Škoda Fabia (2011)
8.7.2011Původním autorem recenze je uživatel s nickem "vfjr". Často jsem si pročítal Vaše recenze o autech (některé opravdu zajímavé) a tak jsem se rozhodl,že…
Škoda 1,2Tsi (vfjr)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Biest 07.08.12 10:31
« Re: Re: Fábie
znacna poruchovost? jazdim na fabii 1,2 HTP uz 6 rok a este ani raz nebola v servise kvoli nejakej poruche. ani raz!
mame vo firme same skodovky a u ostatnych fabii a ostatnych modelov obdobne.
takze neviem o akej poruchovosti to taras
a jazdne vlastnosti? je vseobecne zname a uznali to aj popredni automobilovi novinari, ze fabia 2 patri medzi to najlepsie vo svojej triede.
to ze jej dizajn je taky aky je je druha vec. trebalo si nan zvyknut a dnes mozem povedat, ze nemam nic ani proti klasickej fabii (po facelifte) RS a Monte Carlo dokonca povazujem za velmi pekne a zaujimave verzie.
co tym chcem ale povedat? ze dizajn je subjektivny a to, ze tebe sa auto nepaci neznamena, ze mozes urazat a vypisovat take somariny. majitelovi sa paci, ma z neho radost ako kazdy z noveho auta a ty prides a zacnes ho urazat len preto, ze si kupil fabiu... pritom toho v zivote pravdepodobne dokazal viac ako ty :-) -
Biest 03.08.12 23:59
« Re: Re: Hezká Fábka
sorry ale jazdenu premiovku si kupi len masochysta...
pokial nemas znameho, ktory ti bude lacno kupovat diely a lacno ti ho servisovat(resp. si ho budes servisovat sam) tak este beriem...
pokial to mas ale servisovat normalne tak mi to pride ako zleee rozhodnutie a pri prevej vaznejsej oprave ti padne sanka, kolko do toho budes musiet vrazit.
neviem, niekedy mam pocit, ze ludia chcu mat silou mocou bawo a hrat sa na nieco, na co proste nemaju. to ze to ma nahulenych 300 000 km a ma to 10 rokov je uz nepodstatne. hlavne ze to je BMW za 4000 eur :-) -
Biest 03.08.12 23:54
« Re: Re: Re: krása
tak bez a sadni si do svojho 15 rocneho bawa s najazdenymi 400 000 km za 4000 eur.... to urcite stupnes v ociach ludi ked z neho vystupis...
aby si to spravne pochopil, to bawo je len priklad. kazdopadne tvoj prispevok je hodny cloveka, ktory ma prave vyssie spominanu diagnozu.
a zvlastne ked to hovori clovek ktoreho vysnivane auto je citroen C6 >:D
no nic, dizajn je subjektivna zalezitost a navazat sa do teba preto nebudem :-)
Pre majitela fabky monte carlo: s klasickou verziou je to neporovnatelne. fakt pekne auticko, az som bol prekvapeny ako dobre na zivo vyzera. -
woody-alien 26.09.11 06:14
« Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Ronault : Neřekl bych že je úplně košér vysvětlovat majiteli pod jeho recenzí, že je vlastně vůl, když dá tolik peněz za auto A, když za to přece mohl mít auto B. Diskuze o nákupech a tipy na slevy a skladovky, to je něco jiného.
PS : Zkus mi pod budoucí recenzi napsat, že M. je nevzhlednej s.ráč a že jednoznačnou volbou měla být L-GT 4C nebo P508 a všech dvěstě koní vyženu na tankodrom směr Brno. ;-) >:D >:D -
Thomasino 22.09.11 20:27
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
A pokud na auto člověk nespěchá, dá se někdy s prodejcem domluvit, že nakonfigurujete auto dle vlastních představ, on si ho nechá na salonu 2 měsíce jako předváděčku (aniž by s tím někdo jezdil) a pak je na něj velmi zajímavá sleva... Osobně bych předváděčku, se kterou jezdí prodejci a zákazníci, nikdy nekoupil. Ty možné problémy co mohou vzniknout nesprávným zajetím a střídání řidičů v tomto počátečním "háklivějším" režimu, podle mě nestojí nikdy za ten rozdím mezi slevou normální a slevou za předváděčku :-O
Aspoň já jsem vždy kupoval nová auta s velmi zajímavou slevou, nakonec jsem obchodník a je to můj denodenní chleba >:-[] >:-[] A ještě mám v byznusu o autech aspoň trochu přehled, často pomáhám jako konzultant s výběrem nových aut, občas i ojetých. Dříve jsem při svém podnikání dělal i jakéhosi zprostředkovatele či placeného konzultanta, domluvil jsem pár prodaných aut ze kterých jsem měl od prodejců pár procent za zprostředkování a zákazník i tak ušetřil a pěknou cenu dostal.. -
Thomasino 22.09.11 20:17
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Rone, doktore, ty provokatére!! >:-[] >:D Celkem s tebou souhlas, ale zrovna Golf je hodně chválený za to, že v šesté generaci hodně zlepšili odhlučnění a je minimálně na úrovně lepšího průměru aut o kategorii výše. Určitě co mohu porovnávat tak nad aktuálním Mondeem, Lagunou apod. Takže souhlasím s tím že třeba 308, Megane, nebo i30 apod jsou na tom s hlukem a kultivovaností asi o třídu lépe než Fabie, ale v tomto ohledu si troufám tvrdit, že Golf je na tom o dvě třídy lépe ;-)
Každopádně na popojíždění po městě není uplně špatná i ta Fabie, ale na dlouhé trasy s ním jezdím hrozně nerad a na únavě a natřesení je to pak odpoledne znát...
EDIT: Rone, máš poslední SPEED? ;-) -
Ronault. 22.09.11 20:12
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
vfjr: Tak to nemáš úplně pravdu, ono když už třeba prodejce kupuje určité auto na sklad nebo i jako předváděčku, tak se snaží vybrat tu nejprodávanější verzi a to, co se nejčastěji připlácí. A já jsem si konkrétně ve skladovkách Golfu onehdá vybral. I barva sedla, protože bylo červené a to by byla jedna z barev, která by určitě potěšila mé oko. Samozřejmě, nenakonfiguruješ vše, ale z druhé strany vybíráš kompakt nebo v tvém případě subkompakt, to není Audi RS6, kde si v Audi premium opravdu nakonfiguruješ zcela vše... ;-)
Neřekl bych, že diskuze je nějak zahnojená, možná nějací neurvalci, s tím nic nenaděláš, taky jsem jich pár v diskuzi měl. A nejde o diskuzi, ale o tvou recenzi. Navíc možná pro některé to bylo i poučné, co se dá nebo nedá koupit ;-) -
Ronault. 21.09.11 22:39
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Samozřejmě každému dle chuti. Někdo volí tak, někdo jinak, je to jen dobře.
Můj pohled na věc je ten, že já bych volil raději skladovku, která mi třeba za těch 330 tis. vyhovovala po všech stránkách a stejně bych si ji nakonfiguroval, včetně barvy, než třeba o třídu menší Fabii. Jelikož doma máme jak střední třídu, kterou jezdím já a je trochu starší, takže bych ji dal svými vlastnostmi jako je pohodlí, odhlučnění atd. na úroveň dnešní nižší střední (308, Megane a i ten Golf - to nebude Thomasino rád slyšet >:D ) a pak máme doma "malou" 207 vlastně v kompletní výbavě včetně polokůže a i Fabii, tak musím říct, že ten rozdíl tam je hmatatelný....
ale někomu prostě B-segment stačí, třeba jako otci 207. -
Nerez 21.09.11 20:28
« Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Musím se zastat obou stran.
Golf i v Trendlinu je lépe vybavený než Fabie, je to větší auto, dospělejší, je to ikona. Není na místě ani základního Golfa nazývat žebrákem.
Na druhou stranu, spousta lidí nepotřebuje velké auto a raději si pořídí menší stylovku. To, že je majiteli Monte Carla přes 40 let neznamená, že nemůže být z auta nadšený jak malý kluk. Je to lepší, než kdyby mu bylo uplně jedno čím jezdí ;-) -
Jetty 21.09.11 18:08
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Herbi poslouchej, neotravuj ho už s tím Golfem. V trendlinu a se základní motorizací to taky není žádný zázrak, co si budeme namlouvat :no:
Prostě jsou lidi, co jim je milejší vymazlená Fábie, než německý žebrák od VW (a není se čemu divit)... :no:
Můžeš tady psát ódy na Golfa jak chceš, ale to je tak jediné, co s tím můžeš dělat. :-|
Servus. -
Herbi TSI 21.09.11 10:22
« Re: Re: Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Samozřejmě.Promiň. Tuhle reakci vyvolal fakt, jak je ve 43letech majitel z vozu slepě nadšený. Dalo by se pochopit, když se v autě shlídne kluk s čerstvým řidičákem nebo slečna vylepšující si svůj outfit. Ale v tomhle vyzrálém věku vyjadřovat se o MC skoro jako o "na zakázku vyrobené raritě"..Nechápu???Vsadím se,že 80% nezainteresovaných lidí ji nerozená od verze sport/sportline. Když mi vfjr napíše, že za Golfa ve stejné výbavě by dal částku 530 tis., tak mu měl dealer Škody ještě přirazit alespoň kilo k celkové ceně.
Je mi jasné, že kolik má Golf příznivců, stejně asi tolik může mít i odpůrců. Ale mohl by mu tady někdo vysvětlit kolik aut "pro dospělé" se dá za 400tis. pořídit...? -
Thomasino 20.09.11 22:48
« Re: Nic ve zlém:-)
Corsu OPC ano, ale jen Nurburgring Edition se samosvorem :yes: ;-)
Ale také na mě působí podobně jako Fabie, úzká a vysoká... Ale popravdě, byla v mém hledáčku když jsem chtěl HodněrychlýHatch :-) Dobře si vzpomínám na test ve Speedu, kde ji na Ringu chválili více než Astru OPC :-)
A nabízeli mi na ni slevu asi 22%, při objednání nové do výroby před 2 lety >:-[] -
Thomasino 20.09.11 22:32
« Re: Nic ve zlém:-)
Na pořádný vyřádění je nejlepší Clio RS, ale to je cenově ještě o kousek výše - ale ne o moc... Ale nevypadá tak dobře, to je pravda... To už bych volil třeba Polo GTI (aktuálně za 440T, se slevou tak max.420T), nebo až za chvilku budou nabízet Polo GT s motorem 1.4 Turbo (bez kompresoru). Pokud ho už nenabízí... A nepíši to jen proto, že mám zrovna VW... Který nebudu mít navěky a příští auto na víkendy VW nebude >:-[]
kazdopadne krasne auticko. prajem vela stastnych km. Ja som jazdil 5 alebo 6 rokov na fabke fabke 1.2 HTP. v podstate od vtedy ako prisla na trh uz si nepamatam kedy to presne bolo. mal som ju v podstate prvy v meste :-) teraz mam objednanu eReSu v tej zaujimavej zelenej, s ciernou strechou, s ciernymi diskami a black packetom. Ma mi prist o necele 3 tyzdne tak sa uz tesim ako male decko :))