Recenze

8 Majitel

Mitsubishi Lancer GSR

8.26 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mitsubishi Lancer, foto 1 Mitsubishi Lancer, foto 2 Mitsubishi Lancer, foto 3 Mitsubishi Lancer, foto 4 Mitsubishi Lancer, foto 5 Mitsubishi Lancer, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta urychlovač Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:69000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1999 výkon [kW]: 205 kroutící moment [Nm]: 380 zrychlení 0-100 km/h [s]: 5.1 maximální rychlost [km/h]: 224 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 400 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 15

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "M_EVO5".

Aby člověk pochopil toto auto, asi musí jet do Japonska. Jak jinak se dá vysvětlit, že někdo vyrobí rodinný sedan jako klon rally auta a nechá na majitelích jak s ním naloží.

Naprosto šíléný je rovněž přístup k výkonu, základní model má oficiálně 280k, nicméně doopravdy prý měl 300, po drobné upravě může mít 330k a po velké 400k. To vše z přeplňovaného dvoulitru.

Holá fakta o mém voze jsou následující:

Mitsubishi Lancer EVO V japonský model GSR s předním diferenciálem torsen a zadním aktivním dif AYC.

Přidal jsem schéma jak funguje 4WD do galerie.

Motor je 2.0 litru čtyřválec v řade, 16 ventilů DOHC turbo s mezichladičem.
Vrtání x Zdvih: 85.0 x 88.0
Objem (cm3): 1997
Kompresní poměr: 8.8:1
Max. (PS/rpm) 280 / 6500
Max. (Nm/rpm) 380 / 3000
Vstřikování: Multi-point Electronic Injection ECI-MULTI
Palivo: 97 nebo vyšší (bezolovnatý)
Nádrž (l): 48 = dojezd 200 - 350 km ;-)

Podvozek
Přední: nezávislé zavěšení McPherson s příčným hliníkovým ramene z Alu, ocelové pružiny se sportovními tlumiči a stabilizátorem;
Zadní: Multilink rozložení, ocelové pružiny se sportovními tlumiči a stabilizátorem;

Brzdy - ABS (6ti senzorové)
Přední: vnitřně chlazené disky (320 mm) Brembo 4 pístové hlíkové čelisti;
Zadní: vnitřně chlazené disky (280 mm) Brembo 2 pístové hlíkové čelisti;

Standardní velikost kol: 8"x17", Pneu 225/45ZR17

Rozměry
Délka: 4350mm
Šířka: 1770mm
Výška: 1415mm
Rozvor: 2510mm
Rozchod vpředu: 1510mm
Rozchod vzadu: 1505mm
Pohotovostní hmotnost: 1360Kg

Zajímavostí je hliníková kapota a přední blatníky.

Silné stránky

rychlost > proto urychlovač > vůbec není zajímavá 0 - 100, kolem 5s to umí každé Porsche, nicméně fakt, že jedete 50-60km/h obcí a u cedule konec za to vezmete, tak po počítání raz, dva, tři tam máte 120 km/h, když řeknete čtyři tak 150 km/h a letíte po okresce lemované starýmy kaštany rychlostí, která vás maloučko děsí.

podvozek = ovladatelnost - byla to první věc, do které jsem investoval a nechal naistalovat nový EVO podvozek (tlumiče/pružiny). Výsledkem je, že na brzdách nádherně utahuje, při akceleraci se žene ven ze zatáčky jako šílenec.

brzdy - brzdí!!! > byla to druhá věc do které jsem investoval, v předu vrtané drážkované kotouče a destičký Ferodo 2500 - nádherně pískají při pomalém dobržďování.

velký kufr - řečí moderních motoristických novinářů - místo na 3 golfové bagy!

Slabé stránky

spotřeba:
> normální jízda - dálníce do 160km/h a svižná jízda po okresce - 12 - 15l na 100km
> okruh - 20+ l na 100km

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Výborná zkušenost se sportgarage.cz specialisti na EVa, Imprezy atd. Vedle zkušeností a umu na autech dělají s láskou a je moc příjemné vidět s jakou pěčí přistupují i ke staré plechovce.

Na začátek jsme provedli kompletní kontrolu auta a rozhodli jsme se udělat následující preventivní kroky:

> nové přední kotouče + všechny destičky Ferodo 2500
> nový podvozek - originál RallyArt tlumiče a pružiny
> olej motor
> olej převodovka a diferencialy
> rozvody motor

Nebyla to úplně mala akce, nicméně auto jezdí dokonale a na dlohou bude klid.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupeno v ČR od prodejce vozů z Japonska. Nebyl jsem ani nadšen ani zklamán. Podle prodejce mělo být auto ve skvělém stavu, nicméně realita byla horší a odpovídala mým očekáváním - bylo třeba provést hloubkovou kontrolu, než jsem mohl bez obav zašlápnout plyn do podlahy.

 

Novinky v recenzi

16.2.2011 19:42

Projekt Lyžina

Rozhodl jsem se namontovat kevlarovou lyžinu, která přinese ochranu olejové vany před kameny a asfaltem a zaroveň zpevňuje přední část vozu při trefení sněhové barierý.


Další vozy Mitsubishi Lancer



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8
praktičnost
8
prostornost
5
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
8
provozní náklady
5
náhradní díly
9
výkon motoru
9
spotřeba
8
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
7





Blesk.cz

Bagárová měsíc po porodu kouzlí s tělem: V těhotenství přibrala 22 kilo! A teď?

Bagárová měsíc po porodu kouzlí s tělem: V…

Během těhotenství Monika Bagárová (25) přibrala neuvěřitelných 22 kilogramů! Vzhledem k její drobné postavě se…

Zpověď Šeredové z dovolené: Bez mléka, bez sprchy a muže! A čeká ji stěhování!

Zpověď Šeredové z dovolené: Bez mléka, bez sprchy a…

Ač je novopečená maminka, vyrazila Alena Šeredová (42) se svými třemi dětmi na dovolenou. Dokonce si udělala čas…

 

iSport.cz

Vodhánělova horská dráha: místo USA boj o Evropu. V Boleslavi zná i fabriku

Vodhánělova horská dráha: místo USA boj o Evropu. V…

Zažívá bláznivý rok. Bohemians v zimě nepustili Jana Vodháněla do Philadelphie a šikovný křídelník teď nemusí…

Plzeň se loučila s Čišovským (†40). Horváth slzel, klaněli se Berbr i Straka

Plzeň se loučila s Čišovským (†40). Horváth slzel,…

Pátek odpoledne, nebe téměř jako vymalované, venku hřálo příjemné letní sluníčko. Krásný prázdninový den,…

 

Reflex.cz

Přehlídka Tady Vary, film třetí: Vláčný egyptský Luxor

Přehlídka Tady Vary, film třetí: Vláčný egyptský Luxor

Postava Hany získává kontury podobně pomalu a vláčně, jako teče Nil přímo před branami hotelu Winter Palace, kde…

"Ó Židé, Muhamadova armáda se vrátí!" Na demonstraci…

„Chajbar, Chajbar, o Židé, Muhamadova armáda se vrátí.“ Dnes v době mediálních a politických projevů o boji…