Recenze

7 Majitel

Peugeot 406 Coupe Pininfarina 2.0 16V

9.86 Uživatelé

Hodnoceno: 41× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 406 Coupe, foto 1 Peugeot 406 Coupe, foto 2 Peugeot 406 Coupe, foto 3 Peugeot 406 Coupe, foto 4 Peugeot 406 Coupe, foto 5 Peugeot 406 Coupe, foto 7 Peugeot 406 Coupe, foto 8 Peugeot 406 Coupe, foto 10
Peugeot 406 Coupe, foto 11 Peugeot 406 Coupe, foto 12 Peugeot 406 Coupe, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta 406 Coupe Pininfarina Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:67000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1987 výkon [kW]: 97 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 pohon kol: přední

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "kukikuk".

Tak co bych sem tak napsal. Peugeot 406 Coupe se mi líbil už před několika lety. Tenkrát na mě byl ještě moc drahý, tak jsem si sehnal 406 sedan HDI, které jsem pak následně upravoval, ale i přes to se mě vždycky líbilo více Coupatko od návrháře "Pininfarina", a proto jsem si řekl, že si ho seženu a upravím podle svého gusta. Začalo to začátkem srpna, kdy jsem si sehnal havarované coupatko z Francie, bylo bourané na pravý bok a jelikož se v autech pohybuji a chtěl sem opravdový skvost, tak jsem si sehnal ještě jeden NEHAVAROVANÝ skelet a všechno přemontoval do něj. Práce byla dlouhá a obsáhlá. Řekl jsem si, že vše budu dělat poctivě, aby to mělo význam a konečný efekt vozu všechny oslnil! Dělal jsem komplet repase přední a zadní nápravy, nastříkaný motorový prostor do krémové barvy, repase usazeni obou kol, vyčištěný motor... a když už byl venku, tak jsem udělal i rozvody. Dále jsem natíral výfuk vypalovací stříbřenkou, aby déle vydržel - byl asi měněný nový, takže nikde nezrezlý, stačilo opravdu jen natřít ;o) a po všech opravách a úpravách jsem nakoupil tuningové doplňky - prahy, nárazník, křídlo a mohl jsem se dát do pasování. Mezitím bylo dost práce na natažení komplet kabeláže do skeletu a úpravou manuální klimatizace na automatickou, která se s pomoci kamarádů z peugeotklubu podařilo zprovoznit ;o). Po všech těchto komplikovaných úpravách nastalo samotné pasovaní před přípravou na lak a samotným lakem, aby všechno hrálo do noty. Největší průser byl zadní tuningový nárazník a křídlo. Ta druhovýroba stoji opravdu za... když to takhle řeknu. Vůbec to soudruhům nepasovalo a tak sem strávil alespoň 2-3 dny laminováním a kytováním křídla a zadního nárazníku, aby všechny spáry na autě byly shodné a vše ladilo. Po veškerém napasování všech blatníku, nárazníku, dveří a tuning. doplňků jsem se dal na přípravu na lak, kterou jsem si dělal také sám jelikož s tím už mám zkušenosti. Příprava na lak nebyla také jednoduchá, lakýrnici vědí o čem mluvím. Všechno začíná na naleznutí všech promáčklin a hlubších odřenin a nerovností a zakreslení než se lak zdrsní, poté už to není tak znát. Pak nastalo broušení, tmelení, stříkání a tento technologický postup se opakoval až do té doby, dokud nebylo vše tak jak má. Po tomto těžkém úkonu jsem auto nechal nastříkat v boxu a nechal na něj dát ultra profi lak, který neztrácí lesk a nezmatní ani po x letech a dá se parádně rozleštit. Po laku byla hned lepší nálada, když jsem vyděl ten kus odvedený práce za sebou. Hned jsem se pustil do strojení a pasování a vlastně celého kompletovaní auta. V průběhu kompletace, jsem si nechal potáhnout palubní desku (na kterou bych si netroufl) a svěřil jsem ji do rukou našemu známému hradeckému čalouníkovi, který sice za velké peníze :D , ale zas kvalitně odvedl svoji práci. Určitě jsem zapomněl na spoustu věcí které jsem na autě dělal, protože toho bylo opravdu hodně a moje paměť není zas tak dokonalá :D. Po veškerém laborování a dodělávání detailů proběhla i technická v pohodě, s čímž se dalo počítat (technici neměli na co narážet, protože vše bylo mnou ošetřené, opravené a zrepasované). Pak už jen stačilo zajít na odbor dopravy, vystát si dlooooouhou noční frontu na registraci silničního vozidla (bylo to před koncem roku, takže strašnej frmol kvůli ekologickým likvidacím a přepisům) a zhruba do 2 týdnů jsem si šel pro techničák, SPZ a huráááááá na silnice :D. Ke konci tohoto díla, jsem s pomocí kamaráda nalepil folie abych auto ztmavil a tím i zlepšil vzhled vozu. Teď už mě jen čekají plánované úpravy, které jsou napsané níže, ale to až zas našetřím nějaké korunky. Tímhle komentářem bych asi prezentoval svého miláčka, kterého jsem stavěl od začátku září. Doufám, že se vám líbí a pošlete mi k němu odpovídající hlasy ;o). Zde je link na forum v peugeotklubu, kde je zaznamenaný a vyfocený celý postup tvoření tohoto auta: http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=51493. Nakonec bych chtěl poděkovat všem členům peugeotklubu, kteří mě radili v nepřehledných situacích, které nastávali v průběhu uprav.

Silné stránky

Elegantni, krasny a neztracejici se vzhled, pomerne velky vykon, dobre jizdni vlastnosti...

Slabé stránky

Velka spotreba, maly zavazadlovy prostor....

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

zatim zadne poruchy.

Tuning meho vozu

Nejprve asi zacnem EXTERIEREM: prahy,kridlo,zadni naraznik, folie,kola Alutec Storm 215´45´17.
INTERIER: orig. recaro sedacky jako nove,palubka potazena kuzi.
Planovane upravy:duplex(vyfuk),snizeni,spoiler pod predni naraznik,clonitko,podlozky,xenony,hudba,dopotahnout interier kuzi.

 


Přidat názorDiskuse: Peugeot 406 Coupe Pininfarina 2.0 16V

Další vozy Peugeot 406 Coupe



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
7
prostornost
4
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
8
provozní náklady
5
náhradní díly
3
výkon motoru
7
spotřeba
3
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
7
zavazadlový prostor
4





Blesk.cz

Jak správně připravit steak? Rozhoduje výběr masa i doba grilování

Jak správně připravit steak? Rozhoduje výběr masa i…

Že grilování steaků je náročné? Omyl! Stačí dodržovat několik pravidel. Začíná to výběrem masa, přes marinování,…

Policisté začali vrtat před domem Paurových! Ukrývá skalka strašlivé tajemství? „Věřím, že ji zabil,“ řekla příbuzná

Policisté začali vrtat před domem Paurových! Ukrývá…

Jana Paurová je sedm let nezvěstná, zmizela ze dne na den. V jejím domě od tohoto pondělí znovu pracují…

 

iSport.cz

Sparta, bu*erantů parta? Fungovalo to, směje se Siegl.

Sparta, bu*erantů parta? Fungovalo to, směje se…

Pamatujete, když "železné Spartě" patřila Praha? Horst Siegl se v pořadu Karlos Show na popud moderátora,…

Šílený dojezd, kroupy jako míčky. Cyklisté ukázali zbičovaná záda

Šílený dojezd, kroupy jako míčky. Cyklisté ukázali…

Ve druhé etapě slavného Critérium du Dauphiné vládl po úniku na posledním kilometru Slovinec Primož Roglič, na…

 

Reflex.cz

Necháme si zakazovat filmy, ničit sochy a diktovat politiku? Je to na nás

Necháme si zakazovat filmy, ničit sochy a diktovat…

Už je toho nějak moc. Schválně, kdy se vám naposledy stalo, že jste celý den nenarazili na informaci, nad kterou…

Falak-ol-Aflak: Největší hrad v Persii se tyčí nad íránským městem Chorramábád

Falak-ol-Aflak: Největší hrad v Persii se tyčí nad…

K málo navštěvovaným částem Íránu patří provincie Lorestán. Právě zde přitom stojí největší íránský hrad Falak-ol-Aflak.