Volkswagen Multivan (2004)
1.8.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "O.W.Grant". Historie tohoto vozu sahá až do roku 1950, kdy z výrobní linky sjela první generace vozu…
Volkswagen Multivan (O.W.Grant)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 01.09.08 20:38
« multivan
ahoj všem,taky jsem majitelem multivanu-128kw.Byli jsme v itálii na jihu,tempomat 140km,klima, nabaleni celkem dost-počítač nám ukázal tam i zpět průměrnou spotřebu 7,5l,pěkně jsme spali v autě-pohoda.Nejsem žádný divočák,možná to vše okolo něj přeháním,Má najeto 57tsc km,stáří leden 07 a prozatím bez poruchy,žádné vrzání,nic.Předtím jsem měl transportéra T5 dlouhá verze,skříň,nejslabší motor,na volnoběh,šla slyšet převodovka-slabé šustění,semtam samovolné spínání zadních stěračů.Na multivana nenechám dopustit.V té itálii jsme byli dva dny,utekli jsme,v pátek odjezd a v pondělí doma a v úterý chorvatsko-Staniči-Omiš-cesta super,pohodlí super.Teď jsem půl roku pryč,v říjnu se vracím a prvně co bude jedu někde s naším autíčkem někde daleko-projet se-pustit rádio,hudbu,zařadit rychlost a vyrazit někde do neznáma :-) Jinak motor moc nevytáčím,pořád okolo 2300-2500 ot/min,hodně používám tempomat na volantu,bez něj bych si jízdu nedovedl představit.Jo u transportéru pneu sjeté okolo 20000km,brzdové destičky za nějakých 28tsc km,akce jsou asi akce,multivan destičky jsou ještě v poho.jestli se nestane nějaká porucha vlivem materiálu nebo cokoliv jiného,tak si myslím-doufám,že motor vydrží dost-je tam velká rezerva.Transportéra jsme prodávali po 3 letech vyplacení leasingu.měl najeto 117tsc km,vše ok-pumpa,turbo v poho,nikde se netlačil olej.Oleje brál málo-okolo 10-15 tsc-zhruba 2 deci oleje-nevím,jestli to je moc nebo málo.Přeji Vám všem krásné zážitky se svými autíčky.Petr karvina -
-
"-- skrytý --" 04.08.08 23:28
« este par poznamok
Pisal si o jazdeni na nemeckych dialniciach a o neochote tahat nad 150. Pneumatiky na Multivane su typu C a ta dovoluje maximalnu rychlost 160 km/h. Takze pozor, pretoze roztrhnuta pneumatika na dialnici ta moze aj zabit.
Zmena pneumatik zrejme nepomoze, pretoze iny typ nema dostatocnu nosnost.
A este k motoru. Podla mna je jeho tah v urcitom spektre neskutocny. Zosliapnutie plynu na 4ke a 70ke na tachaci je zazitok. Ani zurive bawa nestihaju. -
"-- skrytý --" 04.08.08 21:49
« Re: Spotreba
Tak myslím, že po šestnácti hodinách by záda bolela ať by jel člověk v jakémkoli autě. To by člověk musel jet v obytňáku a vždycky se na chvíli natáhnout, aby byl úplně v pořádku.
No, Chorvati teď dělají velké problémy. Známým prý na hranicích při prohledávání zavazadlového prostoru objevili basu s minerální vodou a prý ji zabavili. Nevím jak si něco takového mohou dovolit... -
radhro 04.08.08 16:17
« frajer
tenhle T5 je mezi dodávkama vždy frajer , a jak říkáš na krabicoidní vzhled je opravdu pěkný. Jinak přeji ať dlouho slouží , máme ve firmě TRAFICA a po 60tis km děs vrže to všude. U tohoto typu vozidel mi vyhovuje, že po 600km si pohovíš v klidu na zadních sedačkách(káva-sůša) a nemusíš prolejzat zaplivaný benzínky. :yes: -
"-- skrytý --" 04.08.08 15:16
« Spotreba
teraz som sa vratil z Chorvatska, cestou tam priemerna spotreba 8,5, spat 9,5. Chorvati dokladne kontrolovali "dodavky" na vstupe.
Cesta spat bola plna dopravnych problemov a trvala 16 hodin. Po tejto dobe stravenej v aute ma velmi bolela oblast sije. Asi to bude neprijemna vlastnost vysokeho posedu.
Motor,na CR se mi zdál trochu hlučný,krásně táhne odspodu,ale bez rezervy ve vyšších otáčkách při předjíždění a zrovna spořínek to taky není,ale do znační míry za to může převodovka,která je tak nakrátko odstupňovaná,že na 6ku točí stejné otáčky,jako Jumpy 2,0HDI na 5ku.Na dálnici tak jde spotřeba hezky nahoru cca12l.