Suzuki SX4 (2007)
11.8.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "lj0076". Auto jsem dostal jako služební, náhradou za Renault Kangoo 1,9 dTi. O jeho pořízení rozhodoval…
Suzuki SX4 (lj0076)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
igi2 16.02.09 15:04
« Ovladač
Já bych to viděl tak, že tam z výroby dali bůh ví jaký baterky. Uvidíš co udělá ta nová.
Mě ovladaš od alarmu likviduje baterky také docela rychle, ale je to pager, s displayem a dosahem ovladače 200m - takže je jasné že to nějakou energii vzít musí. Baterie z výroby taky nevydržela skoro nic, nové baterie už jsou na tom líp. -
"-- skrytý --" 04.12.08 09:07
« Re: Držení/zvyšování otáček
Zdravím. Jojo, já jsem si to teď více hlídal a je to opravdu jen při velmi nízkých otáčkách a asi se to nyní více znásobilo také tou zimou, než se motor zahřeje, takže na podzim to bylo mírnější a nevšímal jsem si toho.
Díky za informace všem, kteří na mou otázku reagovali.
Petr -
"-- skrytý --" 30.11.08 15:59
« Re: Re: Držení/zvyšování otáček
Také jsem to už registroval, mám cca 10 000 km a když jezdím ze zaměstnání z táhlého kopce, tak projíždím prudkou zatáčku a brzdím motorem na dvojku a když už jsem ve vyjetí zatáčky, tak si moje SX4-ka tak jako trochu přidá sama, takže mám podobnou zkušenost a pokud mám zapnutou klimatizaci, a stojím např na křižovatce na volnoběh, tak také otáčky kolísají v závislocti na potřebě klimatizace, což si myslím je jak má být. To jen pro info. Mějte se. -
"-- skrytý --" 28.11.08 12:15
« Re: Držení/zvyšování otáček
Nedokážu řící přesně, nekontroloval jsem při tom nikdy otáčky, ale bude to rozhodně v nižších otáčkách, protože je to jev, který se děje de facto pouze tehdy, když jedu z kopce se zařazenou rychlosti a nechám brzdit motorem nebo pedálem (tedy nepřidávám plyn) nebo opět, když přibzduji před překážkou, semaforem atp. Tedy z toho plyne, že ty otáčky tedy budou spíše v tom nízském rozsahu.
Včera jsem to třeba zkoušel ve městě, kdy jsem se rozjel na 30ku, nechal jsem zařazenou 2ku, pustil jsme plyn a po rovince jsem jel asi 300m bez plynu rychlosti 20km/h, tedy motor sám držel rychlost. Kdyby to neskončilo u semaforu, tak bych jel klidně i dále ;) -
"-- skrytý --" 28.11.08 09:52
« Re: Držení/zvyšování otáček
Stává se to při jakýchkoli otáčkách, nebo jenom pod 2000? Benzínové motory mívají rozšířenou ochranu proti zhasnutí, která spočívá v tom, že pod nějakých 1600 otáček se vstřikuje neustále nějaké množství paliva, aby motor rychleji reagoval na regulaci v případě poklesu pod 1000 ot/min. -
"-- skrytý --" 28.11.08 09:43
« Držení/zvyšování otáček
Čest práci,
měl bych taky dotaz, zda-li se Vám to stává taky. Jedná se o to, že auto drží otáčky (né vždy, občas) samovolně. Je to jako bych měl na staré káře zaseklý sitič. Jedu např. z táhlého kopce, mám zařazenou 5ku a nebrzdím, nezrychluji, nechám auto jet. Na palubním pc svítí 0.0 litrů spotřeba. Najednou se auto zacuká, lehce se zvýší otáčky a koukám na spotřebu a je tam 2-1,9,2.1l a tak to kolísá sem a tam. Nebo když jedu k semaforu, podřazuji a přibřžďuji, tak najednou cítím, jako by motor vyvíjel proti mému bdřždění tah, tedy držel otáčky přes mé ubírání.
Volal jsem do servisu a tam mi řekli, že ten motor drží otáčky občas proto, protože se čistí soustava kvůli nové evropské normě, atp. Že jim každý druhý človek, co má SX4ku volá a ptá se na to.
Takže otázka je jasná, jak jste na tom vy? Chová se Vám autíčko stejně? Jinak auto staré 2 měsíce, 1.6 benzín, 5 100 Km najeto ve svižnějším tempu.
Díky Petr -
"-- skrytý --" 13.06.08 09:28
« Re: Hlavice řadící páky
S demontáží hlavice řadící páky asi neporadím, já osobně jsem s hlavicí spokojen, ale na váš dotaz už dříve ohledně brzdového pedálu...Také jsem se divil té vůli v brzdovém pedálu hned od začátku, ale jelikož jsem byl už obeznámen s tímto problémem z vaší recenze, tak jsem to bral tak, že nejde o nějakou závadu (to jen dodatečně). -
"-- skrytý --" 09.06.08 08:14
« Re: Re: Drnčení řadící páky
Díky za superrychlou odpověď! Mě to zadrnčí pouze při zařazení dvojky z jedničky (ne vždy), u jiných rychl. stupňů mi to nedělá a co je divný, tak ani při podřazení z trojky na dvojku, jen z jedničky. Jinak jsem s autem moc spokojen a tenhle problém mi kazí celkový dojem z velice povedenýho automobilu. Přeji hodně šťastných km a chválím vaši recenzi, která mě před koupí mého vozu také utvrdila v mém rozhodnutí. -
"-- skrytý --" 09.06.08 06:23
« Re: Drnčení řadící páky
Dobrý den, to moje "drnčení" se projevuje jako silná rezonance při zařazené trojce, kdy v závislosti na tom, zda je motor v tahu a při různých otáčkách dochází k chvění páky a následným přenosem, kdy pravděpodobně koliduje s nějakým plastem nebo táhlem vzniká klasické "drnčení". Pokud na páku lehce zatlačím v nějakém směru je pokoj. Na tento problém prý existuje řešení v podobě úpravy něčeho (nevím čeho, to mi nebylo vysvětleno), takže to asi bude potíž více aut. Doporučil bych Vám kontaktovat Váš servis a žádat vysvětlení tohoto problému. Je dost možné, že se to Vás bude týkat také. ;-)