Diskuse

Seat Ibiza (2003)

7.8.2009

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Papaya". Auto jsme zakoupili v listopadu '03 u prodejce CarsBad v Karlových Varech a vůz byl původně…

 

Seat Ibiza (Papaya)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 07.08.2009  08:16

    DOPLNÍM...

    Proč se to jmenuje ibiza sport?..kvůli těm plastům??
    To sou my dneska vynálezy..vezme se normální auto se slabím motorem..nalepí křídla atd..a už je to sport..?
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 07.08.2009  08:20

    ..SPORT..

    To by se pak nejsilnější clio.. muselo jmenovat supersport:-)..
    sportovní auto dělá podvozek a motor...to první tu možná trochu je ..ale ten motor?..to asi těžko..
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaS

    JirkaS 07.08.2009  08:32

    souhlas

    Musím vyjádřit souhlas s Mirem328i. 55KW a v názvu sport mi přijde dětinské...Vím, že za to nemůžeš...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 07.08.2009  09:02

      « Re: souhlas

      :-) Chápu, že jste se asi dobře nevyspali, ale kdybyste se alespoň trochu vyznali v označení modelů a výbav koncernu VW-Seat, věděli by jste, že Sport je označení výbavy vozu nikoliv výkonu motorů. Možná by stačilo si přečíst i text a při troše námahy by Vám to snad i došlo...
      Přeji hezký den.
      • 00 Reagovat !

        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 07.08.2009  09:36

        « Re: Re: souhlas

        papaya - barva dobrý,elektrony (i když jsou už dost ,,profláklý,,),taky,JBL - velmi dobrý výběr značky.
        Budeš to tady mít možná trošku těžký,tuzing tu spousta lidí nemá moc ráda,předpokládám,že auto slouží na srazy a ne na sportovní jízdu..já s tím problém nemám,je to každého věc ;-) ..přeji ať slouží.
      • 00 Reagovat !

        foto Mira328i

        Mira328i 07.08.2009  11:07

        « Re: Re: souhlas

        No VW označuje každou 1,2htp sport...chudácí :no:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 07.08.2009  12:07

          « Re: Re: Re: souhlas

          Chlapče, normálně bych na takový příspěvek nereagoval, ale v Tvém případě udělám vyjímku:
          Pokud jde o označení, zřejmě Ti pořád nedochází, že jde o výbavu a možná Tě to překvapí, ta může být i u slabších vozů. Zdá se, že jsi jedním z těch, pro které co není BMWéčko, tak není dost dobré. Tvoje 328í Touring taky asi neznamená, že je jen pro turisty, nebo snad ano? Nebo Tvá vysněná Alpina - znamená to, že s ní můžeš jen do Alp nebo k ní dostanš lyže? Jsi trošku mimo a co je chudé je Tvoje čeština. Jestli tohle přelouskáš až do konce, buď tak hodný a jdi obtěžovat někoho jinýho...
          Děkuju Ti!
          • 00 Reagovat !

            foto Mira328i

            Mira328i 07.08.2009  12:22

            « Re: Re: Re: Re: souhlas

            Touring je označení sportovního kombi u bmw, alpina je značka- vůbec nechápu co to sem taháš.
            Jde o označení sport(stejně jako gt,rs...) to značí sportovně zaměřený vůz...ale u VW tydle označení asi nepochopilo a myslí si že když na to daj mlhovky,kola a pásy v červený barvě..tak na to můžou plesknout nalepku rs,sport...
            Třeba renault rs je pravý rs, to samé dělá ford...a VW přijde s 1,2sport...nebo 1,4..viď..
            Nechápu spojení sport u takových aut.
            • 00 Reagovat !

              foto Mira328i

              Mira328i 07.08.2009  12:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

              Stejně jako nechápu tuzzing, ať kvalitně provedený ale k autu přehnaný.
              :no:
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 08.08.2009  21:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: souhlas

              Nic si z toho nedělej, Scania prý chystá nový kukavůz ve výbavě sport, prý budou sportovní recara pro řidiče a vzadu budou pro popeláře chromované sportovní stupačky. Samozřejmostí budou 25" nízkoprofilová hliníková kola >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto krovakus

      krovakus 07.08.2009  09:35

      « Re: souhlas

      Cekal jsem, kdo se ozve, ze "sport" neni 55 KW pod kapotou. Ale to muzes rict uplne o kazdym aute urcenym do beznyho provozu, byt by mel pod kapotou treba 400 KW. Protoze "sport" by se mel odehravat na okruzich a ne na silnicich. Papava si seatka pretvoril k obrazu svymu a i kdyz se mi posledni dobou tuning moc nezamlouva, tak tenhle zlutasek se povedl. :yes: A jedna otazka. Taky mam vzduchovej filtr od Greenu a resim jeho cisteni. Koupil jsi si k tomu tu originalni cistici sadu? Chci ho naimpregnovat obycejnym silikonovym olejem, tak jestli s tim nemas treba zkusenosti. Dik.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 07.08.2009  09:45

        « Re: Re: souhlas

        Díky, čištění filtru mne teď taky asi čeká, ale na netu jsem zjistil, že vyprat ho stačí v jarový vodě, ale na impregnaci by se neměly používat "běžné" oleje aby se neucpaly póry v bavlně filtru... Možná je to jen reklamní fáma, ale pro sichr koupim origo čistící sadu přímo od Greenu nebo K&N (vyjde kolem 800,- a vydrží na cca 3-4čistky)
    • 00 Reagovat !

      foto esenbe

      esenbe 07.08.2009  15:32

      « Re: souhlas

      Koukal jsem na tvoje auto (Hlavně audi ) a je tu vidět krásný kontrast ... Tvoje auto je typické kladivo na tuzery a to se mi líbí ... nenápadné , nemusí nikde řvát na kolemjdoucí buchty hele to je kára , nemusí se za ním každý otočit ... do chvíle než člověk polechtá plyn . Kamarád má audi S4 B5 docela dost upravenou (nevím co ted konkretně tak abych si nevymyšlel nenapíšu nic :-) ) laik nepozná vubec nic , protože na zádi se blýská čísílko 1.6i >:D ,ale proč to říkám ... stojíme takhle na světlech a vedle nás přistane podobně otuzená kosmická lod puvodne hyundai coupe I ... zgelovaný blbeček , scoooter na plné pecky ruku na pozici 12 h a za těch 30 s to proturoval tak desetkrat a koukal se na ná jakože ,, já jsem nejvíc mi to řve ,, ... nemusím říkat co se stalo jakmile blikla zelená .... prostě pro toto bych si do otuzených aut nikdy nesedl ... gratuluju ke skvělému vkusu
      • 00 Reagovat !

        foto Mira328i

        Mira328i 07.08.2009  16:25

        « Re: Re: souhlas

        ..tak v tom se teda shodnem.To se stává často i mě:-)
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 07.08.2009  11:56

    Ahoj Karlovaráku:)

    I když tento styl tuningu není uplně to pravé ořechové, tak se mi líbí, jak je v tom vidět spousta práce a že jsi na něm zamakal :-) Jsem taky z Varů a taky mám Ibizu, nedáme srazík?
  • 00 Reagovat !

    foto HamilRS

    HamilRS 07.08.2009  13:16

    Moc pěkný..

    Moc pěkně vydařený tuning a pěkný kola :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.08.2009  11:58

      « Re: Moc pěkný..

      čaues.........to víš že jo, auto máš velice povedený a vůbec neber vážně ty rejpaly jako je třeba míra328i.. když nemáš bmw seš prostě nula a stim se musíš smířit.......teda jako my ostatní... já mam jen takovej pocit že se za tvojí ibizou otočí určitě daleko víc lidí než za tim super 2,8l bmw...
      a to prosím bez urážky......... ;-)
      takže jen tak dál........... :yes: :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto esenbe

        esenbe 08.08.2009  12:46

        « Re: Re: Moc pěkný..

        no jo a v tom je ten problém někdo si kupuje auto aby ,, otočil daleko víc lidí ,, a někdo si kupuje auto z jiných důvodů jako jsou tobě neznámé - radost z jízdy , zážitek za volantem nebo z čistě praktických důvodů . Tu první skupinu lidí asi nikdy nepochopím ....
        • 00 Reagovat !

          foto Mira328i

          Mira328i 09.08.2009  02:03

          « Re: Re: Re: Moc pěkný..

          Mluvíš mi z duše:-)..
          Je to tak, nemam auto aby se za mnou každej otáčel..a většina z těch lidí si klepala na čelo.Auto mam pro sebe a pro to co mi poskytuje.
          Nejvíc nesnáším styl ala rychle a přehnaně...
  • 10 Reagovat !

    foto esenbe

    esenbe 07.08.2009  15:23

    Typická česká nátura

    Když na.... něco nemám koupím si fejky ... celý tenhle tuzink je prostě fejk děláš s toho auta to co to není . Prostě jsi si koupil auto které nikdy nebude sportovní tak se s tím smiř a nedělej z toho supersport . To je ta česká nátura , než abych si za 10 000 koupil kvalitní citizeny tak si radši koupím fejkovaný breitlingy for bentley . Než abych si koupil nějaký starý golf gti a udělal z něj skutečné sportovní náčiní ,tak si radši koupím ibizu a dělám z něj naooooooko sporotovní auto . Ve 33 letech by už člověk mohl mít vkus a rozum
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 07.08.2009  15:34

      « Re: Typická česká nátura

      ...... neda sa nesuhlasit:)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 07.08.2009  19:09

      « Re: Typická česká nátura

      Co se tyka "ceske natury" kterou zminujes, tak o te jsem si mohl udelat dokonaly obrazek behem meho pusobeni v cizine. Zda se mi, ze si tady dost lidi plete pojmy jako je tuning, tuzing a styling. Upravy, do nichz jsem se pustil, jsou predevsim stylingoveho charakteru a umyslem nebylo z vozu delat zadny zavodak. Pokud jde o fake, jsi zrejme taky trochu mimo misu, protoze vetsina dilu, ktere jsem pouzil, jsou od renomovanych kvalitnich vyrobcu. A jestli je dam na 1.4 nebo na Cupru, tak to uz je muj boj...
      A jestli myslis, ze upravovat auta mohou jen mladici, tak by ses asi divil, kolik stariku vrazi nemale penize do svych mlacku! V mem pripade je to sice "jen" 1.4, ale ja jsem s ni nad miru spokojen a rozkodne obden nestojim u pumpy, abych mohl jezdit. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto HamilRS

        HamilRS 07.08.2009  23:39

        « Re: Re: Typická česká nátura

        Papaya: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto esenbe

        esenbe 08.08.2009  12:41

        « Re: Re: Typická česká nátura

        Jenže to auto se snaží vypadat jako závodák , má i určitě hustohustý zvuk a milion ledek ( 1 ledka = 1 klokan ). Určitě jsi tímto tuzingem ( slovo styling si vymysleli tuzeři ,aby mohli říct ,, ale já nejsem tunningář já jsem stylista a nepotřebuju auto s velkým výkonem ,, a potom tam nalepí M , AMG nebo v tvém případě R jako cupra )přidal několik desítek kilo navíc a vlastnosti auta tím pádem zhoršil . Prostě a jednoduše to auto je fejk závodnního auta . Vypadá jako sportovní , má sportovní sedačky , sportovní hlavici řadící páky , sportovní pedály ,sportovní lemy blatníků , sporotvní znáček R .... ale ve vnitř , tam pod kapotou kam se tuzingáři bojí podívat mu srdce sotva dejcha ... prostě toto auto si hraje na něco co není , je to tvoje věc jak říkáš . ALe stejně jako u fejkových breitlingů pak na tebe budou majitelé těch pravých nahlížet s posměchem ...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 08.08.2009  17:14

          « Re: Re: Re: Typická česká nátura

          Bejt tebou dám ruce pryč od drog ;-) Nechápu, co sem pořád taháš nějaký Breitlingy (pokud Tě to opravdu zajímá, tak mám Festiny, ale to patří spíš do diskuze na www.mojehodinky.cz nemyslíš?), s klokanama sis asi taky spletl diskuzi a slovo fake by sis stejně jako styling měl najít ve slovníku cizích slov.
          PS: přeju víc štěstí při půjčování auta
          • 00 Reagovat !

            foto esenbe

            esenbe 08.08.2009  18:52

            « Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

            Hodinky jsou myšleny jako přirovnání to aby i hloupější lidé pochopili o čem je řeč . Někdy i to nepomuže . Klokan je kuň pro tuzery ( je to asi 1.8 koně ) a klokani se do auta cpou pomocí ledek , neonu , ruzných koncovek vyfuku , mřížkama , chromem a spoustou dalších blbostí ... já chápu že když člověk nemá argumenty tak používá urážky a různé slovíčkaření ,ale nemusel by jste to psát v každé větě . Drogy neberu , co máte za hodinky mě nezajímá , význam slov fake a styling taky znám . Prostě a jednoduše tohle je fake závodního auta a člověk v něm sedící nikdy nebude mít moje uznání .
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 08.08.2009  19:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

              Tak jsi mi to vysvětlil a teď už jdi laskavě vopruzovat jinam. Pokud nemám Tvoje uznání (a po tom cos tu ze sebe vyblil o něj ani za mák nestojím), tak nevim, proč se sem ještě pořád vracíš a urážíš mne? O urážky od 21-letýho fakoše opravdu nestojim, takže Adios'
              • 00 Reagovat !

                foto esenbe

                esenbe 08.08.2009  19:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                Protože mě to baví ... a navíc toto se jmenuje diskuze od slova diskutovat a pokud jste mi odepsal máte zřejmě zájem diskutovat tak mi pak nepište že vás opruzuju ... a uražet jste začal vy ... já uražel vaše auto ...
            • 00 Reagovat !

              foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

              TurboKluk(smazat hodnoceni) 08.08.2009  20:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

              Myslim že nejsek blbec ale to s hodinakama jsem moc nepochpil mam obyč bentime asi to bude tím.
              Auto je krasne moc se mi libi takových u nás moc nejezdí, je vidět že máš vkus.
              Toho .... vubec neřeš.
              Kdyby ostatni tuningove auta byly z polovina jak tvoje bylo by se na co koukat. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 08.08.2009  20:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                Moc dobře řečeno... Tuning není tím, co mám rád, ale kdyby všechny auta byly aspoň z poloviny... Přesná formulace :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Ricardo

                Ricardo 08.08.2009  20:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                Hlavně ty nálepky těm 55 kW dodávají styl >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 08.08.2009  20:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                  No těch 55 kW je sice papírově málo, ale tenhle motor s tímhle autem uměl lépe zamávat než tvých 56 kW s Suzuki... otázkou je, co ty 17" kola...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ricardo

                    Ricardo 08.08.2009  20:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                    Taky kdybych se náhodou pomátl a začal tu krabici stajlingovat, tak bych udělal něco s tím, aby to jelo (=nedělalo ostudu vzhledu a uvezlo tuningový kila navíc) a aby to v zatáčkáh neškrtalo prahama o zem ;-) >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 08.08.2009  20:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                      Plán na tuzing máme, ne? >:D Nicméně 55 kW od VW bych úplně nezatracoval, na tyhle prcky to stačí... Na okruhy to není, ale do Lídlu víc jak dostačující
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ricardo

                        Ricardo 08.08.2009  21:03

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                        Nedokážu přesně posoudit, jel jsem jenom s HTP a pak s výkonově dospělejšíma motorizacema :-)
                        A nezapomeň, že moje auto má jenom 950-975 kilo, Ibiza třetí generace má zž v tříválci nějakých 1025
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ronault-

                          Ronault. 08.08.2009  21:06

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                          Objem ničím nenahradíš >:D

                          Taky ale máš velkou čelní plochu. Já 55 kW verzí jel, ale to je tak dávno, že už si ty pocity ani moc nepamatuju.
                          Musíme se domluvit a necháš mě řídit, ať to můžu lépe ohodnotit, ono těch 56 kW na takové prcka vypadá dost, ale kdo ví...
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ricardo

                            Ricardo 08.08.2009  21:28

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                            Dojeď do Brna a můžeš to zkusit hned. O bobka se nebojím, jen pár lidí je ochotných mu dát víc než já >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                    TurboKluk(smazat hodnoceni) 08.08.2009  20:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                    jasne každy by chtel mit motor alespon 1000 koni ale zas musime být realisti kdo z nás to na ceste využije.
                    Ja měl pujčeneho peugeota 206 HDI měl 66kw a meho superba by rubnul jak nic.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ricardo

                      Ricardo 08.08.2009  20:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                      No nebudu tady rozpitvávat čísla, 55 nebo 66 kW, pořád je to i na malý auto celkem málo. Podobenství s hodinkama nechápu, ale přidává se k názoru, že auto má napřed jet a pak teprve rychle vypadat. Čili toto ani 318d v M-paketu mě nenadchne
                      • 00 Reagovat !

                        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                        TurboKluk(smazat hodnoceni) 08.08.2009  20:45

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                        Ricco holt se smiř s tím že ne každemu jde vykony na okruhu. Někdoo ma fakt raději design než zavody, ale ja to nejsem >:-[] >:-[] >:-[]
                        Tak co šunky chce te vidět jak se mi valí saze z výfuku až vám budu ujíždět.(aby se ti ta šelma na kapotě nazakuckala.
                        Ne kecam auto mam naprosto čistotný a jsem na to hrdýýýý >:D >:D >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ricardo

                          Ricardo 08.08.2009  20:55

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                          Ale jo, ať si dělá co chce. Sice to není hezký, ale zrcátka a kliky v chormu, tuningovou nálepku na víčku nádrže nebo úpravy interiéru beru. Ale zadní křídlo je prvek aerodynamiky, stejně jako lízátko pod zvláštním nárazníkem (otvory k brzdám tipuju taky na imitaci) - takže by měly mít opravdu nějakou funkci. Tady je to jenom napodobenina korunovaná těma Cupříma znáčkama, co patří na 110 kW.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ronault-

                            Ronault. 08.08.2009  21:01

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                            vím, že to odbočím a tys to tak nemyslel, ale chrom zrcátka a další podobné věci se mi nelíbí. K pastelové žluté barvě patří černá, ne chrom... 8-s
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ricardo

                              Ricardo 08.08.2009  21:07

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

                              Tak tak... ale když se to Papayovi líbí, ať to tak klidně nechá nebo pokračuje dál. Já si o tom myslím svoje :-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 09.08.2009  10:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

              koho zajímá něčí uznání ..:-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 08.08.2009  12:58

        « Re: Re: Typická česká nátura

        mozem sa opytat co je stylingove na "chromovych" kluckach, "zralociej" antenke, "chromovom" kryte nadrze a spatakoch?! Vsak to je obycajny aftermarket, ktory kupis na kazdej benzinke ci v tescu... Tesco tuning.... >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 08.08.2009  16:45

          « Re: Re: Re: Typická česká nátura

          Mel by sis uklidit pred vlastnim prahem, kdyz sam uvazujes koupi chromovych doplnku pro svuj Hjundaj. Zrejme travis v Tescu vic casu nez ja, tak mi dej vedet, az tam narazis na chomovyny zrcatka na Ibizu. Jeden znamej je shani! Diky
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 08.08.2009  17:16

            « Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

            Rozdiel je ten, ze tie moje doplnky budu original a do interieru.. nie aftermarket na sejat, ci vsetko mozne co ma kolesa.... a ako si spravne napisal, ja to zvazujem, co znamena, ze niesom rozhodnuty, kedze nechcem aby to vyzeralo ako cigansky voz... :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Konwi

            Konwi 08.08.2009  22:32

            « Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura

            Nenech se nas*rat, nikdo nemá univerzální pravdu. Mě například tvoje auto připadá docela pěkné. Sice bych tam nedal mračítka předních světel, ale nikomu to necpu, protože například ty bys je tam určitě dal. Proč někomu nadávat, že je ko*kot, když má takový a takový auto? Nerozumim tomu. S tim fejkovatým označením aut mám špatnou zkušenost z Tuning Show dlouhá lhota. Jel jsem z legrace se starým mondeem na volný sprint a vybral si proti sobě "největšího chudáka", kterým podle štítku na zadku byl Opel Kadet 1.6D. Bezva fór. Než jsem dal dvojku tak byl v... a já měl ostudu. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.08.2009  15:42

    auto ako celok

    je hrozne "preplacane"... naco lepit fake "choromove klucky, kryt nadrze, zralociu antenku a spataky?" Pacia sa mi vsak sedadla a kolesa a JBL je takisto slusna znacka, takze verim ze to hra pekne :yes: Pruziny - 6cm? To je tiez uprava, ktora moze pomoct.... tlmice mas povodne? Vdaka tomu podvozku to moze sice troska lepsie sediet na ceste, no prevelika skoda tych 55kw:(
    • 00 Reagovat !

      foto PeT-a-RSKa-

      PeT-a (RSKa) 07.08.2009  15:50

      « Re: auto ako celok

      Všechno by to bylo super, ale těch 55kw je vážně sa.kra málo na to jak to auto vypadá (vypadá dobře :yes: )
  • 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 08.08.2009  13:13

    Kola

    Ty kola jsou moc pěkný, ale štvalo by mě, že jsou ty paprsky směřovaný jen jedním směrem. Že na jedné straně směřujou dopředu a na druhé dozadu. To měl výrobce nějak vyřešit a vyrábět je v párech pro pravou a levou stranu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.08.2009  17:16

      « Re: Kola

      to jo, ale pak by stály min 2x tolik = ale zase by je nemělo tolik lidí :-)
    • 00 Reagovat !

      foto m-z-

      m.z. 08.08.2009  17:19

      « Re: Kola

      No,já se taky kloním na stranu kritiků,méně je někdy více,upravovat by se měly ty nejsilnější verze,ale chápu,že se chceš odlišit,nicméně mám raději decentnější úpravy.Tyhle nepraktické radlice na sníh vepředu nemusím,je to až přeplácané.Vybral si spojlery moc členité,hladší by jí slušely víc a stříbrné doplňky mohly být raději v barvě,takhle to fakt vypadá,jako tuning z benzinky,i když to muselo stát hromadu prachů.Já bych se raději zaměřil na motor,ale asi ti ti vyhovuje,když máš po 60tkm původní destičky,jezdíš nejspíš klidně a preferuješ optik efekt.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 08.08.2009  17:38

        « Re: Re: Kola

        :yes: i když nesouhlasím s názorem, že upravovat by se měly jen nejsilnější verze. Na motor bych se taky zaměřil, ale víc než bavlněný filtr a kvalitní palivo je u této motorizace k ničemu a jak píšeš, opravdu mi vyhovuje.
        • 00 Reagovat !

          foto m-z-

          m.z. 08.08.2009  18:31

          « Re: Kola

          OK,vše co píšu,je to jen můj názor.Jen když už máš snížené a tvrdé auto,osobně bych požadoval,aby po přidání plynu odlítlo(když už musím trpět na dírách).Jinak bych asi zaměřil pozornost taky na brzdy,máš pravdu,že víc se s tímto motorem nevyplatí dělat.Jen k tomu spojlerovému paketu,raději bych volil přestavbu na Cupru,ta se mi líbí moc,ale už dost rýpání ;-) Ať Ti jezdí.
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 08.08.2009  19:18

    Pánové, pánové

    Vy jste se tady ale pěkně rozohnili...
    Popravdě mě osobně se tenhle styl nelíbí, ani ne tak proto, že je to prostě profláklé a nepatřičné takovému prcku, ale prostě je to kýč... mračítka, prahy, nalepovací dekory apod.

    ALE proti gustu žádný dišputát. Rozhodně se nedá říct, že by se majitel musel za své auto stydět a rozčilovat se nad tím, že má jen 55 kW je nepatřičné. Koncernová 16V se osvědčila ve Fabii I a dle některých testů byla pro jízdu lepší než 74 kW verze, která výkon měla v nepoužitelných otáčkách...
    A hlavně, tenhle motor jede, jsou tady Fabie 1,2 HTP, Pola 1,2 HTP, která mají 17"kola a opravdový tuzing...

    Jinými slovy to není můj šálek kávy, ale neodsuzuji to.

    PS: Je nutno opakovat rozčíleným mladým mužům kde se fasují mokré hadry na hlavu?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.08.2009  20:56

      « Re: Pánové, pánové

      :yes: :yes: :yes:
      PS: ja uz si dal sprchu
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 08.08.2009  21:13

        « Re: Re: Pánové, pánové

        No zase tolik palců nezvedej, tolik chvály to nebylo >:-[]
        Já bych si to třeba takhle neupravil, ale to je spíše v tom, že můj předpoklad vozového parku je jedno komfortní auto a pak druhé nekompromisně sportovní bez tuningu nejlépe i na okruhy.

        PS: DObře jsi udělal, je vedro, člověk se rychle zapotí... hlavně nohy >:-[] >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 08.08.2009  22:10

          « Re: Re: Re: Pánové, pánové

          Celý ten tuning,tuzink či co to je u tohoto vozu je jako dát si na koupáku do plavek okurku. Chvíli jsi borec ale až přijde na věc tak je to trapas.Ale už jsem viděl i horší- ješte trapnější byla octa ospojlerovaná až po zem,kokotin plné auto a vzadu rezavé bubny.
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 08.08.2009  22:33

            « Re: Re: Re: Re: Pánové, pánové

            Nemůžu až tak úplně souhlasit s důvody tuningu... jsou různé skupiny tunerů (či jak se to skloňuje).

            Jsou tady puboši, kteří starou plečku tuní hlavně pro obdiv stejně starých, naivních a často hloupých vrstevnic před diskotékou. Ti jsou nejhorší, protože je to amatérské a ty diody, co podsvětlují auto koně nepřidají.

            Pak znám lidi, sem bude patřit i majitel (odhaduji dle věku), kteří tuní jen proto, že se jim to líbí a baví. Znám několik padesátníků, kteří lepí spojlery apod. na auto. Výsledky jsou sporné. Tady tahle Ibiza se dá, přecejen 55 kW není HTP, ale zase pod kapotou se neskrývá, to, na co vypadá.

            Popravdě pokud si člověk otevře tuningový časopis (ty jsem viděl jen jedinkrát při čekání na STK), tak zjistí, že většina těch aut vůbec není o výkonu. Třeba světle zelená Octavia celá oplastovaná, zahlazená, místy připomínala Skalického blob... a na konci v tabulce 1,4 44 kW!!! Tak při té hmotnosti mu ukáže záda i Škoda 120 LS. Ale taky tam byla Calibra v limitované edici bez optických úprav, jen motorových a podvozkových. To byl Tuning dle mého gusta...
            Co už vůbec nechápu jsou subwoofery přes celý kufr...

            Inu tuning je věc rozsáhlá a barevná, kdy se může vyjádřit kdokoliv, od těch s vkusem přes ty bez mozku.

            Majiteli téhle Ibizy bych nenadával, i kdybych si to představoval jinak: chromavané zrcátka dolů (nevkusné k zbytku auta), polep víka nádrže pryč (to má kdejaký šašek na čemkoliv, co to vlastně má znamenat?), prahy daleko decentnější, oba nárazníky jsou trochu přerostlé (ale budiž) a ty imitace nasávání na nich pryč, interiér je vcelku decentní, tak bych se cítil i příjemně...
            • 00 Reagovat !

              foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

              TurboKluk(smazat hodnoceni) 08.08.2009  22:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pánové, pánové

              Ten subač taky nemusim mi se už tak kufr zdá malej >:D >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 08.08.2009  22:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pánové, pánové

                Počkej až uvidíš můj kufr zmenšený o jednu bombu >:D >:D >:D Ale zase, kupujete někdo palivo za 9,60 Kč za litr a jezdíte za 88 haléřů na km? :-! >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                  TurboKluk(smazat hodnoceni) 08.08.2009  22:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pánové, pánové

                  Ronault dalsi auto pokud buce benzin jen na plyn.
                  To jednou děda jel z polska ma favorita, ptali se ho co vezete v kufru a on BOMBU, chlap zrudnul, a děda, no vite tam se nic jiného nevleze >:D >:D >:D >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 08.08.2009  22:51

                    « Re: Pánové, pánové

                    Jo, to my máme v rodině už šesté auto na plyn (pokaždé 2 najednou) a pokud se ceny nezmění, tak nijak jinak. Diesely mě trochu děsí náklady na opravy, ale to asi bude brzo stejné i u přímovstřikových turbobenzínů, co teď začínají frčet... No uvidíme...
                    Historek s LPG je dost veselých :-) :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                      TurboKluk(smazat hodnoceni) 08.08.2009  22:53

                      « Re: Re: Pánové, pánové

                      Tdi u mě největší plus je klidna jizda ten motor tě svoji chrakteristikou nenuti jet rychle a tahat ho do otačet, pro mě bezpečnější, Spotřeba je super ale taky se strachuju větší zavady, jak mi odejde čerpadlo tak je to 1/6 ceny auta
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ronault-

                        Ronault. 08.08.2009  23:00

                        « Re: Pánové, pánové

                        Jako já nechci nadávat přímo na TDI, chápu že spotřeba je fajn a někomu třeba ten úsek silného točivého momentu sedí. Co mi na nich vadí, to je dým od výfuku, ale to je každý trochu více ojetý diesel... Dneska bych spíše volil nové diesely od BMW, PSA a Renault taky teď co jsem četl dělá moc dobré motory, TDI trochu zaspadlo.
                        Jinak ty poruchy by mě taky děsily. Loni jsem měl možnost koupě Octavie I tuším 2004 těsně před příchodem druhé generace v TDI tuším té slabší varianty s nějakým 150 000 km od známého... po projdění toho, že bych přišel o všechny úspory a ještě se snad zadlužil a nevěděl, co mě s tím může po tolika km potkat, jsem raději zůstal u toho svého skoro oldtimera ;-) :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                          TurboKluk(smazat hodnoceni) 08.08.2009  23:03

                          « Re: Re: Pánové, pánové

                          Ty černý dým je vysada chipu a nebo už ty auta maji fakt hodne za sebou v kombinaci s nakvalitnim palivem olejji atd. Mam najeto 180 000km a přisaham že mi z laufu jedina saze nevyjela.
                          Snad mi zitra nejebne turbo 8-s 8-s
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ronault-

                            Ronault. 08.08.2009  23:12

                            « Re: Pánové, pánové

                            To ale nemůžeš vědět, ty ten výfuk z vnitřku auta nevidíš >:-[] >:D
                            Vidíš, to já mám jen strach, že mi může díky řetězu rupnout ledaaaa.... žárovka ve světlech >:-[] >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Konwi

            Konwi 08.08.2009  22:35

            « Re: Re: Re: Re: Pánové, pánové

            čiplá vochcávka f tédéíčku co jede jak kráva >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.08.2009  22:20

      « Re: Pánové, pánové

      Zajímavé z mého pohledu je, jak tento tuning nebo jak tomu říkat funguje. Být to normální Ibiza bez jakýkoli úprav, tak i označení výbavy "sport" nechá diskutující chladnými. To jestli se to někomu líbí nebo ne, je jen o osobním názoru a individuálním vkusu. Osobně si myslím, že pokud podobná úprava vzhledu nějak nezhoršuje jízdní vlastnosti vozidla nebo ho nečiní z nějakého důvodu nebezpečným není důvod majitele osočovat. A výkon motoru? Ano, je to klasický hatch a ne žádný supersport. Do města a na krátké cesty poslouží dobře.
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 08.08.2009  22:37

        « Re: Re: Pánové, pánové

        Některým vadí, že si tohle auto úpravami hraje na něco, co není... to je problém...

        Ale ono si nehraje na sportovní stroj, protože sportovní auta téhle velikosti, tím myslím okruhové speciály v různých cupech (Octavia Cup apod.), nejsou ověšené spojlety a dalšími zbytečnostmi, ale co nejlehčí.
        • 00 Reagovat !

          foto PeT-a-RSKa-

          PeT-a (RSKa) 08.08.2009  23:57

          « Re: Re: Re: Pánové, pánové

          Jak říká jedna písnička mojí oblíbené slovenské skupiny:

          Mam v p**i jak sa na to pozeraji druhy
          ked viem co chem ,nemusim sa preca pytat
          ludi
          Tak nech si hovory kdo chce
          kazdy hovory co chce
          ja si robim co chcem

          ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto cobra-s

    cobra.s 07.03.2013  14:00

    Kola

    Jeden rychlodotaz, proc mas na jedne strane kola obracene? Kdyz uz nemas na to koupit je stejny, tak pro sis nevybral kola ktera nevyzaduji smerovou orientaci? Todle je dost trapas a amaterismus. S autem si vyhrajes a timdle to pak pohrbis, myslis, ze jsou lidi slepi?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…