Suzuki SX4 (2007)
11.8.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "lj0076". Auto jsem dostal jako služební, náhradou za Renault Kangoo 1,9 dTi. O jeho pořízení rozhodoval…
Suzuki SX4 (lj0076)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 17.08.07 21:50
« Regulace podsvícení přístrojové desky
Takový dotaz, já to v návodu nikde nevykoukal, jde vůbec nějakým způsobem nastavovat intenzita podsvícení ukazatelů? Středový panel je v poho, ten se dá přepínat, ale včera jsem cestoval v noci a zrovna ty přístroje bych si klíďo trošku stáhnul :-! . Díky ;-) -
"-- skrytý --" 15.08.07 16:06
« Re: Nedocenené autíčko
Ahoj, ty sedadla skutečně neudělají rovnou "podlahu" po sklopení, až po kompletním odklopení. Ale nijak zvlášť nepřekáží a vzniklý schod není moc velký. Ten posilovač... je naprosto úžasnej! Kdo tvrdí opak, asi s autem nikdy nejel. Ne, vážně, ve městě jde lehce a řídit se dá jedním prstem, skvělé pro manévrování a naopak při rychlejší jízdě začne tuhnout, takže dálnice žádný problém. Dokonce mám ještě poznatek ohledně rádia, sice jsem se nedočetl žádné informace (nebo si nevšimnul), ale normálně se při rychlejší jízdě a zvýšeném hluku samo zesílí a naopak podle hluku zeslabí, vždy tak, aby v rámci možností byla hlasitost pořád stejná. To auto mě překvapuje každý den, ještě to není ani týden a už bych prostě neměnil... je to silně návyková záležitost :-! ;-) -
pumpkin 15.08.07 14:01
« Nedocenené autíčko
Ahoj. Pekná a presvedčivá recenzia. U nás v rodine sa uvažuje nad SX4. Zdá sa mi že na Slovensku je to nedocenené auto.Podľa mňa za tú cenu sa viac oplatí ako Fabia. A škoda že sa v SR predáva 1.6 len so 4x4... Inak čítal som test SX4 a vraj nemá moc dobrý posilňovač riadenia..Je to pravda? A zadné sedadlá po sklopení robia rovinu?. Diky moc:-) -
Marcelino 12.08.07 16:15
« Re: jak na nový motor?
no tak cca 4000ot/min je uplne vpohode, nemal by si mackat plyn az na podlkahu, kym nie je motor aspon v 2500-3000ot/min a hlavne treba casto menit jazdne rezimy, najhorsie je dlha monotonna jazda ustalenou rychlostou...
Inak tieto japonske motory si priam ziadaju o poriadne otacky, takze uz po cca 1500km, by som sa nebal atakovat 4500 -5000ot/min - aspon kratkodobo pri rozbehu alebo predbiehani... ono nejake doporucenie je aj v manuale k autu...
ked som odjazdil nejak 3 az 5tis km, tak us som auto bezne vytacal az k max. vykonu 6000ot/min (u Swifta je to presne 5800ot.) - toto ale vyuzivam iba pri predbiehani alebo pripajani sa na dialnicu. Bezne pri rozjazdoch, napr na konci obce radim vyssiu rychlost uz po prekroceni 4000ot/min -
"-- skrytý --" 12.08.07 07:52
« jak na nový motor?
Co se týče naftových motorů - tam mám asi jasno, ale jak myslíte nejlépe začít zajíždět nový benzín? Zatím jsem nebyl přes 3500ot/min. Ze začátku šetřit v nižších otáčkách nebo rovnou standartní provoz ;-\ ? Říkám si, že od dob Favoritů se toho dost změnilo a technika pokročila zase kus dopředu.... ;-) -
"-- skrytý --" 12.08.07 07:47
« Re: Hura
Já čekal na vozidlo cca. 3 týdny. Byla to ale spíš náhoda, protože jak jsem pochopil, objednává Suzuki Česká Republika auta na sklad v různých stupních výbavy a já přišel zrovna ve chvíli, kdy byla k dispozici 1,6 GLX a hlavně ve stříbrné metalíze. Jinak dle informací prodejce se čekací doba asi zatím moc nezměnila, co se týče vozidel na objednávku. V týdnu doplním fotky a postupně budu doplňovat i další postřehy. -
-
Marcelino 11.08.07 09:14
« 10b ;-)
Cau,
gratulujem k vyberu - 1,6-ka a pohon iba jednej napravy a naviac vyrobene v Japonsku - to bude dost rarita :-! . U nas sa bezne predavaju 1,6-ky iba vo verzii 4x4.
som zvedavy na tvoje dalsie skusenosti... priebezne doplnaj... :-)
Som rad , ze tu pribudlo dalsie Suzuki a dokonca ako firemne auto - konecne si aj firemny zakaznici vsimli, ze ten pomer cena/vybava/jazdne vykony je viac ako zaujmavy... :yes:
ked budes mat cas kukni na mensieho, ale starsieho surodenca a ohodnot [odkaz] ;-)