Seat Ibiza (2003)
7.8.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Papaya". Auto jsme zakoupili v listopadu '03 u prodejce CarsBad v Karlových Varech a vůz byl původně…
Seat Ibiza (Papaya)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 08.08.09 23:03
« Re: Re: Pánové, pánové
Ty černý dým je vysada chipu a nebo už ty auta maji fakt hodne za sebou v kombinaci s nakvalitnim palivem olejji atd. Mam najeto 180 000km a přisaham že mi z laufu jedina saze nevyjela.
Snad mi zitra nejebne turbo 8-s 8-s -
Ronault. 08.08.09 23:00
« Re: Pánové, pánové
Jako já nechci nadávat přímo na TDI, chápu že spotřeba je fajn a někomu třeba ten úsek silného točivého momentu sedí. Co mi na nich vadí, to je dým od výfuku, ale to je každý trochu více ojetý diesel... Dneska bych spíše volil nové diesely od BMW, PSA a Renault taky teď co jsem četl dělá moc dobré motory, TDI trochu zaspadlo.
Jinak ty poruchy by mě taky děsily. Loni jsem měl možnost koupě Octavie I tuším 2004 těsně před příchodem druhé generace v TDI tuším té slabší varianty s nějakým 150 000 km od známého... po projdění toho, že bych přišel o všechny úspory a ještě se snad zadlužil a nevěděl, co mě s tím může po tolika km potkat, jsem raději zůstal u toho svého skoro oldtimera ;-) :-) -
TurboKluk(smazat hodnoceni) 08.08.09 22:53
« Re: Re: Pánové, pánové
Tdi u mě největší plus je klidna jizda ten motor tě svoji chrakteristikou nenuti jet rychle a tahat ho do otačet, pro mě bezpečnější, Spotřeba je super ale taky se strachuju větší zavady, jak mi odejde čerpadlo tak je to 1/6 ceny auta -
Ronault. 08.08.09 22:51
« Re: Pánové, pánové
Jo, to my máme v rodině už šesté auto na plyn (pokaždé 2 najednou) a pokud se ceny nezmění, tak nijak jinak. Diesely mě trochu děsí náklady na opravy, ale to asi bude brzo stejné i u přímovstřikových turbobenzínů, co teď začínají frčet... No uvidíme...
Historek s LPG je dost veselých :-) :yes: -
TurboKluk(smazat hodnoceni) 08.08.09 22:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pánové, pánové
Ronault dalsi auto pokud buce benzin jen na plyn.
To jednou děda jel z polska ma favorita, ptali se ho co vezete v kufru a on BOMBU, chlap zrudnul, a děda, no vite tam se nic jiného nevleze >:D >:D >:D >:D -
Ronault. 08.08.09 22:37
« Re: Re: Pánové, pánové
Některým vadí, že si tohle auto úpravami hraje na něco, co není... to je problém...
Ale ono si nehraje na sportovní stroj, protože sportovní auta téhle velikosti, tím myslím okruhové speciály v různých cupech (Octavia Cup apod.), nejsou ověšené spojlety a dalšími zbytečnostmi, ale co nejlehčí. -
Ronault. 08.08.09 22:33
« Re: Re: Re: Re: Pánové, pánové
Nemůžu až tak úplně souhlasit s důvody tuningu... jsou různé skupiny tunerů (či jak se to skloňuje).
Jsou tady puboši, kteří starou plečku tuní hlavně pro obdiv stejně starých, naivních a často hloupých vrstevnic před diskotékou. Ti jsou nejhorší, protože je to amatérské a ty diody, co podsvětlují auto koně nepřidají.
Pak znám lidi, sem bude patřit i majitel (odhaduji dle věku), kteří tuní jen proto, že se jim to líbí a baví. Znám několik padesátníků, kteří lepí spojlery apod. na auto. Výsledky jsou sporné. Tady tahle Ibiza se dá, přecejen 55 kW není HTP, ale zase pod kapotou se neskrývá, to, na co vypadá.
Popravdě pokud si člověk otevře tuningový časopis (ty jsem viděl jen jedinkrát při čekání na STK), tak zjistí, že většina těch aut vůbec není o výkonu. Třeba světle zelená Octavia celá oplastovaná, zahlazená, místy připomínala Skalického blob... a na konci v tabulce 1,4 44 kW!!! Tak při té hmotnosti mu ukáže záda i Škoda 120 LS. Ale taky tam byla Calibra v limitované edici bez optických úprav, jen motorových a podvozkových. To byl Tuning dle mého gusta...
Co už vůbec nechápu jsou subwoofery přes celý kufr...
Inu tuning je věc rozsáhlá a barevná, kdy se může vyjádřit kdokoliv, od těch s vkusem přes ty bez mozku.
Majiteli téhle Ibizy bych nenadával, i kdybych si to představoval jinak: chromavané zrcátka dolů (nevkusné k zbytku auta), polep víka nádrže pryč (to má kdejaký šašek na čemkoliv, co to vlastně má znamenat?), prahy daleko decentnější, oba nárazníky jsou trochu přerostlé (ale budiž) a ty imitace nasávání na nich pryč, interiér je vcelku decentní, tak bych se cítil i příjemně... -
Konwi 08.08.09 22:32
« Re: Re: Re: Re: Typická česká nátura
Nenech se nas*rat, nikdo nemá univerzální pravdu. Mě například tvoje auto připadá docela pěkné. Sice bych tam nedal mračítka předních světel, ale nikomu to necpu, protože například ty bys je tam určitě dal. Proč někomu nadávat, že je ko*kot, když má takový a takový auto? Nerozumim tomu. S tim fejkovatým označením aut mám špatnou zkušenost z Tuning Show dlouhá lhota. Jel jsem z legrace se starým mondeem na volný sprint a vybral si proti sobě "největšího chudáka", kterým podle štítku na zadku byl Opel Kadet 1.6D. Bezva fór. Než jsem dal dvojku tak byl v... a já měl ostudu. :-! -
"-- skrytý --" 08.08.09 22:20
« Re: Pánové, pánové
Zajímavé z mého pohledu je, jak tento tuning nebo jak tomu říkat funguje. Být to normální Ibiza bez jakýkoli úprav, tak i označení výbavy "sport" nechá diskutující chladnými. To jestli se to někomu líbí nebo ne, je jen o osobním názoru a individuálním vkusu. Osobně si myslím, že pokud podobná úprava vzhledu nějak nezhoršuje jízdní vlastnosti vozidla nebo ho nečiní z nějakého důvodu nebezpečným není důvod majitele osočovat. A výkon motoru? Ano, je to klasický hatch a ne žádný supersport. Do města a na krátké cesty poslouží dobře. -
"-- skrytý --" 08.08.09 22:10
« Re: Re: Re: Pánové, pánové
Celý ten tuning,tuzink či co to je u tohoto vozu je jako dát si na koupáku do plavek okurku. Chvíli jsi borec ale až přijde na věc tak je to trapas.Ale už jsem viděl i horší- ješte trapnější byla octa ospojlerovaná až po zem,kokotin plné auto a vzadu rezavé bubny.