Diskuse

Volkswagen Multivan (2004)

1.8.2008

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "O.W.Grant". Historie tohoto vozu sahá až do roku 1950, kdy z výrobní linky sjela první generace vozu…

 

Volkswagen Multivan (O.W.Grant)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.08.2008  14:40

    :-)

    toto auto ma svoj style! pekne ale nevedel som ze 2.5 TDI su 5 valce :-O
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 04.08.2008  15:19

      « Re: :-)

      tento 5 valec je daleko spolahlivejsi motor ako nove V6.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 04.08.2008  21:54

        « Re: Re: :-)

        Je to fakt. O těchto V6 nekolují co se týče spolehlivosti zrovna dobré zvěsti. Snad jen v jedné verzi je tento motor opravdu doporučován. Bohužel si teď nevzpomenu, která to je...
  • 00 Reagovat !

    foto scooter-x-AlkoholixXx-

    scooter_x (AlkoholixXx) 02.08.2008  14:42

    MultiVitamin

    Krásnej kousek, s tim se musí opravdu hodně dobře cestovat...Jen otázečka, ten pětiválec, to je ten z Touaregu R5??? Jinak samozřejmě samý desítky, nádhera :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Filip-

      Filip . 02.08.2008  14:56

      « Re: MultiVitamin

      JJ to je fakt krasny mulitk to musia byt dovolenky Chorvatsko POHODICKA

      Nech sluzi a Vela stastnych km a dovoleniek >:D ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.08.2008  15:01

        « Re: Re: MultiVitamin

        Děkuju všem za pochvalu. Cesta do Chorvatska mě v srpnu ještě čeká. Jen zapřáhnu za Multivan vodní skutr, naložim rodinu a hurá k vodě. :-) Jinak motor je opravdu R5 TDI z Tuaregu. Je pravda, že asi není tak známý jako V6 TDI co se dával např. i do Superbi I.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 02.08.2008  17:46

          « Re: Re: Re: MultiVitamin

          myslim ze to je polovicka z 5.0 V10tdi,co sa dava do tuaregu a phaetona
  • 00 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 02.08.2008  18:35

    Nádhera!

    Tohle je auto podle mého gusta. Multivan. Jasných 3x10, ať slouží!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.08.2008  13:26

      « Re: Nádhera!

      Díky. Ač se to nezdá, tohle auto dokáže chytnout za srdce...
      • 00 Reagovat !

        foto positivemind

        positivemind 03.08.2008  16:46

        « Re: Re: Nádhera!

        Přesně, je to srdcovka. Vždycky ho na silnici obdivuju - hlavně v té modré perleťové metalíze nebo tmavě černé. Vím že se dělají i nějaké verze s Bixenony a další špičkovou výbavou, ne?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 03.08.2008  17:05

          « Re: Re: Re: Nádhera!

          V té modré je opravdu nádherný. Ano, dělá se výbava s názvem Atlantis. Má úžasné kožené sedačky laděné do modra, která je celkově sportovnější a zároveň luxusnější co se týče výbavy. Jinak bixenony jsou myslím vždy za příplatek.
  • 00 Reagovat !

    foto m-z-

    m.z. 03.08.2008  14:17

    Multivan

    Ahoj,měl jsem přesně tuto verzi a byl s ním spokojen.Spokojenost s nevrzajícím interiérem tě přejde po 100tkm ;-\ Nejvíce začnou vrzat madla předních dveří,zejména v horku,jen se jich dotkneš!Ale není to až taková hrůza,stejné je to i u konkurence.S jízdními vlastnostmi taky spokojenost,leckterý závodník jen hleděl,že nemůže dodávku chytit >:D Místo Mulťase mám dnes auto,které je naopak jen o jízdních vlastnostech,priority se zkrátka mění Větších kol se neboj,pokud zvolíš rozumný rozměr, ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.08.2008  17:09

      « Re: Multivan

      S tím vrzáním si mě moc nepotěšil. No doufám, že to nevrzání vydrží co nejdéle. Jízdní vlastnosti jsou na typ auta překvapivě dobré. Chvíli jsme ve firmě měli například Ford Transit a ten se Multivanu nemohl rovnat. Jinak nádherný Forester. Pro Subaru mám slabost.
      • 00 Reagovat !

        foto m-z-

        m.z. 03.08.2008  19:54

        « Re: Re: Multivan

        Díky,ještě k tomu vrzání,já např. vůbec nechtěl stolek,protože čím víc různých hejblátek a blbinek,tím větší pravděpodobnost pazvuků.Interiér si v autě postupně sedá a uvolňuje a v autech tohoto typu se tomu neubráníš,buď se s tím smíříš,nebo dobrovolníka za volant a Ty budeš lozit po autě a hledat zdroje pazvuků >:D Výrobci si to nechají mastně zaplatit,ale kvalita prémiová není ;-\ Jinak postupně se můžeš těšit na vodní pumpu,pokud Ti budou cokoli rozdělávat u rozvodů,nech ji vyměnit.Nestojí až tolik a je to lepší než stát v létě na autostrádě v cizině s uvařeným motorem :-O Občas odejde kompresor klimatizace.Auto si nečipuj,praská pak sběrné výfukové potrubí.Pokud s autem nebudeš dělat prasečiny,např.prudké rozjezdy na suchu(na sněhu nevadí),vypínání motoru hned po jízdě,plný plyn nezahřátého motoru atd.vyhneš se problémům s převodovkou,turbem apod. jak se lze dočíst v diskuzích,kde je toto auto považováno za nespolehlivý krám :-) Proti svému největšímu konkurentu je opravdu zlaté!Skvěle se osvědčil i jako tahoun,i s přívěsem 2,5t jede jako buldok a díky své otesánskové váze je i nesmírně stabilní :yes: Ještě bych doporučil používat olej long-life 5W 30,určený pro tyto motory.Ať Ti slouží bez potíží :-!
      • 00 Reagovat !

        foto m-z-

        m.z. 03.08.2008  19:58

        « Re: Re: Multivan

        Díky,ještě k tomu vrzání,já např. vůbec nechtěl stolek,protože čím víc různých hejblátek a blbinek,tím větší pravděpodobnost pazvuků.Interiér si v autě postupně sedá a uvolňuje a v autech tohoto typu se tomu neubráníš,buď se s tím smíříš,nebo dobrovolníka za volant a Ty budeš lozit po autě a hledat zdroje pazvuků >:D Výrobci si to nechají mastně zaplatit,ale kvalita prémiová není ;-\ Jinak postupně se můžeš těšit na vodní pumpu,pokud Ti budou cokoli rozdělávat u rozvodů,nech ji vyměnit.Nestojí až tolik a je to lepší než stát v létě na autostrádě v cizině s uvařeným motorem :-O Občas odejde kompresor klimatizace.Auto si nečipuj,praská pak sběrné výfukové potrubí.Pokud s autem nebudeš dělat prasečiny,např.prudké rozjezdy na suchu(na sněhu nevadí),vypínání motoru hned po jízdě,plný plyn nezahřátého motoru atd.vyhneš se problémům s převodovkou,turbem apod. jak se lze dočíst v diskuzích,kde je toto auto považováno za nespolehlivý krám :-) Proti svému největšímu konkurentu je opravdu zlaté!Skvěle se osvědčil i jako tahoun,i s přívěsem 2,5t jede jako buldok a díky své otesánskové váze i nesmírně stabilníještě bych :yes: Ještě bych doporučil používat olej long-life 5W 30,určený pro tyto motory.Ať Ti slouží bez potíží :-!
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 06.08.2008  21:04

          « Re: Re: Re: Multivan

          Tak čipovat ho by mě ani nenapadlo. Já ho určitě nijak netýrám, ale teda z toho co říkáš mi naskakuje husí kůže. Z Tvého popisu Multivan nevypadá na vrchol spolehlivosti. Jinak děkuji za velmi cenné rady.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.08.2008  15:12

    Hlucnost motora

    Nerozumiem tomu vysokemu hodnoteniu. To auto je velmi hlucne. Pri zrychleni sa ozve dost neprijemny dunivy zvuk.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 04.08.2008  21:45

      « Re: Hlucnost motora

      Tak dunivý zvuk to sice má, ale srovnávám hlavně s minulou generací a s Fordem Transit. A tady je Multivan podstatně lepší. Dunivému zvuku se ale člověk vzhledem k původu auta nevyhne, to je fakt...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 04.08.2008  23:35

        « Re: Hlucnost motora

        do tejto kategorie aut to nepatri. Taky obycajny dodavkovy Jumper je tichsi. Navyse VW v roku 2004 zacal setrit na kryte motora. Vrr.
        Papa aj tebe neskutocne vela oleja?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 06.08.2008  21:09

          « Re: Re: Hlucnost motora

          To záleží na úhlu pohledu. Oleje si bere docela dost, ale zase to není žádný extrém. Jezdím občas s koncernovým 2.0 TDI a ten oleje spotřebuju taky docela dost...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.08.2008  15:16

    Spotreba

    teraz som sa vratil z Chorvatska, cestou tam priemerna spotreba 8,5, spat 9,5. Chorvati dokladne kontrolovali "dodavky" na vstupe.
    Cesta spat bola plna dopravnych problemov a trvala 16 hodin. Po tejto dobe stravenej v aute ma velmi bolela oblast sije. Asi to bude neprijemna vlastnost vysokeho posedu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 04.08.2008  21:49

      « Re: Spotreba

      Tak myslím, že po šestnácti hodinách by záda bolela ať by jel člověk v jakémkoli autě. To by člověk musel jet v obytňáku a vždycky se na chvíli natáhnout, aby byl úplně v pořádku.

      No, Chorvati teď dělají velké problémy. Známým prý na hranicích při prohledávání zavazadlového prostoru objevili basu s minerální vodou a prý ji zabavili. Nevím jak si něco takového mohou dovolit...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 04.08.2008  23:32

        « Re: Re: Spotreba

        vies kto je pan Tepus? >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 06.08.2008  21:10

          « Re: Re: Re: Spotreba

          To jméno už jsem slyšel... Nemá něco společného s národní bankou?
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 06.08.2008  23:48

            « Re: Re: Re: Re: Spotreba

            nie. to je slovinsky colnik, ktory zabavil ceskeho Multivana na hraniciach kvoli podozreniu z kradeze. Vraj pozna kradnute auto z dvoch metrov >:D
  • 00 Reagovat !

    foto radhro

    radhro 04.08.2008  16:17

    frajer

    tenhle T5 je mezi dodávkama vždy frajer , a jak říkáš na krabicoidní vzhled je opravdu pěkný. Jinak přeji ať dlouho slouží , máme ve firmě TRAFICA a po 60tis km děs vrže to všude. U tohoto typu vozidel mi vyhovuje, že po 600km si pohovíš v klidu na zadních sedačkách(káva-sůša) a nemusíš prolejzat zaplivaný benzínky. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 04.08.2008  21:52

      « Re: frajer

      S Traficem sem nejel, ale je fakt že T5 proti jiným dodávkám je hezčí, ale i luxusnější. Jak říkám, srovnávám hlavně s Transitem a staršími generacemi Transporteru.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 04.08.2008  23:31

        « Re: Re: frajer

        Multivan je jednoducho taky predator. Posobi maximalne zurivo. Viano vyzera o triedu horsie. Mas troska mierumilovnu farbu, ale moja tmavomodra metalizka :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.08.2008  23:28

    este par poznamok

    Pisal si o jazdeni na nemeckych dialniciach a o neochote tahat nad 150. Pneumatiky na Multivane su typu C a ta dovoluje maximalnu rychlost 160 km/h. Takze pozor, pretoze roztrhnuta pneumatika na dialnici ta moze aj zabit.
    Zmena pneumatik zrejme nepomoze, pretoze iny typ nema dostatocnu nosnost.
    A este k motoru. Podla mna je jeho tah v urcitom spektre neskutocny. Zosliapnutie plynu na 4ke a 70ke na tachaci je zazitok. Ani zurive bawa nestihaju.
    • 00 Reagovat !

      foto radhro

      radhro 05.08.2008  08:37

      « Re: este par poznamok

      neboj pneu jsou předimenzované jak na rychlost , tak nosnost i huštění ,v 99% snesou huštění-jednou tolik , rychlost o třetinu větší a nosnost také o třetinu (nějakej rok už se v tom pohybuji a měl jsem možnost být i rok a půl ve vývoji) ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 06.08.2008  21:34

        « Re: Re: este par poznamok

        Myslím že toho se bát nemusím. Běžně jezdím určitě do 160 kmh. Tehdy jsem to zkoušel spíš ze zvědavosti. Do takto vysokých rychlostí ho normálně nenutím. Cestuji v klidu a v pohodě.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.09.2008  20:38

    multivan

    ahoj všem,taky jsem majitelem multivanu-128kw.Byli jsme v itálii na jihu,tempomat 140km,klima, nabaleni celkem dost-počítač nám ukázal tam i zpět průměrnou spotřebu 7,5l,pěkně jsme spali v autě-pohoda.Nejsem žádný divočák,možná to vše okolo něj přeháním,Má najeto 57tsc km,stáří leden 07 a prozatím bez poruchy,žádné vrzání,nic.Předtím jsem měl transportéra T5 dlouhá verze,skříň,nejslabší motor,na volnoběh,šla slyšet převodovka-slabé šustění,semtam samovolné spínání zadních stěračů.Na multivana nenechám dopustit.V té itálii jsme byli dva dny,utekli jsme,v pátek odjezd a v pondělí doma a v úterý chorvatsko-Staniči-Omiš-cesta super,pohodlí super.Teď jsem půl roku pryč,v říjnu se vracím a prvně co bude jedu někde s naším autíčkem někde daleko-projet se-pustit rádio,hudbu,zařadit rychlost a vyrazit někde do neznáma :-) Jinak motor moc nevytáčím,pořád okolo 2300-2500 ot/min,hodně používám tempomat na volantu,bez něj bych si jízdu nedovedl představit.Jo u transportéru pneu sjeté okolo 20000km,brzdové destičky za nějakých 28tsc km,akce jsou asi akce,multivan destičky jsou ještě v poho.jestli se nestane nějaká porucha vlivem materiálu nebo cokoliv jiného,tak si myslím-doufám,že motor vydrží dost-je tam velká rezerva.Transportéra jsme prodávali po 3 letech vyplacení leasingu.měl najeto 117tsc km,vše ok-pumpa,turbo v poho,nikde se netlačil olej.Oleje brál málo-okolo 10-15 tsc-zhruba 2 deci oleje-nevím,jestli to je moc nebo málo.Přeji Vám všem krásné zážitky se svými autíčky.Petr karvina
    • 00 Reagovat !

      foto m-z-

      m.z. 11.09.2008  08:01

      « Re: multivan

      Ahoj,tak s tím nejslabším Transportérem jsem jezdil asi 3dny,co byl Mulťas v servisu.Překvapil mě úsporností a s ohledem na výkon 63kw ochotou zrychlovat do 100km/h,pak už samozřejmě bída ;-\ Ovšem za cenu,kterou za něj bez výbavy chtějí,máme ve firmě 115k Trafica v plné výbavě a ještě je levnější.Svezení s Renckem a nejslabší T5,je nebe a nudy.V Trafu je klídek,6st.převodovka,VW hrčí a drnčí.Ta T5 by měla být o 100tkč levnější,pak by se její neduhy daly omluvit.Takto nemá šanci mě oslovit,není to špatné auto,snad i vydrží,ale ta cena?Podobnou zkušenost mám i se středním Crafterem 100kw.Příjemně se řídí,hezká kabina,ale taky zásadní mínusy.Cena!!!Master je cca o 40% levnější a největší nevýhode je jen ta,že se jedná o letitý model,což mě u dodávky vůbec netrápí.
      Motor,na CR se mi zdál trochu hlučný,krásně táhne odspodu,ale bez rezervy ve vyšších otáčkách při předjíždění a zrovna spořínek to taky není,ale do znační míry za to může převodovka,která je tak nakrátko odstupňovaná,že na 6ku točí stejné otáčky,jako Jumpy 2,0HDI na 5ku.Na dálnici tak jde spotřeba hezky nahoru cca12l.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Vzkříšená legenda. Recenze The Legend of Zelda: Link's Awakening

Vzkříšená legenda. Recenze The Legend of Zelda:…

Kvalita nestárne! Legendární akční RPG The Legend of Zelda: Link's Awakening, které vyšlo poprvé na kultovním…

Máma (†45) se synem (†15) vyskočili z okna. Sebevražd mladých přibývá. Pomoc chybí, varuje expert

Máma (†45) se synem (†15) vyskočili z okna.…

Matka (45) a její syn (15) pravděpodobně ukončili svůj život skokem ze sedmého patra panelového domu v Praze.…

 

iSport.cz

Anglie dala sedm gólů a slaví. Na EURO postoupili i Turci a Francouzi

Anglie dala sedm gólů a slaví. Na EURO postoupili i…

EURO 2020 zná další čtyři jisté postupující. Kromě Česka, které skvěle obrátilo utkání proti Kosovu (více čtěte…

Česko – Kosovo 2:1. Postup na EURO po obratu! Rozhodl Čelůstka

Česko – Kosovo 2:1. Postup na EURO po obratu!…

Bravo! Česká fotbalová reprezentace otočila duel s Kosovem a po výhře 2:1 si zajistila postup na EURO 2020.…

 

Reflex.cz

Vladimír Pikora: Chvála 30 let polistopadového vývoje

Vladimír Pikora: Chvála 30 let polistopadového vývoje

Není dne, kdy bych se na některé sociální síti nedočetl řečnický výkřik typu: „Za všechny ty polistopadové…

Alexandra Udženija: Elektroauta jako nový solární průšvih

Alexandra Udženija: Elektroauta jako nový solární průšvih

Každá doba má svá pozitiva a negativa. Dnešní nás obohacuje neuvěřitelným technologickým pokrokem. Léčíme dříve…