Recenze

8 Majitel

Mitsubishi Lancer GSR

8.26 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mitsubishi Lancer, foto 1 Mitsubishi Lancer, foto 2 Mitsubishi Lancer, foto 3 Mitsubishi Lancer, foto 4 Mitsubishi Lancer, foto 5 Mitsubishi Lancer, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta urychlovač Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:69000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1999 výkon [kW]: 205 kroutící moment [Nm]: 380 zrychlení 0-100 km/h [s]: 5.1 maximální rychlost [km/h]: 224 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 400 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 15

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "M_EVO5".

Aby člověk pochopil toto auto, asi musí jet do Japonska. Jak jinak se dá vysvětlit, že někdo vyrobí rodinný sedan jako klon rally auta a nechá na majitelích jak s ním naloží.

Naprosto šíléný je rovněž přístup k výkonu, základní model má oficiálně 280k, nicméně doopravdy prý měl 300, po drobné upravě může mít 330k a po velké 400k. To vše z přeplňovaného dvoulitru.

Holá fakta o mém voze jsou následující:

Mitsubishi Lancer EVO V japonský model GSR s předním diferenciálem torsen a zadním aktivním dif AYC.

Přidal jsem schéma jak funguje 4WD do galerie.

Motor je 2.0 litru čtyřválec v řade, 16 ventilů DOHC turbo s mezichladičem.
Vrtání x Zdvih: 85.0 x 88.0
Objem (cm3): 1997
Kompresní poměr: 8.8:1
Max. (PS/rpm) 280 / 6500
Max. (Nm/rpm) 380 / 3000
Vstřikování: Multi-point Electronic Injection ECI-MULTI
Palivo: 97 nebo vyšší (bezolovnatý)
Nádrž (l): 48 = dojezd 200 - 350 km ;-)

Podvozek
Přední: nezávislé zavěšení McPherson s příčným hliníkovým ramene z Alu, ocelové pružiny se sportovními tlumiči a stabilizátorem;
Zadní: Multilink rozložení, ocelové pružiny se sportovními tlumiči a stabilizátorem;

Brzdy - ABS (6ti senzorové)
Přední: vnitřně chlazené disky (320 mm) Brembo 4 pístové hlíkové čelisti;
Zadní: vnitřně chlazené disky (280 mm) Brembo 2 pístové hlíkové čelisti;

Standardní velikost kol: 8"x17", Pneu 225/45ZR17

Rozměry
Délka: 4350mm
Šířka: 1770mm
Výška: 1415mm
Rozvor: 2510mm
Rozchod vpředu: 1510mm
Rozchod vzadu: 1505mm
Pohotovostní hmotnost: 1360Kg

Zajímavostí je hliníková kapota a přední blatníky.

Silné stránky

rychlost > proto urychlovač > vůbec není zajímavá 0 - 100, kolem 5s to umí každé Porsche, nicméně fakt, že jedete 50-60km/h obcí a u cedule konec za to vezmete, tak po počítání raz, dva, tři tam máte 120 km/h, když řeknete čtyři tak 150 km/h a letíte po okresce lemované starýmy kaštany rychlostí, která vás maloučko děsí.

podvozek = ovladatelnost - byla to první věc, do které jsem investoval a nechal naistalovat nový EVO podvozek (tlumiče/pružiny). Výsledkem je, že na brzdách nádherně utahuje, při akceleraci se žene ven ze zatáčky jako šílenec.

brzdy - brzdí!!! > byla to druhá věc do které jsem investoval, v předu vrtané drážkované kotouče a destičký Ferodo 2500 - nádherně pískají při pomalém dobržďování.

velký kufr - řečí moderních motoristických novinářů - místo na 3 golfové bagy!

Slabé stránky

spotřeba:
> normální jízda - dálníce do 160km/h a svižná jízda po okresce - 12 - 15l na 100km
> okruh - 20+ l na 100km

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Výborná zkušenost se sportgarage.cz specialisti na EVa, Imprezy atd. Vedle zkušeností a umu na autech dělají s láskou a je moc příjemné vidět s jakou pěčí přistupují i ke staré plechovce.

Na začátek jsme provedli kompletní kontrolu auta a rozhodli jsme se udělat následující preventivní kroky:

> nové přední kotouče + všechny destičky Ferodo 2500
> nový podvozek - originál RallyArt tlumiče a pružiny
> olej motor
> olej převodovka a diferencialy
> rozvody motor

Nebyla to úplně mala akce, nicméně auto jezdí dokonale a na dlohou bude klid.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupeno v ČR od prodejce vozů z Japonska. Nebyl jsem ani nadšen ani zklamán. Podle prodejce mělo být auto ve skvělém stavu, nicméně realita byla horší a odpovídala mým očekáváním - bylo třeba provést hloubkovou kontrolu, než jsem mohl bez obav zašlápnout plyn do podlahy.

 

Novinky v recenzi

16.2.2011 19:42

Projekt Lyžina

Rozhodl jsem se namontovat kevlarovou lyžinu, která přinese ochranu olejové vany před kameny a asfaltem a zaroveň zpevňuje přední část vozu při trefení sněhové barierý.


Další vozy Mitsubishi Lancer



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8
praktičnost
8
prostornost
5
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
8
provozní náklady
5
náhradní díly
9
výkon motoru
9
spotřeba
8
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
7





Blesk.cz

Kancelář starosty Prahy 11: Ve skříni ukrývá „srdcovou záležitost“, ze zdi na něj shlíží velký »šéf«

Kancelář starosty Prahy 11: Ve skříni ukrývá…

Kus nefalšovaného pirátského étosu v sobě Jiří Dohnal (41, Piráti), který od února loňského roku sedí v čele…

Plány Harryho s Meghan se začaly hroutit! Kanada jim řekla NE!

Plány Harryho s Meghan se začaly hroutit! Kanada jim…

Vévoda a vévodkyně ze Sussexu, kteří se rozhodli odtrhnout od britské královské rodiny, finančně se osamostatnit…

 

iSport.cz

Trest pro maskota z NHL? Měl udeřit nezletilého, vyšetřuje ho policie

Trest pro maskota z NHL? Měl udeřit nezletilého,…

Flyers představili image maskota v září 2018. Gritty se stal okamžitě fenoménem NHL, trefně vtipkoval na konto…

ŽEBŘÍČEK platů v extralize: Kdo bere 400 tisíc? Bukarts i hráči Litvínova

ŽEBŘÍČEK platů v extralize: Kdo bere 400 tisíc?…

POŘADÍ NA 30. - 21. MÍSTĚ | Deník Sport přináší exkluzivní žebříček TOP 50 nejlépe placených hráčů Tipsport…

 

Reflex.cz

Marek Stoniš: Noc dlouhých pravítek aneb Školství podla Jana Čižinského

Marek Stoniš: Noc dlouhých pravítek aneb Školství…

Otevřený dopis žákům Základní školy Fr. Plamínkové v Praze 7.

Hrošice na jednu noc aneb Návštěva národního parku South Luangwa na východě Zambie

Hrošice na jednu noc aneb Návštěva národního parku…

Národní park South Luangwa se rozprostírá uprostřed nedotčených lesních porostů v údolí řeky Luangwa na východě…