Opel Senator (1991)
9.12.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Senda". Senator B spatřil světlo světa v roce 1987, Opel chtěl tímto modelem vstoupit do segmentu…
Opel Senator (Senda)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
DaewooMaster 19.12.08 16:40
« Krasavec
Kdysi, když jsme měl ještě Forda Scorpiona z roku 1993, jsem Senatora náhodou našel v jednom bazaru a byl jsem rozhodnut do něj jít (stejná výbava, taky 3.0L motor a ve světle hnědé metalíze), ale bazarník po několika dnech dohadování (že prý musí naplnit klimu atp.) začal dělat mrtvého brouka, tak jsem z toho raději vycouval (zřejmě se snažil něco narychlo zamaskovat). ;-\
Udělalo mi radost, že nejsem sám, kdo se snaží o auto pečlivě starat, i když to není fungl nový sporťák za miliony. >:D Tak ať Ti to vydrží a auto vypadá stále jako nové! :yes: -
neregistrovaný: "Dikd" [89.24.68.XXX] 29.01.08 21:56
« Opel Senator Irmscher
Zdravím, rád bych se seznámil s pár fandy do značky Opel Senátor. Včera jse mně podařilo pořídit vůz Opel Senátor od úpravce Irmscher. Vše originální úprava včetně německých dokladů. Rok výroby 1988. Motor je upraven na obsah 3,6L. Rád bych se dozvěděl nějaké zkušenosti s tohle značkou. Děkuji dikd@seznam.cz ;-) -
neregistrovaný: "nordis" [195.91.54.XXX] 11.12.07 20:52
« Re: Re: nádhera
no to slušná paleta, skúsim niekde vyhrabať ponuku zo Zlínskeho opla, tam mi zisťovali cenu. ja som sa nakoniec rozhodol pre repasáciu tlmičov, pretože nemá význam meniť len predné a výmena všetkých štyroch by ma zruinovala. pri Bratislave mi tlmiče zrepasovali za nejakých cca 9000,- ale už bez možnosti nastavenia charakteristiky. auto bolo po tejto úprave tvrdšie, čo bolo dobré mimo mesta, ale v Bratislave po rozbitých cestách sa mi skôr páčil plavný spôsob jazdy. podľa mojich informácií by sa mali komponenty automatickej prevodovky zhodovať z omegy MV6 skús to preveriť možno sa ti to niekedy zíde. pri generálkovaní prevodovky podľa faktúry ani neboli drahé komponenty - sada lamiela nejaké guferá cca 10000,- kvapalina asi 2000,- a filter 1500,- ostatné robota. počas tých piatich rokov čo som mal to auto tak nejaké významné výdavky neboli. dokonca ani brzdové koúče som nemusel meniť. skôr som mal problém s koróziu na zadných blatníkoch, čo som dal bez problémov spraviť, ale vážnejšie to bolo pri zadnej náprave a zadná podlaha. to bolo fakt už zlé a aj preto som do toho auta nechcel zbytočne investovať. išlo mi už len o udržanie stavu a slušne toho môjho miláčika dojazdiť. raz som sa len tak zosrandy pýtal v bazáre čo mi za senátora dajú - keď mi ponúkli 30000,- tak to som si povedal že radšej budem v ňom každú sobotu počúvať hitparádu a v kufri skladovať kočík a mlieko pre dieťa. nakoniec mi auto ukradli a už som sa musel preorientovať na rodinné vozenie - Voyager 2l benzín a pre seba do roboty Escort kombi. ;-\ -
"-- skrytý --" 11.12.07 11:52
« Re: nádhera
Díky, no ve skutečnosti přední tlumiče stojí 23 040,- + práce..
Na převodovku už všechno mám,filtr, olej, i všechna potřebná těsnění, dokonce se mi podařilo sehnat jeden ze třech posledních voličů programu- (8 990,-) snad z jara až bude čas to udělám... -
neregistrovaný: "Renda senator" [88.102.156.XXX] 10.12.07 23:26
« Re: Re: 10b znova
Přesně tak,díly jsou dražší,protože senátor je prostě to nej,co kdy opel stvořil a automat mu prostě sedí,protože tak ladnou jízdu jako s automatem u senatora manuálem nikdy nedocílíš.Senátorek s ním pluje naprosto tiše a ladně krajinou a opravdu když se na to nesoustředíš,tak vlastně vůbec nepoznáš,že si v klidu řadí.Je to opravdu nádherný pocit ho řídit. Vím o čem mluvím,bylo to mé auto. Moc tímto děkuji Radkovi,že ho sem dal a že se o něj za mě tak báječně stará. Udělal mi obrovskou radost. Vlastním momentálně omegu C 2.6 rok 2001 a ta mu bohužel nesahá ani po zástěrky. :'-( -
JOB 10.12.07 23:09
« Re: 10b znova
Já bych to řekl takhle . Opel má levné díly ,ale samozřejmě s ohledem na danou kategorii.Tudíš protože senátor je vlajková loď Opelu tak musíš ceny ND srovnávat třeba BMW 7-mé řady,nebo se Scorpio od Fordu atd.. Je jasné že oproti feldě nebo loganu jsou díly strašně drahý. ;-) Jinak takový auto si právě automatickou převodovku zaslouží. :yes: -
neregistrovaný: "nordis" [195.91.54.XXX] 10.12.07 22:21
« nádhera
gratulujem, veľmi pekný exemplár. ja som mal tiež tento model, ale korózia sa prejavila na klasických miestach, keďže som parkoval vonku. Výmena tlmičov ti trocha prevetrá peňaženku, dajú sa zohnať len originálne za cca 15000,- Sk pár - teda cca pred troma rokmi keď som tento problém riešil. ešte odporúčam vymeniť filter a kvapalinu v prevodovke. ja som musel generálkovať prevodovku pri cca 220000 km a mechanik mi povedal,že keby sa dodržala výmena, tak by som ušetril 35000,- Sk čo ma to stálo. Po tejto oprave išla prevodovka super. tak držím palce nech ti to jazdí. :yes: -
Fremen 10.12.07 22:18
« 10b znova
Zdar. Perfektni stav, trosku ti ho zavidim. Tohodle Opla mel jednu dobu soused, uz je to dyl tak nevim jakej tam mel motor,ale tohle se opravdu moc casto nevidi. Mozna trochu skoda automatu, volil bych manual i kdyz se asi neda vybirat, podle toho, co pises. A dily jsou drahy? Ja si vzdycky myslel, ze na Oply ne. Tady asi berou luxus jako duvod prirazky :D. Za recenzi davam zatim 9b. :-)