -
"-- skrytý --" 03.08.08 17:09
« Re: Multivan
S tím vrzáním si mě moc nepotěšil. No doufám, že to nevrzání vydrží co nejdéle. Jízdní vlastnosti jsou na typ auta překvapivě dobré. Chvíli jsme ve firmě měli například Ford Transit a ten se Multivanu nemohl rovnat. Jinak nádherný Forester. Pro Subaru mám slabost. -
m.z. 03.08.08 14:17
« Multivan
Ahoj,měl jsem přesně tuto verzi a byl s ním spokojen.Spokojenost s nevrzajícím interiérem tě přejde po 100tkm ;-\ Nejvíce začnou vrzat madla předních dveří,zejména v horku,jen se jich dotkneš!Ale není to až taková hrůza,stejné je to i u konkurence.S jízdními vlastnostmi taky spokojenost,leckterý závodník jen hleděl,že nemůže dodávku chytit >:D Místo Mulťase mám dnes auto,které je naopak jen o jízdních vlastnostech,priority se zkrátka mění Větších kol se neboj,pokud zvolíš rozumný rozměr, ;-) -
"-- skrytý --" 02.08.08 15:01
« Re: Re: MultiVitamin
Děkuju všem za pochvalu. Cesta do Chorvatska mě v srpnu ještě čeká. Jen zapřáhnu za Multivan vodní skutr, naložim rodinu a hurá k vodě. :-) Jinak motor je opravdu R5 TDI z Tuaregu. Je pravda, že asi není tak známý jako V6 TDI co se dával např. i do Superbi I.