Recenze

9 Majitel

Nissan Patrol Y61 3,0 Di

8.94 Uživatelé

Hodnoceno: 32× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Nissan Patrol, foto 1 Nissan Patrol, foto 2 Nissan Patrol, foto 3 Nissan Patrol, foto 4 Nissan Patrol, foto 5 Nissan Patrol, foto 6 Nissan Patrol, foto 7 Nissan Patrol, foto 8
Nissan Patrol, foto 9 Nissan Patrol, foto 10 Nissan Patrol, foto 11 Nissan Patrol, foto 12 Nissan Patrol, foto 13 Nissan Patrol, foto 14 Nissan Patrol, foto 15 Nissan Patrol, foto 16 Nissan Patrol, foto 17 Nissan Patrol, foto 18 Nissan Patrol, foto 19 Nissan Patrol, foto 20 Nissan Patrol, foto 21 Nissan Patrol, foto 22 Nissan Patrol, foto 23
 

Technické info

Přezdívka auta Nissan Patrol Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:170000 tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2998 výkon [kW]: 136 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 13

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "orel-jimi".

Můj několikátý a vysněný off road.
Od Gaze 69, 469, Patrola Španěla, Mitsubishi Pajero a L200 konečně pořádný auto.
Robustní Off Road poslední generace Patrolů, tzv. kraťas.
Třílitrový naftový motor je skutečně síla. Již odspodu má velký zátah díky velkému krouťáku. Čtyřválec má typický hluboký zvuk oproti šestiválci 2,8 a myslím, že i nižší spotřebu. Do terénu je dobré, že motor nemusím točit a pokud mám zařazenou redukci, nechám motor převalovat na volnoběh a Patrolek pěkně ťape terénem.
Podvozek do térénu - klasika - tuhé nápravy. Převodovka s redukcí a uzávěrkou zadního diferenciálu. Originál nemá uzávěrku předního diferenciálu. Já měl to štěstí, že už jsem většinu úprav na Patrolu měl od minulého majitele.
To vše je nutnost do terénu.
Myslel jsem si, že kraťas je to nejlepší do terénu, nicméně po zkušenostech z expedic v extrémním terénu jsou s Wagonem na stejné úrovni. Někde je kraťas obratnější, někde Wagon stabilnější - hlavně v křížení.
Shrnu-li zkušenosti z ježdění ve velmi náročném terénu, pak Patrol je to nejlepší! Jízdními vlastnostmi, ale hlavně životností!
Zatím jsem se všude vyhrabal sám :-).
Jendou někdy dvakrát za rok jedu s partou kolegů na expedici do Rumunských hor. Letos poprvé s Patrolem za volantem a byla to bomba. Předešlé expedice jsem absolvoval s Mitsubishi L200, samozřejmě řádně upravenou, někdy dost na hraně. S Patrolem to bylo v pohodě a jen jednou jsem použil naviják. S micinou jsem visel na navijáku denodenně. No a s Patrolem jsem byl dvakrát jako mitfára a už to bylo o výměně auta. Nyní spokojenost.
Patrola používám na víkendové ježdění, mám chalupu s přístupem pouze terenním autem. No a pak s ním trávím dovolené a expediční výpravy. To ho doladím střešním stanem a další výbavou nutnou pro expedici.
Pro běžné ježdění a to od pondělí do pátku na trase Lbc-Pha-Lbc používám Octávii Combi 1,9 TDi II. Taky spokojenost, hlavně se spotřebou. Tady by mě Patrol sežral :-)...

Silné stránky

Robustní konstrukce a silný motor s velkým kroutícím momentem.
Vysoká životnost dílů podvozku.
S uvedenými úpravami je to auto do pořádného terénu, nicméně zvládne i delší cestu po silnici.
Výbava včetně klimatizace a solidního interiéru přispívá ke komfortu dlouhého cestování.

Slabé stránky

Moc elektroniky hlavně v motoru, což do extremního terénu není uplně to ono.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Ve značkových servisech Nissan mám špatné zkušenosti.
Opravy a údržbu provádím ve specializovém off road servisu.

OFF ROAD úprava

Můj vůz je upraven na extremní Off Road.
Zvýšený podvozek od firmy Ironmann, bodylift 5 cm, zvýšené sání Safari Snorkel, naviják Warn 4,8 t, vysílačka CB. V základu redukce a uzávěrka zadního diferenciálu. Domontována přední pneumatická uzávěrka s kompresorem.
Na cestování do interiéru montuju přepážku s ochranným rámem, jedno nouzové skládací lůžko a další příslušenství - sklopný stolek na zadních dveřích sloužící jako kuchyňský kout, pevně zabudované kanystry s vodou. Pro pohodlné spaní při cestování, namontuju na střechu nosič se střešním stanem od francouzké firmy Trek. V této úpravě je to ideální expediční vozidlo pro dvoučlennou posádku.

 


Další vozy Nissan Patrol



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Ještě nemám vše vychytané.

praktičnost
10

Ideální do terénu i na silnici ok.

prostornost
10

Dostačující

jízdní vlastnosti
10

V terénu jednička. Na silnici ujde.

jízdní komfort
10

Dobrý, auto pro chlapáky...

provozní náklady
7

Velká spotřeba, drahé nd.

náhradní díly
8

Dostupné ale drahé.

výkon motoru
10

Na třílitr velmislušný výkon s rezervou.

spotřeba
9

Na třílitr ujde.

hlučnost motoru
10

V pohodě.

kvalita sedadel
9

Mohly by mít lepší boční držení.

brzdy
8

Na tak těžké auto by mohly být lepší.

zavazadlový prostor
8

Na krátkého patrola dostačující.






Blesk.cz

V pražské Troji stojí kemp pro nakažené bezdomovce a násilníky. Na pomoc přišla dokonce armáda

V pražské Troji stojí kemp pro nakažené bezdomovce a…

Nedaleko vjezdu do Bubenečského tunelu v pražské Troji bylo ve středu členy Armády ČR postaveno dočasné stanové…

V Itálii se zřítil velký a frekventovaný most! Řidiči skončili v nemocnici

V Itálii se zřítil velký a frekventovaný most!…

U italské Aully, zhruba v půli cesty mezi Janovem a Florencií, se zřítil silniční most, který bývá velmi…

 

iSport.cz

Koronavirus ONLINE: Sigma pomáhá nemocnici, běžec Sabia zemřel týden po otci

Koronavirus ONLINE: Sigma pomáhá nemocnici, běžec…

Koronavirus paralyzoval sportovní dění na celém světě. Tlaku neodolali ani pořadatelé olympijských her a v Tokiu…

Parťák McDavida bojuje o život. Prosím o zázrak, pláče manželka i celá NHL

Parťák McDavida bojuje o život. Prosím o zázrak,…

Jako by pandemie koronaviru, která si v USA vyžádala přes 11 tisíc obětí a zastavila NHL i další soutěže,…

 

Reflex.cz

Tak dlouho jsme čekali na světovou krizi, až jsme ji přivolali. A teď ji v hysterii z možného prohlubujeme

Tak dlouho jsme čekali na světovou krizi, až jsme ji…

Poslední léta byla ve znamení vyhlížení krize. Obzvlášť naše takzvaná západní civilizace pádila dál a výš a víc,…

Online glosář Reflexu o koronaviru: 10 tisíc pokuty, ale není úplně přesně jasné za co

Online glosář Reflexu o koronaviru: 10 tisíc pokuty,…

Česko se zastavilo. Vláda kvůli pandemii koronaviru zavedla nouzový stav, který má šířené nemoci zamezit. Jaký…