Škoda Felicia (2000)
26.7.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Volf-M". Tak jak jsem se k Felicii vlastně dostal? Abych řekl pravdu, nebylo to zrovna moje auto snů.…
Škoda Felicia Combi (Volf-M)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Mira328i 09.05.10 13:09
« Re: Re: závody na Koráb aneb úprava auta
no jo, mazda je mazda:-), japonci prostě umí.
Ale co dříve neuměli je antikorozní úprava spodku, hnije to fakt krutě.
Ale felda by tam mohla bejt fajn-vyndáš zadní sedačky a rezervu a už to bude znát:-). Dyť jde o hov.. . Jde o to si zajezdit, myslíš snad že se můžu s automatem nějak líp umístit?těžko.
A ségra mi e30 nepůjčí:-(, už kvůli tomu jak sem s tím autem jezdil dřív...a ještě jí říct že s ním pojedu koráb tak sem mrtvej:-).
-
"-- skrytý --" 09.05.10 12:59
« Re: závody na Koráb aneb úprava auta
Mazda má o dost lepší podvozek, ale zadní náprava to už má docela za sebou, pak díky korozi je tam jiná homemade plastová nádrž atd. Nejezdím s Felicií, protože jsem blázen ale zatím alespoň nějakým způsobem drží pohromadě. Trošku vykuchat Felicii by bylo asi nejlevnější řešení, hmotnost by šla o dost dolů. Podvozek bych řešil jen výměnou pružin za tužší a dopředu lepší kotouče na brzdy. S motorem ale nejde udělat téměř nic co by alespoň trošku pomohlo - do kopce to pořád bude hrozně líný. Zase je to ale takové auto, které člověku nebude extrémně líto tam někde nechat. V první řadě jde přece o zábavu ;-) -
Mira328i 09.05.10 12:37
« závody na Koráb aneb úprava auta
Čau volfíku, taky máš nutkání jet příští rok?...já hrozně moc-už od včera zjišťuju na bmwklubu jednu výkonovou pomoc mému autu, která by se celkem hodila na Koráb-demontování vrtule chlazení která je přímo napojená na motor přez visco spojku-tzn. že pokud auto stojí a běží motor, stále více se snižuje její prokluz a ona velmi znatelně snižuje výkon motoru-fakt je to znát. Normálně to nepoznáš, ale třeba v létě ve městě je to znát.Bojím se totiž toho že při čekání na start a zahrávání by se mohla zbytečně sepnout-to by rychlému startu moc nepomohlo.
Sázím na to že mam ještě jednu chladicí vrtuli která je klasicky na elektromotor a spíná v případě většího přehřátí-sepla zatím jen jednou když sme s ondrou(os)jeli koráb jen tak pro zábavu ale na doraz. zapla se chvilku po dojetí na parkoviště když motor běžel.
Zatím mi na bmwklubu napsali že to zvládne v pohodě i s jednou-jeden psal že tak projel celou itálii.Další věc je automat, přemýšlím jak by se to dalo nastavit aby se z toho dostalo co nejvíc-takže určo Sport ale nevim co zařadit,jestli 2nebo 3.Někdy to tam musím vyzkoušet.
Ty bys to mohl jet s mazdou-to by bylo dobrý:-). -
"-- skrytý --" 29.04.10 19:39
« Re: květena
O lemech na Felicii se mi už i zdá. Jinak pamatuju si, že když měl strýc svatbu (v té době se vozil v orezlé Škodě 100), tak ji schoval do garáže a na ten jeden den si auto půjčil. Jinak když koukám na ten tvůj výfuk, tak se mi zdá jinej než mám já, musím to ale ještě zítra omrknout. -
"-- skrytý --" 24.04.10 09:27
« Re: Re: Re: Re: Re: nová felda:)
Já bych tam hledal nějakou chybičku, jestli je to opravdu taková mrška líná, tak není něco v pořádku. Jinak nad TDI do Octavie jsem samozřejmě uvažoval, mám nějaký ten km najetý v 1.9 TDI 66kW. Ano, na 90 koní to jede slušně ale člověk to ráno nastartuje, následuje oblak černého kouře, celé auto se klepe a ten šílenej zvuk. Sice to byl služebák, ke kterému se nikdo nechoval nějak moc hezky ale díky tomuhle autu jsem si k dieselu vybudoval odpor a ani tu Octavii jsem jako nástupce Feldy neviděl. Až do dne, kdy mě známý svezl v RSku. Přímo RS jsou ale za hrozné ceny a "obyčejná" Okta s 1.8 20V turbo není zas o tolik horší (nejspíš by dostala sportovní podvozek a nějaká pěkná 17" kola). -
Đawson 24.04.10 06:56
« Re: Re: Re: Re: nová felda:)
tak jak sem psal...zrovna včera u mě byl kamarád...Felicia 1,3 BMM 50kw LK,...jediné co měl byl od svodů sportovní výfuk a vzduchovej sportovní filtr. Jeho Jediné úpravy...a stačilo to na to aby mi s přehledem ujel:) a to mám feldu s vícebodem..dokonce on má i o 50 tis. více najeto... záleží na to jak je jakej motor zajetej...když dobře i 1,3 BMM se 40 kw ujede té mojí 1,3 MPI s 50 kw:D boužel je to tak..naštěstí sem si feldu nekupoval za účelem sportovního využití:D a jinak pokud oktávku..vem si klasiku 1,9TDI ... ty 1,8 nemaj ani poloviční výdrž a bejvaj dost zhuntovaný... -
"-- skrytý --" 24.04.10 01:19
« Re: Re: Re: Re: nová felda:)
Můj osobní názor je takový, že nemá cenu vybrat si úplně TOP kousek a dát za něj spoustu peněz. Časem se stejně nějaká ta chybička objeví, hnít začne taky každá, takže spíš najít nějaký kompromis. Co se týká spolehlivosti, jsem se svojí Feldou spokojen a doufám, že stejně dobře bude sloužit i tahle.
Začínám ale vážně přemýšlet o nástupci. Líbí se mi hodně aut, zkusil jsem si ale sepsat všechna pro a proti a nejlíp mi nakonec vyšla Octavia, konkrétně 1.8 20V turbo. Felicii za moc stejně neprodám, takže si jí nechám jako záložní a pracovní vozidlo. -
"-- skrytý --" 24.04.10 01:13
« Re: Re: Re: nová felda:)
Tak jezdil jsem tři dny po různých inzerátech (cca 300km denně) a hledal něco, co by alespoň trošku připomínalo auto. V klasických bazarech není šance narazit na solidní kousek. Když už se tam něco objeví tak s cenovkou 40 a více tisíc, což bych za Feldu nikdy nedal. Tahle je podle mě v dobrém stavu. Chce to vyměnit levý zadní lem a plech co je pod světlem, je zohýbaný a tmavší. Jinak kromě termostatu všechno OK. Co se týká motoru, tak tenhle starší přece jen jede o něco hůř než moje MPI - je to poznat hlavně do kopce. -
"-- skrytý --" 23.04.10 15:45
« Re: nová felda:)
Tak právě jí pojedu trošku projet. Zatím dostane svíčky, filtry a zkouknu brzdy. Když chceš nějakou do 20 000 tak opravdu není z čeho vybírat. Tohle je z roku 95, ještě s jednobodem (50kW). Má najeto podstivých 100t kilometrů, je k ní serviska a doklady ke všemu, co bylo měněno. Zatím jsem kromě nefunkčního termostatu nic neodhalil (zítra dopoledne koupím).
Fotky a další info ještě přibudou, tohle focení je jen taková rychlovka.