Honda Civic (2003)
25.2.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "typeRR". Technická data Na váze (kg) Pohotovostní hmotnost 1205 Pod kapotou Motor řadový…
Honda Civic (typeRR)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 29.02.08 22:50
« Re: Re: Re: Marfi-víc se rozhlédni:)
Nerikam, ze Clio ma spatny zvuk, ale Vtec patri k tomu nejlepsimu. A taky nezapomen, ze ty VTi jsou 1.6tky, tak nemuze by tak rychle jako 2.0... treba taky koukat na obsah. :-) Clio je fajn podvozkove, co jsem cetl, ale motory ma Honda urcite lepsi. A Honda je prej slabsi podvozkove.. takze kazdy ma neco. :-)Kazdopadne Cliosport je relativne nove auto a cenove moc lakave ve srovnani s Hondama.. mozna o nem budu jednou take uvazovat. :yes: -
"-- skrytý --" 29.02.08 17:40
« Re: Re: Re: Re: Marfi-víc se rozhlédni:)
Časování spíná po 5000 do 7200,kdy blikne kontrolka přeřazení,na palubce,je to sekačka",po sport.jednotce gN",mi to bude točit do 7800ot,s tím,že motor je dvoulitr,krouták co mám bezva ted mezi těmi 5000 a 7000,bude odspodu do 7800...mazec...Jinak pokavad nejsi vyježděnej,nemáš to v ruce,Clio rozsekáš...Já jedu vždy půl hodky pilu,děsně si to užívám,pak dám pauzu radši,Clio zahltí všechny tvoje smysly ;-)Hustý je,že mi kamarido s Meganem R26-nej hothatchem současnosti-neujel při jedný naší jízdě",jen na výjezdech kdy udělal mezeru"na 10aut,prostě šílený turbomotor ukázal svou sílu a mě záda,ale ne tak jak jsem si myslel a jak by jste čekali vy,podotýkám kamarido je bývalí jezdec do vrchu"závodil s R5 TURBO A WILLIAMSEM"!!do zatáček,jdeš s tímhle pozdějc dík váze" a project ji umím stejně šíleně,výkonový deficit umaže výrazně jednotka,pak natočím video---Beztak ho nepředjedu,ale držet se R26 za zadkem,je hustý,pokrok nezastavíš:)...přijed se podívat 19-20Dubna s ním jedu jako amatér Berounský vrch,sk.SE-2000 -
neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 29.02.08 17:33
« Re: Re: Marfi-víc se rozhlédni:)
Nefanatik ti říká...Motor a zvuk Clia Sport je oproti tvému úplně jiná meta!Výkonově ani nemluvím,po letech jsem měl na chvíli,měsíc zpět, k dispozici na svezení tvůj model Vti,teda rok 97...v řadách se,už nevyznám,přeci jenom Honda jde ted okolo mě,tak třeba máš ještě vajíčko"nevím...prostě Vti a ještě ke všemu se samosvorem",dovybavené páč to je bývalí tréning.auto po PANU Petákovi...upřímně jsem se pousmál,proti Cliu je to auto pro holky,o dost pomalejší,o ničem jízdní vlastnosti jak jsem řekl,až se jednou dostaneš na limity Clia,někdo tě sveze budeš čučet v úžasu,každý koho jsem svezl mi poděkoval za zážitek"tím tuhle debatu ukončím,mám ho pro radost a když někomu udělám radost,super vzpomínku,troufám si říct,je to odměna největší pro mě...jsem nadšenec,vůbec do aut,ne fanatik,jen po tom všem co jsem měl tu čest,vím co chci"...zkusím přidat pod tohle,odkaz na moje video,uslyšíš tam dobře zvuk motoru,leč naživo je to nejlepší... -
neregistrovaný: "_Viper_" [194.228.240.XXX] 29.02.08 08:18
« Re: Marfi-víc se rozhlédni:)
jako majitel civica 6G VTi se docela uprimne divim - ze ti neda vedet, kde ma limit? co je to za blbost? prave naopak, pri jizde za zhorsenych trakcnich podminek (snih, dest) tak presne vim, kolik toho to auto jeste snese. je to jedna z jeho vyhod. to, ze je ten limit dost nizko, nebrzdi to, houpe se to, volant obrovskej, strmost rizeni tristni atd.. to vim taky, ale ze bych s tim vyletel ze silnice, pac bych nedokazal odhadnout, kolik to snese, tak to je pekna pitomost.. btw. tak trochu premyslim o zmene auta, na type-r nejsou prasule, takze tak zlehka premejslim o cliu sport.. nejde mi o rychlost, vim, ze je rychlejsi jak v primce, tak v zatackach ale o ten pocit.. proste svyho broucka tocim, kdyz vidim, jak se mu u omezovace libi, tak jsem v sedmym nebi.. umi tohle i clio? ma ten motor taky takovej charakter? potreboval bych odpoved od nejakyho NEfanatika... -
"-- skrytý --" 28.02.08 21:59
« CTR
Jedno z aut, ktere bych jednoou rad mel.. super motor. :yes: Vzhledove se mi libi, slabsi je prej podvozkove, ale nemel jsem moznost ridit, ani se svezt (zatim). Uz se tesim, az tam nahodi ty kola Kosei. :-) Jedine, co mi na aute nesedi, je ta mrizka v narazniku.. tos tak koupil nebo je to tva prace? -
neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 28.02.08 19:32
« Re: Re: Marfi-víc se rozhlédni:)
Není na benzín,vytekl jsem do toho tenhle měsíc přes 10tis,za volant a výfuk,celkově do něj nasypu přes 25tis,během 2měs,to je hrozný,ale bude dle mých představ a připravenej na sezonu...vytáhnu ho 15.Března,jedu pro jednotku a finančně,budu,už zahojenej,takže do toho budu lejt jednu plnou za druhou,v Březnu tě rád povozím a když budeš hodnej uvidíš i R26,stává blízko než si myslíš:)Naposled jsem vezl kluky co jeli a řídili nedávno M3 E46 a STI...Zážitek u mě dali suveréně na první místo a cestou domu se prý o ničem jiným nebavili,nečekal jsem to,vím,že sou lidi"kamaridi,vždy hotový,ale tohle fakt potěšilo... -
neregistrovaný: "RENAULTSPORT" [194.108.206.XXX] 28.02.08 13:15
« Marfi-víc se rozhlédni:)
Jo každej má na to svůj názor,já Hondy fakt miloval"...Před rokem 2000 už,x let zpátky jsem měl tu čest v CRXu Vtec 150ps,pak Vti,to jich bylo u nás pár v té době a snad,ještě neexistoval ani Honda club:))...Prostě Honda a jen Honda byla pro mě,jenže pak se svezeš v chuligánech od Renaultsportu-začalo to bájným Cliem Williams-a po těchto autech existuje,pro mě meta,už jen STI a EVO,které možná budu mít zapůjčené také v Berouně,jen na svezení,závod jedu s miláškem,MOC SE TĚŠÍM...Kdo se nesveze se Sportem",nebude s tím umět ject tak jak,třeba můj ročník Clia umí,nikdy tohle nepochopí,na první pohled"je Civic sportovnější vzhledově o chlup se mě líbí víc,kamarido má dokonce edici 30th aniversary"..Ale Clio je srdcovka",má plno vychytávek,postupně jak si to sám servisuju,objevuji,pancéř. hadičky brzdový,zadní kola ne rovně,ale sbíhavé a s nenormálním odklonem,přední persony"maj misky jinak úplně,pero v nich vyosené zas po vzoru závodního auta,nemluvě o motoru,který není určitě slabší",duté vačky s časováním,ventily-pružiny ze spec.směsí opět použito z motorsportu,vše v sérii sport.svody,předimenzované perfektní brzdy,rozdělovač brzdnýho tlaku dle zatížení",ABS nastavené,že o něm nevíš...Podvozek ne tvrdý,ale poddajný,geniální...V roce 2002 hothatch roku ve Velké Británii,pak znovu Clio 182 a znovu Clio Trophy naposled rok 2005,který bych jednou chtěl,má spec.Sachs tlumiče díky nimž dokáže project zatáčku ještě rychlejš,což opravdu zatím nechápu,protože vím co umí,už můj ročník..O Cliu sem věděl dost,další věci mě naučil známý",který mi ukázal jak Clio umí ject na limitu,je dealer Renaultu,má za sebou několik titulů mistra republiky v závodech do vrchu v letech 92-95..Jezdil Clio maxi,R5 turbo,Megane maxi,Formuli(ne F1:)..má Clio V6 ph2,Sporta,Alpinu a110...A vysvětli by vám,svezením"že svezení v těchto autech není liga B":)Co mě baví,na fanouškách Hondy",že mi přijdou,že vidějí jen tu Honduuu...ale pravda je úplně nikde jinde:)Takže Marfi dej si hadr na hlavu"protože Hondy,mám,už dávno za sebou,spíš se jen bavím občas jak to drží ještě dnes mladší kluky pořád,i po těch letech,ale kort starší ročníky nebrzdí" a umí jezdit jen rovně...krátké rozvory,malá váha,blbej podvozek naprosto...Na prstech několika rukou bych spočítal,kolik za těch let,když to budu brát od nějakého roku 98"kdy jsem objevil"Hondu,rosekali mí kamarádi,včetně mě,CRX a CIVICŮ...Prostě drží a nikdy ti nedá vědět,kdy vyletíš na švestku,super motory,ale brzdy a podvozek,prostě špatenka...Onehdy mi kamarido s Willikem"řekl,tyvole já,už jsem myslel tolikrát,že vyletím a to auto,mě vždy z toho vytáhlo...To je ten zásadní rozdíl,jedeš na limitu,způsobem,že ujedeš na suchu 98procentum aut,hlavně se bavíš jak blázen usměv od ucha k uchu,spolujezdci křičí nebo prostě jen nechápou a to jsem v Hondě nikdy nezažil...CTR a INTEGRA jsou jinde,než ty VTI a 150Vtecy"....Ale nikdy je nebudu chtít..to si troufnu říct,protože jsem toho řídil hodně,od Hondy vše krom ITR a NSX...Nehledě na to,že finančně jak i v dílech je Honda taky dražší zbytečně,proč?Zábava se pro mě jmenuje RENAULTSPORT :yes: :-! Tak to mám já,to je pro Marfiho sloupek"protože je zaslepenej,ale neberu ti to:)))Renaultsport,Type R..a EVO můžu:) -
Hanss (MoDo Team) 27.02.08 15:49
« Re: Re: Jesenice / Průhonice
Ahoj,
obchodní dům MoDo - moderní domácnost, hned u velkýho kruháče naproti rozestavěnýmu Aquaparku je skleněná budova, kde dělám (1. patro) - z okna koukám na I.S.R. auto - už víš?!? Od toho velkýho kruháče u dálnice směr hypernova, Makro ale je to hned u něj (je tu i Siko koupelny)(www.modo.cz)!!
Tak dej vědět, když jsem tu na boku domu stojí moje auto (dnes, zítra)...... :-) -
"-- skrytý --" 27.02.08 15:33
« Re: Re: Re: Re: CTR vs Clio
Jojo, sháním, koupil jsem ho s kolama Kosei, ale nemůžu na ně sehnat ventilky, jsou tam užší díry než normálně. Jedna možnost je to nechat provrtat na normání rozměr,ale nevim, jestli to jde. Fakt je to s těma ventilkama špatný. Srazit se můžem určitě, ITRko je taky šlehačka :-) -
"anonym" [62.168.27.XXX] 27.02.08 14:08
« Re: Re: Re: CTR vs Clio
ctr je jiná liga A zatím co clio jezdí ligu B:-)v serii nemá clio šanci ale chápu že každej brání auto které má v garáži:-)jinak černe ctr je z hostivic ale jiné než tohle.jinak dávám palec nahoru že si koupil fajn auto,na smíchov to mám kousek tak mužem někdy pokecat.nescháníš nahoudou ty ventilky i na honda-clubu?měj se marfi Itr. -
"-- skrytý --" 26.02.08 21:52
« Re: Re: CTR vs Clio
Určitě je to věc názoru, koupil si ho přítelkyně brácha a chci se jet v květnu kouknout do Brna, jestli do tý doby seženu ty zpropadený ventilky, tak říkal, že pojede se mnou. V běžným provozu si neodjede ani jedno auto. Váha sice hraje prim, ale starej dobrej tajpár má rychlejší zrychlení a i větší maximálku. Clio je novější, ale je to fakt věc vkusu, já radši Hondu a nejvíc samozřejmě mýho týpka, ale to je normální. Bydlím v Jesenici u Prahy a nebo na Smíchově.