Volkswagen Multivan (2004)
1.8.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "O.W.Grant". Historie tohoto vozu sahá až do roku 1950, kdy z výrobní linky sjela první generace vozu…
Volkswagen Multivan (O.W.Grant)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 02.08.2008 14:40
:-)
toto auto ma svoj style! pekne ale nevedel som ze 2.5 TDI su 5 valce :-O -
scooter_x (AlkoholixXx) 02.08.2008 14:42
MultiVitamin
Krásnej kousek, s tim se musí opravdu hodně dobře cestovat...Jen otázečka, ten pětiválec, to je ten z Touaregu R5??? Jinak samozřejmě samý desítky, nádhera :yes:-
-
"-- skrytý --" 02.08.2008 15:01
« Re: Re: MultiVitamin
Děkuju všem za pochvalu. Cesta do Chorvatska mě v srpnu ještě čeká. Jen zapřáhnu za Multivan vodní skutr, naložim rodinu a hurá k vodě. :-) Jinak motor je opravdu R5 TDI z Tuaregu. Je pravda, že asi není tak známý jako V6 TDI co se dával např. i do Superbi I.
-
-
-
positivemind 02.08.2008 18:35
Nádhera!
Tohle je auto podle mého gusta. Multivan. Jasných 3x10, ať slouží!-
"-- skrytý --" 03.08.2008 13:26
« Re: Nádhera!
Díky. Ač se to nezdá, tohle auto dokáže chytnout za srdce...
-
-
m.z. 03.08.2008 14:17
Multivan
Ahoj,měl jsem přesně tuto verzi a byl s ním spokojen.Spokojenost s nevrzajícím interiérem tě přejde po 100tkm ;-\ Nejvíce začnou vrzat madla předních dveří,zejména v horku,jen se jich dotkneš!Ale není to až taková hrůza,stejné je to i u konkurence.S jízdními vlastnostmi taky spokojenost,leckterý závodník jen hleděl,že nemůže dodávku chytit >:D Místo Mulťase mám dnes auto,které je naopak jen o jízdních vlastnostech,priority se zkrátka mění Větších kol se neboj,pokud zvolíš rozumný rozměr, ;-)-
"-- skrytý --" 03.08.2008 17:09
« Re: Multivan
S tím vrzáním si mě moc nepotěšil. No doufám, že to nevrzání vydrží co nejdéle. Jízdní vlastnosti jsou na typ auta překvapivě dobré. Chvíli jsme ve firmě měli například Ford Transit a ten se Multivanu nemohl rovnat. Jinak nádherný Forester. Pro Subaru mám slabost.-
m.z. 03.08.2008 19:54
« Re: Re: Multivan
Díky,ještě k tomu vrzání,já např. vůbec nechtěl stolek,protože čím víc různých hejblátek a blbinek,tím větší pravděpodobnost pazvuků.Interiér si v autě postupně sedá a uvolňuje a v autech tohoto typu se tomu neubráníš,buď se s tím smíříš,nebo dobrovolníka za volant a Ty budeš lozit po autě a hledat zdroje pazvuků >:D Výrobci si to nechají mastně zaplatit,ale kvalita prémiová není ;-\ Jinak postupně se můžeš těšit na vodní pumpu,pokud Ti budou cokoli rozdělávat u rozvodů,nech ji vyměnit.Nestojí až tolik a je to lepší než stát v létě na autostrádě v cizině s uvařeným motorem :-O Občas odejde kompresor klimatizace.Auto si nečipuj,praská pak sběrné výfukové potrubí.Pokud s autem nebudeš dělat prasečiny,např.prudké rozjezdy na suchu(na sněhu nevadí),vypínání motoru hned po jízdě,plný plyn nezahřátého motoru atd.vyhneš se problémům s převodovkou,turbem apod. jak se lze dočíst v diskuzích,kde je toto auto považováno za nespolehlivý krám :-) Proti svému největšímu konkurentu je opravdu zlaté!Skvěle se osvědčil i jako tahoun,i s přívěsem 2,5t jede jako buldok a díky své otesánskové váze je i nesmírně stabilní :yes: Ještě bych doporučil používat olej long-life 5W 30,určený pro tyto motory.Ať Ti slouží bez potíží :-! -
m.z. 03.08.2008 19:58
« Re: Re: Multivan
Díky,ještě k tomu vrzání,já např. vůbec nechtěl stolek,protože čím víc různých hejblátek a blbinek,tím větší pravděpodobnost pazvuků.Interiér si v autě postupně sedá a uvolňuje a v autech tohoto typu se tomu neubráníš,buď se s tím smíříš,nebo dobrovolníka za volant a Ty budeš lozit po autě a hledat zdroje pazvuků >:D Výrobci si to nechají mastně zaplatit,ale kvalita prémiová není ;-\ Jinak postupně se můžeš těšit na vodní pumpu,pokud Ti budou cokoli rozdělávat u rozvodů,nech ji vyměnit.Nestojí až tolik a je to lepší než stát v létě na autostrádě v cizině s uvařeným motorem :-O Občas odejde kompresor klimatizace.Auto si nečipuj,praská pak sběrné výfukové potrubí.Pokud s autem nebudeš dělat prasečiny,např.prudké rozjezdy na suchu(na sněhu nevadí),vypínání motoru hned po jízdě,plný plyn nezahřátého motoru atd.vyhneš se problémům s převodovkou,turbem apod. jak se lze dočíst v diskuzích,kde je toto auto považováno za nespolehlivý krám :-) Proti svému největšímu konkurentu je opravdu zlaté!Skvěle se osvědčil i jako tahoun,i s přívěsem 2,5t jede jako buldok a díky své otesánskové váze i nesmírně stabilníještě bych :yes: Ještě bych doporučil používat olej long-life 5W 30,určený pro tyto motory.Ať Ti slouží bez potíží :-!
-
-
-
"-- skrytý --" 04.08.2008 15:12
Hlucnost motora
Nerozumiem tomu vysokemu hodnoteniu. To auto je velmi hlucne. Pri zrychleni sa ozve dost neprijemny dunivy zvuk.-
"-- skrytý --" 04.08.2008 21:45
« Re: Hlucnost motora
Tak dunivý zvuk to sice má, ale srovnávám hlavně s minulou generací a s Fordem Transit. A tady je Multivan podstatně lepší. Dunivému zvuku se ale člověk vzhledem k původu auta nevyhne, to je fakt...
-
-
"-- skrytý --" 04.08.2008 15:16
Spotreba
teraz som sa vratil z Chorvatska, cestou tam priemerna spotreba 8,5, spat 9,5. Chorvati dokladne kontrolovali "dodavky" na vstupe.
Cesta spat bola plna dopravnych problemov a trvala 16 hodin. Po tejto dobe stravenej v aute ma velmi bolela oblast sije. Asi to bude neprijemna vlastnost vysokeho posedu.-
"-- skrytý --" 04.08.2008 21:49
« Re: Spotreba
Tak myslím, že po šestnácti hodinách by záda bolela ať by jel člověk v jakémkoli autě. To by člověk musel jet v obytňáku a vždycky se na chvíli natáhnout, aby byl úplně v pořádku.
No, Chorvati teď dělají velké problémy. Známým prý na hranicích při prohledávání zavazadlového prostoru objevili basu s minerální vodou a prý ji zabavili. Nevím jak si něco takového mohou dovolit...
-
-
radhro 04.08.2008 16:17
frajer
tenhle T5 je mezi dodávkama vždy frajer , a jak říkáš na krabicoidní vzhled je opravdu pěkný. Jinak přeji ať dlouho slouží , máme ve firmě TRAFICA a po 60tis km děs vrže to všude. U tohoto typu vozidel mi vyhovuje, že po 600km si pohovíš v klidu na zadních sedačkách(káva-sůša) a nemusíš prolejzat zaplivaný benzínky. :yes: -
"-- skrytý --" 04.08.2008 23:28
este par poznamok
Pisal si o jazdeni na nemeckych dialniciach a o neochote tahat nad 150. Pneumatiky na Multivane su typu C a ta dovoluje maximalnu rychlost 160 km/h. Takze pozor, pretoze roztrhnuta pneumatika na dialnici ta moze aj zabit.
Zmena pneumatik zrejme nepomoze, pretoze iny typ nema dostatocnu nosnost.
A este k motoru. Podla mna je jeho tah v urcitom spektre neskutocny. Zosliapnutie plynu na 4ke a 70ke na tachaci je zazitok. Ani zurive bawa nestihaju. -
"-- skrytý --" 01.09.2008 20:38
multivan
ahoj všem,taky jsem majitelem multivanu-128kw.Byli jsme v itálii na jihu,tempomat 140km,klima, nabaleni celkem dost-počítač nám ukázal tam i zpět průměrnou spotřebu 7,5l,pěkně jsme spali v autě-pohoda.Nejsem žádný divočák,možná to vše okolo něj přeháním,Má najeto 57tsc km,stáří leden 07 a prozatím bez poruchy,žádné vrzání,nic.Předtím jsem měl transportéra T5 dlouhá verze,skříň,nejslabší motor,na volnoběh,šla slyšet převodovka-slabé šustění,semtam samovolné spínání zadních stěračů.Na multivana nenechám dopustit.V té itálii jsme byli dva dny,utekli jsme,v pátek odjezd a v pondělí doma a v úterý chorvatsko-Staniči-Omiš-cesta super,pohodlí super.Teď jsem půl roku pryč,v říjnu se vracím a prvně co bude jedu někde s naším autíčkem někde daleko-projet se-pustit rádio,hudbu,zařadit rychlost a vyrazit někde do neznáma :-) Jinak motor moc nevytáčím,pořád okolo 2300-2500 ot/min,hodně používám tempomat na volantu,bez něj bych si jízdu nedovedl představit.Jo u transportéru pneu sjeté okolo 20000km,brzdové destičky za nějakých 28tsc km,akce jsou asi akce,multivan destičky jsou ještě v poho.jestli se nestane nějaká porucha vlivem materiálu nebo cokoliv jiného,tak si myslím-doufám,že motor vydrží dost-je tam velká rezerva.Transportéra jsme prodávali po 3 letech vyplacení leasingu.měl najeto 117tsc km,vše ok-pumpa,turbo v poho,nikde se netlačil olej.Oleje brál málo-okolo 10-15 tsc-zhruba 2 deci oleje-nevím,jestli to je moc nebo málo.Přeji Vám všem krásné zážitky se svými autíčky.Petr karvina-
m.z. 11.09.2008 08:01
« Re: multivan
Ahoj,tak s tím nejslabším Transportérem jsem jezdil asi 3dny,co byl Mulťas v servisu.Překvapil mě úsporností a s ohledem na výkon 63kw ochotou zrychlovat do 100km/h,pak už samozřejmě bída ;-\ Ovšem za cenu,kterou za něj bez výbavy chtějí,máme ve firmě 115k Trafica v plné výbavě a ještě je levnější.Svezení s Renckem a nejslabší T5,je nebe a nudy.V Trafu je klídek,6st.převodovka,VW hrčí a drnčí.Ta T5 by měla být o 100tkč levnější,pak by se její neduhy daly omluvit.Takto nemá šanci mě oslovit,není to špatné auto,snad i vydrží,ale ta cena?Podobnou zkušenost mám i se středním Crafterem 100kw.Příjemně se řídí,hezká kabina,ale taky zásadní mínusy.Cena!!!Master je cca o 40% levnější a největší nevýhode je jen ta,že se jedná o letitý model,což mě u dodávky vůbec netrápí.
Motor,na CR se mi zdál trochu hlučný,krásně táhne odspodu,ale bez rezervy ve vyšších otáčkách při předjíždění a zrovna spořínek to taky není,ale do znační míry za to může převodovka,která je tak nakrátko odstupňovaná,že na 6ku točí stejné otáčky,jako Jumpy 2,0HDI na 5ku.Na dálnici tak jde spotřeba hezky nahoru cca12l.
-