Recenze

10 Majitel

Peugeot 406 Coupe

9.37 Uživatelé

Hodnoceno: 27× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 406 Coupe, foto 0 Peugeot 406 Coupe, foto 1 Peugeot 406 Coupe, foto 2 Peugeot 406 Coupe, foto 3 Peugeot 406 Coupe, foto 4 Peugeot 406 Coupe, foto 5 Peugeot 406 Coupe, foto 6 Peugeot 406 Coupe, foto 7
Peugeot 406 Coupe, foto 8 Peugeot 406 Coupe, foto 9 Peugeot 406 Coupe, foto 10 Peugeot 406 Coupe, foto 11 Peugeot 406 Coupe, foto 12 Peugeot 406 Coupe, foto 13 Peugeot 406 Coupe, foto 14 Peugeot 406 Coupe, foto 15 Peugeot 406 Coupe, foto 16 Peugeot 406 Coupe, foto 17 Peugeot 406 Coupe, foto 18 Peugeot 406 Coupe, foto 19 Peugeot 406 Coupe, foto 20 Peugeot 406 Coupe, foto 21 Peugeot 406 Coupe, foto 22 Peugeot 406 Coupe, foto 23 Peugeot 406 Coupe, foto 24 Peugeot 406 Coupe, foto 25 Peugeot 406 Coupe, foto 26 Peugeot 406 Coupe, foto 27 Peugeot 406 Coupe, foto 28 Peugeot 406 Coupe, foto 29 Peugeot 406 Coupe, foto 30 Peugeot 406 Coupe, foto 31
 

Technické info

Přezdívka auta Piškot, Lvíče, Pininka Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:190000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1997 výkon [kW]: 97 maximální rychlost [km/h]: 205 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8.5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Michal Kudry".

Peugeot 406 coupe navrhl známý italský návrhář Pininfarina, kterému se povedlo vytvořit nadčasový design auta, které se ani po třinácti letech, nemusí stydět za svůj vzhled.

Peugeot 406 coupé se začal vyrábět v roce 1997 s motorem 2.0 (97kw) a 3.0 (140kw). Motory pak prošly modernizací u 2.0 na 99 a později na 101kW a u 3.0 na 152kW. V roce 2001 doplnil peugeot další dva motory: 2.2 16V 116kW a vznětový motor 2,2 HDI 16V 100kW, v té době asi nejlepší diesel na trhu.

Cena nového auta byla něco přes 1,2mil kurun. A mě bylo v roce 1997 7 let a ani jsem nevěděl, že takové auto existuje, ale čas běžel já jsem se postupně propracoval k řidičáku koupil jsem si první auto (Citroen Xantia 1.6i) a po dvou letech jsem se začal rozhodovat jaké další auto si koupím. Vybíral jsem mezi Fiatem Coupe, Fordem Probe, Hondou Prelude, Alfou Romeo GTV a Peugeotem 406 coupe. Prohlížel jsem inzeráty na internetu a poměrně dlouho mi trvalo než jsem našel to co jsem chtěl. Nakonec se podařilo najít to, co jsem hledal Peugeot 406 coupe premium v plné výbavě, ve vyborné kondici malinko ťuklé, po majiteli který ho měl rád jako své ditě a potřeboval se ho zbavit z finančních důvodů s motorem 2.0 16V 97kW původně jsem chtěl 3.0 V6 ale nakonec jsem si to rozmyslel. Věděl jsem že auto nebude tak suvereně dynamické, ale dal jsem přednost menším provozním nákladům i když například spotřeba je prý uplně stejná a je vlasně jedno jaký motor máte, jenže auto nepotřebuje jen benzín bohužel.

Po dotažení domů nás čekali věci jako dovozová technická, výměna náplní, rozvodového řemene a oprava předního nárazníku.

Teď autí vlastním 8 měsíců a mám nové poznatky, o které bych se rád podělil. Začnu negativními věcmi, třeba auto budí na silnici špatný dojem každý řidič zhruba v mém věku (20) ale v autě typu VW golf nebo škoda octavia I mě musí za každou cenu předjet na to jsem si zvykl to není takový problém, jako když vám auto někdo schválně poškrábe klíčem než si nakoupíte to je vážně věc, kterou asi v životě nepochopím. Pak pár poznatků ze soužití s autem člověk musí dávat opravdu pozor, kde zaparkuje pokud vedle vás není volné místo vystupování je občas docela krkolomné, protože parkovací místa v okolí kde bydlím mají rozměr dobrý tak pro škodu 1000MB ne však pro dnešní veliká auta. Teď ty lepší stránky okolo tohoto auta za posledních 8 měsíců vše funguje jak má, nechrastí interiér všechno okolo motoru šlape jak hodinky a zdá se, že i pověstná zadní náprava přežila zimu bez úhony. Jenom mi do auta někdo nacouval a ujel, takže jsem musel sáhnout poměrně hluboko do kapsy, abych to opravil, jeslti se mi to povedlo může každý posoudit sám. Jízda je kapitola sama pro sebe na začátku recenze jsem psal, že vím o tom, že dvoulitrový motor nemá suveréní dynamiku, ve V6, jsem nikdy nejel ale to co mám já jede opravdu dobře v dokumentech jsem našel něco o úpravě motoru možná je to právě proto, ale když se šlápne plyn do podlahy auto doslova vystřelí a jede jako zběsilé. V zatáčkách se auto chová taky výborné hlavně, když mám obuté R17 s pneumatikami 225/45 je předvídatelné a ještě se mi ho nepovedlo utrhnout. Brzdy jsou takové, že si na ně člověk musí zvyknout nevím jak přesně popsat to jak auto brzdí, v zimě jsem několikrát ocenil funkční ABS ale celkově musím říct že si myslím že tohle auto nemá v zimě jezdit mělo by být zaparkované v garáži a člověk by měl mít na zimu jiné auto protože, jízda na ujetém sněhu je opravdu není nic příjemného i když je možné že v mém případě to způsobují pneumatiky 205/60 R15 druhá věc je spotřeba, kterou nemá cenu vyjadřovat číslem v době kdy byly na silnicích hromady ujetého sněhu jsem přirovnával svého LVÍČKA k upírovi z Feratu.

Silné stránky

+ Vynikající podvozek a jízdní vlastnosti

+ Přesné řízení s hydraulickým degresivním posilovačem

+ Komfortní odpružení

+ Motor

+ Brzdy

+ Tuhá karosérie

+ Na coupe velký zavazadlový prostor

+ Tvar který nikdy nezestárne

+ Vynikající antikorozní ochrana

+ Velký vnitřní prostor na předních sedadlech

+ Odolná a spolehlivá mechanika

+ Jedinečný styl

Slabé stránky

- Průměrně přesné řazení

- Drahé karosářské díly

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím jsem s autem žádné problémy neměl. Veškeré opravy na autě si dělám sám.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem koupil v německu přímo od majitele, ten mi k vozu poskytl veškerou dokumentaci za posledních 12 let.

Výbava

2 x airbag
ABS
Automatická klimatizace
Dálkově ovládané centrální zamykání
El. ovládání oken
El. ovládání zrcátek
Nastavitelný volant
Posilovač řízení
Venkovní teploměr
Vyhřívaná sedadla
Výškově nastavitelná sedadla

 

Novinky v recenzi

1.6.2011 18:51

nové obutí

máme nové botičky 225/45 R17

26.1.2011 19:01

nový nárazník

25.1.2011
Takže po tom co mi do auta nacouvali jsem se rozhodl koupit nový narazník. Na originální jsem opravdu neměl finance, takže jsem se rozhodl pro laminatovou náhražku, nakonec to celkem šlo a nárazník už je na autě, jak to vypadá to může každý posoudit sám, ale mě se to líbí.

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Peugeot 406 Coupe



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
7
prostornost
10
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
8
provozní náklady
6
náhradní díly
8
výkon motoru
8
spotřeba
8
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
8
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Loví vás zdeformované monstrum! Recenze remaku Resident Evil 3

Loví vás zdeformované monstrum! Recenze remaku…

Dny Raccoon City jsou nadobro sečteny. Město, v němž zákeřný T-Virus mění obyvatele na zombie, bude nadobro…

Rukojmím v drážním domku! Zdenu (55) odřízli od příjezdové cesty, nepustí k ní ani záchranku

Rukojmím v drážním domku! Zdenu (55) odřízli od…

 Domeček jako z pohádky si před 24 lety pořídila paní Zdena Holečková (55) z Tábora... Má jedinou vadu na kráse…

 

iSport.cz

Trojice hráčů je v české Premier League dál bez prohry. Mašek přetlačil Onda

Trojice hráčů je v české Premier League dál bez…

Druhým hracím kolem pokračovala ve středu nově vzniklá šipkařská soutěž Tipsport Premier League 2020. Trojice…

TOP 100 ligových fotbalistů: mistr přihrávek, formule 1 i rozvážný filozof

TOP 100 ligových fotbalistů: mistr přihrávek,…

POŘADÍ NA 50. - 26. MÍSTĚ | Počtvrté vyhlašuje exkluzivní společnost expertů Sport Magazínu nejlepšího ligového…

 

Reflex.cz

Online glosář Reflexu o koronaviru: V zemi bez života je méně zločinu

Online glosář Reflexu o koronaviru: V zemi bez…

Česko se zastavilo. Vláda kvůli pandemii koronaviru zavedla nouzový stav, který má šířené nemoci zamezit. Jaký…

5 důvodů, proč je koronavirus požehnáním pro všechny slušné Čechy

5 důvodů, proč je koronavirus požehnáním pro všechny…

Pandemie nemoci covid-19 je na první pohled pěkná polízanice. Zdravotnická i ekonomická. Ale ve skutečnosti…